-
Ένας κινητήρας ανά αγωνιστικό Που-Σου-Κου! Ποιοι πιστεύετε θα έχουν το πάνω χέρι; Κατά πόσο ο νέος αυτός κανονισμός θα προκαλέσει ανακατατάξεις στην δυναμικότητα των καταστευαστών κινητήρων;
-
Ένας κινητήρας ανά αγωνιστικό Που-Σου-Κου! Ποιοι πιστεύετε θα έχουν το πάνω χέρι; Κατά πόσο ο νέος αυτός κανονισμός θα προκαλέσει ανακατατάξεις στην δυναμικότητα των καταστευαστών κινητήρων;
-
Ένας κινητήρας ανά αγωνιστικό Που-Σου-Κου! Ποιοι πιστεύετε θα έχουν το πάνω χέρι; Κατά πόσο ο νέος αυτός κανονισμός θα προκαλέσει ανακατατάξεις στην δυναμικότητα των καταστευαστών κινητήρων;
-
Από τα λεγόμενα μάλλον η Toyota. Εφόσον ήδη από το 2003
το μπλοκ του κινητήρα του 2004 είναι έτοιμο.Για τους λοιπούς εξαρτάται. Αν το 2003 για την BMW ισχύει ότι
και το 2002 τότε θα είναι η εταιρεία που θα χάσει λίγο παραπάνω
με την Merc να είναι ο μεγάλος άγνωστος και την Ferrari να είναι
στα ίδια (με την Sauber να κερδίζει όμως εφόσον ο 2004 Ferrari
θα είναι σίγουρα πιο αξιόπιστος από τον 2002 spec Ferrari της
Sauber).Πάντως αν οι κινητήρες της Honda αποδειχθούν και αξιοπίστοι
έχουμε και ένα ακομα παράγοντα στην εξίσωση....Για Renault ήδωμεν.
-
Ferrari λογω υπερβολικης αξιοπιστιας...
-
Ferrari λογω υπερβολικης πίστης επί ετών σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο κινητήρα και μίμηση των άλλων εταιριών με έμμεσο εξαναγκασμό
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Ένας κινητήρας ανά αγωνιστικό Που-Σου-Κου! Ποιοι πιστεύετε θα έχουν το πάνω χέρι; Κατά πόσο ο νέος αυτός κανονισμός θα προκαλέσει ανακατατάξεις στην δυναμικότητα των καταστευαστών κινητήρων;Αυτό το Που Σου Κου ειδικά εμένα πολύ μου αρέσει!!!
Μάλλον ο Σουμάχερ θα επωφεληθεί... Οι Φεράρι σπάνε σπάνια, και ακόμα σπανιότερα αυτές που φέρουν το Νο 1. Λες και το Νο υποδηλώνει διαλογή (πρώτης, ή δευτέρας). Επίσης οι Ζάουμπερ (Φεράρι 2002 τέρας αξιοπιστίας) για φέτος σπάνε ίσως και συχνότερα από άλλους κινητήρες...
Πάντως μην υποτιμούμε Ρενώ και Μερσεντες που βρίσκονται σε ανοδική τροχιά, καθώς και BMW. Οι άλλοι αν δώσουν έμφαση στην αξιοπιστία αντί της δύναμης μπορεί να επωφεληθούν από τις ατυχίες των 'μεγάλων'.
-
Ψήφησα τη Ferrari.
ΒΜW δε βλέπω το ΄πως θα γίνουν τέρατα αξιοπιστίας χωρίς να θυσιάσουν μεγάλο μέρος της ισχύος.
McLaren δεν ξέρω, πάντα τους επηρέαζαν οι αλλαγές.
Ρενώ, αυτοί θα έχουν καινούργιο κινητήρα, πρέπι πρώτα να ξεπεράσουν προβλήματα νεότητας.
Τογιότα: ;;;
Χόντα: ;;; επίσης... -
Mercedes ...einai kairos na xipnisei!!
-
Πιστεύω η Renault. Από το ρεντίκολο του 2001, στις poles και τη νίκη το 2003 λέει πολλά για τη δυναμική της ομάδας και κυρίως του τμήματος κινητήρων. Αφού οι τύποι κατάφεραν να κάνουν ανταγωνιστικό και ΚΥΡΙΩΣ αξιόπιστο ένα μονοθέσιο με κινητήρα 111 μοιρών, δε βλέπω το λόγο να μην είναι ένας από τους δυνατότερους (και γιατί όχι ο δυνατότερος;) ο νέος κινητήρας τους με V 72 μοιρών. Άλλωστε δεν είναι πρωτάρηδες στην κατασκευή τέτοιων κινητήρων. ο V10 που σάρωσε τα πάντα στο μεγαλύτερο μέρος της δεκαετίας του '90 ήταν της Renault με γωνία 72 μοιρών.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Πιστεύω η Renault. Από το ρεντίκολο του 2001, στις poles και τη νίκη το 2003 λέει πολλά για τη δυναμική της ομάδας και κυρίως του τμήματος κινητήρων. Αφού οι τύποι κατάφεραν να κάνουν ανταγωνιστικό και ΚΥΡΙΩΣ αξιόπιστο ένα μονοθέσιο με κινητήρα 111 μοιρών, δε βλέπω το λόγο να μην είναι ένας από τους δυνατότερους (και γιατί όχι ο δυνατότερος;) ο νέος κινητήρας τους με V 72 μοιρών. Άλλωστε δεν είναι πρωτάρηδες στην κατασκευή τέτοιων κινητήρων. ο V10 που σάρωσε τα πάντα στο μεγαλύτερο μέρος της δεκαετίας του '90 ήταν της Renault με γωνία 72 μοιρών.Χίλιες φορές μακάρι!
Άλλωστε ετούτη είναι μια μοναδική ευκαιρία για τους κατασκευαστές που δεν ήταν στα καλύτερά τους τελευταία να βρεθούν σε πλεονεκτική θέση, μιας και 'μηδενίζεται' η εξέλιξη των πρώην V10 των 350 Km. Δεν μπορώ να ξέρω πόσα κοινά σημεία θα έχουν οι καινούριοι κινητήρες με τους μέχρι τώρα, αλλά όσο περισσότερο διαφορετικοί θα είναι, τόσο περισσότερο η θα ανακατευτεί η τράπουλα. -
ελπιζω η ρενω να δουλεψει πολυ πανω σε αυτον τον τομεα!
-
Δεν ψήφισα, γιατί δεν μπορώ να ψηφίσω δύο!
Η λογική λέει Φεράρι λόγω δεδομένης αξιοπιστίας και Τογιότα λόγω δεδομένης εξέλιξης. Πότε όμως δε γίνονται τα δεδομένα! -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Ένας κινητήρας ανά αγωνιστικό Που-Σου-Κου! Ποιοι πιστεύετε θα έχουν το πάνω χέρι; Κατά πόσο ο νέος αυτός κανονισμός θα προκαλέσει ανακατατάξεις στην δυναμικότητα των καταστευαστών κινητήρων;loipon san trelamenos opados tis ferrari then tha borousa kai den tha ithela na pistepso oti kapoios allos kinitiras tha borouse na apodixti poio axiopistos apo thn ferrari.H ferrari exei apodixei eidika sto thema axiopistias oti den pezete Apo ekei kai pera nomizo oti then prepei na xexname kai tous filous apo tin anatoli.Honda: exoun apodixei sto parelthon oti otan theloun boroun.Tora oi alloi asto!!!!
-
Ο χρήστης Enzo F. έγραψε:
Apo ekei kai pera nomizo oti then prepei na xexname kai tous filous apo tin anatoli.Honda: exoun apodixei sto parelthon oti otan theloun boroun.Tora oi alloi asto!!!!Αν μιλάς για ανατολή, μην ξεγράφεις την Toyota. Είχα μια συνομιλία με έναν υπάλληλο της Williams στην έκθεση αυτοκινήτου. Εξέφραση μεγάλη πεποίθηση ότι η Toyota θα ανέλθει στην κορυφή στο προσεχές μέλλον. Μέχρι το 2005 νίκες, μέχρι το 2007-2008 πρωτάθλημα.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Apo ekei kai pera nomizo oti then prepei na xexname kai tous filous apo tin anatoli.Honda: exoun apodixei sto parelthon oti otan theloun boroun.Tora oi alloi asto!!!!
Αν μιλάς για ανατολή, μην ξεγράφεις την Toyota. Είχα μια συνομιλία με έναν υπάλληλο της Williams στην έκθεση αυτοκινήτου. Εξέφραση μεγάλη πεποίθηση ότι η Toyota θα ανέλθει στην κορυφή στο προσεχές μέλλον. Μέχρι το 2005 νίκες, μέχρι το 2007-2008 πρωτάθλημα.
Το ότι θα πάρει πρωτάθλημα η TOYOTA στη formula 1, είναι δεδομένο. Δε νομίζω να υπάρχει κάποιος που να το αμφισβητεί αυτό. Το θέμα είναι το πότε. Οι ημερομηνίες που δίνεις φαίνονται λογικές. Ο μόνος που μπορεί να το δείξει όμως αυτό, είναι ο χρόνος.
Για το θέμα που έθεσε ο 'opterios' δε νομίζω ότι μπορεί να δοθεί απάντηση με σιγουριά. Πιθανόν να είναι οι συνήθεις ύποπτοι (Ferrari, Maclaren, Williams) πιθανόν να κάνει κάποιος άλλος την έκπληξη.
Γενικά πιστεύω όμως, ότι του χρόνου, ειδικά στους πρώτους αγώνες, θα έχουμε αρκετούς σπασμένους κινητήρες από όλες τις ομάδες. -
Δεδομένο δεν είναι τίποτα και για καμιά ομάδα.....
Ολα είναι ρευστά και αν δεν ξεκινήσει το πρωτάθλημα κανείς δεν μπορεί να βγάλει συμπεράσματα.
Τα πεωταθλήματα δεν κερδίζονται από τη μια μέρα στην άλλη ούτε και οι νικες έρχονται τόσο εύκολα.
Βλέψεις και ελπίδες υπάρχουν σίγουρα για πολλές ομάδες για κάποιες περισσότερες και για κάποιες λιγότερες. -
Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
Δεδομένο δεν είναι τίποτα και για καμιά ομάδα.....
Ολα είναι ρευστά και αν δεν ξεκινήσει το πρωτάθλημα κανείς δεν μπορεί να βγάλει συμπεράσματα. Τα πεωταθλήματα δεν κερδίζονται από τη μια μέρα στην άλλη ούτε και οι νικες έρχονται τόσο εύκολα. Βλέψεις και ελπίδες υπάρχουν σίγουρα για πολλές ομάδες για κάποιες περισσότερες και για κάποιες λιγότερες.Εγώ πάντως δεν ήθελα να υποννοήσω ότι η Toyota είναι σίγουρη πρωταθλήτρια ή πως οτιδήποτε άλλο είναι δεδομένο. Απλά μετέδωσα την άποψη ενός ανθρώπου που είναι μέσα στο χώρο και βλέπεις πρόσωπα και καταστάσεις από κοντά. Μου είπε πως η αποφασιστικότητα των Ιαπώνων είναι τεράστια. Έχουν μεγάλη αφοσίωση και πιθανή αποτυχία θα είναι για αυτούς ζήτημα τιμής. Και ο τρόπος που δουλεύουν δείχνει σύνεση, συνέπεια και όραμα.
Το αν τελικά θα μπορέσει να πάρει πρωτάθλημα, φυσικά μόνο ο χρόνος θα δείξει, κανείς δεν αντιλέγει. Αλλά οι οιωνοί είναι πολύ καλύτεροι από την περίπτωση της BAR ας πούμε (επίσης νεοσύστατη και πάμπλουτη ομάδα), όπου τα σημάδια έδειχναν ευθύς εξαρχής την αποτυχία τους, πριν καν το μονοθέσιο μπει στην πίστα για πρώτη φορά.
-
Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
Δεδομένο δεν είναι τίποτα και για καμιά ομάδα.....
Ολα είναι ρευστά και αν δεν ξεκινήσει το πρωτάθλημα κανείς δεν μπορεί να βγάλει συμπεράσματα.
Τα πεωταθλήματα δεν κερδίζονται από τη μια μέρα στην άλλη ούτε και οι νικες έρχονται τόσο εύκολα.Σωστά τα παραπάνω που γράφεις. Όμως ούτε εγώ, αλλά ούτε και ο opterios, είπαμε ότι Toyota θα πάρει το πρωτάθλημα την επόμενη χρονιά.
Και οι δύο δώσαμε ένα χρονικό ορίζοντα τουλάχιστον 4 χρόνων.
Οπότε... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δεδομένο δεν είναι τίποτα και για καμιά ομάδα.....
Ολα είναι ρευστά και αν δεν ξεκινήσει το πρωτάθλημα κανείς δεν μπορεί να βγάλει συμπεράσματα.
Τα πεωταθλήματα δεν κερδίζονται από τη μια μέρα στην άλλη ούτε και οι νικες έρχονται τόσο εύκολα.Σωστά τα παραπάνω που γράφεις. Όμως ούτε εγώ, αλλά ούτε και ο opterios, είπαμε ότι Toyota θα πάρει το πρωτάθλημα την επόμενη χρονιά.
Και οι δύο δώσαμε ένα χρονικό ορίζοντα τουλάχιστον 4 χρόνων.
Οπότε...Ναι ρε παιδια δεν το παίρνω προσωπικά ούτε κατηγορώ κανέναν αλλά μακάρι να μπορούσαμε να προβλέψουμε και να είμαστε σίγουροι ότι ομάδες με βλέψεις και αξίες όπως TOYOTA ότι σε 1-2 χρόνια θα είναι στην κορυφή.Οτί είναι ένα από τα φαβορί ναι αλλά για να δουμε για να δουμε....
Κινητηριολογία