Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπουζί
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπουζί
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 5 / 9
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    70
    179
    2867
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bad-boy last edited by

      θελω να αλλαξω μπουζι στο Ignis sport και λεω να μη βαλω τα μαμα και να δοκιμασω με suzuki sport.
      Τα μαμα ειναι ιριδιου αλλα δε γνωριζω ποσο ψυχρα.

      Το manual προτεινει για ιριδιου τους εξης τυπους:
      NGK IFR6E11, IFR6J11 (ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ), DENSO SK16PR-A11 ή αλλο ισοδύναμο.

      Τα μπουζι που δινει η suzuki sport ειναι 7αρια και 8αρια με κωδικο IFR6J11 (αυτο που συνιστα το manual δηλαδη):
      http://www.suzukisport.com/ss_racing/gt ... spark.html

      ενας ηλεκτρολογος φιλος που δουλευε στην αντιπροσωπεια μου ειπε να βαλω τα 7αρια.

      Να τα βαλω ή θα εχω προβληματα για καθημερινη χρηση? υπαρχει περιπτωση να εχω αρυθμιες στο ρελαντι ή να αργει να ζεσταθει το μοτερ?

      Τα μανισια ειναι πιο θερμα απο τα 7αρια της suzuki sport? π.χ. 6αρια?

      Παντως θα βαλω και μπουζοκαλωδια και γειωσεις suzuki sport...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • B
        bad-boy last edited by

        καμιά γνωμη?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          g60 last edited by

          Ο χρήστης vdub έγραψε:
          VW GOLF 1 CABRIO 1,6 καρμπιρατερ του 1988

          To αυτοκίνητό σου φοράει τα W7DC.
          Υπάρχει σε αντιστοιχία και σε ίτριουμ αλλά πρέπει να κοιτάξω τον κατάλογο να σου πω.
          Αν φοράει ηλεκτρονική ανάφλεξη μπορείς να βάλεις και τα τριάκιδα W7DTC (εκει είναι και η διαφορά εφαρμογής σε αυτά τα μοτέρ),αν φοράει πλατίνα αυστηρώς μονη ακίδα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • B
            bad-boy last edited by

            στο Ignis Sport φοραω NGK 6aria και η suzuki sport δινει 7αρια και 8αρια.
            http://www.suzukisport.com/ss_racing/gt ... spark.html

            • αξιζει να βαλω τα 7αρια ή δε θα δω καποια διαφορα σε αποδοση?
            • τα 7αρια ειναι πιο ψυχρα απο τα μανισια μου οποτε μηπως μου προκαλεσουν προβλημα οταν βαζω μπρος το μοτερ τη χειμερινη περιοδο?
            • μπορει να κανουν ζημια στα πιστονια?
            • ενας με swift sport (φοραμε τα ιδια μπουζι μαμα)εστειλε e-mail στη suzuki sport και του ειπαν οτι κρατανε για 15000 χλμ μονο..! ειναι δυνατον, οταν τα μαμα ιριδιου κρατανε συμφωνα με τη suzuki 75000χλμ??? κατι δε κολαει στην ολη ιστορια...
            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dog80 last edited by

              Τα ψυχρότερα μπουζί πιθανόν να προσφέρουν προστασία απο προανάφλεξη μετά απο σκληρή χρήση. Κοινώς, αν δεν κάνεις 20+ γύρους συνεχόμενα στην πίστα δέν πρόκειται να σε βοηθήσουν σε τίποτα, ίσα ίσα κακό θα κάνουν.

              Βέβαια έχει τύχει να χρησιμοποιήσω μπουζί με διαφορά ένα νούμερο στην ψυχρότητα λόγω έλλειψης του σωστού και δέν μπορώ να πώ οτι είδα κάποια διαφορά στην απόδωση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Τα απλά NGK για το σιβίκ μου είναι 6άρια (κανονική χρήση). Αυτά που συνιστούν σε ιριδίου NGK είναι 5άρια - πιο ζεστά. Αυτά έχω (5άρια ιριδίου) και δουλεύουν μια χαρά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  asteris last edited by

                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                  Τα ψυχρότερα μπουζί πιθανόν να προσφέρουν προστασία απο προανάφλεξη μετά απο σκληρή χρήση. Κοινώς, αν δεν κάνεις 20+ γύρους συνεχόμενα στην πίστα δέν πρόκειται να σε βοηθήσουν σε τίποτα, ίσα ίσα κακό θα κάνουν.

                  Βέβαια έχει τύχει να χρησιμοποιήσω μπουζί με διαφορά ένα νούμερο στην ψυχρότητα λόγω έλλειψης του σωστού και δέν μπορώ να πώ οτι είδα κάποια διαφορά στην απόδωση.

                  Και μισό λεπτό full τούρμπισμα να κάνεις, η θερμοκρασία θα ανέβει στο όριο, δεν χρειάζεται να είσαι στην πίστα. Γενικά συστήνεται να μπαίνει ένα βαθμός πιό κρύο μπουζί για κάθε 50-60 άλογα αναβάθμισης. Σε μαμά κινητήρα δεν κάνουν και τίποτα ιδιαίτερο, πλην ομαλότερης λειτουργίας.

                  Στον 1242 μου πάντως έβαλα 8άρια ιριδίου από 6άρια μαμά και δεν είχα πρόβλημα, στα κρύα του χειμώνα έπαιρνε με την μία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Το πρόβλημα στα κρύα μπουζί είναι το μποτιλιάρισμα - μαυρίζει το μπουζί. Στη κίνηση σε πόλη το μπουζί είναι πολύ κρύο και δεν μπορεί να κάψει και να καθαρίσει τα κατάλοιπα της καύσης από πάνω του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pilotos last edited by

                      Στο seicento μου αλλαζω μπουζι κα8ε 20.000χλμ.
                      Το αμαξι κανει 800 χλμ την εβδομαδα,τα 600 σε εθνικη
                      Τα μπουζι που προτεινει η ngk ειναι με κωδικο BCPR6E.
                      Eγω πηρα κατα λαθος τα BCPR7ES.
                      Ειναι ποιο ψυχρα να φανταστω?
                      Να τα βαλω?
                      Ειναι 1100 κυβικα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης pilotos έγραψε:
                        Στο seicento μου αλλαζω μπουζι κα8ε 20.000χλμ.
                        Το αμαξι κανει 800 χλμ την εβδομαδα,τα 600 σε εθνικη
                        Τα μπουζι που προτεινει η ngk ειναι με κωδικο BCPR6E.
                        Eγω πηρα κατα λαθος τα BCPR7ES.
                        Ειναι ποιο ψυχρα να φανταστω?
                        Να τα βαλω?
                        Ειναι 1100 κυβικα

                        Συνήθως στα μπουζί που προτείνει ο κατασκευαστής μπορείς να ανέβεις ή να κατέβεις ένα νούμερο (όχι παραπάνω) ώστε να ταιριάζει καλύτερα στις συνθήκες που κινείται το αμάξι. Το ψυχρό μπουζί σου ταιριάζει περισσότερο σε κίνηση στην εθνική παρά σε μποτιλιάρισμα.

                        Το νούμερο του μπουζί αφορά αποκλειστικά τη θερμοκρασία που δουλεύει το μπουζί και τίποτε άλλο. Αν είναι πολύ θερμό προκαλεί προανάφλεξη ή καταστρέφεται και αν είναι πολύ ψυχρό μαυρίζει στο ρελαντί.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          saxon_747 last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                          Το πρόβλημα στα κρύα μπουζί είναι το μποτιλιάρισμα - μαυρίζει το μπουζί. Στη κίνηση σε πόλη το μπουζί είναι πολύ κρύο και δεν μπορεί να κάψει και να καθαρίσει τα κατάλοιπα της καύσης από πάνω του.

                          Σε αυτη την περιπτωση καθε ποτε αλλαζουμε μπουζι?
                          Καθε 20.000χλμ καλα ειναι? Η απλα να τα κοιταω καθε 10.000 και πραττω αναλογα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • W
                            wannabe last edited by

                            θα κάνω μλκια ερώτηση και μη βαράτε.
                            τα καρυδάκια για μπουζί που είναι 14,16,21mm έχουν διαφορετική διάμετρο ή μόνο μεγαλύτερο εσωτερικό ύψος?
                            pls be gentle

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dog80 last edited by

                              Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                              θα κάνω μλκια ερώτηση και μη βαράτε.
                              τα καρυδάκια για μπουζί που είναι 14,16,21mm έχουν διαφορετική διάμετρο ή μόνο μεγαλύτερο εσωτερικό ύψος?
                              pls be gentle

                              Η εσωτερική διάμετρος είναι ίδια με ένα απλό καρυδάκι. Αυτό που αλλάζει είναι φυσικά το μεγαλύτερο ύψος, το οτι έχει εσωτερικά ένα λάστιχο που σφηνώνει το μπουζί για να το τραβήξεις έξω και τέλος, η εξωτερική διάμετρος η οποία είναι μικρότερη ωστε να χωράει στην τρυπα που συνήθως είναι στενή.

                              Μιά φορά θυμάμαι πήγα να αλλάξω μπουζί σε ένα MX-5 και ακόμα και το πιό στενό μπουζόκλειδο δέν χώραγε. Τελικά αναγκάστηκα να φάω το κλειδί εξωτερικά με τον τροχό για να χωρέσει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • W
                                wannabe last edited by

                                ναι το ξλερω για τη διαφορά απλά καρυδάκια απο μπουζόκλειδο
                                αλλά αν δεις εδώ http://www.toolnet.gr/eshop/home.php?cat=20102090 πχ
                                έχει μπουζόκλειδα διαφόρων μεγεθών. αυτό ρωτάω μεταξύ μπουζόκλειδων μόνο
                                λογικά υπέθετα οτι απλά αντιστοιχούσαν σε διαφορετική διάμετρο αλλά και μια γνώμη απο σχετικούς δεν βλάπτει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dog80 last edited by

                                  Τα 3 πρώτα κακώς τα αναφέρει σαν μπουζόκλειδα. Είναι καρυδάκια για αερόκλειδο μίας ίντσας (φορτηγήσιο).

                                  ΕΔΙΤ: Αν παραγγείλεις κάτι απο κεί πρόσεξε το drive. 1/2' είναι για τις στάνταρ καστάνιες 3/8' είναι για τις μικρές και τα 3/4' και 1' είναι για τις φορτηγήσιες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • P
                                    popol-ros last edited by

                                    λοιπον ερωτησεις.

                                    1. το εργοστασιο βαζει μπουζι πλατινας που απο οτι εχω δει πρεπει να κοστιζουν 4 ευρω το ενα στην αντιπροσωπεια. απο ebay τσιμπαω ngk ιριδιου με 8.5 ευρω περιπου το ενα. ο κατασκευαστης λεει ανα 30.000 αλλαγη, τα ιριδιου λενε αν 60.000. οποτε αν τα βαλεις κατω, ειανι το ιδιο οικονομικα. τι βαζω απο τα δυο και γιατι;
                                    2. το βιβλιαρακι του αυτοκινητου αναφερει οτι το διακενο του μπουζι ''πρεπει'' να ειναι 1.0mm . η ngk δινει ομως 1.3. η Bosch 1.0 και το haynes 1.3. τι κανουμε σε αυτη την περιπτωση; αν για παραδειγμα αγορασω τα ιριδιου που μαλλον θα ειναι 1.3 , θα πρεπει να τα κατεβασω στο 1.0;

                                    suggestions?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Εάν δεν υπάρχει γνωστό πρόβλημα με την εργοστασιακή επιλογή αγοράζεις τα πλατίνας αλλά όχι από την αντιπροσωπεία στα μισά λεφτά και τα αλλάζεις κανονικά. Έτσι δεν αλλάζεις κάτι και δεν μπλέκεσαι σε διλήμματα!
                                      Εκτός αν στο ίδιο μοντέλο η εταιρεία έχει φορέσει αργότερα άλλα μπουζί με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής οπότε τότε βάζεις τέτοια που πάλι αγοράζεις εκτός. (αυτό ισχύει στο δικό μου, βάζοντας τα 'ενισχυμένα' μπουζί που έβαζαν σε νεότερα χρειάζονται αλλαγή σπανιότερα).
                                      Βέβαια αν δεν κάνεις πάρα πολλά χλμ και δεν έχεις πάρα πολλούς κυλίνδρους δεν αξίζει να κάνεις την αγορά μόνο για αυτό... καλό είναι να το συνδυάσεις με λάδια, φίλτρα κλπ ώστε να έρθουν όλα μαζί σε ένα πακέτο με ένα μεταφορικό έξοδο. Εκτός αν τα παίρνεις από μαγαζί εύκολα και όχι μέσω παραγγελίας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        popol-ros last edited by

                                        υπαρχει περιπτωση ενα μπουζι να καψει πολλαπλασιαστη;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kpsig moderator last edited by

                                          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                          υπαρχει περιπτωση ενα μπουζι να καψει πολλαπλασιαστη;;

                                          Ναι αν έχει μεγάλη ωμική αντίσταση εκ κατασκευής ή από αστοχία

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            +1

                                            Ο πολλαπλασιαστής ταλαιπωρείται επίσης αν αποσυνδέσεις τα μπουζί και γυρίζεις τη μίζα.
                                            Κανονικά ο πολλαπλασιαστής είναι 'γειωμένος' με τα μπουζί, δηλαδή το ρεύμα που παράγει πηγαίνει με σπινθήρα στη γείωση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 5 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr