-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Μαλλον εσυ κανεις το λαθος σε οτι αφορα το διαχωρισμο.Τα αυτοκινητα που αναφερεις ειναι σπορ, τι σχεση που εχουν με το αουντι δεν καταλαβα????Μονο οτι ειναι 4πορτα ισως κ εχουν χωρους , γιατι ανετα δεν τα λες...ουτε απλως γρηγορα οπως το αουντι. οποτε.....Μάλλον εσύ δεν μπορείς να δώσεις ένα συνεπή και ακριβή ορισμό του 'τι είναι σπορ αυτοκίνητο'.
Δηλαδή γιατί είναι περισσότερο σπορ το καινούργιο, hatchback, 5πορτο, με μαλακότερες αναρτήσεις, βαρύτερο STI από το S3 ? -
Get a life, boys!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μαλλον εσυ κανεις το λαθος σε οτι αφορα το διαχωρισμο.Τα αυτοκινητα που αναφερεις ειναι σπορ, τι σχεση που εχουν με το αουντι δεν καταλαβα????Μονο οτι ειναι 4πορτα ισως κ εχουν χωρους , γιατι ανετα δεν τα λες...ουτε απλως γρηγορα οπως το αουντι. οποτε.....
Μάλλον εσύ δεν μπορείς να δώσεις ένα συνεπή και ακριβή ορισμό του 'τι είναι σπορ αυτοκίνητο'.
Δηλαδή γιατί είναι περισσότερο σπορ το καινούργιο, hatchback, 5πορτο, με μαλακότερες αναρτήσεις, βαρύτερο STI από το S3 ?Ξέρεις μωρέ, 'γιατί.... η καθαρόαιμη και πιο προβλέψιμη τετρακίνησή του σε κάνει περισσότερο μάγκα και μπορείς να πας με το πλάι για περισσότερα μέτρα και με μικρότερη προσπάθεια απ' ότι με το S3'.
Get a life, boys!
Εντάξει, αν και ελαφρώς off-topic έχει ενδιαφέρον.
Ή να συζητήσουμε σε τι είδους διαδρομή μπορεί το νέο TypeR να κινηθεί στους ίδιους ρυθμούς με το S3?... -
QsisVTS
έχεις μπλεξει τα αυγά με τα πασχάλιαγενικοτερα βλέπω οτι πολλοί ορισμοί που 8α επρεπε να ηταν τοσο ευκολοι στην κατανοηση τους,αλλοιώνονται κατά το δοκούν,,,
-
EXEI BΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΗΟΝDA CIVIC TYPE-R ME 225(ΣΕ ΙΑΠΩΝΙΑ-ΑΜΕΡΙΚΗ) AΛΟΓΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΚΟΜΑ.....ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΓΑΡΓΑΡΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΝΤΙΗΟΝDAKIΔΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
ρε φιλε στην υπογραφη σου εχεις προτροπη να παρουμε 130 να ταιζουμε sti-evo.
ειναι εγκυρο κατι τετοιο αν ειναι να κανω τραμπα δηλ.
πληρ?ακόμα εδω ει'σαι???
-
Ο χρήστης GIANNIS-R έγραψε:
EXEI BΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΗΟΝDA CIVIC TYPE-R ME 225(ΣΕ ΙΑΠΩΝΙΑ-ΑΜΕΡΙΚΗ) AΛΟΓΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΚΟΜΑ.....ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΓΑΡΓΑΡΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΝΤΙΗΟΝDAKIΔΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.Αφού δεν μπορείς να το αγοράσεις εδώ γιατί να ασχοληθούμε;;;
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
QsisVTS
έχεις μπλεξει τα αυγά με τα πασχάλιαγενικοτερα βλέπω οτι πολλοί ορισμοί που 8α επρεπε να ηταν τοσο ευκολοι στην κατανοηση τους,αλλοιώνονται κατά το δοκούν,,,
φιλε μου εγω δεν εχω μπερδεψει τιποτα..ολα ειναι ξεκαθαρα μεσα μου καποιοι αλλοι εδω οριζουν σπορ αυτοκινητα κουβαδες σαν το civic,αλλα αν θες να εκφρασεις καποια συγκεκριμενη αποψη για να μας δωσεις τα 'φωτα' σου ριχτη γιατι πολλη ωρα περιμενω εδω μεσα καποιος να μου ορισει το 'σπορ αυτοκινητο' μηπως ειναι η 130 που ναι και πισωκουνα με ελευθερο διαφορικο???
@ giannis-r το οτι υπαρχει αυτο το αυτοκινητο(το οποιο ποτε δε θα ρθει επισημα στην ευρωπη) το οποιο διαθετει και μπλοκε και πολλαπλους συνδεσμους δειχνει ποσο χεσμενους εχει τους ευρωπαιους η πολυαγαπημενη σου χονταρα,αλλα και παλι ειναι ενα civic με 225 (φανταστικα σαν τα 240 του s2000) αλογα ποιος χ@@τηκε????
-
Οσο κουβαs ειναι το civic αλλο τοσο ειναι κ το s3...Σπορ για σενα ειναι οτι παει γρηγορα οχι το πως παει. Αναφερεσαι στο sti , γιατι δεν βαζεις κ το evo να δεις τι ειναι σπορ η οχι...Η αληθεια ειναι οι τα χεις μπλεξει αρκετα θα ελεγα οχι λιγο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
φιλε μου εγω δεν εχω μπερδεψει τιποτα..ολα ειναι ξεκαθαρα μεσα μου καποιοι αλλοι εδω οριζουν σπορ αυτοκινητα κουβαδες σαν το civic,αλλα αν θες να εκφρασεις καποια συγκεκριμενη αποψη για να μας δωσεις τα 'φωτα' σου ριχτη γιατι πολλη ωρα περιμενω εδω μεσα καποιος να μου ορισει το 'σπορ αυτοκινητο' μηπως ειναι η 130 που ναι και πισωκουνα με ελευθερο διαφορικο???@ giannis-r το οτι υπαρχει αυτο το αυτοκινητο(το οποιο ποτε δε θα ρθει επισημα στην ευρωπη) το οποιο διαθετει και μπλοκε και πολλαπλους συνδεσμους δειχνει ποσο χεσμενους εχει τους ευρωπαιους η πολυαγαπημενη σου χονταρα,αλλα και παλι ειναι ενα civic με 225 (φανταστικα σαν τα 240 του s2000) αλογα ποιος χ@@τηκε????
επιμένω από την προηγουμενη σελιδα:
best topic ever
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
φιλε μου εγω δεν εχω μπερδεψει τιποτα..ολα ειναι ξεκαθαρα μεσα μου καποιοι αλλοι εδω οριζουν σπορ αυτοκινητα κουβαδες σαν το civic,αλλα αν θες να εκφρασεις καποια συγκεκριμενη αποψη για να μας δωσεις τα 'φωτα' σου ριχτη γιατι πολλη ωρα περιμενω εδω μεσα καποιος να μου ορισει το 'σπορ αυτοκινητο' μηπως ειναι η 130 που ναι και πισωκουνα με ελευθερο διαφορικο???Και γιατί δεν το ορίζεις εσύ ? (*)
Αν το Civic δεν είναι 'σπορ αυτοκίνητο' τότε ασφαλώς ούτε το S3 είναι, εξίσου 'κουβάς' με το Civic είναι +τουρμπο + ντεμεκ 4κίνηση.
Αν το S3 δεν είναι σπορ αυτοκίνητο τότε ούτε το STI είναι (θα ήθελα να δω ποιά είναι η ειδοποιός διαφορά που ενδεχομένως κάνει το SΤΙ 'σπορ αυτοκίνητο' και το S3 όχι).(*) ΙΜΗΟ 'σπορ αυτοκίνητο' είναι οποιοδήποτε αυτοκίνητο επιτρέπει στον οδηγό του να κινηθεί σε μια απαιτητική διαδρομή με ταχύτητα και ασφάλεια σαφώς πάνω από το μέσο όρο επιτρέποντάς του ταυτόχρονα να έχει τον κυρίαρχο λόγο στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και να φτάνει στον προορισμό του με χαμόγελο.
Η τυπολογία του αμαξώματος, η διάταξη της κίνησης, η ισχύς είναι τεχνικές λεπτομέρειες. Ακόμα και ο τρόπος που συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο είναι λεπτομέρεια, δηλ. γιατί είναι καλύτερο ένα αυτοκίνητο που 'πετάει κώλο' από ένα άλλο που στην ίδια στροφή περνάει με 'μία πάνω' και +30 χλμ ? Είναι θέμα κριτηρίων του οδηγού, το χαμόγελο που λέγαμε, σε έναν προκαλεί χαμόγελο ο πρώτος τρόπος και στον άλλο ο δεύτερος, και ποιοί είμαστε εμείς να κρίνουμε τον έναν ή τον άλλον λανθασμένο ?
Αρα αφήστε τους πιτσιρικάδες με τα 106R 1.3 να έχουν σπορ αυτοκίνητα...
-
Ωραία εγώ θα πάρω ένα Lexus 450h που και γρήγορο σε ευθείες, στροφές είναι και με ασφάλεια τα κάνει όλα και θα το βαφτίσω σπορ
-
γενικά δινεται ενας χαρακτηρισμός για κάτι για να το διαφοροποιήσει από τα υπολοιπα του ειδους.
δλδ τα σπορ-χωματινο-καμπριο-πισταδορικο-οικογενειακο-suv-βαγκον κλπ κλπ κλπ υπαρχουν σαν ορισμοι' για να διαχωριστουν απο το γενικό ορο τετρατροχα.ειναι παντα θέμα συγκρισεων.το s3 συγκρινόμενο με μια ελιζ ειναι για κλάματα, το EVO συγκρινόμενο με το ΑΤΟΜ ειναι μια μερσεντέζ (μεχρι κ κλιματισμο εχει!!).απλά πραματα.
μικ΄ρε μου φιλε QsisVTS πώς 8α σου φαινοταν να ερχοταν ενας να σου πει:
το S3 σπορ αμάξι??? σοβαρά μιλας ή πλακα κανεις?? κ αυτός ο κάποιος οδηγούσε καθημερινα μια GT3, μια Exige, ενα CAterham, ενα Noble
???
βασικά ξερω την απάντηση ηδη (μέσα σου τα εχεις ξεκα8αρισμενα ) απλά να,ηταν μια ιδεα που ειχα κι εγώ μεσα μου κ είπα να την πω
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Ωραία εγώ θα πάρω ένα Lexus 450h που και γρήγορο σε ευθείες, στροφές είναι και με ασφάλεια τα κάνει όλα και θα το βαφτίσω σπορκαι τα ξαναλέμε...
(Αν έκανες τον κόπο να δώσεις το δικό σου ορισμό η συμβολή σου στη συζήτηση θα ήταν ουσιαστικότερη)
-
Προτιμώ να μην δίνω ορισμούς που θα με εκθέσουνε για κάτι που δεν μπορεί να υπάρξει ορισμός...
Δηλάδή εσύ που έδωσες τον ορισμό του σπορ αυτοκινήτου ως γρήγορο και ασφαλές σε μια απαιτητική διαδρομή πώς βοήθησες την συζήτηση?
-
Ούτε καν διάβασες τι έγραψα, έχασες την ουσία.
Τουλάχιστον εγώ προσπάθησα αντί να το παίζω εκ του ασφαλούς τιμητής.
Και συγνώμη, εδώ υπάρχουν ορισμοί για αφηρημένες έννοιες, σιγά πια το 'σπορ αυτοκίνητο'. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
επιτρέποντάς του να έχει τον κυρίαρχο λόγο στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και να φτάνει στον προορισμό του με χαμόγελο.
Η τυπολογία του αμαξώματος, η διάταξη της κίνησης, η ισχύς είναι τεχνικές λεπτομέρειες. Ακόμα και ο τρόπος που συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο είναι λεπτομέρεια, δηλ. γιατί είναι καλύτερο ένα αυτοκίνητο που 'πετάει κώλο' από ένα άλλο που στην ίδια στροφή περνάει με 'μία πάνω' και +30 χλμ ? Είναι θέμα κριτηρίων του οδηγού, το χαμόγελο που λέγαμε, σε έναν προκαλεί χαμόγελο ο πρώτος τρόπος και στον άλλο ο δεύτερος, και ποιοί είμαστε εμείς να κρίνουμε τον έναν ή τον άλλον λανθασμένο ?
Αρα αφήστε τους πιτσιρικάδες με τα 106R 1.3 να έχουν σπορ αυτοκίνητα...
Για μένα εδώ είναι η ουσία.
Στη χαρά που σου προσφέρει το αμάξι όταν το οδηγείς.
Ωστόσο θα διαφωνήσω στο 2ο κομμάτι.
Παίζει μεγάλο ρόλο ο τρόπος που συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο στο όριο,
κατά βάση αν πετάει κώλο που λες ή μούρες.
Για μένα η πίσω κίνηση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη διασκέδαση πίσω από το τιμόνι, όχι βέβαια απαραίτητα με τη χαρά της πραγματικής οδήγησης...
Σίγουρα πάντως και το s3 kai to s2000 μπορούν να χαρακτηριστούν 'σπορ' με την ευρύτερη έννοια.
Ωστόσο δε νομίζω να υπάρχει αμφιβολία για το ποιο είναι πιο διασκεδαστικό. -
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Παίζει μεγάλο ρόλο ο τρόπος που συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο στο όριο,
κατά βάση αν πετάει κώλο που λες ή μούρες.Για σένα! Για άλλον μπορεί να παίζει ρόλο να έχει ένα τέλεια ουδέτερο αυτοκίνητο το οποίο, σε συνδυασμό με τα balls of steel που (θα πρέπει να) διαθέτει θα του επιτρέπει να φτάνει 'πρώτος' και να περνάει παντού 'αεροπορία' (πολύ σπάνια η διασκέδαση του στυλ 'πηγαίνω με τις πόρτες' συνάδει με καλούς 'χρόνους').
Παρότι ίσως η αναλογία δεν είναι σωστή, είναι σα να συγκρίνουμε στις ελληνικές πίστες ένα 'BTCC' με ένα 'RS500' και να λέμε πως το δεύτερο είναι σπορ ενώ το πρώτο δεν είναι
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Παίζει μεγάλο ρόλο ο τρόπος που συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο στο όριο,
κατά βάση αν πετάει κώλο που λες ή μούρες.Για σένα! Για άλλον μπορεί να παίζει ρόλο να έχει ένα τέλεια ουδέτερο αυτοκίνητο το οποίο, σε συνδυασμό με τα balls of steel που (θα πρέπει να) διαθέτει θα του επιτρέπει να φτάνει 'πρώτος' και να περνάει παντού 'αεροπορία' (πολύ σπάνια η διασκέδαση του στυλ 'πηγαίνω με τις πόρτες' συνάδει με καλούς 'χρόνους').
Παρότι ίσως η αναλογία δεν είναι σωστή, είναι σα να συγκρίνουμε στις ελληνικές πίστες ένα 'BTCC' με ένα 'RS500' και να λέμε πως το δεύτερο είναι σπορ ενώ το πρώτο δεν είναι
Εννοείται για μένα! Εξάλλου το γράφω αμέσως μετά από τη φράση που κάνεις quote.
Απλά πιστεύω πως το ίδιο ισχύει και για τον περισσότερο απλό κόσμο που αγαπάει την οδήγηση και θέλει να διασκεδάσει με το αμάξι του.
Αυτό που περιγράφεις είναι ιδανικό για αγωνιστικό και για οδηγούς αγώνων, αλλά για τους κοινούς θνητούς;
Είναι θέμα αίσθησης.
Γενικά πάντως συμφωνούμε και σίγουρα η κατηγορία 'σπορ' περιλαμβάνει και από τα 2 είδη. -
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Προτιμώ να μην δίνω ορισμούς που θα με εκθέσουνε για κάτι που δεν μπορεί να υπάρξει ορισμός...Δηλάδή εσύ που έδωσες τον ορισμό του σπορ αυτοκινήτου ως γρήγορο και ασφαλές σε μια απαιτητική διαδρομή πώς βοήθησες την συζήτηση?
Μια χαρα υπαρχουν ορισμοι για ολα. Παρολο που ξεφευγουμε απο το τοπικ κατα πολυ ας παραθεσω εδω περα το παρακατω αρθρακι και πριν συνεχιστει η συζητηση ας ξαναθυμηθουμε το γνωστο: back to basics...
A sports car is an automobile designed for performance driving. Most sports cars are rear-wheel drive, have two seats, two doors, and are designed for more precise handling, acceleration, and aesthetics. A sports car's dominant considerations can be superior road handling, braking, maneuverability, low weight, and high power, rather than passenger space, comfort, and fuel economy.
Sports cars can be either luxurious or spartan, but driving mechanical performance is the key attraction. Drivers regard brand name and the subsequent racing reputation and history (for example, Ferrari, Porsche, Lotus) as important indications of sporting quality, but brands such as Lamborghini, which do not race or build racing cars, are also highly regarded.
A car may be a sporting automobile without being a sports car. Performance modifications of regular, production cars, such as sport compacts, sports sedans, muscle cars, hot hatches and the like, generally are not sports cars, yet share traits common to sports cars. Often, they are called 'sports cars' for marketing purposes for increased advertising and promotional purposes. Performance cars of all configurations are grouped as Sports and Grand tourer cars, or, occasionally, as performance cars.
A sports car does not require a large, powerful engine, though many do have them. Some classic British sports cars lacked powerful engines, but were known for exceptional handling due to light weight, a well-engineered, balanced chassis, and modern suspension. On tight, twisting roads, such an automobile performs more effectively than a heavier, more powerful luxury car with less maneuverability.
AUDI S3 Ή HONDA CIVIC TYPE-R