-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ti shmainei re paidia hlektroniko Q2???Energopoiei apla ta frena?
Giati de Bazoun to original Q2?
Λένε ότι χρησιμοποιεί τα φρένα, όπως και το αντίστοιχο ηλεκτρονικό μπλοκέ της BMW. Προσωπικά, προτιμώ τη μηχανική λύση, γιατί δεν καταπονεί τα φρένα και έχει ακόμη λιγότερες πιθανότητες να διαφορίσει. Ωστόσο, όπως έχω δει, της BMW λειτουργεί σωστά στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων και περιμένω ότι ανάλογα θα λειτουργεί και αυτό της Alfa Romeo. Το γιατί προτίμησαν ηλεκτρονικό μπλοκέ δεν το ξέρω. Υποθέτω ότι ένας λόγος ήταν η επιθυμία τους να αποφύγουν τυχόν θορυβώδη λειτουργία και αύξηση της ευαισθησίας του τιμονιού στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, φαινόμενα που ο ξένος κυρίως Τύπος ανέφερε για το Ford Focus RS, που φορά μπλοκέ μπροστά. Αν όμως το ηλεκτρονικό είναι σε θέση να προσφέρει τα οφέλη του μηχανικού, χωρίς τους θορύβους και το τράβηγμα του τιμονιού στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, τότε οι συχνότερες αλλαγές τακακιών ίσως να είναι ένα αποδεκτό τίμημα. Περιμένω να δω πώς θα λειτουργεί ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, γιατί άμα περιμένω από τα περιοδικά (και ειδικά από ορισμένα που παριστάνουν τα 'σκληροπυρηνικά')...
γεια στο στομα σου. εχω βαρεθει τα 'κονσερβα' αρθρα. (off topic sorry αλλα δεν κρατηθηκα)
-
Ε μα... Έχω βαρεθεί να διαβάζω ανοησίες. Τη μια ο ένας γράφει 'στη Brera το VDC δεν απενεργοποιείται', ενώ και το εργοστάσιο λέει ότι απενεργοποιείται και το ξέρουν και οι πέτρες... Την άλλη του αλλουνού 'του πέφτουν βαριές' (αλλά τα κιλά άλλων ανταγωνιστών τα κάνει γαργάρα)... Μέχρι που φτάσαμε στα 'μικρά φρένα' του Bravo - αν και για το συγκεκριμένο θα μας πει σύντομα το AMS ότι φταίνε οι... Νεφιλίμ που απαρτίζουν το προσωπικό της Fiat κι αυτοί, ως γνήσιοι ΕΛ-ληνες, τους πολεμάνε . Μέχρι τώρα, απ'όσα αυτοκίνητα έχω οδηγήσει, έξι έχουν ανατρέψει ΠΛΗΡΩΣ - στα δικά μου χέρια - αυτά που γράφανε τα περιοδικά.
-
Υπάρχει κάποια πιθανότητα να φορέσουνε τον ντίζελ με τα 150 άλογα και στην Brera;
-
Δεν έχω ιδέα. Αυτό που ξέρω είναι ότι θα μπουν οπωσδήποτε κινητήρια σύνολα βενζίνης υπερτροφοδοτούμενα από το δεύτερο τρίμηνο του έτους, πιθανότατα αντικαθιστώντας τους ατμοσφαιρικούς 1.8, 1.9 και 2.2 λίτρων. Ξέρω επίσης ότι η 159 θα φοράει 1.8Τ σε διάφορες εκδόσεις, αλλά για τη Brera ακόμα παίζεται αν θα είναι 1.8Τ ή 2.0Τ. Ο 3.2 θα μπει και σε καθαρά προσθιοκίνητη έκδοση με το ηλεκτρονικό Q2. Για τον 1.9JTD, στα 150 άλογα δεν έχει κανένα νόημα να μπει στη Brera. ΑΝ μπει - που δεν γνωρίζω αν θα γίνει αυτό - , πιο λογικό θα είναι να μπει σε έκδοση με 170+ άλογα, παρά με 150.
-
Σήμερα ξεκινάει το WTCC. Η Alfa Romeo σταμάτησε την 156 και αποφάσισε να μην κατεβάσει την 159...
Μάλλον τελικά δεν ελάφρωσε όσο θα ήθελαν...
-
Ή θα θεώρησαν ότι η συνέχιση της αγωνιστικής δραστηριότητας είναι προς το παρόν οικονομικά ασύμφορη. Μην ξεχνάμε ότι καμμία από τις εταιρείες του ομίλου δεν είχε συνεχή παρουσία στους αγώνες.
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Έφτασα ήδη τα 11Κ και όπου να'ναι ανεβάζω αναλυτικό review.Όρεξη να'χετε και υπομονή να διαβάζετε.
Τι θα γίνει με σένα, έχω ξεροσταλιάσει στην οθόνη
-
Εγω να δεις...
-
-
Μα που το πηγαίνεις;
Απ το αυτοκίνητο ποστάρεις; -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Μα που το πηγαίνεις;
Απ το αυτοκίνητο ποστάρεις;kalά δεν παλεύεσαιΤις προάλλες ψιλοβαριόμουνα και πήγα στη γριά στο Λεβίδι να πάρω ψωμί ζυμωτό
-
Ολα καλα μεχρι τωρα?Καμια παρατηρηση?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ολα καλα μεχρι τωρα?Καμια παρατηρηση?Παρατήρηση;; εννοείς κάτι που δε μου αρέσει μάλλον ε;
Να σου πω:
-Από προβλήματα μηδέν. Μιλάμε τώρα για τριξίματα, βλάβες, κάψιμο λαδιών κ.ο.κ . Τίποτα από όλα αυτά. Λάδια ούτε χιλιοστό. Πιθανό να παίζει ρόλο το ότι ακολούθησα τον παλιό καλό τρόπο 'στρωσίματος' , μπορεί και όχι, δε γνωρίζω.
-Το χρώμα δε μου τα λέει και πολύ καλά. Είναι μάλλον ευαίσθητο (μη μεταλλικό βέβαια) αλλά την κατάσταση τη σώζει κάπως το γκαράζ.
-Το κάθισμα του οδηγού , έχει την τάση από μπεζ να γίνεται ...γκρι και το έχω πλύνει βιολογικά 2 φορές μέχρι τώρα.Γενικά το σαλόνι είναι βάσανο, θέλει προσοχή και προσωπικά δεν είμαι ότι πιο προσεκτικό έχει βγάλει η φύση.
-Η μπαταρία είναι 90Α που μάλλον σημαίνει ότι θα παραδώσει αρκετά νωρίς το πνεύμα (στις ΜΥ 08 είναι 120άρες) αλλά μέσα στην εγγύηση οπωσδήποτε, οπότε np και τελευταίο
-Εχω δυσκολία στην κίνηση μέσα σε πόλη από την περιορισμένη ορατότητα προς τα δεξιά, εξ' αιτίας της μεσαίας κολόνας κυρίως αλλά και της εμπρός δεξιά σε μικρότερο βαθμό. Από τότε που κόντεψα να στείλω έναν παππού με ένα...παπί να συναντήσει τους προγόνους του πριν την ώρα του, είμαι πιο προσεκτικός. Αλλά δεν παύει να με δυσκολεύει.
Στα θετικά πέραν των όσων έχουν αναφερθεί να πω για το κλιματιστικό : Με θερμοκρασία εξωτερικού περιβάλλοντος πάνω από 30 βαθμούς, έτσι και βάλω τον κλιματισμό κάτω από τους 26 γίνομαι κασάτο.
Κατανάλωση 14,1 l/100χμ σύμφωνα με το trip.
Αυτά. Δε θυμάμαι κάτι άλλο
-
Είναι η 2.2?
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
-Το κάθισμα του οδηγού , έχει την τάση από μπεζ να γίνεται ...γκρι και το έχω πλύνει βιολογικά 2 φορές μέχρι τώρα.Γενικά το σαλόνι είναι βάσανο, θέλει προσοχή και προσωπικά δεν είμαι ότι πιο προσεκτικό έχει βγάλει η φύση.
Έχεις το μπεζ Alfatex στα καθίσματα;
-
Ο χρήστης webfox έγραψε:
-Το κάθισμα του οδηγού , έχει την τάση από μπεζ να γίνεται ...γκρι και το έχω πλύνει βιολογικά 2 φορές μέχρι τώρα.Γενικά το σαλόνι είναι βάσανο, θέλει προσοχή και προσωπικά δεν είμαι ότι πιο προσεκτικό έχει βγάλει η φύση.
Έχεις το μπεζ Alfatex στα καθίσματα;
ναι
Είναι η 2.2?
ναι
-
Η μέση κατανάλωση μου φαίνεται απίστευτα υψηλή
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Η μέση κατανάλωση μου φαίνεται απίστευτα υψηλήγια περουκα θα παμε...
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Ολα καλα μεχρι τωρα?Καμια παρατηρηση?
Παρατήρηση;; εννοείς κάτι που δε μου αρέσει μάλλον ε;
Να σου πω:
-Από προβλήματα μηδέν. Μιλάμε τώρα για τριξίματα, βλάβες, κάψιμο λαδιών κ.ο.κ . Τίποτα από όλα αυτά. Λάδια ούτε χιλιοστό. Πιθανό να παίζει ρόλο το ότι ακολούθησα τον παλιό καλό τρόπο 'στρωσίματος' , μπορεί και όχι, δε γνωρίζω.
-Το χρώμα δε μου τα λέει και πολύ καλά. Είναι μάλλον ευαίσθητο (μη μεταλλικό βέβαια) αλλά την κατάσταση τη σώζει κάπως το γκαράζ.
-Το κάθισμα του οδηγού , έχει την τάση από μπεζ να γίνεται ...γκρι και το έχω πλύνει βιολογικά 2 φορές μέχρι τώρα.Γενικά το σαλόνι είναι βάσανο, θέλει προσοχή και προσωπικά δεν είμαι ότι πιο προσεκτικό έχει βγάλει η φύση.
-Η μπαταρία είναι 90Α που μάλλον σημαίνει ότι θα παραδώσει αρκετά νωρίς το πνεύμα (στις ΜΥ 08 είναι 120άρες) αλλά μέσα στην εγγύηση οπωσδήποτε, οπότε np και τελευταίο
-Εχω δυσκολία στην κίνηση μέσα σε πόλη από την περιορισμένη ορατότητα προς τα δεξιά, εξ' αιτίας της μεσαίας κολόνας κυρίως αλλά και της εμπρός δεξιά σε μικρότερο βαθμό. Από τότε που κόντεψα να στείλω έναν παππού με ένα...παπί να συναντήσει τους προγόνους του πριν την ώρα του, είμαι πιο προσεκτικός. Αλλά δεν παύει να με δυσκολεύει.
Στα θετικά πέραν των όσων έχουν αναφερθεί να πω για το κλιματιστικό : Με θερμοκρασία εξωτερικού περιβάλλοντος πάνω από 30 βαθμούς, έτσι και βάλω τον κλιματισμό κάτω από τους 26 γίνομαι κασάτο.
Κατανάλωση 14,1 l/100χμ σύμφωνα με το trip.
Αυτά. Δε θυμάμαι κάτι άλλο
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
-Το κάθισμα του οδηγού , έχει την τάση από μπεζ να γίνεται ...γκρι και το έχω πλύνει βιολογικά 2 φορές μέχρι τώρα.Γενικά το σαλόνι είναι βάσανο, θέλει προσοχή και προσωπικά δεν είμαι ότι πιο προσεκτικό έχει βγάλει η φύση.
Έχεις το μπεζ Alfatex στα καθίσματα;
ναι
Όταν πριν 2 χρόνια η 159 ήταν 1η μου επιλογή αγοράς, είχα σκοπό να την πάρω με το δέρμα, μέχρι που έκατσα σε μαύρη με μπεζ Alfatex...δεν περίμενα να μου αρέσει ΤΟΣΟ πολύ (ως αίσθηση και οπτικά).
Άσε που γλίτωνες και κοντά 2 χιλιάρικα...
Ο (ομολογουμένως πανηλίθιος) αντιπρόσωπος Ηρακλείου καυχιόταν μάλιστα ότι η ποιότητα του Alfatex είναι εφάμιλλη του Alcantara (έχοντας την ίδια αίσθηση πάντως δεν είχα λόγο να μην τον πιστέψω).
Τι να πεις...αφού όμως το επαναφέρεις (αν και με κόστος) μικρό το κακό.
Καλές βόλτες να' χεις πάντα....
Alfa Romeo 159 & 159TBi


