μεγαλη μαχη...
τουρμπο εναντιον ατμοσφαιρας, εμπρος εναντια στη πισω κινηση...
τελειως υποκειμενικα γιατι βαριεμαι να φερνω παραδειγματα νομιζω οτι η αουντι εχει κανει καποια βηματα εμπρος στον εξωτερικο σχεδιασμο και τα αυτοκινητα της δεν ειναι τοσο αστεια κουτια οσο ηταν καποτε...οχι φυσικα οτι τα σχεδιασε ο ντα βιντσι αλλα εκανε βηματα εμπρος ολο το γκρουπ...
εσωτερικα η ποιοτητα ειναι συνηθως κλικ παραπανω απο bmw αλλα ο σχεδιασμος τα μπουκωνει ολα θυμιζοντας ετ2, υενεδ και παει λεγοντας...
μεγα προσον των αουντι οι τουρμποκινητηρες...μια ο 20vt, μια ο 2λιτρος ΤFSI καταφερνουν και κινουν πολυ σβελτα τα 1,5Τ αμαξωματα συνηθως χωρις μεγαλα προβληματα και καψιμο λαδιων.. σου δινουν μεγαλη σιγουρια στο ταξιδι σε οτι κατασταση και αν βρεθεις...
οδικη συμπεριφορα.. κρατανε κρατανε μεχρι που φευγουν προς τα μπρος και τοτε καταλαβαινεις οτι δεν εχει τπτ το σπουδαιο..
εδω μπαινει το 2ο μεγαλο προσον των ακριβων εκδοσεων το κουατρο που δινει το κατι παραπανω εναντια στην αδιαφορια αλλα και, προσθετικα, στην ασφαλεια...
συμπερασμα! δε θα παρεξηγουσα κανεναν οικογενειαρχη που θα παιρνε ενα αουντι τουρμπο για να καλυπτει αποστασεις, να πουλαει και λιγο μουρη με τη προυποθεση οτι δε θα διαμαρτυρεται για καποια σερβισακια κτλ κτλ...
BMW
μου ειχαν αρεσει οι μπανγκλιες μεχρι που βγηκε η νεα 3αρα και το τελικο σοκ ηταν αυτο το πραμα που εχει τον κωδικο x6...
αμα θελει να μας ξαποστειλει ας το πει...
η νεα 3αρα σενταν ειναι ο ορισμος του συντηρητισμου κατα τη ταπεινη μου αποψη...η κουπε απο την αλλη θυμιζει τζορτζ μπους και superb στο καλυτερο του...as american as it gets...δε με χαλαει τοσο οσο η σενταν..
5αρες, 7αρες ωραιες και τεραστιες με 25κυλινδρα συνολα!
επιμενει στην ατμοσφαιρα και καλα κανει ως ενα σημειο ενω εχει προσθεσει και τετρακινηση πλεον την οποια δε ξερω ποσοι θα προτιμησουν σε σχεση με το κουατρο..
η πισω κινηση των μπιμερς ειναι θελγητρο για τους απανταχου λατρεις της οδηγησης και το οτι διατηρειται εστω μια παραδοση ειναι κατι θετικο!
μεγαλο προσον πλην της πισω κινησης και της μουρης ειναι η εναλλαγη τεχνικων μερων απο ενα ανωτερο μοντελο της γκαμας σε ενα κατωτερο..η μετατροπη δηλαδη φαινεται οτι ειναι πανευκολη ακομα και για μας τους φτωχους ελληνες..
2ο προσον των μπιμερς ειναι το φανατικο κοινο τους που κοντευει να ομοιασει με εκεινο των αλφα! δε περιμενα οτι μια προπελα θα ειχε τοσους οπαδους ισως επειδη κατα την αποψη μου ειναι πιο χλιαρα αμαξια αποσο περιμενα με τα τοσα που ακουγα!
δε ξερω κατα ποσο μπορει να γινει καποια συγκριση γιατι ειναι σχεδον σιγουρο οτι ο προπελακιας δυσκολα θα παει προς τη μερια της αουντι να κοιταξει ενω ο μεσος αγοραστης αουντι ειναι πιο αληθωρος..
νομιζω οτι η προπελα μπορει να παρει ενα μαθημα ποιοτητας απο την αουντι και η αουντι θα πρεπε να κοιταξει να αρχισει ο κοσμος να τη σεβεται και σαν παροχο οδηγικης απολαυσης...