-
Θα συμφωνήσω με τον Montecarlo. Η MkII ποτέ δε μου άρεσε... Οσο για τη νεα Δελτα, μου αρέσει ιδιαίτερα το εμπρος και πίσω μέρος όπως και κάποιες λεπτομεριες απο το προφιλ της. Ομως το εσωτερικό της ειναι απαράδεκτο. Ιδίως η κεντρική κονσόλα... σα στόμα ειναι έτοιμο να σε καταβροχθήσει...
Τη Fiat, Alfa Romeo καλα τις έσωσαν... μην ειναι καιρός να δουν τη θα κάνουν και με τη Lancia? Γνωμη μου ειναι καλύτερα να πουληθεί σε άλλο group. Καλως η κακώς, Lancia και Alfa δύσκολα μπορουνα να συνυπάρξουν στην ίδια οικογένεια.Lancia Flaminia .... ετσι, για να θυμόμαστε να περασμενα μεγαλεία
-
βαζω μερικά δαχτυλα μου στη φωτιά οτι οταν τη δείτε απο κοντά 8α αλλάξετε αποψη ριζικά
-
Θυσία στο βωμό της 'διαφορετικής' αισθητικής... Αντιπρακτικό αμάξωμα, αμφισβητούμενο αποτέλεσμα . Δεν είδα το μήκος. Κάνα 4,5άρι μέτρα θα είναι ;...
-
Θα ήθελα να δω τη Lancia σε ενα gruppo μαζι με Maserati. Και η Lancia να ειναι λιιιιιγο πιο κατω απο τη Μaserati. Δηλαδη, να κατασκευάζει πολυτελη, σπορ αυτοκίνητα (sedan, hatchbacks, roadster, gt) πιο προσιτά στο κοινο όμως..... Π.χ. μια νεα Lancia Kappa Coupe με biturbo, 250+ιππους και τιμή γυρω στα 70.000 ευρώ. Και μια Lancia Delta HPE που να κοντραριστει αμεσα με S3, bmw 1.... παντα.. με τη φιλοσοφία που είχαν οταν έφτιαχναν τέτοια αυτοκίνητα:
Signiore e signiori, vi presentiamo LANCIA THEMA 8.32
ετσι έπρεπε να ειναι και η νεα Delta!
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Θυσία στο βωμό της 'διαφορετικής' αισθητικής... Αντιπρακτικό αμάξωμα, αμφισβητούμενο αποτέλεσμα . Δεν είδα το μήκος. Κάνα 4,5άρι μέτρα θα είναι ;...Σε διαστάσεις είναι παραπλήσιο με το Mazda 3HB.
Πρέπει να είναι ίδιαίτερα πρακτικό αφού είναι hatchback, με συρρόμενα και ανακλινόμενα πίσω καθίσματα, χώρο απόσκευών από 400λ (παραπάνω εαν συρθούν τα πίσω καθίσματα)
Έχε υπ´οψιν οτι οι SW εκδόσεις πούλανε πολύ καλά και συχνά καλύτερα από τις hatchback/sedan εκδόσεις σε πολλά μοντέλα σε αυτή την κατηγορία στην Ευρώπη. -
Πίσω, μοιάζει με σμίκρυνση του Murano.
Μάλλον overdesigned
-
Να δω ποιος θα προτιμησει αυτην απο ενα Α3 η ΒΜW σειρα 1 η Alfa 147.
Απορω πως σκεφτονται μερικες φορες εκει στη Fiat... -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Να δω ποιος θα προτιμησει αυτην απο ενα Α3 η ΒΜW σειρα 1 η Alfa 147.
Απορω πως σκεφτονται μερικες φορες εκει στη Fiat...Αυτός που θα θέλει χώρους, πολυτέλεια, τρελά εξτρά, φθηνότερα από τα υπόλοιπα!
Σίγουρα θα είναι αρκετές χιλιάδες € φθηνότερη από την 1 (εύκολο) , το Α3 (same) ή ακόμη και την 147 -->149 (οι Alfa παραδοσιακά είναι ακριβότερες των Lancia).
Ειδικά για την σύγκριση με Alfa, κάποιοι θέλουν περισσότερη άνεση, έστω και εις βάρος της οδικής συμπεριφοράς.
Μέχρι να το δούμε στο δρόμο, ό,τι και να πούμε.... Το Bravo πάντως όταν το είχα δει στις φωτό , μου φάνηκε χάλια. Τώρα που το είδα στο δρόμο, είναι από τα πιο όμορφα της κατηγορίας κατ' εμέ.
Θα δούμε αν το ίδιο συμβεί και με την Δ. -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
βαζω μερικά δαχτυλα μου στη φωτιά οτι οταν τη δείτε απο κοντά 8α αλλάξετε αποψη ριζικάΚαι για το Leon έτσι έλεγαν...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Η τελευταίας γενιάς Delta HPE ήταν έτσι:[img]
Τώρα συγκρίνετε το σχήμα αυτό και τα σπορτιφ χαρακτηριστικά, με την 'ΝΕΑ' Delta HPE (σε σχήμα Υ-Leon). Είναι ή δεν είναι ειρωνία?Αυτο δηλαδη ειναι αριστουργημα?και το καινουργιο χαλια ....δεν νομιζω
-
Εμένα αυτό που με χαλάει είναι το μήκος αλλά ούτως ή άλλως την προορίζουν για ανταγωνιστή του Α3 Sportsback. Κατά τ' άλλα ένα πολύ στυλάτο Bravo με προφανώς μεγαλύτερους χώρους. Εμένα μου αρέσει.
Τώρα για τη Flaminia που έβαλε κάποιος και την Integrale που έβαλαν άλλοι παιδιά καμμία σχέση. Αν δεν το έχετε πάρει χαμπάρι η Lancia έχει αλλάξει ρότα εδώ και 15 χρόνια. Πάντως ένα μεγάλο κουπέ, έστω και CC το έχει ανάγκη και εννοείται ότι επειδή θα ήταν κανόνι στυλιστικά θα πούλαγε τρελά. Κάτι λέγαν για fulvia cc... -
Τότε που παρουσιάστηκε με τα φουσκώματα κτλ (μιλάμε για HPE & HF έκδοση) ήταν σύγχρονο και εντυπωσιακό. Αισθητικά ήταν αποδεκτό ως σχήμα στους καταναλωτές.
Το ίδιο ρίσκο πήρε και η Seat πρόσφατα. Ενώ το προηγούμενης γενιάς Leon ήταν αποδεκτό αισθητικά ως σχήμα και δελεαστικό ως συνολικό πακέτο, βρήκε απήχηση και έγραψε καλά νούμερα στις πωλήσεις.
Μόλις παρουσιάστηκε το νέο Leon, όλοι άρχισαν να δυσανασχετούν με το νέο του σχήμα. Δεν ήταν το ίδιο αποδεκτό αισθητικά σε όλους. Παρόλο το γεγονός ότι ως συνολικό πακέτο δεν αφήνει κάποιον αδιάφορο, ωστόσο το περίεργο σχήμα αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για πολλούς. Κάτι που φαίνεται στις πωλήσεις.
Τυχαίες οι αντιδράσεις? Μάλλον όχι και τόσο τυχαίες.
Είναι μεγάλη κατάντια να βλέπεις μοντέλα που τα έχεις συνδέσει με σπορτιφ και ελκυστική εμφάνιση, να καταλήγουν οι αντικαταστάτες τους να θυμίζουν πολυμορφικά. Κρίμα.
-
Η Λάντσια δεν ήταν για τον γιατρό;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Η Λάντσια δεν ήταν για τον γιατρό;Ω ναι! Αλλά οι περισσότεροι την γνώρισαν στην μορφή της HF Deltona... Επομένως, Ο,ΤΙ και να βγάλει, θα περιμένουν να είναι εξίσου...σπορ! Πράγμα που ΔΕΝ γίνεται!
Η πρώτη Delta, ΠΡΙΝ τις ειδικές εκδόσεις, ΔΕΝ απείχε και πολύ σε φιλοσοφία από αυτό εδώ που βλέπουμε τώρα...
Αλλο αν μετά έφτιαξαν κάποιες εκδόσεις για τα ραλυ. -
Εγώ παρά-είμαι μικρός για να θυμάμαι τι ρόλο ακριβώς βαρούσε η Delta όταν είχε βγει στις αρχές του ΄80. Αυτό που θυμάμαι εγώ είναι ο διαχωρισμός του Gruppo για Fiat, Alfa Romeo και Lancia. Τώρα που έχουν μπλεχτεί και η Maserati με τη Ferrari στο όλο ζήτημα, νομίζω ότι οι ιθύνοντες έχουν πρόβλημα να φτιάχνουν schvelten Fiat ΚΑΙ γρήγορες Alfa ΚΑΙ ραλίστικες Lancia ΚΑΙ αναβίωση Abarth ΚΑΙ supercar Alfa ΚΑΙ ubercar Maserati. Κάποιο/α από αυτά τα όνειρα πρέπει να πεθάνει.
Κρίμα πάντως που η Lancia δεν λαμβάνει περισσότερη προσοχή (Delta ολοκληρωμένη όταν έπρεπε, Fulvia όταν έπρεπε κλπ.) και μένει με 2 μοντέλα στη γκάμα. Θύμα και αυτή η μάρκα του καταστροφικού παρελθόντος.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Η Λάντσια δεν ήταν για τον γιατρό;
Ω ναι! Αλλά οι περισσότεροι την γνώρισαν στην μορφή της HF Deltona... Επομένως, Ο,ΤΙ και να βγάλει, θα περιμένουν να είναι εξίσου...σπορ! Πράγμα που ΔΕΝ γίνεται!
Η πρώτη Delta, ΠΡΙΝ τις ειδικές εκδόσεις, ΔΕΝ απείχε και πολύ σε φιλοσοφία από αυτό εδώ που βλέπουμε τώρα...
Αλλο αν μετά έφτιαξαν κάποιες εκδόσεις για τα ραλυ.Γρηγόρη καλώς ή κακώς κάθε μοντέλο έχει συνδεθεί με κάτι. Αν θες να διατηρήσεις ένα μοντέλο, παίρνεις και διατηρείς κάποια στοιχεία από το παρελθόν και όχι μόνο το ταμπελάκι. Διαφορετικά κάνεις νέα αρχή με νέα ονομασία του μοντέλου.
Με την ίδια λογική θα έβγαινε το 500αρακι με σχήμα Seicento που λέει ο λόγος.
Αλήθεια πιστεύετε πως αν π.χ. η καινούρια Alfa 149 έχει το τελείωμα της νέας Delta σε στυλ πολυμορφικού, θα πάει καλά σε πωλήσεις?
-
Μην μασατε!!!! Δειτε εδω
εμφανισιακα νομιζω Live δεν θα πρεπει να πεζετε. -
Sergio, πού χάθηκες ρε συ; Και πότε έμαθες και ελληνικά;
Συμφωνώ για την τελευταία φράση.
@Vasgti
Αφού η πρόσφατη ιστορία θέλει την Alfa Romeo να είναι σπορτίφ σχετικά (για το 'σχετικά' βλέπε τα τελευταίας κοπής 159/Brera), η 149 θα πάει άσχημα στις πωλήσεις αν θυμίζει πολυμορφικό, όπως π.χ. ένα Idea/Musa με σήμα το φιδάκι.Η Lancia όμως έχει άλλο background και διαφορετική πρόσφατη ιστορία. Αν οι άνθρωποι δεν συμμετέχουν πια σε WRC, λογικό δεν είναι να επιστρέψουν στα παλιά 'αρχοντικά' λημέρια, τα οποία δεν εγκατέλειψαν ποτέ;
Το να αλλάξει το όνομα θα ήταν θεμιτό (καλά το σκέφτεσαι), αλλά όχι και απαραίτητο.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πίσω, μοιάζει με σμίκρυνση του Murano.Μάλλον overdesigned
Ίσως το Muranο ναι μοιάζει με Lancia και όχι το αντίθετο....
-
Η Thesis και το Υ άλλωστε είναι προγενέστερα του Murano...
Lancia Delta 2008