Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιότητα κατασκευής BMW, Mercedes
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ποιότητα κατασκευής BMW, Mercedes
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    23
    51
    349
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      silvertommy last edited by

      τελικά ότι αμάξι και να πάρεις δε γλυτώνεις απο διαφορα μικροπροβλήματα.

      Στο Χ5 δεν υπάρχει πουθενά χωρος να αφήσεις ένα πακέτο τσιγάρα και για να αφήσεις ένα αναψυκτικό πρέπει να ανοίξεις ένα συρόμενο καπάκι να βγάλεις μια θήκη που συνήθως έχει πράγματα να βάλεις το αναψυκτικό (καφέ) και τη θήκη πυ έβγαλες τι την κάνεις???? Τη βάζεις στο ντουλαπάκι και εκεί αδειάζουν όλα. Ουφ κουράστηκα. Αμα το δείτε θα καταλάβετε.

      Στο Ζ4 3,0 που αγοράστηκε καινούργιο μέσα σε 5000 χλμ έχασε 1 λίτρο λάδι. Η διάγνωση μετά απο 1,5 εβδομάδες και αφού ήρθε ειδικός τεχνικός??? ήταν οτι το κάτω μπλόκ του κινητήρα (το μέταλλο) είναι πορώδες και στάζει?????????????? Βέβαια για το διάστημα αυτό έχει δοθεί άλλη Ζ4 για τις ανάγκες. Σε πρόταση για επισκευή κινητήρα απαντήσαμε αρνητικά. Ζητήσαμε καινούργιο αμάξι ή τα λεφτά μας πίσω κάτι το οποίο δεν αρνήθηκαν. Στη πρώτη περίπτωση θα δοθεί για 3 μήνες άλλο αυτοκίνητο απο την BMW. Ολα αυτά συμβαίνουν στην Αγγλία, εκεί που υπάρχουν νόμοι και τηρούνται. Εδώ στην Ελλάδα δεν έχω ακούσει ποτέ να σου δώσουν τα λεφτά σου πίσω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        αντε να πω και εγω κατι....

        Δηλαδή αν σας πει (μου πει) το car οτι η ποιοτητα είναι πεσμένη σε σχέση με το παρελθόν,,,,,

        δεν θα πανε να παρουνε mercedes.....?

        Αυτή την ερώτηση έχω μόνο... (δεν περιμένω απάντηση... )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Ο χρήστης silvertommy έγραψε:
          τελικά ότι αμάξι και να πάρεις δε γλυτώνεις απο διαφορα μικροπροβλήματα.

          Στο Ζ4 3,0 που αγοράστηκε καινούργιο μέσα σε 5000 χλμ έχασε 1 λίτρο λάδι. Η διάγνωση μετά απο 1,5 εβδομάδες και αφού ήρθε ειδικός τεχνικός??? ήταν οτι το κάτω μπλόκ του κινητήρα (το μέταλλο) είναι πορώδες και στάζει?????????????? Βέβαια για το διάστημα αυτό έχει δοθεί άλλη Ζ4 για τις ανάγκες. Σε πρόταση για επισκευή κινητήρα απαντήσαμε αρνητικά. Ζητήσαμε καινούργιο αμάξι ή τα λεφτά μας πίσω κάτι το οποίο δεν αρνήθηκαν. Στη πρώτη περίπτωση θα δοθεί για 3 μήνες άλλο αυτοκίνητο απο την BMW. Ολα αυτά συμβαίνουν στην Αγγλία, εκεί που υπάρχουν νόμοι και τηρούνται. Εδώ στην Ελλάδα δεν έχω ακούσει ποτέ να σου δώσουν τα λεφτά σου πίσω.

          Μη μου λες τέτοια για Ζ4 και την έχει ο κολλητος μου δυο μήνες μόλις και εδώ είναι Ελλάδα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aristotelis last edited by

            Φιλοι περιεργα μου τα λετε... Δηλαδη τι επειδη ειναι ΒΜW και MB το CAR δεν θα επρεπε να παραπονεθει? Βεβαιως και η ποιοτητα τους ειναι μεγαλυτερη απο αυτοκινητα οπως ενα citroen c3 ή ενα fiat punto αλλα αν δεν κανω λαθος οταν πληρωνεις τοσα λεφτα για μια BMW καλα κανεις και απαιτεις. Οταν ειχα καποτε ενα renault 21 turbo επειδη και καλα ηταν το τοπ της γκαμας ολο το ταμπλο (μα ολο!) ηταν επενδυμενο με δερμα! (ενταξει το υπολοιπο ετριζε και παλι...), και εσεις μου λετε οτι μια 3.0 BMW δεν πειραζει που εχει πλαστικουρα? Και βεβαια δεν θα τριζει και βεβαια δεν χαλαει αλλα παραμενει πλαστικουρα... αρα λοιπον καλα κανει το Car και τους τι λεει, αντε γιατι στον βωμο τις εξικονομησης τα εχουν ισοπεδωσει ολα.

            Βεβαια εννοειτε οτι μακαρι να ειχα και εγω την εν λογο BMW και περι ορεξεως... αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να ημαστε απαιτητικοι! [/b]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              syele last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:
              ...
              Oι αντιπροσωπείες άλλωστε από που θα βγάλουν κέρδος; από το αυτοκίνητο ή τον εξοπλισμό;

              Ούτε από το ένα, ούτε από το άλλο. Από το Service θα βγάλουν

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                Ο χρήστης syele έγραψε:

                ...
                Oι αντιπροσωπείες άλλωστε από που θα βγάλουν κέρδος; από το αυτοκίνητο ή τον εξοπλισμό;

                Ούτε από το ένα, ούτε από το άλλο. Από το Service θα βγάλουν

                Από το σέρβις σε μεγαλύτερο βαθμό. Στο συγκεκριμένο θέμα αναφέρομαι σε αυτή καθεαυτή την πώληση και όχι μελλοντικά

                Από τη βασική έκδοση ενός μοντέλου -ανάλογα την κατηγορία- μπορεί να βγάλουν 1.000-5.000 ευρώ. Από τις πλούσιες εκδόσεις όμως...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mkiii last edited by

                  Ο χρήστης cpp έγραψε:

                  Μη μου λες τέτοια για Ζ4 και την έχει ο κολλητος μου δυο μήνες μόλις και εδώ είναι Ελλάδα

                  μηπως μπορεις να μας γνωρισεις τον κολλητο σου????
                  μπορει να ταιριαζει η παρεα μας....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cpp last edited by

                    Ο χρήστης mkiii έγραψε:

                    Μη μου λες τέτοια για Ζ4 και την έχει ο κολλητος μου δυο μήνες μόλις και εδώ είναι Ελλάδα

                    μηπως μπορεις να μας γνωρισεις τον κολλητο σου????
                    μπορει να ταιριαζει η παρεα μας....

                    Το έχω οδηγήσει ο ΉΧΟΣ είναι απίστευτος από το 3λιτρο μοτερ. Η ροπή τέλεια και δεν σε νοιάζει ότι ταχύτητα αι να έχεις στο κιβώτιο
                    Με όλα τα ηλεκτρονικά σε λειτουργία όμως αν πας να μπεις ζόρικα σε καμμιά γωνία και εκεί που περιμένεις να φύγει το πίσω μέρος απογοητεύεσαι καθώς εισπράτεις μια περίεργη αίσθηση και το αυτοκίνητο να στρίβει αδιάφορα.
                    Δεν θα το αγόραζα γιατί δεν με εξυπηρετεί και γενικά δεν είμαι πολύ fun των διθέσιων και των cabrio.
                    Σε κανα event θα του πω να έρθει.
                    Αν και νομίζω ότι κανένα αυτοκίνητο δεν είναι ιδιαίτερο η ευχαρίστηση κρατάει άντε ένα χρόνο μετά το συνηθίζεις και θέλεις άλλο. Καταναλωτική κοινωνία είμαστε βλέπεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      frogy last edited by

                      [
                      'Με όλα τα ηλεκτρονικά σε λειτουργία όμως αν πας να μπεις ζόρικα σε καμμιά γωνία και εκεί που περιμένεις να φύγει το πίσω μέρος απογοητεύεσαι καθώς εισπράτεις μια περίεργη αίσθηση και το αυτοκίνητο να στρίβει αδιάφορα.'

                      Χωρις τα ηλεκτρονικα ομως και στους Ελληνικους δρομους θα ψαχνεις πως να το ισιωσεις.... .
                      Εχω παει και εγω βολτα με 530ι (στην αγγλια) και το μοτερ ειναι πραγματι απιστευτο. Σου δινει την αισθηση οτι δεν μασαει με τιποτα! Ειναι και αυτος ο ηχος των εξακυλινδρων απο αλλο πλανητη.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mkiii last edited by

                        παιδια μη πιασουμε κουβεντα για τα BMW γιατι θα αρρωστησουμε....
                        αφηστε το.......
                        ας πουμε για τα δικα μας τα αυτοκινητα του λαου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης cpp έγραψε:
                          εκεί που περιμένεις να φύγει το πίσω μέρος απογοητεύεσαι καθώς εισπράτεις μια περίεργη αίσθηση και το αυτοκίνητο να στρίβει αδιάφορα.

                          Φίλος που οδήγησε την Z4 σε ένα event στα Μέγαρα μου είπε για ποιότητα κατασκευής, φανταστικό κινητήρα αλλά δε φεύγει καθόλου. Έχει όμως συνηθίσει στο miata που φεύγει κατά βούληση και απογοητεύτηκε.
                          Μήπως λοιπόν λέγοντας ότι στρίβει αδιάφορα εννοείς ουδέτερα?! Αυτό υποτίθεται είναι πολύ καλό!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cpp last edited by

                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                            εκεί που περιμένεις να φύγει το πίσω μέρος απογοητεύεσαι καθώς εισπράτεις μια περίεργη αίσθηση και το αυτοκίνητο να στρίβει αδιάφορα.

                            Φίλος που οδήγησε την Z4 σε ένα event στα Μέγαρα μου είπε για ποιότητα κατασκευής, φανταστικό κινητήρα αλλά δε φεύγει καθόλου. Έχει όμως συνηθίσει στο miata που φεύγει κατά βούληση και απογοητεύτηκε.
                            Μήπως λοιπόν λέγοντας ότι στρίβει αδιάφορα εννοείς ουδέτερα?! Αυτό υποτίθεται είναι πολύ καλό!

                            Ναι, φαντάσου όμως τι περιμένεις ασυναίσθητα από πισωκούνα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 3 / 3
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr