Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηλεκτρονικα βοηθηματα. Για κουλους ή μηπως οχι?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ηλεκτρονικα βοηθηματα. Για κουλους ή μηπως οχι?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 10
    • 11
    • 1 / 11
    Περί αυτοκίνησης
    66
    217
    355
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      after last edited by

      Πολλες φορες το esp εχει σταθει ''ασφαλεια'' για το αν παει να γινει κατι ''κακο''
      Ειναι πολυ καλο να υπαρχει, και ειμαι υπερ, ΑΛΛΑ:

      Oι αυτοκινητοβιομηχανιες θεωρουν πλεον τους οδηγους κουλαδια, ή ΔΕΝ ειναι ασφαλη τα αμαξια χωρις αυτα τα βοηθηματα?

      Ο λογος που το γραφω αυτο, ειναι οτι σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα ΔΕΝ μπορεις να τα απενεργοποιησεις τελειως
      Γιατι λοιπον δεν δινουν αυτην την δυνατοτητα?
      Θεωρουν τους οδηγους αχρηστους χωρις αυτα ή μηπως ειναι κατι αλλο?
      Βλεπουμε οτι στοχος των εταιριων ειναι να φτιαξουν αμαξια που πηγαινουν μονα τους

      Ομολογω οτι καμια φορα το σκεφτομαι και λεω ΚΑΛΑ κανουν
      Σκεφτειτε τον παππου να του φυγει ο κωλος και να προσπαθησει να το μαζεψει
      Καλυτερα να ενεργησει το esp και να τον επαναφερει στην ταξη, εστω σταματημενο, παρα να ερχεται καταπανω μου με σβουριδια σαν να χορευει τσιφτετελι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        after last edited by

        Πολλες φορες το esp εχει σταθει ''ασφαλεια'' για το αν παει να γινει κατι ''κακο''
        Ειναι πολυ καλο να υπαρχει, και ειμαι υπερ, ΑΛΛΑ:

        Oι αυτοκινητοβιομηχανιες θεωρουν πλεον τους οδηγους κουλαδια, ή ΔΕΝ ειναι ασφαλη τα αμαξια χωρις αυτα τα βοηθηματα?

        Ο λογος που το γραφω αυτο, ειναι οτι σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα ΔΕΝ μπορεις να τα απενεργοποιησεις τελειως
        Γιατι λοιπον δεν δινουν αυτην την δυνατοτητα?
        Θεωρουν τους οδηγους αχρηστους χωρις αυτα ή μηπως ειναι κατι αλλο?
        Βλεπουμε οτι στοχος των εταιριων ειναι να φτιαξουν αμαξια που πηγαινουν μονα τους

        Ομολογω οτι καμια φορα το σκεφτομαι και λεω ΚΑΛΑ κανουν
        Σκεφτειτε τον παππου να του φυγει ο κωλος και να προσπαθησει να το μαζεψει
        Καλυτερα να ενεργησει το esp και να τον επαναφερει στην ταξη, εστω σταματημενο, παρα να ερχεται καταπανω μου με σβουριδια σαν να χορευει τσιφτετελι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          after last edited by

          Πολλες φορες το esp εχει σταθει ''ασφαλεια'' για το αν παει να γινει κατι ''κακο''
          Ειναι πολυ καλο να υπαρχει, και ειμαι υπερ, ΑΛΛΑ:

          Oι αυτοκινητοβιομηχανιες θεωρουν πλεον τους οδηγους κουλαδια, ή ΔΕΝ ειναι ασφαλη τα αμαξια χωρις αυτα τα βοηθηματα?

          Ο λογος που το γραφω αυτο, ειναι οτι σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα ΔΕΝ μπορεις να τα απενεργοποιησεις τελειως
          Γιατι λοιπον δεν δινουν αυτην την δυνατοτητα?
          Θεωρουν τους οδηγους αχρηστους χωρις αυτα ή μηπως ειναι κατι αλλο?
          Βλεπουμε οτι στοχος των εταιριων ειναι να φτιαξουν αμαξια που πηγαινουν μονα τους

          Ομολογω οτι καμια φορα το σκεφτομαι και λεω ΚΑΛΑ κανουν
          Σκεφτειτε τον παππου να του φυγει ο κωλος και να προσπαθησει να το μαζεψει
          Καλυτερα να ενεργησει το esp και να τον επαναφερει στην ταξη, εστω σταματημενο, παρα να ερχεται καταπανω μου με σβουριδια σαν να χορευει τσιφτετελι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • kubiak
            kubiak last edited by

            Είναι πιο εύκολο και ανέξοδο από το να επιμείνεις να μάθεις τον κόσμο να οδηγεί...

            _

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              peterpan last edited by

              έχω έναν φίλο που το esp του ανάβει όπως τα χριστουγεννιάτικα λαμπάκια...

              για αυτόν είναι πραγματικά αναγκαίο...

              τώρα κατάλαβε, λέει, πόσο χάλια οδηγούσε

              εμείς το είχαμε καταλάβει κ πριν πάρει το νέο του αμάξι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                charmak66 last edited by

                Ένα ΚΑΛΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ σύστημα επεμβαίνει μόνο εκεί που πραγματικά χρειάζεται, κάνοντας την ερώτηση άτοπη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Έχω ακούσει ότι υπάρχουν συστήματα που επεμβαίνουν όποτε γουστάρουν και απενεργοποιούνται μόνα τους. Fuzzy logic λέγεται η τεχνολογία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kon5 last edited by

                    Αν είναι να σωθούν ζωές, που κατά πως φαίνεται αυτό κάνει το esp, είναι θετικό που το βάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, νομίζω δε ότι από το 2012 (?) θα είναι υποχρεωτικό όπως το abs.
                    Όσον αφορά την οδηγική απόλαυση σε δρόμους άδειους με πισωκίνητο πράγματι κάνει 'ζημιά' αν δεν απενεργοποιείται πλήρως. Όμως η στάθμιση των αγαθών οδηγεί και κατ'εμέ καλώς στην τοποθέτησή του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kacey last edited by

                      Τα ηλεκτρονικα βοηθηματα ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ για τον εξης εναν και μονο λογο:

                      κανουν πραγματα που ΚΑΝΕΝΑΣ οδηγος δεν μπορει να κανει. ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορει να φρεναρει τον καθε τροχο ξεχωριστα, οσο καλος οδηγος και αν ειναι. Δεν εχει να κανει με το 'να μαθεις τον κοσμο να οδηγει', με το αν εχεις χερια, με το αν θα βαλεις ποτε το αυτοκινητο σε δυσκολη κατασταση (μπορει να γινει κατι απροοπτο).

                      Απο εκει και περα, το αν θα επρεπε να ειναι ολα απενεργοποιουμενα ή οχι, ειναι αλλο θεμα που σηκωνει πολυ συζητηση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        traveller last edited by

                        Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                        Ένα ΚΑΛΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ σύστημα επεμβαίνει μόνο εκεί που πραγματικά χρειάζεται, κάνοντας την ερώτηση άτοπη.

                        +1

                        Προσωπικά : Χειμώνας +17άρα+τα ρημάδια τα Pirelli +ελληνική άσφαλτος=VDC πάντα στο 'ΟΝ'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          adis4gr last edited by

                          πιστευω οτι πρεπει να χουν κουμπι απανεργοποιησης...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos last edited by

                            Την αξία του DSC τη συνειδητοποίησα πριν μια εβδομάδα που χρειάστηκε να κάνω έναν απότομο ελιγμό για να μη χτυπήσω ένα μηχανάκι που ήταν στη κοσμάρα του. Βγαίνω από ένα στενό στρίβοντας δεξιά (είχα περίπου 40χμ) είχαν οι άλλοι στοπ...έβρεχε...και βγαίνει στο άσχετο από ένα πάρκινγκ στα δεξιά ένα μηνάκι...κάνω απότομα αριστερά και μετά αμέσως δεξιά. Το απέφυγα αποτελεσματικά με τα ηλεκτρονικά να αναβοσβήνουν και τα μουκγρίζουν.

                            Άλλη μια φορά στον Καράθωνα με ψιλόβροχο...με κράτησε αντρίκια στη πορεία μου.

                            Τα ηλεκτρονικά μπορούν κυριολεκτικά να σου σώσουν τη ζωή...φτάνει να μπορείς να τα απενεργοποιήσεις 100%. Έχοντας οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα με συστήματα TC...μου αρέσει πολύ που στις BMW στο traction control έχει 2 στάδια. Από 100% ON με ένα κουμπί τα μειώνεις στο 50% ώστε να μπορείς να παίξεις όσο θες...και να πας να κάνεις πατάτα, σε μαζεύει...και βεβαίως το 2ο στάδιο είναι όλα off 100%.

                            Τα ηλεκτρονικά που δεν απενεργοποιούνται όμως δεν είναι σωστά.

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης kacey έγραψε:
                              Τα ηλεκτρονικα βοηθηματα ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ για τον εξης εναν και μονο λογο:

                              κανουν πραγματα που ΚΑΝΕΝΑΣ οδηγος δεν μπορει να κανει. ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορει να φρεναρει τον καθε τροχο ξεχωριστα, οσο καλος οδηγος και αν ειναι. Δεν εχει να κανει με το 'να μαθεις τον κοσμο να οδηγει', με το αν εχεις χερια, με το αν θα βαλεις ποτε το αυτοκινητο σε δυσκολη κατασταση (μπορει να γινει κατι απροοπτο).

                              Απο εκει και περα, το αν θα επρεπε να ειναι ολα απενεργοποιουμενα ή οχι, ειναι αλλο θεμα που σηκωνει πολυ συζητηση.

                              Ανάλογα με τον προγραμματισμό.

                              Στην F1 η εκκίνηση είναι πιο γρήγορη με το launch control. Στα δικά μας αμάξια το ESP πρώτα κόβει το γκάζι και μετά διορθώνει με τα φρένα - για εμάς, αυτό είναι πιο ασφαλές.

                              Καλό θα ήταν οι κατασκευαστές να προσφέρουν επιλογές στα ηλεκτρονικά, πχ ΠΙΣΤΑ. Νομίζω όμως ότι (δυστυχώς) τα αποτελέσματα θα είναι τραγικά, όλοι οι κουλοί θα βάζουμε το 'γρήγορο' πρόγραμμα και θα τσακιζόμαστε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kon5 last edited by

                                Νομίζω ότι υπάρχουν δύο είδη esp αυτά που επεμβαίνουν μόνο στα φρένα και αυτά που επεμβαίνουν και στα φρένα και στον κινητήρα σταματώντας την παροχή καυσίμου. Νομίζω στους 4τ το διάβασα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thodwris last edited by

                                  Γιατι δεν το παμε απο την αρχη?

                                  Ποιον θεωρει ο καθενας μας κουλό και ποιον χερά?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    after last edited by

                                    Kacey δεν ξερω αν το ελεγες για μενα, εγω παντως ειμαι ΥΠΕΡ των ηλεκτρονικων, αρκει να απενεργοποιουνται για χρηση πιστας
                                    Στον δημοσιο δρομο, καλο ειναι να λειτουργει εστω και 10% ωστε να βοηθησει την κατασταση

                                    Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
                                    Γιατι δεν το παμε απο την αρχη?

                                    Ποιον θεωρει ο καθενας μας κουλό ?

                                    Τουλαχιστον το 80% των Ελληνων οδηγων, οτι και αν οδηγανε

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skullone last edited by

                                      Να απενεργοποιούνται ΠΛΗΡΩΣ εφ'όσον χρειαστεί, όταν δε είναι ενεργοποιημένα να επεμβαίνουν όταν πραγματικά χρειάζεται κι όχι για ψύλλου πήδημα (βλ. Peugeot 407, Citroen C5) και, το σημαντικότερο, ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟ-ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-ΜΕΤΑΔΟΣΗ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-ΦΡΕΝΑ-ΕΛΑΣΤΙΚΑ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hammer_ last edited by

                                        Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                        Να απενεργοποιούνται ΠΛΗΡΩΣ εφ'όσον χρειαστεί, όταν δε είναι ενεργοποιημένα να επεμβαίνουν όταν πραγματικά χρειάζεται κι όχι για ψύλλου πήδημα (βλ. Peugeot 407, Citroen C5) και, το σημαντικότερο, ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟ-ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-ΜΕΤΑΔΟΣΗ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-ΦΡΕΝΑ-ΕΛΑΣΤΙΚΑ.

                                        +1, ειδικά στο τελευταίο.

                                        Αν αυτό το thread είχε εμφανιστεί πριν από 2-3 χρόνια, θα σας έλεγα ότι είμαι κατά του ESP και των λοιπών βοηθημάτων (εκτός απο το ABS βέβαια) και ότι θα πρέπει να μάθουμε να οδηγούμε.

                                        Από τότε μέχρι σήμερα, αγόρασα ένα MX5 και άλλαξα γνώμη. Σε εμένα φαίνεται πολύ εύκολη η οδήγησή του, δεν έχω κινδυνέψει ποτέ με σβούρα ή άλλη απώλεια ελέγχου (με οδήγηση σε όλες τις συνθήκες, μέχρι και χιόνι!), αλλά οδηγώ πάντα συγκεντρωμένος και χρησιμοποιώ ενστικτωδώς πια rev matching και μύτη τακούνι. Αυτό το διάστημα έτυχε να ακούσω για κάποιους που χωρίς να πιέζουν έφαγαν με το ίδιο αυτοκίνητο σβούρα και συνειδητοποίησα από τις περιγραφές ότι οδηγούσαν γρήγορα μεν, αλλά όχι ομαλά και σωστά. Αυτούς ένα ESP θα τους είχε σώσει, γιατί κάθε τόσο θα άναβε το λαμπάκι προειδοποιώντας τους ότι κάτι δεν πάει καλά, αλλά και επεμβαίνοντας την δύσκολη στιγμή.

                                        Γι'αυτό είμαι υπέρ των επεμβατικών ηλεκτρονικών, αλλά πάντα με δυνατότητα απενεργοποίησης για να μπορεί κάποιος να μπει στην πίστα. Και αν έχουν και δύο σκάλες (σαν τις BMW που είπε ο Nikos120i πιο πάνω) τόσο το καλύτερο!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
                                          Νομίζω ότι υπάρχουν δύο είδη esp αυτά που επεμβαίνουν μόνο στα φρένα και αυτά που επεμβαίνουν και στα φρένα και στον κινητήρα σταματώντας την παροχή καυσίμου. Νομίζω στους 4τ το διάβασα.

                                          Κάποια esp έχουν και έλεγχο υποστροφής, αλλά από όσο έχω δει εγώ, κανένα δεν καταφέρνει να ελέγξει αποτελεσματικά την υποστροφή αδράνειας. Σε ένα megane που διαφήμιζαν ότι έχει έλεγχο υποστροφής εγώ δεν είδα τπτ τέτοιο.

                                          Αυτά τα συστήματα είναι φοβερό μπέρδεμα. Υπάρχει το ESC (yaw control - ελέγχει ταχύτητα περιστροφής) δηλαδή προσπαθεί να κάνει το αμάξι να πηγαίνει εκεί που στρίβεις το τιμόνι και το ESP (rollover control - ελέγχει κατακόρυφη επιτάχυνση ή πόσο γέρνει το αμάξι). Και τα δύο αυτά συστήματα είναι προγραμματισμένα να μη σε αφήνουν να φτάνεις τα όρια του αυτοκινήτου (κόβουν γκάζι και σπινθήρα). Επίσης, επειδή οι κατασκευαστές φοβούνται να μην κάνει τούμπες κάποιο αμάξι τους και αποκτήσουν κακό όνομα, στήνουν τα αμάξια με πάρα πολύ υποστροφή και χρησιμοποιούν το ESP προσπαθώντας να καλύψουν (τυχόν) κακή σχεδίαση ανάρτησης.

                                          Η σειρά με την οποία ενεργούν είναι η εξής:
                                          ABS
                                          μείωση δύναμης κινητήρα
                                          ESP
                                          ESC

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kacey last edited by

                                            Hammer

                                            Αν για καποιο οποιοδηποτε λογο γλυστρισεις μη ηθελημενα*, δεν θεωρεις οτι το ESP θα σε βοηθησει?

                                            @After

                                            Οχι συγκεκριμενα σε εσενα, απαντησα στο τοπικ που ξεκινησες.

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                            Τα ηλεκτρονικα βοηθηματα ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ για τον εξης εναν και μονο λογο:

                                            κανουν πραγματα που ΚΑΝΕΝΑΣ οδηγος δεν μπορει να κανει. ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορει να φρεναρει τον καθε τροχο ξεχωριστα, οσο καλος οδηγος και αν ειναι. Δεν εχει να κανει με το 'να μαθεις τον κοσμο να οδηγει', με το αν εχεις χερια, με το αν θα βαλεις ποτε το αυτοκινητο σε δυσκολη κατασταση (μπορει να γινει κατι απροοπτο).

                                            Απο εκει και περα, το αν θα επρεπε να ειναι ολα απενεργοποιουμενα ή οχι, ειναι αλλο θεμα που σηκωνει πολυ συζητηση.

                                            Ανάλογα με τον προγραμματισμό.

                                            Στην F1 η εκκίνηση είναι πιο γρήγορη με το launch control. Στα δικά μας αμάξια το ESP πρώτα κόβει το γκάζι και μετά διορθώνει με τα φρένα - για εμάς, αυτό είναι πιο ασφαλές.

                                            Καλό θα ήταν οι κατασκευαστές να προσφέρουν επιλογές στα ηλεκτρονικά, πχ ΠΙΣΤΑ. Νομίζω όμως ότι (δυστυχώς) τα αποτελέσματα θα είναι τραγικά, όλοι οι κουλοί θα βάζουμε το 'γρήγορο' πρόγραμμα και θα τσακιζόμαστε.

                                            Εγω μιλαω για ESP και ABS, οχι traction control/antispin, αφου μιλησα για ξεχωριστο φρεναρισμα του καθε τροχου. Το δευτερο ενας καλος οδηγος μπορει να το υποκαταστησει και καλο θα ειναι να ειναι απενεργοποιουμενα, τα πρωτα ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορει να τα υποκαταστησει/οδηγησει καλυτερα και ασφαλεστερα χωρις αυτα σε δημοσιο δρομο, ακριβως επειδη ειναι αδυνατον να φρεναρεις καθε τροχο ξεχωριστα.

                                            *Χιλιαδες λογοι, ειδικα σε ελληνικη ασφαλτο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 1 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr