Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    "Μικρές" επιλογές
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. "Μικρές" επιλογές
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    37
    97
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nosferatu_gr last edited by

      Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:

      τι εχετε παθει με το παντα?μονο εγω το βρισκω χαλια?τεσπα για μενα εκτος απο χαλια δεν θα το επαιρνα ποτε λογο αυτου
      http://www.euroncap.com/tests/fiat_panda_2004/198.aspx

      αν οι μετακινησεις σου ειναι εντος πολης σμαρτ και ασε τους αλλους να τραγουδανε,αν θελεις περισσοτερα καθισματα aygo +MMT

      Γενικα μην κανεις το εγκλημα αν κινησαι εστω και ενα 20-30% στην πολη και δεν παρεις αυτοματο,θα χασεις...

      Δηλαδή Panda Dualogic

      +1

      To test του Euroncap χρησιμοποίησε μοντέλο με 1 αερόσακκο (αντί 2 που είναι πλέον std -και φτάνεις τους 6) και χωρίς isofix για το παιδικό κάθισμα... εξ ου και η χαμηλή βαθμολογία)...

      ελεος,δειτε λιγο τα νουμερα και την φωτο,οτι **τσακισε **η οροφη δε σας λεει κατι?βγαλτε επιτελους τις παροπιδες για τον υπερεκτιμημενο κουβα

      Front: 10
      Side: 10

      απαραδεκτα τα νουμερα απλα,καμμια σχεση με αεροσακο συνοδηγου
      το ανθρωπακι που λεει Frontal impact passenger το βλεπεις?μια χαρα ειναι και χωρις αεροσακο,ο οδηγος την εχει ασχημα που εχει και αεροσακο στην δοκιμη

      οσο για το isofix ουδεν σχολιο καθως δεν συμμετεχει στα παραπανω νουμερα
      [/b]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        corsair last edited by

        Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:

        τι εχετε παθει με το παντα?μονο εγω το βρισκω χαλια?τεσπα για μενα εκτος απο χαλια δεν θα το επαιρνα ποτε λογο αυτου
        http://www.euroncap.com/tests/fiat_panda_2004/198.aspx

        αν οι μετακινησεις σου ειναι εντος πολης σμαρτ και ασε τους αλλους να τραγουδανε,αν θελεις περισσοτερα καθισματα aygo +MMT

        Γενικα μην κανεις το εγκλημα αν κινησαι εστω και ενα 20-30% στην πολη και δεν παρεις αυτοματο,θα χασεις...

        Δηλαδή Panda Dualogic

        +1

        To test του Euroncap χρησιμοποίησε μοντέλο με 1 αερόσακκο (αντί 2 που είναι πλέον std -και φτάνεις τους 6) και χωρίς isofix για το παιδικό κάθισμα... εξ ου και η χαμηλή βαθμολογία)...

        ελεος,δειτε λιγο τα νουμερα και την φωτο,οτι **τσακισε **η οροφη δε σας λεει κατι?βγαλτε επιτελους τις παροπιδες για τον υπερεκτιμημενο κουβα

        Front: 10
        Side: 10

        απαραδεκτα τα νουμερα απλα,καμμια σχεση με αεροσακο συνοδηγου,ποσο μαλλον για isofix
        [/b]

        Το μπροστινο crash ηταν ΟΚ, παρειχε επαρκη προστασια. Το προβλημα και εκει που εχασε βαθμολογια και τα 4 αστερια ηταν η επιδοση του πλευρικου crash test. Επιλεγοντας αεροσακους πλαινους, μπορει κανεις να μετριασει την οποια κακη επιδοση. Απο εκει και περα, το Panda μετα απο καποιο σημειο λεγεται πως εχει δεχθει καποιου ειδους ενισχυσεις... retest δεν υπαρχει, οποτε... ειναι στον αερα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          citastak last edited by

          Ζητάω ένα αυτοκίνητο μικρό (με αρκετούς χώρους όμως) να μπορώ να κάνω και κανα ταξίδι 300-400κμ. Το αυτοκίνητο το θέλω από τώρα μέχρι 2-3 χρόνια, για να σταθεροποιηθώ επαγγελματικά και μετά θα το πουλήσω. Κάνω πολλά χιλιόμετρα ετησίως (>25.000) εκ των οποίων τα περισσότερα είναι πόλη, αλλά όχι σε συνθήκες σταμάτα ξεκίνα αλλα πιο άνετες σχετικά διαδρομές. Συνεπώς θέλω αυτοκινητάκι με χώρους, οικονομικό, και το βασικό, να έχει καλο χρηματοδοτικό. Α και να μη χαλάει γίνεται;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Το τελευταίο δύσκολο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              charmak66 last edited by

              citastak
              για ταξίδια 300-400χλμ σε τακτική βάση, ΑΝ θες να πάρεις panda, μόνο diesel. Ο ililias πήρε το δικό του με 11.700. Θα εξοικονομήσεις αρκετά απ' τις βενζίνες και θα κινήσαι και άνετα.
              Βέβαια είναι αρκετά τα λεφτά για ένα κουτάκι.

              Αν βγάλουμε τον παράγοντα diesel, θα λεγα swift.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Εγώ θα κοίταζα και το Daihatsu Sirion.
                Έχει και άτοκες δόσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  markvag last edited by

                  Ο χρήστης citastak έγραψε:
                  Ζητάω ένα αυτοκίνητο μικρό (με αρκετούς χώρους όμως) να μπορώ να κάνω και κανα ταξίδι 300-400κμ. Το αυτοκίνητο το θέλω από τώρα μέχρι 2-3 χρόνια, για να σταθεροποιηθώ επαγγελματικά και μετά θα το πουλήσω. Κάνω πολλά χιλιόμετρα ετησίως (>25.000) εκ των οποίων τα περισσότερα είναι πόλη, αλλά όχι σε συνθήκες σταμάτα ξεκίνα αλλα πιο άνετες σχετικά διαδρομές. Συνεπώς θέλω αυτοκινητάκι με χώρους, οικονομικό, και το βασικό, να έχει καλο χρηματοδοτικό. Α και να μη χαλάει γίνεται;;;

                  Ακόμα δεν έχεις παραγγείλει το Panda diesel;;;;;

                  Μην σε ανησυχεί για το πρόστιμο... Εγώ που κάνω 40.000χλμ το χρόνο υπολόγισα ότι αν είχα diesel θα γλίτωνα καμιά 600αριά ευρώ το χρόνο από καύσιμα, άρα μπορούν να με γράφουν μία φορά κάθε τρίμηνο (το πρόστιμο είναι 150 ευρώ) Το Panda multijet θα καίει πάνω από 4,5-5 λίτρα με σκίσιμο;;;; Δε νομίζω...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    random last edited by

                    Ο χρήστης mirage έγραψε:
                    Το τελευταίο δύσκολο

                    ΚΑΘΟΛΟΥ** ΔΥΣΚΟΛΟ**ΓΙΑ ΙΑΠΩΝΑ Η ΚΟΡΕΑΤΗ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης markvag έγραψε:
                      Το Panda multijet θα καίει πάνω από 4,5-5 λίτρα με σκίσιμο;;;; Δε νομίζω...

                      Ναι, πάνω απο τόσα θα καίει. Με νορμάλ χρήση εκεί κυμαίνεται πάντως. Αν δεν είχε μικρό ρεζερβουάρ, θα ξεχνούσες με τι μοιάζει ο βενζινάς

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        markvag last edited by

                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                        Το Panda multijet θα καίει πάνω από 4,5-5 λίτρα με σκίσιμο;;;; Δε νομίζω...

                        Ναι, πάνω απο τόσα θα καίει. Με νορμάλ χρήση εκεί κυμαίνεται πάντως. Αν δεν είχε μικρό ρεζερβουάρ, θα ξεχνούσες με τι μοιάζει ο βενζινάς

                        Εσύ μη μιλάς. Βγάζεις άκυρες τις στατιστικές...

                        Και 6 να καίει, δεν νομίζω ότι υπάρχει βενζινοκίνητο με τόσο χαμηλή κατανάλωση και τόσο καλές ρεπρίζ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο χρήστης markvag έγραψε:

                          Το Panda multijet θα καίει πάνω από 4,5-5 λίτρα με σκίσιμο;;;; Δε νομίζω...

                          Ναι, πάνω απο τόσα θα καίει. Με νορμάλ χρήση εκεί κυμαίνεται πάντως. Αν δεν είχε μικρό ρεζερβουάρ, θα ξεχνούσες με τι μοιάζει ο βενζινάς

                          Εσύ μη μιλάς. Βγάζεις άκυρες τις στατιστικές...

                          Και 6 να καίει, δεν νομίζω ότι υπάρχει βενζινοκίνητο με τόσο χαμηλή κατανάλωση και τόσο καλές ρεπρίζ...

                          Δίκιο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            citastak last edited by

                            Σκέφτομαι να πάω να δώ και το Μαζντα 2. 1.3, 86 άλογα, θελω να δω και τι χώρους έχει μέσα.

                            Από σέρβις τι λέει η Μάζντα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              citastak last edited by

                              To mazda 2 το είδα και μου άρεσε πολύ. Παρόλα αυτά δεν σταμάτησα την αναζήτηση και ετσι πηγα και είδα και το Κολτ αλλά και το Ιμπιζα. Το Κόλτ δε μου άρεσε καθόλου αισθητικά (ειδικά το εσωτερικό) αλλά από την άλλη το Ιμπιζα 1.2 με τους 70 ίππους (τρικύινδρο γαρ, με βασικό εξοπλισμό) έχει 9.990. Το 1.4 με τους 85 ίππους και πιο πλούσιο εξοπλισμό (κλιμα και 2 παραπάνω αερόσακους) έχει 11.500 ευρώ.

                              Η διαφορά με το μάζντα έχει 4760 ευρώ παραπάνω με πλούσιο εξοπλισμό είναι καταλυτική;; Τι λέει το Ίμπιζα οδηγικά και σε ποιότητα και τα λοιπά;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spike last edited by

                                ωραίο το ιμπιζάκι, πολύ καλή επιλογή και ιδιαιτέρως συμφέρουσα!

                                εδώ μέσα από όσο θυμάμαι ιμπιζα έχουν οι chemic & spiros.

                                στείλτους ένα πμ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgetz last edited by

                                  To Mazda 2 είναι όντως πολύ όμορφο,ιδιαίτερα σε άσπρο και γενικά αποτελεί αρκετά καλή επιλογή.

                                  Άν μπορείς να υπερβείς λίγο την τιμή που έθεσες αρχικά,θα σου πρότεινα και το Yaris 1.3. Μπορεί να μην είναι τόσο όμορφο όσο το Mazda,αλλά είναι σίγουρα σβέλτο,έχει χώρους ,αρκούντως καλό 'πάτημα' και πολύ ωραίο εσωτερικό.Α,και αν λάβουμε υπόψη την 1η γενιά του Yaris,θα αποδειχθεί και πολύ αξιόπιστο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spike last edited by

                                    τελικά τι αποφάσισες;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      therealtopgunz last edited by

                                      Για το ίμπιζα ξέρω μόνο να σου πω. Το Ibiza το 85άρι βγαίνει 11.390 χωρίς μεταλλικό. Σίγουρα πιο ταξιδιάρικο από τα ΑΑΑ (Πάντα, Σίριον κλπ.), αλλά σίγουρα έχει λίγο παραπάνω κατανάλωση, μεγαλύτερο αυτοκίνητο γαρ. Πάτημα νομίζω ότι όσοι το έχουν θα συμφωνήσουν πως έχει καλό (τιπ: όποιος έχει παράπονο από τη συμπεριφορά του ίμπιζα, ας βάλει τα σινεμπλοκ του κούπρα, κόστος 50-60 ευρώ, απίστευτη αλλαγή!), αλλά σίγουρα σε εξοπλισμό σε αυτά τα λεφτά δύσκολα συγκρίνεται.

                                      Γενικά, αν συνηθίζεις αρκετά να κάνεις μεγαλούτσικες αποστάσεις (200-300 χλμ.) θα πας σε κατηγορία ΑΑ (ίμπιζα, 2, κόρσα κλπ.), γιατί σε μεγάλες αποστάσεις και πιο άνετα είναι και μειώνεται η διαφορά κατανάλωσης. Αν το θες για πάνω από 60-70% πόλη, πας σε μικρό και δη αυτόματο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bab2112 last edited by

                                        αν σε ενδιαφερει το χρηματοδοτικο κοιτα Nissan και peugeot αυτη την εποχη.

                                        θα σε συμβουλευα παντως να συγκεκριμενοποιησεις τα κριτηρια σου (ειδικα στο τι ΔΕΝ θελεις) για να μην γινει χωρος αντιπαραθεσης οπαδων χωρών και να μπορεσεις να βοηθηθεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 2 / 2
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr