-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ναι αλλά εκεί έχουν όλοι οι δρόμοι όχι μόνο η Κνωσσού
Πιστεύω οτι τα κυκλικά γίνανε περισσότερο για να μην αναπτύσσονται μεγάλες ταχύτητες στην Κνωσσού παρά για το μποτιλιάρισμα.Ακριβώς όλοι οι δρόμοι έχουν STOP. Μόνο αυτοί που κινούνται στην κυκλική πορεία έχουν προτεραιότητα. Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τη λογική του ακόμα.
Σε διεθνες επιπεδο ειναι συνηθες οι εβρισκομενοι μεσα στη 'ροτοντα' (κυκλικο) να εχουν προτεραιοτητα (οριζεται ομω ς με τα Ρ-1 του ΚΟΚ, τα λεγομενα και αναποδα τριγωνα αλλα εδω στα στοπ δε σταματαμε, σε αυτα θα κωλοσουμε?)... Ο ρολος τους ειναι να περιοριζουν την ταχυτητα των κινουμενων οχηματων αλλα παραλληλα να αποφευγεται η φωτεινη σηματοδοτηση (που παλι, ειδικα για την Ελλαδα ενας συνδυασμος με εναν παλλομενο σημοτοδοτη θα ηταν ο ιδανικος - ενδεχομενως...)...
-
Ας μην μπερδευουμε τους δρομους με την προτεραιοτητα. Η Κνωσου επειδη ειναι λεωφορος δεν παει να πει οτι παμε με 100 και ολοι οι αλλοι πρεπει να περιμενουν. Οπως ειπωθηκε ηδη, η προτεραιοτητα ειναι θεμα κανονων, στη συγκεκρημενη περιπτωση εχει προτεραιοτητα οποιος ειναι στο κυκλικο για λογους μποτιλιαρισμαρος. Χωρις να θελω να μιλησω σε προσωπικο επιπεδο, δυστυχως ο Ηρακλειωτης εχει μαθει αλλιως με την Κνωσσου γιαυτο και τα μπερδεματα.
Ο κομβος της Κνωσου μαλλον δεν ειναι προβλημα του εργολαβου αλλα της ΔΕΗ που οπως παντα καθυστερησε να δωσει ρευμα. -
Αυριο το πρωι στης 11 τα μεγαλα νεα.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ναι αλλά εκεί έχουν όλοι οι δρόμοι όχι μόνο η Κνωσσού
Πιστεύω οτι τα κυκλικά γίνανε περισσότερο για να μην αναπτύσσονται μεγάλες ταχύτητες στην Κνωσσού παρά για το μποτιλιάρισμα.Ακριβώς όλοι οι δρόμοι έχουν STOP. Μόνο αυτοί που κινούνται στην κυκλική πορεία έχουν προτεραιότητα. Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τη λογική του ακόμα.
Τα ΣΤΟΠ που εχουν βαλει... τα βλεπει κανενας;;;
Εγω οταν σταματουσα πριν την πλατειουλα, μου κορναραν κ αν δεν σταματαγα θα περναγαν απο πανω μου αυτοι που εμπαιναν στη πλατειουλα -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Επίσης πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να «κλειστεί» με πλέγμα όλο το κομμάτι από τα Λινοπεράματα έως και την Παπαναστασίου καθώς καθημερινά δεκάδες ζώα περνούν στην εθνική και σκοτώνονται.Δυστυχώς ,το post του pavlos23, αποδείχθηκε προφητικό. Στο Κακό όρος πρίν κάποιες μέρες ,κάποιος προσπαθώντας να αποφύγει ένα νεκρό σκύλο, πέρασε στο αντίθτεο ρεύμα (και σε δρόμο με μπαριέρα στη μέση) και σκοτώθηκε....
Πέρασα σήμερα από τον Κόμβο Μπεντεβή. Καλός φαίνεται. Τώρα ,αν θα είναι αποδοτικός ,αυτό θα το δούμε το καλοκαρι με την κίνηση.
Ο άλλος μεγάλος γρίφος είναι η κατασκευή της γέφυρας στην Παπαναστασίου.
Υπομονή 2 βδομάδες μέχρι να αρχίσουν τα έργα. -
http://www.patris.gr/articles/139140
Άντε να δούμε!!!
Θα ειναι έτοιμη μέχρι το χειμωνα; -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
http://www.patris.gr/articles/139140' target='_blankΆντε να δούμε!!!
Θα ειναι έτοιμη μέχρι το χειμωνα;Δεν ξέρω πότε θα είναι έτυμη αλλά σε σχέση με άλλα έργα έγινε γρήγορα μπορώ να πω. Πάντως μένουν πολλά ακόμα να γίνουν για να τιμά το όνομα της 'Εθνικής οδού'!!!
-
η διαδρομη χανια-σουγια ειναι δυσκολη?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
η διαδρομη χανια-σουγια ειναι δυσκολη?αν ο οδηγός είναι νέος καλύτερα να μην την κάνει, αλλιώς παλεύεται
-
Είναι όμως πανέμορφη, μέσα στο πράσινο στην αρχή και μετά εξαιρετική θέα στις δυτικές πλαγιές των Λευκών Ορέων.
-
Πραγματικά πολύ όμορφη διαδρομή όπως όλες οι κάθετες διαδρομές από τα βόρεια των Χανίων προς τα νότια. Απλά ο δρόμος στενός τυφλές στροφές αλλά μιλάμε για πολλές στροφές. Οπότε προσοχή και αυτοσυγκράτηση αφού δεν ξέρεις το δρόμο. Θα σε αποζημιώσει όμως ο προορισμός. Εγκατέλειψε γρήγορα την αμμουδιά και κατευθύνσου στο τέλος της παραλίας που είναι με βοτσαλάκι. Θα με θυμηθείς.
-
αν και στα νότια Χανιά έχει και μακράν καλύτερο προορισμό το ελαφονήσι/κεδρόδασος, αλλά αν έχεις πάει οκ
-
δεν ειναι θεμα που θελω..ειναι που πρεπει να παω...
-
Αν αποφασίσεις να πας στο Ελαφονήσι πήγενε από την διασταύρωση της Εθνικής πριν το Καστέλι αλλά επέστρεψε διασχίζοντας την δυτική ακτή μέχρι έξω από τα Φαλάσερνα. Η δεύτερη επιλογή απείρως ομορφότερη και σε τοπίο αλλά και ποιο ενδιαφέρουσα οδηγικά αν και λίγο μακρύτερη σε απόσταση.
-
Ξαναγυριζω στη γέφυρα.
Βλέποντας πώς έχει διαμορφωθει η κατασταση νομιζω ότι δεν θα πρέπει να ειμαι ευχαριστημενος.
Δεν μπορω να καταλαβω γιατί, στο ίσως πιό δυσκολο κομματι του ΒΟΑΚ, γίνεται τέτοιο εργο με προοπτικη να παραμεινουν τα φανάρια; Τουλάχιστον να χτιζόταν η γέφυρα απο ανατολη προς δυση και όχι απο βορα προς νότο. Είπαμε Εθνικη οδος ειναι δεν ειναι δυνατον να υπάρχουν φανάρια. Θα μπορουσαν ακόμα να έφτιαχναν κι άλλες ραμπες να καταργηθουν τα φαναρια. Ένα συγχρονο κόμβο δεν μπορουν να φτιάξουν;
Αμ το άλλο; Τμήμα της γέφυρας περναει μερικα εκατοστα απο ένα μπαλκονι σπιτιου!!!!!!!Καλα βρε ανίκανοι δεν μπορουσατε να βρειτε λίγα μονο εκατομυρια από τα ΄τόσα που διαχειριζεστε να φτιάξετε ένα έρφο σε καίριο σημειο;
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
...Δεν μπορω να καταλαβω γιατί, στο ίσως πιό δυσκολο κομματι του ΒΟΑΚ, γίνεται τέτοιο εργο με προοπτικη να παραμεινουν τα φανάρια;...Μα...υποτίθεται ότι ο ανισόπεδος γίνεται για να ΦΥΓΟΥΝ τα φανάρια (ίσως τα μοναδικά φανάρια επί εθνικού οδικού δικτύου στον κόσμο;)!
Από που άντλησες μια τέτοια πληροφορία;
-
Ο χρήστης webfox έγραψε:
...Δεν μπορω να καταλαβω γιατί, στο ίσως πιό δυσκολο κομματι του ΒΟΑΚ, γίνεται τέτοιο εργο με προοπτικη να παραμεινουν τα φανάρια;...
Μα...υποτίθεται ότι ο ανισόπεδος γίνεται για να ΦΥΓΟΥΝ τα φανάρια (ίσως τα μοναδικά φανάρια επί εθνικού οδικού δικτύου στον κόσμο;)!
Από που άντλησες μια τέτοια πληροφορία;
Δε χρειαζεται να ειναι κανείς πολυ έξυπνος για να το δει αυτο. Αυτος που έρχεται απο Ρεθυμνο και θέλει να μπει Ηρακλειο πως θα το κάνει; Απο Παπαναστασίου προς Ρεθυμνο πώς περνανε τώρα; Δεν περνανε με τα φανρια; Αν περάσεις απο κει θα το δεις. Τα φανάρια μένουν και μόνο όσοι κινουνται απο βορά προς νοτο γλυτωνουν τα φαναρια.
-
Αρνούμαι να πιστέψω ότι ο μακρόχρονος σχεδιασμός των υπευθύνων κατέληξε (για άλλη μια φορά) σε ημίμετρα που τα πληρώνουμε όμως πανάκριβα...
Μου φαίνεται απίστευτο να μην έχουν υπολογίσει την κατάργηση των φαναριών επί της εθνικής οδού!
Βέβαια στον τόπο που ζούμε έχουμε δει και μεγαλύτερα ευτράπελα, οπότε απλά εύχομαι να έχεις άδικο.
Μέχρι την ερχόμενη άνοιξη θα δείξει... -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Δε χρειαζεται να ειναι κανείς πολυ έξυπνος για να το δει αυτο. Αυτος που έρχεται απο Ρεθυμνο και θέλει να μπει Ηρακλειο πως θα το κάνει; Απο Παπαναστασίου προς Ρεθυμνο πώς περνανε τώρα; Δεν περνανε με τα φανρια; Αν περάσεις απο κει θα το δεις. Τα φανάρια μένουν και μόνο όσοι κινουνται απο βορά προς νοτο γλυτωνουν τα φαναρια.
Αυτός που έρχεται από Ρέθυμνο και θέλει να πάει Ηράκλειο θα κατεβαίνει στη λεωφόρο Κνωσού από την ράμπα που θα κατασκευαστεί νότια στην αρχή της παλιάς γέφυρας που περνάει πάνω από τη Κνωσού.
Αυτός που κατεβαίνει από Παπαναστασίου θα μπορεί να στρίψει μόνο προς Αγ.Νικόλαο ή να συνεχίσει ευθεία προς Ηράκλειο. Συνεχίζοντας ευθεία προς Ηράκλειο θα υπάρχει κόμβος που θα σε οδηγεί στο βόρειο κομμάτι της Παπαναστασίου και από εκεί στο ρεύμα της εθνικής προς Ρέθυμνο.
Με αυτό τον τρόπο δεν θα υπάρχουν φανάρια στον κόμβο της Παπαναστασίου για όσους κινούνται κατά μήκος της Ε.Ο.
Η λύση της γέφυρας κατά τον άξονα Ανατολή-Δύση δεν ήταν εφικτή γιατί πολύ απλά δεν υπήρχε χώρος ώστε να απλωθεί η κατασκευή. Φυσικά και σκέφτηκαν αυτή τη λύση αλλά δεν γινόταν. Εκτός και αν θεωρείτε λύση να είχαμε μία γέφυρα μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση, η οποία θα συνέδεε δύο κομμάτια της Ε.Ο. τα οποία είναι 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση. Με αυτό το τρόπο θα είχαμε στραγγαλισμό της κίνησης και ατελείωτες ουρές. -
Ναι, βρε Μάνο τα φανάρια θα φύγουν. Για αυτό γίνεται όλη αυτή η φασαρία. Είναι νωρίς ακόμη για συμπεράσματα μιας και το έργο είναι ακόμη σε αρχικό στάδιο.
Οδικο δικτυο Κρητης, κυκλοφοριακα κλπ!!!