-
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
τι εχετε παθει με το παντα?μονο εγω το βρισκω χαλια?τεσπα για μενα εκτος απο χαλια δεν θα το επαιρνα ποτε λογο αυτου
http://www.euroncap.com/tests/fiat_panda_2004/198.aspxαν οι μετακινησεις σου ειναι εντος πολης σμαρτ και ασε τους αλλους να τραγουδανε,αν θελεις περισσοτερα καθισματα aygo +MMT
Γενικα μην κανεις το εγκλημα αν κινησαι εστω και ενα 20-30% στην πολη και δεν παρεις αυτοματο,θα χασεις...
Δηλαδή Panda Dualogic
+1
To test του Euroncap χρησιμοποίησε μοντέλο με 1 αερόσακκο (αντί 2 που είναι πλέον std -και φτάνεις τους 6) και χωρίς isofix για το παιδικό κάθισμα... εξ ου και η χαμηλή βαθμολογία)...
ελεος,δειτε λιγο τα νουμερα και την φωτο,οτι **τσακισε **η οροφη δε σας λεει κατι?βγαλτε επιτελους τις παροπιδες για τον υπερεκτιμημενο κουβα
Front: 10
Side: 10απαραδεκτα τα νουμερα απλα,καμμια σχεση με αεροσακο συνοδηγου
το ανθρωπακι που λεει Frontal impact passenger το βλεπεις?μια χαρα ειναι και χωρις αεροσακο,ο οδηγος την εχει ασχημα που εχει και αεροσακο στην δοκιμηοσο για το isofix ουδεν σχολιο καθως δεν συμμετεχει στα παραπανω νουμερα
[/b] -
Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
τι εχετε παθει με το παντα?μονο εγω το βρισκω χαλια?τεσπα για μενα εκτος απο χαλια δεν θα το επαιρνα ποτε λογο αυτου
http://www.euroncap.com/tests/fiat_panda_2004/198.aspxαν οι μετακινησεις σου ειναι εντος πολης σμαρτ και ασε τους αλλους να τραγουδανε,αν θελεις περισσοτερα καθισματα aygo +MMT
Γενικα μην κανεις το εγκλημα αν κινησαι εστω και ενα 20-30% στην πολη και δεν παρεις αυτοματο,θα χασεις...
Δηλαδή Panda Dualogic
+1
To test του Euroncap χρησιμοποίησε μοντέλο με 1 αερόσακκο (αντί 2 που είναι πλέον std -και φτάνεις τους 6) και χωρίς isofix για το παιδικό κάθισμα... εξ ου και η χαμηλή βαθμολογία)...
ελεος,δειτε λιγο τα νουμερα και την φωτο,οτι **τσακισε **η οροφη δε σας λεει κατι?βγαλτε επιτελους τις παροπιδες για τον υπερεκτιμημενο κουβα
Front: 10
Side: 10απαραδεκτα τα νουμερα απλα,καμμια σχεση με αεροσακο συνοδηγου,ποσο μαλλον για isofix
[/b]Το μπροστινο crash ηταν ΟΚ, παρειχε επαρκη προστασια. Το προβλημα και εκει που εχασε βαθμολογια και τα 4 αστερια ηταν η επιδοση του πλευρικου crash test. Επιλεγοντας αεροσακους πλαινους, μπορει κανεις να μετριασει την οποια κακη επιδοση. Απο εκει και περα, το Panda μετα απο καποιο σημειο λεγεται πως εχει δεχθει καποιου ειδους ενισχυσεις... retest δεν υπαρχει, οποτε... ειναι στον αερα.
-
Ζητάω ένα αυτοκίνητο μικρό (με αρκετούς χώρους όμως) να μπορώ να κάνω και κανα ταξίδι 300-400κμ. Το αυτοκίνητο το θέλω από τώρα μέχρι 2-3 χρόνια, για να σταθεροποιηθώ επαγγελματικά και μετά θα το πουλήσω. Κάνω πολλά χιλιόμετρα ετησίως (>25.000) εκ των οποίων τα περισσότερα είναι πόλη, αλλά όχι σε συνθήκες σταμάτα ξεκίνα αλλα πιο άνετες σχετικά διαδρομές. Συνεπώς θέλω αυτοκινητάκι με χώρους, οικονομικό, και το βασικό, να έχει καλο χρηματοδοτικό. Α και να μη χαλάει γίνεται;;;
-
Το τελευταίο δύσκολο
-
citastak
για ταξίδια 300-400χλμ σε τακτική βάση, ΑΝ θες να πάρεις panda, μόνο diesel. Ο ililias πήρε το δικό του με 11.700. Θα εξοικονομήσεις αρκετά απ' τις βενζίνες και θα κινήσαι και άνετα.
Βέβαια είναι αρκετά τα λεφτά για ένα κουτάκι.Αν βγάλουμε τον παράγοντα diesel, θα λεγα swift.
-
Εγώ θα κοίταζα και το Daihatsu Sirion.
Έχει και άτοκες δόσεις. -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Ζητάω ένα αυτοκίνητο μικρό (με αρκετούς χώρους όμως) να μπορώ να κάνω και κανα ταξίδι 300-400κμ. Το αυτοκίνητο το θέλω από τώρα μέχρι 2-3 χρόνια, για να σταθεροποιηθώ επαγγελματικά και μετά θα το πουλήσω. Κάνω πολλά χιλιόμετρα ετησίως (>25.000) εκ των οποίων τα περισσότερα είναι πόλη, αλλά όχι σε συνθήκες σταμάτα ξεκίνα αλλα πιο άνετες σχετικά διαδρομές. Συνεπώς θέλω αυτοκινητάκι με χώρους, οικονομικό, και το βασικό, να έχει καλο χρηματοδοτικό. Α και να μη χαλάει γίνεται;;;Ακόμα δεν έχεις παραγγείλει το Panda diesel;;;;;
Μην σε ανησυχεί για το πρόστιμο... Εγώ που κάνω 40.000χλμ το χρόνο υπολόγισα ότι αν είχα diesel θα γλίτωνα καμιά 600αριά ευρώ το χρόνο από καύσιμα, άρα μπορούν να με γράφουν μία φορά κάθε τρίμηνο (το πρόστιμο είναι 150 ευρώ) Το Panda multijet θα καίει πάνω από 4,5-5 λίτρα με σκίσιμο;;;; Δε νομίζω...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το τελευταίο δύσκολοΚΑΘΟΛΟΥ** ΔΥΣΚΟΛΟ**ΓΙΑ ΙΑΠΩΝΑ Η ΚΟΡΕΑΤΗ
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Το Panda multijet θα καίει πάνω από 4,5-5 λίτρα με σκίσιμο;;;; Δε νομίζω...Ναι, πάνω απο τόσα θα καίει. Με νορμάλ χρήση εκεί κυμαίνεται πάντως. Αν δεν είχε μικρό ρεζερβουάρ, θα ξεχνούσες με τι μοιάζει ο βενζινάς
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το Panda multijet θα καίει πάνω από 4,5-5 λίτρα με σκίσιμο;;;; Δε νομίζω...
Ναι, πάνω απο τόσα θα καίει. Με νορμάλ χρήση εκεί κυμαίνεται πάντως. Αν δεν είχε μικρό ρεζερβουάρ, θα ξεχνούσες με τι μοιάζει ο βενζινάς
Εσύ μη μιλάς. Βγάζεις άκυρες τις στατιστικές...
Και 6 να καίει, δεν νομίζω ότι υπάρχει βενζινοκίνητο με τόσο χαμηλή κατανάλωση και τόσο καλές ρεπρίζ...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Το Panda multijet θα καίει πάνω από 4,5-5 λίτρα με σκίσιμο;;;; Δε νομίζω...
Ναι, πάνω απο τόσα θα καίει. Με νορμάλ χρήση εκεί κυμαίνεται πάντως. Αν δεν είχε μικρό ρεζερβουάρ, θα ξεχνούσες με τι μοιάζει ο βενζινάς
Εσύ μη μιλάς. Βγάζεις άκυρες τις στατιστικές...
Και 6 να καίει, δεν νομίζω ότι υπάρχει βενζινοκίνητο με τόσο χαμηλή κατανάλωση και τόσο καλές ρεπρίζ...
Δίκιο
-
Σκέφτομαι να πάω να δώ και το Μαζντα 2. 1.3, 86 άλογα, θελω να δω και τι χώρους έχει μέσα.
Από σέρβις τι λέει η Μάζντα;
-
To mazda 2 το είδα και μου άρεσε πολύ. Παρόλα αυτά δεν σταμάτησα την αναζήτηση και ετσι πηγα και είδα και το Κολτ αλλά και το Ιμπιζα. Το Κόλτ δε μου άρεσε καθόλου αισθητικά (ειδικά το εσωτερικό) αλλά από την άλλη το Ιμπιζα 1.2 με τους 70 ίππους (τρικύινδρο γαρ, με βασικό εξοπλισμό) έχει 9.990. Το 1.4 με τους 85 ίππους και πιο πλούσιο εξοπλισμό (κλιμα και 2 παραπάνω αερόσακους) έχει 11.500 ευρώ.
Η διαφορά με το μάζντα έχει 4760 ευρώ παραπάνω με πλούσιο εξοπλισμό είναι καταλυτική;; Τι λέει το Ίμπιζα οδηγικά και σε ποιότητα και τα λοιπά;
-
ωραίο το ιμπιζάκι, πολύ καλή επιλογή και ιδιαιτέρως συμφέρουσα!
εδώ μέσα από όσο θυμάμαι ιμπιζα έχουν οι chemic & spiros.
στείλτους ένα πμ.
-
To Mazda 2 είναι όντως πολύ όμορφο,ιδιαίτερα σε άσπρο και γενικά αποτελεί αρκετά καλή επιλογή.
Άν μπορείς να υπερβείς λίγο την τιμή που έθεσες αρχικά,θα σου πρότεινα και το Yaris 1.3. Μπορεί να μην είναι τόσο όμορφο όσο το Mazda,αλλά είναι σίγουρα σβέλτο,έχει χώρους ,αρκούντως καλό 'πάτημα' και πολύ ωραίο εσωτερικό.Α,και αν λάβουμε υπόψη την 1η γενιά του Yaris,θα αποδειχθεί και πολύ αξιόπιστο.
-
τελικά τι αποφάσισες;
-
Για το ίμπιζα ξέρω μόνο να σου πω. Το Ibiza το 85άρι βγαίνει 11.390 χωρίς μεταλλικό. Σίγουρα πιο ταξιδιάρικο από τα ΑΑΑ (Πάντα, Σίριον κλπ.), αλλά σίγουρα έχει λίγο παραπάνω κατανάλωση, μεγαλύτερο αυτοκίνητο γαρ. Πάτημα νομίζω ότι όσοι το έχουν θα συμφωνήσουν πως έχει καλό (τιπ: όποιος έχει παράπονο από τη συμπεριφορά του ίμπιζα, ας βάλει τα σινεμπλοκ του κούπρα, κόστος 50-60 ευρώ, απίστευτη αλλαγή!), αλλά σίγουρα σε εξοπλισμό σε αυτά τα λεφτά δύσκολα συγκρίνεται.
Γενικά, αν συνηθίζεις αρκετά να κάνεις μεγαλούτσικες αποστάσεις (200-300 χλμ.) θα πας σε κατηγορία ΑΑ (ίμπιζα, 2, κόρσα κλπ.), γιατί σε μεγάλες αποστάσεις και πιο άνετα είναι και μειώνεται η διαφορά κατανάλωσης. Αν το θες για πάνω από 60-70% πόλη, πας σε μικρό και δη αυτόματο.
-
αν σε ενδιαφερει το χρηματοδοτικο κοιτα Nissan και peugeot αυτη την εποχη.
θα σε συμβουλευα παντως να συγκεκριμενοποιησεις τα κριτηρια σου (ειδικα στο τι ΔΕΝ θελεις) για να μην γινει χωρος αντιπαραθεσης οπαδων χωρών και να μπορεσεις να βοηθηθεις.
"Μικρές" επιλογές