-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Youtube VideoΝαι αλλα με τι ελαστικά είναι εφοδιασμένα αυτά;
-
Χειμερινα ειναι και μαλιστα σχετικα στενά.
-
VW: SUV της Χρονιάς στη Γερμανία το Tiguan
Μία σημαντική διάκριση απέσπασε από τους αναγνώστες γερμανικού περιοδικού το Volkswagen Tiguan, το οποίο αναδείχθηκε SUV της χρονιάς στη χώρα.Τον τίτλο του SUV της Χρονιάς κατέκτησε στη Γερμανία το Volkswagen Tiguan, καθώς ήρθε πρώτο στις προτιμήσεις των αναγνωστών του περιοδικού “OFF ROAD”. Το νέο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας βρέθηκε στην κορυφή αποσπώντας το 17,4% των ψήφων του αναγνωστικού κοινού, το οποίο είχε να επιλέξει μεταξύ 20 ανταγωνιστικών αυτοκινήτων της συγκεκριμένης κατηγορίας. Το Volkswagen Tiguan άφησε πίσω του μοντέλα όπως η BMW X3 και το Land Rover Freelander, τα οποία έμειναν στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
-
new photos...
-
-
-
Με απλά λάστιχα, κοινό προσθιοκίνητο αυτοκίνητο (σχετικά ψηλό από κάτω, Lada Samara 1,3) και φρέσκο χιόνι ανέβηκα ανηφόρα με στροφές (ανάβαση Κύμης) μέχρι που στην είσοδο της Κύμης (μεταξύ παλιού ορφανοτροφείου και σχολείου) το χιόνι έφτασε πάνω από τον προφυλαχτήρα και νιφάδες έφευγαν πάνω από το καπώ. Απλά όταν σταμάτησα (ερχόταν άλλος από απέναντι) δεν μπόρεσα να ξαναξεκινήσω.
Άρα οι πόντοι από μόνοι τους δε λένε και πολλά. Το συγκεκριμένο χιόνι που λέω εγώ ήταν καθαρό και φρέσκο, μη παγωμένο ακόμα. Αντίθετα σε πάγο η τετρακίνηση δεν κάνει τίποτα ούτε η απόσταση από το έδαφος. Εκεί μόνο στενά και πολύ άγρια λάστιχα ίσως να καρφωθούν στον πάγο, το σωστό είναι αλυσίδες.
Τελικά είναι πολύ δύσκολο να μεταδώσει κάποιος σωστά την βαρύτητα μιας δυσκολίας....Σχετικά με το βιντεάκι.... απογοητευτική η ευκολία που σηκώνει τροχό.... αλλά αυτό ισχύει για τα περισσότερα...
-
Εμένα στις φωτό επάνω μου φαίνεται πολύ μεγάλο το πορτμπακαζ! Με γελάνε τα μάτια μου γιατρέ μου;
Οφείλω πάντως να παρατηρήσω πως δείχνει πιο ομορφο σε άλλες φωτό με άλλες ζάντες, αν κι εμένα κι έτσι μου αρέσει!
-
-
ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες orgio.
Ωραίο το μαύρο χρώμα. Οσο περνάει ο καιρός δείνε μας κι αλλες εντυπώσεις που αποκομίζεις.Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εμένα στις φωτό επάνω μου φαίνεται πολύ μεγάλο το πορτμπακαζ! Με γελάνε τα μάτια μου γιατρέ μου;Με τόσα που έχουν γραφτεί για το πορτμπακαζ έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι θα είναι μικρότερο και από mini cooper!!!
Μια χαρά είναι ο χώρος απόσκευών για τους περισσότερους. Μόνο αν κάποιος έχει πολύ αυξημένες απαιτήσεις σε χώρους θα δυσκολευτει.Οφείλω πάντως να παρατηρήσω πως δείχνει πιο ομορφο σε άλλες φωτό με άλλες ζάντες, αν κι εμένα κι έτσι μου αρέσει!
Εχουμε συνηθίσει να βλέπουμε την έκδοση sport στις φωτογραφίες με τις 17άρες, τα χρώμια και τα φιμέ πίσω τζάμια. Πάντως εμένα μ'αρέσει εξίσου και χωρίς τα χρώμια.
-
Νομίζω πως σε λευκό με 17'άρες , θα είναι απίστευτο! Αλλά κι ένα σετ 16'άρες με M+S για το χειμώνα, είναι must, για να μην υπάρχει φόβος για τα χιόνια!
-
onyx ! έγραψε:
Άρα οι πόντοι από μόνοι τους δε λένε και πολλά. Το συγκεκριμένο χιόνι που λέω εγώ ήταν καθαρό και φρέσκο, μη παγωμένο ακόμα. Αντίθετα σε πάγο η τετρακίνηση δεν κάνει τίποτα ούτε η απόσταση από το έδαφος. Εκεί μόνο στενά και πολύ άγρια λάστιχα ίσως να καρφωθούν στον πάγο, το σωστό είναι αλυσίδες.
Τελικά είναι πολύ δύσκολο να μεταδώσει κάποιος σωστά την βαρύτητα μιας δυσκολίας....Συμφωνώ, χιόνι από χιόνι έχει τεράστια διαφορά.
Με VW Passat 1.8T με μανίσια Dunlop ανέβηκα (και κατέβηκα) τη διάβαση Σαρανταπόρου - Μεταξά (από Ελασσώνα προς Σέρβια) με δρόμο στρωμένο με χιόνι πατημένο (όχι όμως με συσσωρευμένο χιόνι εκτός από λίγα σημεία).
Και πράγματι είναι δύσκολο να περιγράψεις ακριβώς το είδος του χιονιού που συνάντησες (εκτός ίσως από τους Σκανδιναβούς που έχουν 50 λέξεις, μπορεί και περισσότερες, για το χιόνι ανάλογα το είδος του) -
Ο χρήστης m1234 στις 30-11-06 έγραψε:
Με 1.4/150 υπολογίστε 3-5Κ πιο φτηνό από το RAV4
Οπως έχουμε ξαναπεί
Φορος για Φορος για
Αρα για αμάξι 2.000cc με τιμή προ φόρου 20.000 πάει 20.000+40%=28000
αντίστοιχα για 1400cc 20.000+12%=22.400.
Αρα έχουμε ένα κέδρος από ειδικό φόρο 28.000-22.400=5.600.
Αν υπολογίσουμε όμως ότι η vw είναι συνήθως ακριβότερη από toyota (βλέπε γκολφ ακριβότερο από corola π.χ) αυτη η διαφορά θα μικρύνει κατα 2-3.000. Αρα προβλέπω διαφορα με Rav το πολύ 5.600-3.000=2.600.
Έπισης οι εκτιμήσεις τιμής για το tiguan αναφέρουν Βασική έκδοση στην Γερμανία στα 26.000. Δεδομένου ότι στα 1.400 οι τιμές είναι ίδιες με γερμανία +-1000 εκτιμώ ότι στην ελλάδα θα ξεκινάει από 27000 το πολύ η βασική.Ρε τον γάτο...!! 50 Ευρώ έξω έπεσε...!!!
-
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
Με 1.4/150 υπολογίστε 3-5Κ πιο φτηνό από το RAV4
Οπως έχουμε ξαναπεί
Φορος για >Φορος για >
Αρα για αμάξι 2.000cc με τιμή προ φόρου 20.000 πάει 20.000+40%=28000
αντίστοιχα για 1400cc 20.000+12%=22.400.
Αρα έχουμε ένα κέδρος από ειδικό φόρο 28.000-22.400=5.600.
Αν υπολογίσουμε όμως ότι η vw είναι συνήθως ακριβότερη από toyota (βλέπε γκολφ ακριβότερο από corola π.χ) αυτη η διαφορά θα μικρύνει κατα 2-3.000. Αρα προβλέπω διαφορα με Rav το πολύ 5.600-3.000=2.600.
Έπισης οι εκτιμήσεις τιμής για το tiguan αναφέρουν Βασική έκδοση στην Γερμανία στα 26.000. Δεδομένου ότι στα 1.400 οι τιμές είναι ίδιες με γερμανία +-1000 εκτιμώ ότι στην ελλάδα θα ξεκινάει από 27000 το πολύ η βασική.Ρε τον γάτο...!! 50 Ευρώ έξω έπεσε...!!!
Σαν τα λεγα εγώ από το Νοέμβριο του '06 και εσείς περιμένατε το Δεκέμβρη του '07 να σας τα ανακοινώσει η VW!!!
13 ολόκληρους μήνες έκανε η cosmocar για να δικαιώσει αυτά που γράφαμε στο forum! Τα περιοδικά μέχρι και 1 βδομάδα πριν την ανακοίνωση εγραφαν για βασική στα 29.000+ ή και 30.000.Ηθικό Δίδαγμα: Εμπιστευτείτε το 4troxoi/forum και μην ακούτε τα περιοδικά
-
Άλλοι τα 'χαν γράψει ακόμα νωρίτερα!
-
η αληθεια ειναι οτι ουτε στη VW ηξεραν ποσο να το χρεωσουν.
αυτο συνεβαινε γιατι η μητρικη τους το χρεωνει πολλα σαν αγορα και γιατι δεν πιστευαν οτι θα πουλουσε τοσο καλα.
ευτυχως φοβηθηκαν το RAV και τελικα το εδωσαν σε καλη τιμη, γιατι διαφορετικα η τιμη θα ηταν αισθητα παραπανω.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
η αληθεια ειναι οτι ουτε στη VW ηξεραν ποσο να το χρεωσουν.αυτο συνεβαινε γιατι η μητρικη τους το χρεωνει πολλα σαν αγορα και γιατι δεν πιστευαν οτι θα πουλουσε τοσο καλα.
ευτυχως φοβηθηκαν το RAV και τελικα το εδωσαν σε καλη τιμη, γιατι διαφορετικα η τιμη θα ηταν αισθητα παραπανω.
Απ' την αρχή θα έπρεπε να φοβούνται τις ...παραδόσεις Τiguan και όχι το RAV.
-
To πρόβλημα με τις παραδόσεις είναι μεγάλο. Από την cosmocar μου είπαν ότι τα αυτοκίνητα που είχαν προυπολογίσει για το 2008 θα έχουν ήδη παραγγελθεί όλα μέχρι τέλος Μαρτίου το πολύ. Μετά θα δίνουν παράδοση το 2009! Στο εξωτερικό τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Στην Γερμανία ήδη δίνονται ημερομηνίες παράδοσης το 2009! Αρα τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους η κατάσταση δεν θα βελτιωθεί. Το αντίθετο μάλιστα. Μόνο θετικό ότι το εργοστάσιο που παράγει το tiguan αυξάνει λίγο την παραγωγή αν και αυτό φοβάμαι ότι δεν θα είναι αρκετό για να βελτιώσει τα πράγματα. Ξέρω ήδη άτομα που στρέφονται σε άλλα αυτοκίνητα λόγω της μεγάλης αναμονής. Ξέρω πάλι άλλους που λένε ότι θα περιμένουν όσο χρειαστεί. Είπαμε αυτό είναι θέμα προτεραιοτήτων και προσωπικών αναγκών του καθενός.
Επίσης γνώμη μου είναι ότι το tiguan εκτός του ότι θα κλέψει πωλήσεις από όλα τα SUV που κυκλοφορούν, θα διευρύνει και τις συνολικές πωλήσεις της κατηγορίας. Υπάρχουν πολλοι που αν και τους άρεσαν αυτά τα αυτοκίνητα δεν ήταν διατεθημένοι να πληρώσουν αρκετά πάνω από 30.000 και τέλη δίλιτρου προκειμένου να αποκτήσουν ένα SUV τύπου RAV ή CRV. Τώρα όμως το πακέτο Tiguan με αρκετά χαμηλότερη τιμή αγοράς και τελών και την σχετικά συγκρατημένη κατανάλωση ίσως τους οδηγησει σε αυτή την κατηγορία. Εχω ακούσει π.χ από κάποιους να έχουν δίλημα μεταξύ tiguan kai A3. -
Σίγουρα το 3πλό πακέτο του Tiguan (VW, SUV, 1400) είναι απλά αχτύπητο!
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
.......... Εχω ακούσει π.χ από κάποιους να έχουν δίλημα μεταξύ tiguan kai A3.κλασικος ελληνικος προβληματισμος!!!!!
VW Tiguan 2007