Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηonda Civic 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ηonda Civic 2005
    • 1
    • 2
    • 346
    • 347
    • 348
    • 349
    • 350
    • 389
    • 390
    • 348 / 390
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    313
    7794
    94872
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spyros-s last edited by

      Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

      ξαναμπήκαμε σε εποχή 'το δικό μου είναι πιο μεγάλο!' ??????

      άσχετο ποστ φίλε μου...απλά παραθέτουμε απόψεις και αυτή την φορά συμφωνούμε.

      Κοιτάξτε ένα τυχαίο βίντεο για το σιβικ 1.4 που επιβεβαιώνει όσα έλεγα αν και ο ιδιοκτήτης είναι σαφώς λιγότερο ...μετριοπαθής από εμένα

      Youtube Video

      το σωστό βίντεο
      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        paliotomaros last edited by

        Ο χρήστης coyote έγραψε:

        Μπήκατε μέσα τα κοπανήσατε τα πλαστικά?Ελέγξατε τη συναρμολόγηση?

        ενδελεχώς

        Μάλλον τα έχεις δεί μόνο στα περιοδικά!!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          paliotomaros last edited by

          [quote]Φίλε kostis20 σήμερα πήγα στην αντιπροσωπεία γιατί ήταν αναμένο το λαμπάκι του κινητήρα για μια ολόκληρη ημέρα.
          Διάγνωση πρόβλημα στον αισθητήρα λ (λάμδα) (βρίσκεται ακριβώς μπροστά στη μηχανή και ελέγχει το μίγμα βενζίνης αέρα αν κατάλαβα καλά)
          Ο μηχανικός είπε να κάνω καμιά 200ρια χιλιόμετρα και αν ξανανάψει να τον αλλάξει. Κόστος περίπου 200

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            [quote='paliotomaros'][quote]Φίλε kostis20 σήμερα πήγα στην αντιπροσωπεία γιατί ήταν αναμένο το λαμπάκι του κινητήρα για μια ολόκληρη ημέρα.
            Διάγνωση πρόβλημα στον αισθητήρα λ (λάμδα) (βρίσκεται ακριβώς μπροστά στη μηχανή και ελέγχει το μίγμα βενζίνης αέρα αν κατάλαβα καλά)
            Ο μηχανικός είπε να κάνω καμιά 200ρια χιλιόμετρα και αν ξανανάψει να τον αλλάξει. Κόστος περίπου 200

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης GIANNIS-R έγραψε:
              ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΟΥΜΕ,ΤΟ KAINOYΡΓΙΟ HONDA CIVIC 1,8 ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ,ΟΠΩΣ ΚΟΙΤΑΓΑΜΕ ΤΟ ΚΑΠΟ,ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ¨!!!

              ΤΑ ΚΕΝΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΠΟ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΦΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΚΕΝΟ ΣΤΟ ΔΕΞΙΟ ΦΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ.....ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΤΡΑΚΑΡΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ.

              ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ,ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ CIVIC EINAI ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ,ΙΔΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟ ΔΕΞΙ ΦΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΟ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΦΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΟ....

              ΕΓΙΝΕ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ?ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΑΥΤΟ

              Αν σηκώσεις το φτερό με δύναμη μπορεί να αλλάξει αυτό το κενό. Όλα τα αμάξια είναι πολύ μαλακά, ούτε πρέπει να κάθεσαι/ακουμπάς στο φτερό γιατί μπορεί να κατέβει προς τα κάτω και να αυξηθεί το κενό.

              Μη προσπαθήσεις να ισιώσεις το κενό σηκώνοντας το φτερό, θέλει έμπειρο λαμαρινά που ξέρει ΠΟΥ και ΠΟΣΟ χρειάζεται - το πιθανότερο είναι να το κάνεις χειρότερο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                borbos last edited by

                Ο χρήστης GIANNIS-R έγραψε:
                ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΟΥΜΕ,ΤΟ KAINOYΡΓΙΟ HONDA CIVIC 1,8 ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ,ΟΠΩΣ ΚΟΙΤΑΓΑΜΕ ΤΟ ΚΑΠΟ,ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ¨!!!

                ΤΑ ΚΕΝΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΠΟ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΦΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΚΕΝΟ ΣΤΟ ΔΕΞΙΟ ΦΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ.....ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΤΡΑΚΑΡΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ.

                ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ,ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ CIVIC EINAI ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ,ΙΔΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟ ΔΕΞΙ ΦΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΟ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΦΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΟ....

                ΕΓΙΝΕ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ?ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΑΥΤΟ

                αυτο συμβαινει σε ολα τα αυτοκινητα,κανενα μα κανενα δεν εχει ιδιους αρμους και ας ειναι ιδιο μοντελο.δεν σημαινει οτι ειναι προβλήμα!μην ανυσηχεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  silencer51 last edited by

                  Ο χρήστης borbos έγραψε:

                  ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΟΥΜΕ,ΤΟ KAINOYΡΓΙΟ HONDA CIVIC 1,8 ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ,ΟΠΩΣ ΚΟΙΤΑΓΑΜΕ ΤΟ ΚΑΠΟ,ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ¨!!!

                  ΤΑ ΚΕΝΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΠΟ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΦΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΚΕΝΟ ΣΤΟ ΔΕΞΙΟ ΦΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ.....ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΤΡΑΚΑΡΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ.

                  ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ,ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ CIVIC EINAI ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ,ΙΔΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟ ΔΕΞΙ ΦΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΟ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΦΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΟ....

                  ΕΓΙΝΕ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ?ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΑΥΤΟ

                  αυτο συμβαινει σε ολα τα αυτοκινητα,κανενα μα κανενα δεν εχει ιδιους αρμους και ας ειναι ιδιο μοντελο.δεν σημαινει οτι ειναι προβλήμα!μην ανυσηχεις.

                  Φτερά κλπ ρυθμίζονται απο την μέσα πλευρά στα σημεία που βιδώνουν στο αμάξωμα, αν θέλει κανείς και έχει όρεξη και μεράκι μπορεί να ρυθμίσει τέλεια τους αρμούς.

                  Υπάρχει πάντα μια απόκλιση (εντός ορίων βέβαια) οταν τα αμάξια βγαίνουν απ το εργοστάσιο.

                  Δεν θα το χαρακτήριζα κατασκευαστικό λάθος...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gxaral last edited by

                    Ελαστικά Pilot Sport
                    Παπαφλωράτος 650

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spyros-s last edited by

                      όχι...μόνο άμα το φορτώσεις πολύ πίσω... τουλάχιστον έτσι γράφει στην πόρτα.Κανονικά 30 παντού.

                      Πολύ καλά λόγια άκουσα και για τα continental premium contact 3...απλά δεν ξέρω αν τα συγκεκριμένα χειροτερεύουν την ήδη μέτρια άνεση ή θορυβούν περισσότερο.
                      Το δικό σου πάντως είναι από τα πρώτα (πριν το 07) που έρχονταν με pilot sport. Τα δικά μας έχουν pilot primacy που είναι πιο άνετα (λένε...) αλλά λιγότερο καλά σε οδικά χαρακτηριστικά. Το 650 πάντως είναι καλή τιμή για την διάσταση μας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        [quote='gxaral']Ελαστικά Pilot Sport
                        Παπαφλωράτος 650

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spyros-s last edited by

                          ρε συ ο gxaral το έχει λιώσει στα χιλιόμετρα....μακράν τα περισσότερα απ' όλους μας...νομίζω ότι έχει πάνω από 50000χλμ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            ΕΙΝΑΙ ΓΚΑΖΑΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΚΑΖΑΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΚΑΖΑΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΚΑΖΑΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΚΑΖΑΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΚΑΖΑΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΚΑΖΑΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΚΑΖΑΚΙΑΣ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spyros-s last edited by

                              ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΣ

                              (είναι αυτό που λέμε δυο γαϊ.... μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                Τι πίνεις να μας δώσεις κι εμάς?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gxaral last edited by

                                  Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                                  ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΣ

                                  (είναι αυτό που λέμε δυο γαϊ.... μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα )

                                  ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ 62000 και ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΓΚΑΖΑΚΙΑΣ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    gxaral

                                    Χαρά στις αντοχές σου. Για τα Michelin έχω ακούσει τα καλύτερα και τα χειρότερα συνάμα. Όλα τα site του δίνουν καλές κριτικές και ειδικά στην πρόσφυση στο στεγνό.

                                    Το ίδιο καλό στο σύνολο (καλύτερο στο βρεγμένο και φρενάρισμα αλλά αντέχει λίγο) είναι το Pirelli P ZERO ROSSO Asimmetrico.

                                    Πολύ καλά και τα Toyo PROXES T1-R.

                                    Πιο πίσω τα Continental SportContact 2 και Continental SportContact 3 καθώς και τα Dunlop SP SPORT MAXX.

                                    Σχεδόν όλοι οι αντίπαλοι είναι φθηνότεροι των Γάλλων. Για τα Toyo είναι ειδική επιλογή. Το Dunlop είναι και πάλι ειδική επιλογή.

                                    ΙΜΗΟ αν είσαι γκαζάκιας θα ευχαριστηθείς τα Pirelli περισσότερο από τα Michelin αλλά να είσαι έτοιμος του χρόνου και πάλι να τα αλλάξεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spyros-s last edited by

                                      Χρήστο υπάρχει μια ιδιομορφία στο δικό μας αυτοκίνητο την οποία πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν πριν επιλέξουμε νέο ελαστικό. Δεν φτάνει απλά να ζυγίζουμε την καλύτερη επιλογή ανάμεσα στο κράτημα, το φρενάρισμα και την διάρκεια στο χρόνο αλλά και τα επίπεδα του θορύβου, το χρόνο που θέλουν για να ζεσταθούν και φυσικά της προσφερόμενης άνεσης από αυτά κυρίως λόγω της σκληρής ανάρτησης και του μεγάλου πέλματος των ελαστικών. Ίσως κάποιο λάστιχο από αυτά που απορρίπτουμε λόγω άγνοιας να ταιριάζει καλύτερα στο πεντάθυρο σιβικ.
                                      Να ένα ενδιαφέρον site

                                      http://www.tyretest.com

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        Spyro

                                        Η επιλογή μου ΙΜΗΟ θα πρέπει να είναι πάντα βάσει των κριτηρίων ασφάλειας. Το να κάνει θόρυβο προσωπικά θα το εξέταζα μόνον αν ταυτόχρονα είναι ισοδύναμο με τα υπόλοιπα ελαστικά σε θέματα ασφαλείας και στην περίπτωση αυτή θα επέλεγα και το πιο ήσυχο ελαστικό. Επουδενί όμως δεν θα επέλεγα ένα ελαστικό που γνωρίζω ότι είναι χειρότερο (πάντα για το όχημα που οδηγώ) σε θέματα ασφαλείας (κράτημα, φρενάρισμα) γιατί είναι πιο άνετο.

                                        Έτσι και αλλιώς με το metal από τα ηχεία ο ήχος των ελαστικών είναι το τελευταίο που θα με (σε) (την/τον) καίει....

                                        Το asymmetrico στο tyretest έχει καλές κριτικές και για το θόρυβο πάντως.

                                        (προσοχή ακολουθεί Δημιάδα...)

                                        Υ.Σ. Το θέμα του θορύβου στα ελαστικά ξεκίνησε κάπου στα μέσα του 90. Βασικό πρόβλημα ήταν με τα directional ελαστικά τα οποία σε επαφή με το οδόστρωμα παρήγαγαν έναν ήχο κάπου στο μέσον των συχνοτήτων της ομιλίας ο οποίος και ήταν ιδιαίτερα ενοχλητικός. Σήμερα οι εταιρείες για να αποφύγουν τον συντονισμό του ελαστικού παίζει ελαφρά με το μέγεθος των τακουνιών (μικρότερα μεγαλύτερα) ώστε να μειώσουν την πιθανότητα ανάπτυξης έντονων κυμματομορφών στις συχνότητες όπου το ανθρώπινο αυτί παρουσιάζει ιδιαίτερη ευαισθησία. Αυτό βέβαια έχει κάποια πρόστιμα (καθώς ο ήχος απλά μεταφέρεται σε άλλες συχνότητες η ενέργεια δεν μπορεί να χαθεί) στις χαμηλόσυχνες και υψίσυχνες συχνότητες. Πάντως σήμερα με την προσεγμένη αεροδυναμική των οχημάτων δεν πρέπει να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τον αέρα και το πρόβλημα εστιάζεται κυρίως στην επαφή του ελαστικού με το οδόστρωμα και τον παλμό των τακουνιών.

                                        Υ.Σ. (2) Στην ΠΑΘΕ υπάρχουν οδοστρώματα στα οποία τα Dunlop θορυβούν ως και 2~3 decibel. Έχω πιάσει τον ευατό μου στο ύψος του Κάστρου και της Χαλκίδας να κόβει δεξιά για να αποφύγει τον θόρυβο. Το να βρούμε ελαστικό που να μην θορυβεί στο Ελληνικό μωσαϊκό οδοστρωμάτων ο Μαστρό-Μήτσος είναι κυνήγι μάγισσας ΙΜΗΟ too....

                                        Υ.Σ. (3) Μέσα στο πακέτο που παρουσιάζεται με το αρκτικόλεξο NVH (Noise Vibration Harsness ήτοι Θόρυβος, Δονήσεις και Σκληρότητα) και ασχολείται και με την ηχητική ρύπανση (άλλο σοβαρό θέμα πχ. είναι να μην υπάρχουν αρμονικές από την ανάρτηση στις συχνότητες των 3 Hz πχ όπου και συντονίζονται τα εσωτερικά μας σπλάχνα με αποτέλεσμα να μας πιάνει ναυτία με τα γνωστά αποτελέσματα). Στο πακέτο αυτό οι εταιρείες συνεργάζονται και με τις εταιρείες ελαστικών. Συνήθως δε, οι επιλογές των εταιρειών στα ελαστικά 1ης επιλογής είναι και οι καλύτεροι δυνατοί συμβιβασμοί που λαμβάνουν υπόψη και την ποιότητα κύλισης (αυτό που προσπαθεί να εξασφαλίσει το NVH).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spyros-s last edited by

                                          Σ' ευχαριστώ για τις πληροφορίες όμως δεν κατάλαβες επακριβώς το πνεύμα του ποστ μου. Η καθημερινή συμβίωση με το 5θυρο με κάνει να είμαι διατεθειμένος να πάρω ένα λιγότερο καλό ελαστικό (άλλωστε οι διαφορές ανάμεσα στα κορυφαία δεν είναι τραγικές) αρκεί αυτό να ζεσταίνεται ευκολότερα, να είναι περισσότερο άνετο (σε καμία περίπτωση λιγότερο) ακόμα και αν διαρκεί λιγότερο. Έχω την εντύπωση ότι η αλλαγή από τα pilot sport στα pilot primacy από το εργοστάσιο στα μοντέλα 2007 δεν έχει να κάνει σε θέματα κόστους όπως πίστευα τότε αλλά σε μία προσπάθεια να γίνει το αυτοκίνητο πιο άνετο, πιο οικογενειακό. Δεν είναι τυχαίο ότι στα type-s τοποθετεί τα σπορτ διότι εκεί επιδιώκεται ο σπορ χαρακτήρας.
                                          Για το θέμα πάντως του θορύβου συμφωνώ με την αύξηση της έντασης του rcd είτε ακούς μέταλ είτε τσάμικα... Το θέμα είναι ότι συνήθως δεν ταξιδεύεις μόνος. Άρα η λύση της αύξησης της έντασης δεν είναι πάντα εφαρμόσιμη διότι δυσανασχετούν οι συνεπιβάτες... και καλά να δυσανασχετούν οι φίλοι, η κοπέλα σου, η γυναίκα σου, τα παιδιά σου...αν κουβαλάς και την πεθερά σαν τον coyote τι κάνεις;;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyote last edited by

                                            συμφωνω κι εγω που άλλαξα τα τελειως σπορ με sallon ελαστικά. Ετσι εχω λίγο κλίση παραπάνω (δηλαδή ανάρτηση από το ελαστικό) αλλά τρομερή άνεση... (αναλογικά πάντα) και λίγο θόρυβο...

                                            Α... και μην ξεχάσω... τωρα ανεβάζουν και θερμοκρασία

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 346
                                            • 347
                                            • 348
                                            • 349
                                            • 350
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 348 / 390
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr