Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2007
    • 1
    • 2
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 85
    • 86
    • 63 / 86
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    1713
    10576
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rallye40 last edited by

      Ο χρήστης wannabe έγραψε:
      Youtube Video

      Ναι αλλα με τι ελαστικά είναι εφοδιασμένα αυτά;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostis20 last edited by

        Χειμερινα ειναι και μαλιστα σχετικα στενά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          m1234 last edited by

          VW: SUV της Χρονιάς στη Γερμανία το Tiguan
          Μία σημαντική διάκριση απέσπασε από τους αναγνώστες γερμανικού περιοδικού το Volkswagen Tiguan, το οποίο αναδείχθηκε SUV της χρονιάς στη χώρα.

          Τον τίτλο του SUV της Χρονιάς κατέκτησε στη Γερμανία το Volkswagen Tiguan, καθώς ήρθε πρώτο στις προτιμήσεις των αναγνωστών του περιοδικού “OFF ROAD”. Το νέο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας βρέθηκε στην κορυφή αποσπώντας το 17,4% των ψήφων του αναγνωστικού κοινού, το οποίο είχε να επιλέξει μεταξύ 20 ανταγωνιστικών αυτοκινήτων της συγκεκριμένης κατηγορίας. Το Volkswagen Tiguan άφησε πίσω του μοντέλα όπως η BMW X3 και το Land Rover Freelander, τα οποία έμειναν στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

          http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=15595

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            orgio last edited by

            new photos...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              orgio last edited by










              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                orgio last edited by











                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Με απλά λάστιχα, κοινό προσθιοκίνητο αυτοκίνητο (σχετικά ψηλό από κάτω, Lada Samara 1,3) και φρέσκο χιόνι ανέβηκα ανηφόρα με στροφές (ανάβαση Κύμης) μέχρι που στην είσοδο της Κύμης (μεταξύ παλιού ορφανοτροφείου και σχολείου) το χιόνι έφτασε πάνω από τον προφυλαχτήρα και νιφάδες έφευγαν πάνω από το καπώ. Απλά όταν σταμάτησα (ερχόταν άλλος από απέναντι) δεν μπόρεσα να ξαναξεκινήσω.
                  Άρα οι πόντοι από μόνοι τους δε λένε και πολλά. Το συγκεκριμένο χιόνι που λέω εγώ ήταν καθαρό και φρέσκο, μη παγωμένο ακόμα. Αντίθετα σε πάγο η τετρακίνηση δεν κάνει τίποτα ούτε η απόσταση από το έδαφος. Εκεί μόνο στενά και πολύ άγρια λάστιχα ίσως να καρφωθούν στον πάγο, το σωστό είναι αλυσίδες.
                  Τελικά είναι πολύ δύσκολο να μεταδώσει κάποιος σωστά την βαρύτητα μιας δυσκολίας....

                  Σχετικά με το βιντεάκι.... απογοητευτική η ευκολία που σηκώνει τροχό.... αλλά αυτό ισχύει για τα περισσότερα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Εμένα στις φωτό επάνω μου φαίνεται πολύ μεγάλο το πορτμπακαζ! Με γελάνε τα μάτια μου γιατρέ μου;

                    Οφείλω πάντως να παρατηρήσω πως δείχνει πιο ομορφο σε άλλες φωτό με άλλες ζάντες, αν κι εμένα κι έτσι μου αρέσει!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      medos last edited by

                      [quote='orgio']

                      το tiguan στο φυσικό του περιβαλλον (πανω στο πεζοδρομιο δηλαδη)

                      (ηρεμα...πλακα κανω)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        m1234 last edited by

                        ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες orgio.
                        Ωραίο το μαύρο χρώμα. Οσο περνάει ο καιρός δείνε μας κι αλλες εντυπώσεις που αποκομίζεις.

                        Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                        Εμένα στις φωτό επάνω μου φαίνεται πολύ μεγάλο το πορτμπακαζ! Με γελάνε τα μάτια μου γιατρέ μου;

                        Με τόσα που έχουν γραφτεί για το πορτμπακαζ έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι θα είναι μικρότερο και από mini cooper!!!
                        Μια χαρά είναι ο χώρος απόσκευών για τους περισσότερους. Μόνο αν κάποιος έχει πολύ αυξημένες απαιτήσεις σε χώρους θα δυσκολευτει.

                        Οφείλω πάντως να παρατηρήσω πως δείχνει πιο ομορφο σε άλλες φωτό με άλλες ζάντες, αν κι εμένα κι έτσι μου αρέσει!

                        Εχουμε συνηθίσει να βλέπουμε την έκδοση sport στις φωτογραφίες με τις 17άρες, τα χρώμια και τα φιμέ πίσω τζάμια. Πάντως εμένα μ'αρέσει εξίσου και χωρίς τα χρώμια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Νομίζω πως σε λευκό με 17'άρες , θα είναι απίστευτο! Αλλά κι ένα σετ 16'άρες με M+S για το χειμώνα, είναι must, για να μην υπάρχει φόβος για τα χιόνια!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sebenaco last edited by

                            onyx ! έγραψε:

                            Άρα οι πόντοι από μόνοι τους δε λένε και πολλά. Το συγκεκριμένο χιόνι που λέω εγώ ήταν καθαρό και φρέσκο, μη παγωμένο ακόμα. Αντίθετα σε πάγο η τετρακίνηση δεν κάνει τίποτα ούτε η απόσταση από το έδαφος. Εκεί μόνο στενά και πολύ άγρια λάστιχα ίσως να καρφωθούν στον πάγο, το σωστό είναι αλυσίδες.
                            Τελικά είναι πολύ δύσκολο να μεταδώσει κάποιος σωστά την βαρύτητα μιας δυσκολίας....

                            Συμφωνώ, χιόνι από χιόνι έχει τεράστια διαφορά.
                            Με VW Passat 1.8T με μανίσια Dunlop ανέβηκα (και κατέβηκα) τη διάβαση Σαρανταπόρου - Μεταξά (από Ελασσώνα προς Σέρβια) με δρόμο στρωμένο με χιόνι πατημένο (όχι όμως με συσσωρευμένο χιόνι εκτός από λίγα σημεία).
                            Και πράγματι είναι δύσκολο να περιγράψεις ακριβώς το είδος του χιονιού που συνάντησες (εκτός ίσως από τους Σκανδιναβούς που έχουν 50 λέξεις, μπορεί και περισσότερες, για το χιόνι ανάλογα το είδος του)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spartan last edited by

                              Ο χρήστης m1234 στις 30-11-06 έγραψε:

                              Με 1.4/150 υπολογίστε 3-5Κ πιο φτηνό από το RAV4

                              Οπως έχουμε ξαναπεί
                              Φορος για Φορος για
                              Αρα για αμάξι 2.000cc με τιμή προ φόρου 20.000 πάει 20.000+40%=28000
                              αντίστοιχα για 1400cc 20.000+12%=22.400.
                              Αρα έχουμε ένα κέδρος από ειδικό φόρο 28.000-22.400=5.600.
                              Αν υπολογίσουμε όμως ότι η vw είναι συνήθως ακριβότερη από toyota (βλέπε γκολφ ακριβότερο από corola π.χ) αυτη η διαφορά θα μικρύνει κατα 2-3.000. Αρα προβλέπω διαφορα με Rav το πολύ 5.600-3.000=2.600.
                              Έπισης οι εκτιμήσεις τιμής για το tiguan αναφέρουν Βασική έκδοση στην Γερμανία στα 26.000. Δεδομένου ότι στα 1.400 οι τιμές είναι ίδιες με γερμανία +-1000 εκτιμώ ότι στην ελλάδα θα ξεκινάει από 27000 το πολύ η βασική.

                              Ρε τον γάτο...!! 50 Ευρώ έξω έπεσε...!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                m1234 last edited by

                                Ο χρήστης Spartan έγραψε:

                                Με 1.4/150 υπολογίστε 3-5Κ πιο φτηνό από το RAV4

                                Οπως έχουμε ξαναπεί
                                Φορος για >Φορος για >
                                Αρα για αμάξι 2.000cc με τιμή προ φόρου 20.000 πάει 20.000+40%=28000
                                αντίστοιχα για 1400cc 20.000+12%=22.400.
                                Αρα έχουμε ένα κέδρος από ειδικό φόρο 28.000-22.400=5.600.
                                Αν υπολογίσουμε όμως ότι η vw είναι συνήθως ακριβότερη από toyota (βλέπε γκολφ ακριβότερο από corola π.χ) αυτη η διαφορά θα μικρύνει κατα 2-3.000. Αρα προβλέπω διαφορα με Rav το πολύ 5.600-3.000=2.600.
                                Έπισης οι εκτιμήσεις τιμής για το tiguan αναφέρουν Βασική έκδοση στην Γερμανία στα 26.000. Δεδομένου ότι στα 1.400 οι τιμές είναι ίδιες με γερμανία +-1000 εκτιμώ ότι στην ελλάδα θα ξεκινάει από 27000 το πολύ η βασική.

                                Ρε τον γάτο...!! 50 Ευρώ έξω έπεσε...!!!

                                Σαν τα λεγα εγώ από το Νοέμβριο του '06 και εσείς περιμένατε το Δεκέμβρη του '07 να σας τα ανακοινώσει η VW!!!
                                13 ολόκληρους μήνες έκανε η cosmocar για να δικαιώσει αυτά που γράφαμε στο forum! Τα περιοδικά μέχρι και 1 βδομάδα πριν την ανακοίνωση εγραφαν για βασική στα 29.000+ ή και 30.000.

                                Ηθικό Δίδαγμα: Εμπιστευτείτε το 4troxoi/forum και μην ακούτε τα περιοδικά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  technik last edited by

                                  Άλλοι τα 'χαν γράψει ακόμα νωρίτερα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    η αληθεια ειναι οτι ουτε στη VW ηξεραν ποσο να το χρεωσουν.

                                    αυτο συνεβαινε γιατι η μητρικη τους το χρεωνει πολλα σαν αγορα και γιατι δεν πιστευαν οτι θα πουλουσε τοσο καλα.

                                    ευτυχως φοβηθηκαν το RAV και τελικα το εδωσαν σε καλη τιμη, γιατι διαφορετικα η τιμη θα ηταν αισθητα παραπανω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                      η αληθεια ειναι οτι ουτε στη VW ηξεραν ποσο να το χρεωσουν.

                                      αυτο συνεβαινε γιατι η μητρικη τους το χρεωνει πολλα σαν αγορα και γιατι δεν πιστευαν οτι θα πουλουσε τοσο καλα.

                                      ευτυχως φοβηθηκαν το RAV και τελικα το εδωσαν σε καλη τιμη, γιατι διαφορετικα η τιμη θα ηταν αισθητα παραπανω.

                                      Απ' την αρχή θα έπρεπε να φοβούνται τις ...παραδόσεις Τiguan και όχι το RAV.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        m1234 last edited by

                                        To πρόβλημα με τις παραδόσεις είναι μεγάλο. Από την cosmocar μου είπαν ότι τα αυτοκίνητα που είχαν προυπολογίσει για το 2008 θα έχουν ήδη παραγγελθεί όλα μέχρι τέλος Μαρτίου το πολύ. Μετά θα δίνουν παράδοση το 2009! Στο εξωτερικό τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Στην Γερμανία ήδη δίνονται ημερομηνίες παράδοσης το 2009! Αρα τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους η κατάσταση δεν θα βελτιωθεί. Το αντίθετο μάλιστα. Μόνο θετικό ότι το εργοστάσιο που παράγει το tiguan αυξάνει λίγο την παραγωγή αν και αυτό φοβάμαι ότι δεν θα είναι αρκετό για να βελτιώσει τα πράγματα. Ξέρω ήδη άτομα που στρέφονται σε άλλα αυτοκίνητα λόγω της μεγάλης αναμονής. Ξέρω πάλι άλλους που λένε ότι θα περιμένουν όσο χρειαστεί. Είπαμε αυτό είναι θέμα προτεραιοτήτων και προσωπικών αναγκών του καθενός.
                                        Επίσης γνώμη μου είναι ότι το tiguan εκτός του ότι θα κλέψει πωλήσεις από όλα τα SUV που κυκλοφορούν, θα διευρύνει και τις συνολικές πωλήσεις της κατηγορίας. Υπάρχουν πολλοι που αν και τους άρεσαν αυτά τα αυτοκίνητα δεν ήταν διατεθημένοι να πληρώσουν αρκετά πάνω από 30.000 και τέλη δίλιτρου προκειμένου να αποκτήσουν ένα SUV τύπου RAV ή CRV. Τώρα όμως το πακέτο Tiguan με αρκετά χαμηλότερη τιμή αγοράς και τελών και την σχετικά συγκρατημένη κατανάλωση ίσως τους οδηγησει σε αυτή την κατηγορία. Εχω ακούσει π.χ από κάποιους να έχουν δίλημα μεταξύ tiguan kai A3.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nickolas last edited by

                                          Σίγουρα το 3πλό πακέτο του Tiguan (VW, SUV, 1400) είναι απλά αχτύπητο!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikodoc_z4 last edited by

                                            Ο χρήστης m1234 έγραψε:
                                            .......... Εχω ακούσει π.χ από κάποιους να έχουν δίλημα μεταξύ tiguan kai A3.

                                            κλασικος ελληνικος προβληματισμος!!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 63 / 86
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr