-
Ο χρήστης nikodoc_z4 έγραψε:
.......... Εχω ακούσει π.χ από κάποιους να έχουν δίλημα μεταξύ tiguan kai A3.
κλασικος ελληνικος προβληματισμος!!!!!
Αν είναι τουλάχιστον το Sportsback κάτι γίνεται...
-
Ο χρήστης nikodoc_z4 έγραψε:
.......... Εχω ακούσει π.χ από κάποιους να έχουν δίλημα μεταξύ tiguan kai A3.
κλασικος ελληνικος προβληματισμος!!!!!
Eγώ δεν κατάλαβα τι κακό έχει ο προβληματισμός.
Λες και το α3 είναι κάνα καθαρόμαιμο σπορ αυτοκίνητο ή το tiguan κάνα σκληροτράχηλο off-road και έχουν αχανείς διαφορές μεταξύ τους... -
charmak66
+1.Και εγω μπορει να ημουν αναμεσα στα δυο... -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
.......... Εχω ακούσει π.χ από κάποιους να έχουν δίλημα μεταξύ tiguan kai A3.
κλασικος ελληνικος προβληματισμος!!!!!
Eγώ δεν κατάλαβα τι κακό έχει ο προβληματισμός.
Λες και το α3 είναι κάνα καθαρόμαιμο σπορ αυτοκίνητο ή το tiguan κάνα σκληροτράχηλο off-road και έχουν αχανείς διαφορές μεταξύ τους...αχανεις οχι αλλα οπως και να το κανουμε η θες παγωτο βανιλια η σοκολατα!
-
Μερικοι θελουν μια μπαλα βανιλια και μια μπαλα σοκολατα...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
:hmmm:
Μερικοι θελουν μια μπαλα βανιλια και μια μπαλα σοκολατα...ΘΑΑΑΑΑ....ΤΟ ΣΚΕΦΤΩΩ!!!!
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
:hmmm:
Μερικοι θελουν μια μπαλα βανιλια και μια μπαλα σοκολατα...και όταν δεν εχεις λεφτά να πάρεις 2 παγωτά και εσύ θέλεις σοκολάτα και η γυναίκα σου βανίλια... τότε παίρνεις ένα παγωτό με 2 μπάλες και 2 κουταλάκια...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
:hmmm:
Μερικοι θελουν μια μπαλα βανιλια και μια μπαλα σοκολατα...και όταν δεν εχεις λεφτά να πάρεις 2 παγωτά και εσύ θέλεις σοκολάτα και η γυναίκα σου βανίλια... τότε παίρνεις ένα παγωτό με 2 μπάλες και 2 κουταλάκια...
Πάντως πέρα από τις βανίλιες και τις σοκολάτες ( )δεν είναι και τόσο απίθανο το δίλημμα μεταξύ Α3 και tiguan. Καταρχήν και τα δύο είναι περίπου στην ίδια τιμή. Καποιος δηλαδή που διαθέτει 25-30.000 για αυτοκίνητο και που δεν έχει και πολλές απαιτήσεις για τετρακίνηση γιατί να μην τα έχει και τα δύο στην λίστα του? Υπάρχουν αρκετοί που ψάχνοντας για αυτοκίνητο κοιτάνε σε διάφορετικές κατηγορίες.
-
Δεν είναι παράξενη η επιλογή. Το δικαιολογώ όταν θέτεις ένα οριο χρημάτων και για καθαρά αισθητικούς λόγους ...
Και εγώ κατα την επιλογή μου είχα κατα νου το Eos, το Mazda 6 και το Nissan Xtrail μεταξύ άλλων ... Μετά ξεκαθαρίζεις τις ανάγκες σου, ποιο σου παρέχει τι και τι θέλεις παραπάνω... κλπ. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Δεν είναι παράξενη η επιλογή. Το δικαιολογώ όταν θέτεις ένα οριο χρημάτων και για καθαρά αισθητικούς λόγους ...
Και εγώ κατα την επιλογή μου είχα κατα νου το Eos, το Mazda 6 και το Nissan Xtrail μεταξύ άλλων ... Μετά ξεκαθαρίζεις τις ανάγκες σου, ποιο σου παρέχει τι και τι θέλεις παραπάνω... κλπ.Κι εγω κοίταζα σε διάφορες κατηγορίες. Η αλήθεια είναι ότι πάντα θεωρούσα ένα μικρό ή μεσαίο SUV ιδανικό αυτοκίνητο με βάση τις δικές μου ανάγκες, αλλά επειδή τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα λόγω κυβισμού ήταν δυσανάλογα ακριβά τόσο σε αγορά όσο και σε τέλη χρήσης τα είχα απορρίψει και κοίταζα σε άλλες κατηγορίες. Ηρθε όμως το tiguan με τον 1.4 και έλυσε αυτό το πρόβλημα, και αυτό με έκανε να πάω σε αυτή την κατηγορία. Αν δεν υπήρχε αυτό κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είχα καταλήξει σε SUV.
-
παντως παιδια με τα τελευταια 5-6 post επιβεβαιωνετε πληρως τις επιλογες των marketοπαιδων των αυτοκινητο-βιομηχανιων!!
ειδικα η vw-audi (προσεχως porsche GROUP*) θα τριβει τα χερια της
(*ασχετο αλλα φανταστειτε περηφανια να λες πηρα passat, ναι ναι, αυτο που φτιαχνει η μαμα porsce!! )
-
Ο χρήστης nikodoc_z4 έγραψε:
παντως παιδια με τα τελευταια 5-6 post επιβεβαιωνετε πληρως τις επιλογες των marketοπαιδων των αυτοκινητο-βιομηχανιων!!ειδικα η vw-audi (προσεχως porsche GROUP*) θα τριβει τα χερια της
(*ασχετο αλλα φανταστειτε περηφανια να λες πηρα passat, ναι ναι, αυτο που φτιαχνει η μαμα porsce!! )
Mην την ψαχνεις ότι και να πάρεις πάντα υπάρχει αντίλογος!!!
Εγώ όταν πήρα Audi Avant ή πρώτη ερώτηση όλων ήταν γιατί δεν πήρα sedan ενώ ένας φίλος μου είπε εγώ στην θέση σου θα έπερνα 3άρα cabrio!!!
Που να ξέρουν ότι μετά το ski ο flat χώρος αποσκευών δεν συγκρίνεται με τίποτα!!! Αν θες να πηγαίνεις και λίγο μπούνια A4 Avant ή ForesterΗ στάθμιση που κάνει ο καθένας πατάει σε πάραγοντες που για άλλον μπορεί να μην έχουν καμία αξία!!!!
Πχ εγώ τώρα χρειάζομαι ένα δεύτερο αμάξι δες τώρα κριτήρια----
- Δεν θέλω να είναι πάνω από 4.50 - 4.55 μ σε μήκος για να μην μου δημιουργεί πρόβλημα στο parking του σπιτιου
- Δεν με χαλάει να έχει χαμηλά κόστη (τέλη, ασφάλειες) και κινητήρα σχετικά δυνατό!!!
-Άρα ο 1.4 TSI αρχίζει να μπαίνει στο παιχνίδι!!!
Σε τι περιτύλιγμα το θέλω όμως????
-Tiguan, Golf, A3 Sportback, Leon, Turan ίσως αν χωράει στο parking και γιατί όχι και το Terios
Kόστος?
-30,000 όλα μέσα
Αμάξωμα??
Να έχει πέντε πόρτες!!!!!
Χρήση???
Να το παίρνω στα νησιά τα καλοκαίρια, να πηγάινω super market και καμια μπαρότσαρκα από αυτές που ψάχνεις 2 ώρες να παρκάρεις!!!! - όλα πάνε
Θες να πηγαίνεις τάπα? - Όχι δεν με νοιάζει!!!! Καλό το tiguan θα κάθομαι και 'ψηλά'!!!!!
Παράδοση????
-8 μήνες... bye bye Tiguan!!!!
Αν θες τετρακίνηση Teris λένε οι σειρήνες!!!!
-Τσίλικο!!!! Αλλα μήπως το τουμπάρει καμια μέρα η γυναίκα χωρίς καν να το καταλάβει???
Ας ξεχάσω λοιπόν τα βουνά και τις κροκάλες (άσε που μεταξύ μας δεν θα πάω ποτέ) και ας πάμε στο επόμενο περιτίλυγμα
Τι θα σου άρεσε σε ένα αυτοκίνητο??? - Δευτέρο αμάξι.... Αθήνα γιατί να μην είναι αυτόματο???
DSG το ξέρεις??? - Το χω χιλιοδιαβάσει το ρημάδι!!!! Λες???
Γιατί όχι??? - Είμαι έτοιμος την άλλη βδομάδα να ρωτήσς τι TSI DSG υπάρχει ετιμοπαράδωτο και γιατί όχι να προχωρήσω!!!!
Μέχρι τότε κάθομαι τα βράδυα στο καναπέ και διαβαζω ότι συγκριτικό υπάρχει για TSI DSG (και terios στα κρυφά) !!!!!!
Eρε τι κάνει το marketing!!!!
Λεπτομέριες προσεχώς!!!
Δεν ξέρω αν αξίζει το κόπο να κάνω ένα τήλέφωνο σε όλες τις αντριπροσωπείες VW αν δίνουν το εκθεσιακό Tiguan???
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
:hmmm:
Μερικοι θελουν μια μπαλα βανιλια και μια μπαλα σοκολατα...και όταν δεν εχεις λεφτά να πάρεις 2 παγωτά και εσύ θέλεις σοκολάτα και η γυναίκα σου βανίλια... τότε παίρνεις ένα παγωτό με 2 μπάλες και 2 κουταλάκια...
Πάντως πέρα από τις βανίλιες και τις σοκολάτες ( )δεν είναι και τόσο απίθανο το δίλημμα μεταξύ Α3 και tiguan. Καταρχήν και τα δύο είναι περίπου στην ίδια τιμή. Καποιος δηλαδή που διαθέτει 25-30.000 για αυτοκίνητο και που δεν έχει και πολλές απαιτήσεις για τετρακίνηση γιατί να μην τα έχει και τα δύο στην λίστα του? Υπάρχουν αρκετοί που ψάχνοντας για αυτοκίνητο κοιτάνε σε διάφορετικές κατηγορίες.
To δίλημμα γίνεται πανεύκολα τρίλημμα, αν μπεί και το 18αρι Passat στις επιλογές...
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Δεν ξέρω αν αξίζει το κόπο να κάνω ένα τήλέφωνο σε όλες τις αντριπροσωπείες VW αν δίνουν το εκθεσιακό Tiguan???Aπ' ότι ξέρω σε όλα τα εκθεσιακά, δεν έχουν τα χαρτιά οι εκθέσεις αλλά τα κρατάνε οι εισαγωγείς για να μην τα πουλάνε.
Έτυχε να ρωτήσω σε Nissan και σε Suzuki γι'αυτό το θέμα. -
Πρόβλημα υπάρχει μόνο αν δεν έχουν άλλο να το αντικαταστήσουν άμεσα. Είδα μια έκθεση πρόσφατα που άλλαξε το εκθεσιακό Tiguan (αυτό που είχε από Δεκέμβρη) με εντελώς νέο διαφορετικού χρώματος.
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Κι εγω κοίταζα σε διάφορες κατηγορίες. Η αλήθεια είναι ότι πάντα θεωρούσα ένα μικρό ή μεσαίο SUV ιδανικό αυτοκίνητο με βάση τις δικές μου ανάγκες, αλλά επειδή τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα λόγω κυβισμού ήταν δυσανάλογα ακριβά τόσο σε αγορά όσο και σε τέλη χρήσης τα είχα απορρίψει και κοίταζα σε άλλες κατηγορίες. Ηρθε όμως το tiguan με τον 1.4 και έλυσε αυτό το πρόβλημα, και αυτό με έκανε να πάω σε αυτή την κατηγορία. Αν δεν υπήρχε αυτό κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είχα καταλήξει σε SUV.+1...
Ένας από τους λόγους που γλυκοκοίταζα το HONDA HRV κάποτε.Όπως ακριβώς τα λές είναι.
Όταν μπορείς να διαθέσεις κάποια «καλά» χρήματα και οι επιλογές είναι πολλές και διαφορετικές ιεραρχείς τις ανάγκες σου και στο τέλος αγοράζεις το καλύτερο από αυτά που πιστεύεις ότι σε καλύπτει...Άσχετα βέβαια αν τις περισσότερες φορές καταλήγεις να αγοράζεις αυτό που σου κάνει περισσότερο «κούκου»...
-
Πάντως είναι πολύ δύσκολη η επιλογή αυτοκινήτου ...
Στην αρχή ήθελα ένα αυτοκίνητο ...
Να είναι ανοιχτό με την εμφάνιση του Eos, με δυνατότητες επιλογής τετρακίνησης και δυνατότητα αύξησης της απόστασης απο το έδαφος στα επίπεδα του Outlander, χώρους και ποιότητα σαν το Mazda 6, να είναι μέχρι 1800 κυβικά, να είναι και λίγο άγριο σαν το XTrail, off road σαν το Grand Vitara, να έχει φτηνά σερβις και ανταλλακτικά σαν της Hyundai και να έχει και τα 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση της Kia ... και να κοστίζει το πολύ 30000 ευρώ, με καλό-άτοκο χρημοτοδοτικό.
Υπάρχει?
...Μόνος μου πρέπει να το φτιάξω αυτό το αυτοκίνητο ... -
Πολλοι βλεπω και αναφερουν τα 1400 κυβικα ως οινονομικο πλεονεκτημα του Tiguan.
Σε σχεση με ενα διλιτρο SUV των 30 χιλιαδων:
1- H ασφαλεια ειναι ελαχιστα μειωμενη , μιλαμε για 20-40 ευρω το χρονο το πολυ αφου πρωτα απο ολα μετραει η αξια του αυτοκινητου στα ασφαλιστρα και οχι τοσο η τιμη.
Και μην πει κανεις οτι δεν ειναι ετσι γιατι ειχα ρωτησει ασφαλιστη πριν αλλαξω αμαξι.
2- Το Tiguan λογω Τουρμπο-Κομπρεσορ καιει οσο ενα διλιτρο , ισως και παραπανω υπο πιεση. Ως γνωστον τα τουρμπο 'πινουν' πολυ.
3- Η διαφορα στα τελη κυκλοφοριας ειναι γυρω στα 200 ευρω (168 εναντι 370 ευρω) , αλλα θεωρω λογικο ενας που δινει 30 χιλιαρικα για ενα αμαξι να μην ειναι τοσο τσιφουτης που να κολησει σε 200 ευρω διαφορα το χρονο.
4- Η εγγυηση VW ειναι μολις 2 ετη πραγμα που σημαινει οτι μακροπροθεσμα ο αγοραστης θα επιβαρυνθει ανταλακτικα και εργασια για καποια προβληματακια που ειναι πολυ πιθανο να βγαλει μετα την διετια.Με λιγα λογια η διαφορα στο κοστος χρησης ειναι ελαχιστη εως μηδαμινη ενω υπαρχουν και οι απροσδιοριστοι παραγοντες αξιοπιστιας που ενδεχεται να αυξησουν τα εξοδα.
Βεβαια η βασικη τιμη του Tiguan ειναι αρκετα χαμηλη για 'Tζιποειδες' και αυτο συγκαταλεγεται και στους βασικους λογους που εχει σημειωσει τοσο μεγαλη επιτυχια.
-
Tο tiguan μαλλον καιει λιγοτερο απο τα διλιτρα.
Η εγγυηση γινεται 4 χρονια με 400 ευρω παραπανω.
Το service vw ειναι ακριβο, αλλα πλεον οχι τοσο συχνο (15, 30Κ)SUV διλιτρα με αντιστοιχη ποιοτητα / εξοπλισμο και με 30Κ ΤΕΛΙΚΗ τιμη (που εχει η πλουσιοτερη εκδοση του τιχουαν) υπαρχουν λιγα. Ενδεικτικα, RAV 34, CRV 36. Το outlander που εχει καλη τιμη ειναι 2400, οποτε απο κοστος χρησης ξεφευγει.
Σαν value/money το tiguan ειναι μπροστα απο τον ανταγωνισμο.
-
Ο χρήστης Rivers έγραψε:
Πολλοι βλεπω και αναφερουν τα 1400 κυβικα ως οινονομικο πλεονεκτημα του Tiguan.Σε σχεση με ενα διλιτρο SUV των 30 χιλιαδων:
1- H ασφαλεια ειναι ελαχιστα μειωμενη , μιλαμε για 20-40 ευρω το χρονο το πολυ αφου πρωτα απο ολα μετραει η αξια του αυτοκινητου στα ασφαλιστρα και οχι τοσο η τιμη.
Και μην πει κανεις οτι δεν ειναι ετσι γιατι ειχα ρωτησει ασφαλιστη πριν αλλαξω αμαξι.
2- Το Tiguan λογω Τουρμπο-Κομπρεσορ καιει οσο ενα διλιτρο , ισως και παραπανω υπο πιεση. Ως γνωστον τα τουρμπο 'πινουν' πολυ.
3- Η διαφορα στα τελη κυκλοφοριας ειναι γυρω στα 200 ευρω (168 εναντι 370 ευρω) , αλλα θεωρω λογικο ενας που δινει 30 χιλιαρικα για ενα αμαξι να μην ειναι τοσο τσιφουτης που να κολησει σε 200 ευρω διαφορα το χρονο.
4- Η εγγυηση VW ειναι μολις 2 ετη πραγμα που σημαινει οτι μακροπροθεσμα ο αγοραστης θα επιβαρυνθει ανταλακτικα και εργασια για καποια προβληματακια που ειναι πολυ πιθανο να βγαλει μετα την διετια.Με λιγα λογια η διαφορα στο κοστος χρησης ειναι ελαχιστη εως μηδαμινη ενω υπαρχουν και οι απροσδιοριστοι παραγοντες αξιοπιστιας που ενδεχεται να αυξησουν τα εξοδα.
Βεβαια η βασικη τιμη του Tiguan ειναι αρκετα χαμηλη για 'Tζιποειδες' και αυτο συγκαταλεγεται και στους βασικους λογους που εχει σημειωσει τοσο μεγαλη επιτυχια.
- H αξία του αυτοκινήτου μετράει στην ασφαλεια κλοπής και στην μεικτή. Μετράνε και οι φορολογίσιμοι ίπποι όμως, επομένως το 1.4 είναι πλεονέκτημα, μεγαλύτερο από τα 40€ που αναφέρεις
- Το Tiguan μπορεί να κάψει σαν δίλιτρο ή παραπάνω, αλλά τότε θ'αφήσει το δίλιτρο ΠΟΛΥ πίσω, αφού είναι ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ, επειδή έχει πολλή περισσότερη ΡΟΠΗ. Μπορείς όμως να το οδηγήσεις οικονομικότατα. Ο,τι και να λένε οι πολέμιοι, ο κινητήρας αυτός μπορεί να γράψει ΠΟΛΥ χαμηλή κατανάλωση, αν οδηγείς ήρεμα. Είναι σαφέστατα προτιμότερος από ένα ατμοσφαιρικό δίλιτρο. Σκέψου πως αν ήθελε η VW, είχε στο ράφι ένα 2.0 FSI να του βάλει με 150 άλογα, αλλά προτίμησε τον 1.4 TSI επειδή είναι καλύτερος και πράγματι είναι.
- Η διαφορά στα τέλη αυτή τη στιγμή, είναι 168€ για το 1.4 και 374€ για το 2.0. Ξεχνάς βέβαια πως η διαφορά θα μεγαλώσει στο μέλλον, όπου τα τέλη ΣΙΓΟΥΡΑ θ'αυξηθούν. Στην τελική, είναι σαν να πληρώνεις 2 φορές τέλη για το δίλιτρο... Το αν έχει σημασία για κάποιον που δίνει 30Κ, είναι δικό του θέμα. Για μένα σημασία έχει να μπει ΚΑΙ αυτό στον υπολογισμό...
- Η εγγύηση είναι 2 έτη, ενώ με 400€ περίπου, γίνεται 4 και είναι πλήρως εργοστασιακή. Σαφώς δεν φτάνει τα 6 χρόνια της Toyota, αλλά είναι από τις καλύτερες της αγοράς. Το πρόβλημα δεν είναι η εγγύηση που είναι μια χαρά , αλλά η συμπεριφορά των αντιπροσώπων, που νομίζουν πως τους χρωστάς χάρη... Πάντως, δεν θα έλεγα πως είναι αποτρεπτική η κατάσταση για την αγορά του... Κάθε άλλο.
Οι απροσδιόριστοι παράγοντες, είναι όπως ακριβώς τους λες...απροσδιόριστοι και ισχύουν για κάθε φίρμα. Πχ το RAV είχε το δικό του μερίδιο λόγω του πίσω άξονα που κοπανούσε ακόμη και πάνω από...κέρμα, ενώ και το Terios, παρόλη την ιαπωνική κατασκευή του, έχει κι αυτό το δικό του μερίδιο...
Επομένως, η αξιοπιστία ή αναξιοπιστία, αφορά όλους, άρα δεν μπαίνει στην εξίσωση ή αν επιμένεις να μπει, όχι με αυτούς τους όρους.Οταν το Tiguan καταφέρει να βρει παραγωγή που ανταποκρίνεται στην ζήτηση, τα υπόλοιπα θ'αποκτήσουν χοντρό πρόβλημα, δεν είναι τυχαίος ο κατακλυσμός διαφημίσεων για το RAV, που ξαφνικά βελτίωσε και τον εξοπλισμό του στις ίδιες τιμές και κάνει και προσφορές...
Επιπλέον, όλο και περισσότεροι ανταγωνιστές θα εμφανίζονται, άλλοι ικανότατοι (πχ Outlander) άλλοι λιγότερο ικανοί (βλ. PSA ή τα Jeep με την μετριότατη ποιότητα συναρμολόγησης του εσωτερικού).
VW Tiguan 2007