Για όσους τα Αγγλικά δεν είναι η πρώτη τους γλώσσα και ενδιαφέρονται για επίκαιρα θέματα τεχνολογίας, υπάρχουν ενημερωμένα τεχνολογικά θέματα, σε απλά Ελληνικά.
Latest posts made by sebenaco
-
RE: Interesting Links!
-
RE: Νέο SUBARU FORESTER
Οι 4Τ του Απριλίου γράφουν ότι δεν έχει (που είναι το πίσω LSD οεο;) και ότι αντικαταστάθηκε από το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που έχει το - στάνταρ - πλέον VDC
-
RE: Νέο SUBARU FORESTER
Η SUBARU πάντως στον ενδεικτικό τιμοκατάλογο του FORESTER 09ΜΥ που πήρα από αντιπροσωπεία σήμερα δίνει ως στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις το πίσω μπλοκέ διαφορικό (LSD) Έχει ή δεν έχει τελικά;
-
RE: VW Tiguan 2007
Όσον αφορά το τεστ του Autocar UK για το TDI δείτε τα σχόλια για το άρθρο στο παρακάτω link (ειδικά του 'Matt Prior', ο οποίος υπογράφει ως Chief road tester του Autocar και του 'loather') και θα καταλάβετε.
-
RE: VW Tiguan 2007
onyx ! έγραψε:
Άρα οι πόντοι από μόνοι τους δε λένε και πολλά. Το συγκεκριμένο χιόνι που λέω εγώ ήταν καθαρό και φρέσκο, μη παγωμένο ακόμα. Αντίθετα σε πάγο η τετρακίνηση δεν κάνει τίποτα ούτε η απόσταση από το έδαφος. Εκεί μόνο στενά και πολύ άγρια λάστιχα ίσως να καρφωθούν στον πάγο, το σωστό είναι αλυσίδες.
Τελικά είναι πολύ δύσκολο να μεταδώσει κάποιος σωστά την βαρύτητα μιας δυσκολίας....Συμφωνώ, χιόνι από χιόνι έχει τεράστια διαφορά.
Με VW Passat 1.8T με μανίσια Dunlop ανέβηκα (και κατέβηκα) τη διάβαση Σαρανταπόρου - Μεταξά (από Ελασσώνα προς Σέρβια) με δρόμο στρωμένο με χιόνι πατημένο (όχι όμως με συσσωρευμένο χιόνι εκτός από λίγα σημεία).
Και πράγματι είναι δύσκολο να περιγράψεις ακριβώς το είδος του χιονιού που συνάντησες (εκτός ίσως από τους Σκανδιναβούς που έχουν 50 λέξεις, μπορεί και περισσότερες, για το χιόνι ανάλογα το είδος του) -
RE: VW Tiguan 2007
Κατ' αρχάς να ευχαριστήσω όλους όσοι κάνουν τον κόπο και παραθέτουν τις εμπειρίες τους στο forum (ειδικά αυτοί που έχουν στην κατοχή τους το Tiguan, όπως ο/η orgio) γιατί δίνουν στους υπόλοιπους από εμάς ενημέρωση για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε πραγματικές συνθήκες και όχι υπό την πίεση (χρονική και όχι μόνο) ενός test drive.
Πάντως ακόμη και με το 'διορθωμένο' ύψος χιονιού (ο ενθουσιασμός είναι λογικός, όπως αναφέρει ο bebes) είναι εντυπωσιακό το ότι το Tiguan κινήθηκε με άνεση σ' αυτό το χιόνι (με μικρή ενεργοποίηση μάλιστα του ESP) φορώντας ελαστικά Bridgestone Dueler HP(=Highway/performance), τα sport ή τα 680 δεν έχει τόσο σημασία, τα οποία σύμφωνα με την Bridgestone είναι 100% 'summer road tire'.
Εύχομαι 'σιδερένιο' το Tiguan orgio και περιμένουμε περισσότερες 'real life' εντυπώσεις.
-
RE: VW Tiguan 2007
[b]orgio έγραψε:[/b]
'Το δοκίμασα και σε φρέσκο και σε παγωμένο. Στο φρέσκο στην επιστροφή από Αλεποχώρι ([b]ανηφορική διαδρομή με στροφές)[/b] με [b]15-20 πόντους χιόνι [/b]και off-road mode ενεργοποιήμένο δεν έφυγε καθόλου από την πορεία αλλά πάντα με προσοχή και ταχύτητα max 50 χιλ/ωρα.
Ενδεικτικά να αναφέρω ότι στην Αττική οδό με 6η και όχι πάνω από 3700 στροφές έπιανε 160 εύκολα.
Εχτές το βράδυ στην Κηφισιά πίσω από Λαινόπουλο (μένω Μεταμόρφωση) και με [b]30-40 πόντους χιόνι [/b]δοκίμασα χωρίς αλυσίδες και ανταποκρίθικε άψογα. Ελάχιστες φορές αναβόσβησε το ESP για να διορθώσει.
Σήμερα στην Παλιά Πεντέλη σε [b]ανηφόρες κατηφόρες με χιόνι-πάγο [/b]πάλι με off road ενεργοποιημένο κανένα πρόβλημα αλλά πάλι με προσοχή. Σκέψου ότι παρκαρα σε στενό [b]με 50 πόντους χιόνι!!! [/b]Ξέχασα ανα σας πω οτι με το που το πήρα αγόρασα και αλυσιδες (αλλα τελικά δεν χρειάστηκαν)'15-20 πόντοι χιόνι με αυτοκίνητο με 19,5 cm απόσταση από το έδαφος, με 215 λάστιχο και μάλιστα όχι χιονολάστιχο, σε ανηφορική διαδρομή με στροφές είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα, ανάλογα και με το είδος του χιονιού.
Σε 30-40 πόντους χιόνι είναι σίγουρο ότι θα βυθιστεί μετά από λίγο
Σε 50 πόντους, με βάση τα ανωτέρω είναι αδύνατη η κίνηση.
Εάν είναι σωστό το ύψος του χιονιού το Tiguan είναι snowmobile όχι SUV