-
τελειως αμερικανικο Ε!!
δεν το ειχα δει
παντως χθες που **πηγα **δουλεια ειδα τα απιστευτα παρκαρισμενα suv και 4χ4 αποδειξη οτι τα εχουν παρει αρκετοι μονο για look!!οχι οτι με χαλασε στο ποταμι να βρω μονο 20 αμαξια στις 8 το πρωι!!!Αλλα για ενα 4κινητο οχημα χθες το προβλημα ηταν ελαχιστο( το μονο κακο ειναι οτι εμεις οι πρωτευουσιάνοι λογω συνθηκων δεν ξερουμε να οδηγαμε σε τετοιες συνθήκες )
Υγ.
Πετυχα ενα καγιεν!! -
Ο χρήστης lepes έγραψε:
Το καγιεν ειναι μονο για να πουλας μουρη και τπτ αλλο δεν εχει καμια αλλη χρηση!Δεν εχω δει ουτε ενα στο χωμα ποτε!!!Αλλο δεν εχεις δει ουτε ενα στο χωμα,και αλλο τι δυνατοτητες πραγματικα εχει.
Και πιστεψε με εχει -
μιλησα με τον Sv2 και μου το ειπε και αυτος ,
απλα δεν ειναι απο τα αμαξια που θα το παρεις για τις εκτος δρομου δυνατοτητες
Κατα πασα πιθανοτητα θα το παρεις για τη μουρη που εχει -
Ο χρήστης lepes έγραψε:
μιλησα με τον Sv2 και μου το ειπε και αυτος ,
απλα δεν ειναι απο τα αμαξια που θα το παρεις για τις εκτος δρομου δυνατοτητες
Κατα πασα πιθανοτητα θα το παρεις για τη μουρη που εχειΣε αυτο εχεις δικιο,το 99% των cayene κυκλοφορει στην ασφαλτο
-
στο θεμα μας Sv2 ποτε θα το παρεις για να παμε εκδρομη ???
(παιζει να ανεβω καποιο σ/κ κιλκις για να δω ενα φιλο και σιγουρα θα κανονισουμε κατι για off) !!! -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
2720 κιλά.Εχει χαθει η μπαλίτσα εντελώς.
+1000
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Σε δύο περίπου μήνες θα έρθει και στην Ελληνική αγορά το νέο LAND CRUISER V8.Στις περισσότερες χώρες ονομάζεται 200.Εχω μπεί σε σκέψεις για την αγορά του με τον καινούργιο V8 diesel.
286 άλογα στις 3600
66,3 ροπή στις 1600
6άρι αυτόματο και σειριακό σασμάν
0-100 σε 8,2''
τελική 210χλμ
βάρος 2720 κιλά
μέση κατανάλωση 10,2 l/100
Στο παρελθόν είχα δύο φορές Land Cruiser και ξέρω πόσο καλά αυτοκίνητα είναι
Από εξοπλισμό...... τα πάντα...μέχρι κάμερα και ψυγείο...
[img]παρα παρα πολυ ωραιο! δεν το ειχα δει! ασε που δεν χαλαει , δεν σπαει ktl
-
Καμμιά τιμούλα στο περίπου......?
-
Η ΣΙΤΡΟΕΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥΒ ΤΗΣ ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΟΥΤΛΑΝΤΕΡ..ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ???
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ??
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Η ΣΙΤΡΟΕΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥΒ ΤΗΣ ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΟΥΤΛΑΝΤΕΡ..ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ???ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ??
H MITSUBISHI ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥΒ ΤΗΣ ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ DIESEL ΤΗΣ VW ΚΑΙ ΤΗΣ PEUGEOT-CITROΕN..ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ???
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ??
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Η ΣΙΤΡΟΕΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥΒ ΤΗΣ ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΟΥΤΛΑΝΤΕΡ..ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ???
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ??
H MITSUBISHI ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥΒ ΤΗΣ ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ DIESEL ΤΗΣ VW ΚΑΙ ΤΗΣ PEUGEOT-CITROΕN..ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ???
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ??
στο βενζινοκινητηρα βρε ασχετε....
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Η ΣΙΤΡΟΕΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥΒ ΤΗΣ ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΟΥΤΛΑΝΤΕΡ..ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ???
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ??
H MITSUBISHI ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥΒ ΤΗΣ ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ DIESEL ΤΗΣ VW ΚΑΙ ΤΗΣ PEUGEOT-CITROΕN..ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ???
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ??
στο βενζινοκινητηρα βρε ασχετε....
Ναι, αλλά όλοι οι Ευρωπαίοι σχεδόν diesel θέλουν... Επομένως, όπως το βλέπω εγώ, πιο σημαντική συνεισφορά έκαναν οι Peugeot-Citroen παρά η Mitsu...
Πέρα από την πλάκα, στην τεχνολογία κινητήρων, στα ίδια είναι οι εταιρίες, αλλη καλύτερη εδώ, άλλη αλλού. Στην τετρακίνηση, οι Ιάπωνες είναι μπροστά, αφού οι περισσότερες λύσεις από αυτούς έρχονται, όπως και στα CVT κιβώτια, χάρη στην Νissan και την Subaru. Εννοείται πως ο λογικός ανθρωπος στην Ελλάδα αγοράζει το Mitsubishi, αφού οι Γάλλοι, νομίζουν πως παίζουν πλέον μαζί με τις ...Bentley στις τιμολογήσεις!
-
Παιδιά καλησπέρα, και καλώς σας βρήκα.
Πρώτο το μου μύνημα στο φόρουμ, και φυσικά ο λόγος που γράφτηκα είναι καθαρά για τα εκτός δρόμου οχήματα.
Σκέφτομαι κάποια στιγμή να πάρω το LC. Εκείνο που με απασχολεί φυσικά είναι ποιό απο όλα τα μοντέλα;;
Να διευκρινίσω. Για μένα 3 μοντέλα είναι της αρεσκείας μου. Το LC120 4lt, LC100 4.7lt & LC200 4.7lt.
To πρώτο και το τρίτο φυσικά βρίσκονται καινούρια. Το δεύτερο που μου αρέσει πάρα πολύ (περισσότερο απο το καινούριο το 200) φυσικά μόνο μεταχειρισμένο υπάρχει πλέον, και ειδικότερα στην Ελλάδα, δεν πολυκυκλοφορεί. Το πιθανότερο είναι να κοιτάξω να το βρω απο το εξωτερικό.
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι ποιά είναι η γνώμη σας. Επιθυμώ κυρίως εκτός δρόμου διαδρομές, και θέλω να έχει κλείδωμα κεντρικού διαφορικού, και φυσικά LSD στο πίσω διαφορικό. Όλα αυτά τα έχουν αν δεν με απατά η μνήμη μου και τα 3 μοντέλα που ανέφερα.
Επίσης, θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς αν μπορεί στην Ελλάδα κάποιος να κάνει μετατροπή απο δεξιοτίμονο σε αριστεροτίμονο (υπεύθυνα φυσικά) και πόσο θα στοίχιζε αυτή. Ναι, καταλαβαίνω ότι μια τέτοια ερώτηση είναι λιγάκι (εως πολύ εξειδικευμένη), αλλά όποιος γνωρίζει κάτι, και μπορεί να βοηθήσει, θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα.
-
H Cayene των Ιαπώνων. Ωραίο αμάξι για ταξίδια και νορμάλ εκτός δρόμου εξορμίσεις.
Καλή αγορά και περίμένουμε σύντομα εντυπώσεις
-
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου!! Αν και δεν είναι κάτι που θα γίνει πολύ σύντομα, μάλλον απο το επόμενο έτος. Για την ώρα οι προτεραιότητες είναι αλλού. Αλλά σίγουρα θέλω να μάθω τις απόψεις μελών που γνωρίζουν και έχουν μεγαλύτερη εμπειρία στα συγκεκριμένα αμάξια, απο ότι εγώ.
-
Τζαμπα!Ούτε εκατο χιλιάρικα δεν εχει!
-
Zω για την στιγμή που θα πάω με 200 μωβ και θα μου δώσουν 1 ευρώ πίσω.
-
Καλοτάξιδη.
-
Τι μοντέλο;
-
To V6 δλδ;
TOYOTA LAND CRUISER V8 200