-
αλλαζεις αμαξι μεγαλε
αντε εστω βαλε μια 16'' ζαντα, αν και μετα δεν θα γεμιζει πολυ ευκολα το εργαλειο ουτε τη 1η.... -
Πολύ ενδιαφέρον το θέμα που έχετε ανοίξει!!
Ζητώ λοιπόν και εγώ βοήθεια ή και τις γνώσεις σας ...
To ΑSTRA φοράει εργοστασιακά 205/50/16 87V Pirelli P6000 ...
Eνώ τα Pirelli είναι αρκετά καλά θεωρώ ότι είναι σκληρά, αργούν πολύ να ζεσταθούν, με αποτέλεσμα να χάνουν σε άνεση ενώ κάποιες στιγμές φοβίζουν και λιγάκι επειδή δεν έχουν ζεσταθεί ...Εχω βάλει στο μάτι τα εξής:
ΜΙCHELIN PILOT EXALTO 205/50/16 87 V
MICHELIN PILOT PRIMACY 205/50/16 87 V
YOKOHAMA A520 205/50/16 87V
YOKOHAMA A539 205/50/16 87W
YOKOHAMA AVSport 205/50/16 87Wσε άλλες μάρκες δεν κοιτώ ... γιατί δεν έχω ακούσει και πολλά ...
Οπότε ψάχνω να βρω κάτι που να ζεστένεται γρήγορα και είναι μαλακό ... με λίγες 'σπορ' διαθέσεις όχι όμως ακραίες ... ΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ????
Περιμένω απόψεις ή ακόμη και προτάσεις !!!
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Πολύ ενδιαφέρον το θέμα που έχετε ανοίξει!!
Ζητώ λοιπόν και εγώ βοήθεια ή και τις γνώσεις σας ...
To ΑSTRA φοράει εργοστασιακά 205/50/16 87V Pirelli P6000 ...
Eνώ τα Pirelli είναι αρκετά καλά θεωρώ ότι είναι σκληρά, αργούν πολύ να ζεσταθούν, με αποτέλεσμα να χάνουν σε άνεση ενώ κάποιες στιγμές φοβίζουν και λιγάκι επειδή δεν έχουν ζεσταθεί ...Εχω βάλει στο μάτι τα εξής:
ΜΙCHELIN PILOT EXALTO 205/50/16 87 V
MICHELIN PILOT PRIMACY 205/50/16 87 V
YOKOHAMA A520 205/50/16 87V
YOKOHAMA A539 205/50/16 87W
YOKOHAMA AVSport 205/50/16 87Wσε άλλες μάρκες δεν κοιτώ ... γιατί δεν έχω ακούσει και πολλά ...
Οπότε ψάχνω να βρω κάτι που να ζεστένεται γρήγορα και είναι μαλακό ... με λίγες 'σπορ' διαθέσεις όχι όμως ακραίες ... ΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ????
Περιμένω απόψεις ή ακόμη και προτάσεις !!!
Εxalto. Σπάνιος συνδυασμός φιλικότητας και απόδοσης σε στεγνό και βρεγμένο, κατά την γνώμη μου. Έχε υπ'όψη σου πάντως ότι σύντομα καταργούνται.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Πολύ ενδιαφέρον το θέμα που έχετε ανοίξει!!
Ζητώ λοιπόν και εγώ βοήθεια ή και τις γνώσεις σας ...
To ΑSTRA φοράει εργοστασιακά 205/50/16 87V Pirelli P6000 ...
Eνώ τα Pirelli είναι αρκετά καλά θεωρώ ότι είναι σκληρά, αργούν πολύ να ζεσταθούν, με αποτέλεσμα να χάνουν σε άνεση ενώ κάποιες στιγμές φοβίζουν και λιγάκι επειδή δεν έχουν ζεσταθεί ...Εχω βάλει στο μάτι τα εξής:
ΜΙCHELIN PILOT EXALTO 205/50/16 87 V
MICHELIN PILOT PRIMACY 205/50/16 87 V
YOKOHAMA A520 205/50/16 87V
YOKOHAMA A539 205/50/16 87W
YOKOHAMA AVSport 205/50/16 87Wσε άλλες μάρκες δεν κοιτώ ... γιατί δεν έχω ακούσει και πολλά ...
Οπότε ψάχνω να βρω κάτι που να ζεστένεται γρήγορα και είναι μαλακό ... με λίγες 'σπορ' διαθέσεις όχι όμως ακραίες ... ΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ????
Περιμένω απόψεις ή ακόμη και προτάσεις !!!
Μόλις έβαλα στο δικό μου Astra τα Yokohama Sport (διάσταση 195/55/15). Η αλλαγή έγινε από Bridgestone RE 720.
Δυστυχώς οι πρώτες εντυπώσεις είναι ακόμα λίγες (λίγα χλμ), αλλά πάντως θετικότατες!Τρέχω έξω να δοκιμάσω ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΡΕΧΕΙΙΙΙ!!!!
-
προς BTS : Καταργούνται τα Exalto ? Δεν θα τα αντικαταστήσει με κανένα άλλο τύπο η Michelin ?? Πιστεύεις ότι τα Εxalto είναι σχετικά μαλακά και ζεστένονται γρήγορα ?
Προς gvala : καλορίζικα τα πατούμενα !!!! Περιμένουμε εντυπώσεις ...!!!!
και τώρα ερώτηση! μήπως τα AVS Sport είναι λίγο ακραία για ένα Opel Astra ??? Εχω την εντύπωση ότι δουλεύουν καλά σε μεγάλες ταχύτητες και για αυτό αργούν να ζεσταθούν ... ή κάνω λάθος ???? -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
προς BTS : Καταργούνται τα Exalto ? Δεν θα τα αντικαταστήσει με κανένα άλλο τύπο η Michelin ?? Πιστεύεις ότι τα Εxalto είναι σχετικά μαλακά και ζεστένονται γρήγορα ?Προς gvala : Εχω την εντύπωση ότι δουλεύουν καλά σε μεγάλες ταχύτητες και για αυτό αργούν να ζεσταθούν ... ή κάνω λάθος ????
Δεν ξέρω ακόμα να σου απαντήσω. Έχω κάνει γύρω στα 350 χλμ. και είμαι στη φάση που άρχισα σιγα-σιγα να τα ζορίζω.
Πάντως μέχρι στιγμή, μου δίνουν την αίσθηση του οτι αποδίδουν πολύ καλά απο την πρώτη στιγμή, ιδίως σε πλευρική πρόσφυση.
Αλλά ακόμα είναι αρχικές εκτιμήσεις.
Και κάτι ακόμα. Στη διάστασή μου ο δείκτης ταχυτητας των sport είναι V, αν δεν κάνω λάθος.Ένα ενδιαφέρον link:
http://www.tirerack.com/tires/surveyresults/index.jsp -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
προς BTS : Καταργούνται τα Exalto ? Δεν θα τα αντικαταστήσει με κανένα άλλο τύπο η Michelin ?? Πιστεύεις ότι τα Εxalto είναι σχετικά μαλακά και ζεστένονται γρήγορα ?Ναι, καταργούνται. Ήδη κάποιες διαστάσεις εξαφανίζονται από την αγορά, καθώς εξαντλούνται. Πιθανότατα θα αντικατασταθούν.
Αυτό που έχω παρατηρήσει, (σε διάσταση 195/55/15) είναι ότι από την στιγμή που βάζεις μπρος, έχεις κράτημα, χωρίς ιδιαίτερες αυξομειώσεις. Γενικά, είναι κατάλληλα για τους ελληνικούς δρόμους, όχι μόνο λόγω μαλακής γόμας, αλλά και σχεδιασμού πέλματος (κάνει θόρυβο, αλλά 'γραπώνει' καλά σε σκόνες, λάσπες, βροχή κλπ). Πιθανότατα να μην αντέχουν το υπερβολικό σκίσιμο σε σχέση με άλλα πιο 'πιστάδικα' ελαστικά.
-
Αναμενόμενη η απάντησή μου: Εξάλτο και πάλι Εξάλτο.
Και μαλακά είναι και γρήγορα ζεσταίνονται. Η περιγραφή του BTS είναι σύντομη και τα λέει όλα.
Το θέμα είναι: θα προλάβεις; Το ότι καταργούνται δεν πρέπει να είναι ράδιο-αρβύλα... -
Παιδια χωρις παρεξηγηση το θεμα το ανοιξα για τα Energy!!
Αν ειναι δυνατον να παραμεινουμε σε αυτο!**
Ευχαριστω. **
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Παιδια χωρις παρεξηγηση το θεμα το ανοιξα για τα Energy!!Αν ειναι δυνατον να παραμεινουμε σε αυτο!**
Ευχαριστω. **
EXEIΣ ΔΙΚΙΟ ... ΑΠΛΑ ΕΧΩ ΠΑΡΑΣΥΡΘΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΦΟΡΟΥΜ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΩ ΤΟΠΙΚ ... ΟΠΟΤΕ ΕΙΠΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΔΩ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ...
Άρα! Ανοίγω ένα άλλο θέμα ... και ας κρατήσουμε αυτό για τα energy ... τα οποία σημείωσε ότι τα είχα σε Swift 1300 Gti και δεν είχα ιδιαίτερα παράπονα ... Αρκετά μαλακά, σχετικά καλό κράτημα, και με γρήγορο ζέσταμα ... Στο όριο γινόντουσαν αρκετά επικίνδυνα, αλλά στο βωμό της άνεσης δεν μπορείς να τα έχεις όλα ...
-
Παιδιά ήλθε η ώρα να αλλάξω τα λάστιχα στο Astra 1.4 sport.30000 km και 4,5 χρόνια για τα Continental που είχε απο τη μάνα του (195/60/15)δεν είναι και άσχημα,μιας και το αυτοκίνητο ήταν σε γκαράζ και δεν εκτίθονταν σε ακραίες θερμοκρασίες τα λάστιχά του.Μετά λύπης μου όμως διαπίστωσα ότι τα Exalto δεν υπάρχουν πιά στην αγορά (κορυφαίο λάστιχο απο κάθε άποψη...όταν τα έβαλα σε ένα Nissan N13 που είχα παλαιότερα) και ο λαστιχάς μου είπε για τα Energy.Tα Energy όμως αντικαθιστούν τα Exalto ή όχι???Mήπως είναι τελείως διαφορετικά λάστιχα?Τι να κάνω να περιμένω ακόμη μήπως βγεί κανένα Exalto II???
Συγκριτικά με τα Premacy τι λένε τα Energy? -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Παιδια χωρις παρεξηγηση το θεμα το ανοιξα για τα Energy!!Αν ειναι δυνατον να παραμεινουμε σε αυτο!**
Ευχαριστω. **
Λάθος.Παρασύρθηκα ... Συγγνώμη
-
Και μιλάμε για τα καινούργια Energy!
Τώρα Premacy και Energy καμία σχέση μεταξύ τους το ένα είναι στην οικογένεια Pilot ( πιο σπορ πιο ακριβό ) το άλλο είναι απλώς Energy. -
Premacy και Energy έχουν την ίδια τιμή (90 ευρώ) στη διάσταση 195/60/15 και τελικά προτίμησα τα Energy διότι πιστεύω οτι ταιριάζουν καλύτερα στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου,ενω για τα Premacy έχω ακούσει αρνητικά σχόλια απο κάτοχο ΜΒ C200 Kompressor,ο οποίος βιάζεται να τα ξεφορτωθεί.
Κριτική σε λίγες μέρες λοιπόν για τα Energy... -
Και εγώ δεν έχω ακούσει καθόλου καλά λόγια για τα Premacy εκτος του οτι είναι αθόρυβα. Δεν ταίριαξαν στα ελληνικά δεδομένα από οτι φαίνεται.
-
Οσοι βάλατε τα καινούργια ENERGY τι γνώμη έχετε σχετικά
με το κράτημα, φρενάρισμα, άνεση και θόρυβο ?Τα προτείνετε ?
-
Εγω την καλυτερη!
-
Φοράω στην 147 τα καινούργια Energy εδώ και 8000km.
Εντυπώσεις:
-αρκετά έως πολύ ήσυχο λάστιχο
-μειώνει την κατανάλωση (όχι θεαματικά)
-αποδίδει με το που ξεκινάς (αυτό ζεσταίνεται πριν καν ξεκινήσεις,με το που κάθεσαι στο αμάξι!!)
-απλά ΤΕΛΕΙΟ στο βρεγμένο (με αυτό το λάστιχο άρχισα να ξεψαρώνω και να δοκιμάζω όρια στο βρεγμένο)
-ικανότητα στη γρήγορη,στριφτερή οδήγηση; Μπαμπά μπαμπά τι θα πεί γρήγορη οδήγηση;;; Το λάστιχο παιδιά δεν έχει και δε θέλει να έχει καμία σχέση με σπορ οδήγηση.Μέσα σε ελάχιστα km γρήγορης διαδρομής σε βουνό έχει σαπουνιάσει,τόσο που πασχίζεις να πας σβέλτα (όχι γρήγορα). Τόσο χάλια που στο πρώτο βενζινάδικο θα πας να ελέγξεις τις πιέσεις (μαλακώνει τόσο που νομίζεις ότι έχει χάσει αέρα!!). Ασε που κάνει και ένα συριχτό θόρυβο (όχι στρίγγλισμα) όταν ζεσταθεί πολύ.Συμπέρασμα: Το νέο Energy έχει φτιαχτεί για συγκεκριμένες ανάγκες και για αυτές είναι τρομερό.Ίσως και το καλύτερο. Αν θέλετε σπορ οδήγηση κοιτάχτε αλλού χωρίς 2η σκέψη.Απλά πράγματα.
Α,κατάφερα και τα 'τελείωσα' σε λιγότερο από 6 μήνες: μια επίσκεψη στις Σέρρες και 45 γύροι στην πίστα ηταν αρκετοί για να ξεραθούν για πάντα!!
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Φοράω στην 147 τα καινούργια Energy εδώ και 8000km.
Εντυπώσεις:
-αρκετά έως πολύ ήσυχο λάστιχο
-μειώνει την κατανάλωση (όχι θεαματικά)
-αποδίδει με το που ξεκινάς (αυτό ζεσταίνεται πριν καν ξεκινήσεις,με το που κάθεσαι στο αμάξι!!)
-απλά ΤΕΛΕΙΟ στο βρεγμένο (με αυτό το λάστιχο άρχισα να ξεψαρώνω και να δοκιμάζω όρια στο βρεγμένο)
-ικανότητα στη γρήγορη,στριφτερή οδήγηση; Μπαμπά μπαμπά τι θα πεί γρήγορη οδήγηση;;; Το λάστιχο παιδιά δεν έχει και δε θέλει να έχει καμία σχέση με σπορ οδήγηση.Μέσα σε ελάχιστα km γρήγορης διαδρομής σε βουνό έχει σαπουνιάσει,τόσο που πασχίζεις να πας σβέλτα (όχι γρήγορα). Τόσο χάλια που στο πρώτο βενζινάδικο θα πας να ελέγξεις τις πιέσεις (μαλακώνει τόσο που νομίζεις ότι έχει χάσει αέρα!!). Ασε που κάνει και ένα συριχτό θόρυβο (όχι στρίγγλισμα) όταν ζεσταθεί πολύ.Συμπέρασμα: Το νέο Energy έχει φτιαχτεί για συγκεκριμένες ανάγκες και για αυτές είναι τρομερό.Ίσως και το καλύτερο. Αν θέλετε σπορ οδήγηση κοιτάχτε αλλού χωρίς 2η σκέψη.Απλά πράγματα.
Νομίζω πως αυτή η παραπάνω περιγραφή τα λέει όλα. Τυπική συμπεριφορά ελαστικού εξοικονόμησης ενέργειας. Τέλεια για καθημερινή χρήση, αλλά δεν αντέχουν την παρατεταμένη υπερθέρμανση. Ειδικά το καλοκαίρι, στη γρήγορη οδήγηση υποφέρουν.
Α,κατάφερα και τα 'τελείωσα' σε λιγότερο από 6 μήνες: μια επίσκεψη στις Σέρρες και 45 γύροι στην πίστα ηταν αρκετοί για να ξεραθούν για πάντα!
Το ίδιο συνέβη σε εμένα, με ελαστικά επίσης 6 μηνών , στα Μέγαρα...
-
Πολύ σωστή προσέγγιση.
Δύο παρατηρήσεις :
1ον Αν δεν τελείωναν στην πίστα πόσα καλά χλμ θα έβγαζαν ?
2ον Τελικά θα τα ξαναβάζατε ?Καλά βρε ELTEO αφου δεν κάνουν για σπορ οδήγηση πως στο 140+
saxo σου δουλεύουν ειδικά το καλοκαίρι ?
Μichelin ENERGY Αποψεις..