Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χειμερινές Δοκιμές - 2008
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Χειμερινές Δοκιμές - 2008
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 11 / 15
    Formula 1
    38
    299
    284
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ωραίος St.Devote

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hellenic-tifosi last edited by

        ΑΝοίγουν οι ασκοί του Αιόλου πλέον με τα συγκεκριμένα εξαρτήματα. Η αεροδυναμική αντίσταση των ακάλυπτων κινούμενων τροχών είναι τρομακτική*, και σίγουρα θα πέσει πολύ μελέτη στο επόμενο διάστημα.

        Έχω επίσης την εντύπωση ότι οι εμπρός τροχοί είναι πολύ σημαντικότεροι από τους πίσω, και γι' αυτό προσπαθούν να κάνουν το κάτι παραπάνω εκεί, και να κρατήσουν ακίνητο το κάλυμα.

        • μάλιστα, δεν είναι μόνο ότι συμβάλλουν τρομερά στην αντίσταση, αλλά παράγουν και lift. Πραγματικός αεροδυναμικός εφιάλτης....
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          madox last edited by

          Πολυ καλο το f1technical.net
          κανενα παρομοιο υπαρχει?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christos-dimou last edited by

            Βάσει των αναφορών του Piola (Gazzetta) κύριος στόχος των καλυμάτων εμπρός είναι να διοχετεύσουν τον θερμό αέρα από τα φρένα μακριά του άνω τμήματος του μονοθεσίου ώστε να μειωθούν οι απώλειες αρνητικής άντωσης.

            Για την τεχνική λύση της BMW κύριος στόχος φαίνεται είναι η όσο το δυνατόν καθαρότερη ροή του αέρα στο πάνω μέρος του ρύγχους και κατ' επέκταση του μονοθεσίου καθώς τα εν λόγω 'κέρατα' έχουν και το ρόλο του διαχωριστή της ροής.

            Παρόμοια λύση είχαν δοκιμάσει και πέρυσι οι τεχνικοί της Honda (τα αυτιά του Ντάμπο). ΙΜΗΟ το συγκεκριμένο βοήθημα όπως και τα κέρατα θα το θεωρήσει παράνομο η FIA με συνοπτικές διαδικασίες καθώς μειώνει σημαντικά το διαθέσιμο διαφημιστικό χώρο! Σε αντίθεση με τα καλύματα που από τα μέσα της season τα βλέπω να γεμίζουν διάφορους χορηγούς (φρένα - ζάντες)!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vengas last edited by

              το αεροδυναμικο βοηθημα της ΜακΛάρεν μηπως θα χρησιμοποιειται και για να σκανε ευκολα τα λαστιχα των αντιπαλων οταν μαχεται ροδα με ροδα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                patro last edited by

                ειναι σχολια που εχουν κυκλοφορησει σε μπολικα ξενοφωνα site.
                food for thougth .

                • Heikkis time (1.11:000 min) was set with less than 20 kg fuel (20 kg is a bit more than a qualifying fuel load)

                • 10kg = 0,28 sec in Valencia

                • fuel corrected Ferrari was again 'superior' as they never drove with less than 30 kg fuel.

                • the strengths of the Ferrari on the long runs are their (braking) stability and a good acceleration as soon as the car is in the right direction after the corner.

                • through the corner (apex) the Mclaren is better as the car is steering more directly compared to the Ferrari and the F2008 has noticeable more understeering.

                • the different fuel loads mean that Mclaren is ahead of Ferrari with their genaral understanding of their car, as every team has to give their drivers a possibility to test the car under the 'extreme' conditions of qualifiying (Ferrari does still basic work)

                • Hamilton still struggles at the corner entrance

                • Williams and Renault are more or less on the same level, but Williams
                  did more longer runs last week in comparison to Renault (but nonetheless both often used a smaller fuel load)

                • Rosberg had a 25 lap long run with a time of 1.12:7 at the end which was very impressive.

                • Sam Michael (Williams) : 'On the long run we we´re a bit faster than Alonso'
                  'We´re in a group together with Renault, Red Bull and BMW which are all within 2 tenth/lap - even though 7 tenth/lap behind Ferrari'
                  BMW too? Michael 'After the first days I though they are 5 tenth/lap behind (us). But on the last day they found something with Kubica - unless they played with less fuel'

                • Christian Horner (Red Bull)'Mark Webber drove a 20 lap long run on wednesday. We and Williams are fairly even in terms of speed'.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fanis-f1 last edited by

                  Για δειτε εδω..

                  Το δοκιμαζει η Red Bull απο σημερα στο τριημερο test στην Βαρεκλωνη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    madox last edited by

                    Πολυ χαμηλα δεν ειναι η πισω αεροτομη?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pasxos last edited by

                      Βασικα το καλυμμα του κινητηρα ειναι καπως μακρυ..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spike last edited by

                        καλύτερη οπτική γωνία...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          madox last edited by

                          Ο χρήστης Spike έγραψε:

                          καλύτερη οπτική γωνία...

                          οταν φυσαει δεν θα τη βγαζουν βολτα..?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aggelosf last edited by

                            οι σημερινοί χρόνοι ανακοινώθηκαν;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fanis-f1 last edited by

                              1/2

                              Pos Driver Team Time Laps

                              1. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:22.263 82
                              2. Alonso Renault (B) 1:22.889 61
                              3. Kubica BMW-Sauber (B) 1:22.983 65
                              4. Fisichella Force India-Ferrari (B) 1:23.015 98
                              5. Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:23.270 52
                              6. Paffett McLaren-Mercedes (B) 1:23.349 45
                              7. Piquet Renault (B) 1:23.367 44
                              8. Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:23.387 89
                              9. Rosberg Williams-Toyota (B) 1:23.453 12
                              10. Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:23.491 60
                              11. Webber Red Bull-Renault (B) 1:23.547 52
                              12. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:23.836 54
                              13. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:23.955 35
                              14. Barrichello Honda (B) 1:24.125 53
                              15. Wurz Honda (B) 1:26.975 26
                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gilles_27 last edited by

                                Πολύ ψηλά, αναλογικά με το επίπεδο της ομάδας πάντα, η Force India.
                                Για να δούμε....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  st-devote last edited by

                                  Ο χρήστης Spike έγραψε:

                                  καλύτερη οπτική γωνία...

                                  .. παρθενογεννεσις

                                  Mia χαζοσκεψη .... λετε να γυρίσουμε σε αεροδυναμικες προτασεις που υπηρχαν σε εποχες πριν απο την επισημη εφαρμογη του TC ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fanis-f1 last edited by

                                    Οι χρονοι μεχρι πριν λιγο με τις 2 STR να κανουν το 1-2..!!

                                    1. Vettel 1:21.679 31
                                    2. Bourdais 1:21.782 42
                                    3. Hamilton 1:22.387 46
                                    4. Kovalainen 1:22.616
                                    5. Kubica 1:22.833 46
                                    6. Alonso 1:23.001 50
                                    7. Piquet 1:23.002 49
                                    8. Webber 1:23.020 64
                                    9. Heidfeld 1:23.070 40
                                    10. Coulthard 1:23.322 52
                                    11. Rosberg 1:23.951 12
                                    12. Button 1:23.970 21
                                    13. Liuzzi 1:24.650 27
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      st-devote last edited by

                                      Τα επισημα reports των ομαδων απο τα test μπορειται να βρισκεται εδω http://f1sa.com/ .... στην κεντρική σελιδα των General Motorsport News

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fanis-f1 last edited by

                                        2/2

                                        Pos Driver Team Time Laps

                                        1. Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:21.679 89
                                        2. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:21.782 88
                                        3. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:22.135 80
                                        4. Kovalainen McLaren-Mercedes (B) 1:22.511 70
                                        5. Kubica BMW-Sauber (B) 1:22.833 90
                                        6. Alonso Renault (B) 1:22.938 115
                                        7. Piquet Renault (B) 1:23.002 115
                                        8. Webber Red Bull-Renault (B) 1:23.020 75
                                        9. Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:23.070 94
                                        10. Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:23.322 85
                                        11. Rosberg Williams-Toyota (B) 1:23.347 34
                                        12. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:23.948 40
                                        13. Button Honda (B) 1:23.959 58
                                        14. Liuzzi Force India-Ferrari (B) 1:24.263 61
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hellenic-tifosi last edited by

                                          Κοίτα να δεις που 'ξέχασαν' να βάλουν το ballast στο μονοθέσιο

                                          Εν τω μεταξύ η Williams παράτησε το τεστ και επεστρεψε στην Αγγλία για να επιλύσουν το πρόβλημα της εμπρος αεροτομής και να παρουσιαστούν έτοιμοι την ερχόμενη βδομάδα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fanis-f1 last edited by

                                            Οι χρονοι μεχρι πριν λιγο

                                            1. M. Webber Red Bull Racing RB4 1:22.385 32 pit
                                            2. L. Hamilton McLaren MP4-23 1:22.491 +0.106 17 pit
                                            3. R. Kubica BMW Sauber F1.08 1:22.492 +0.107 22 pit
                                            4. F. Alonso Renault R28 1:22.509 +0.124 24 pit
                                            5. H. Kovalainen McLaren MP4-23 1:22.586 +0.201 15 pit
                                            6. N. Heidfeld BMW Sauber F1.08 1:22.874 +0.489 21 pit
                                            7. S. Bourdais Toro Rosso STR2 1:22.877 +0.492 13 pit
                                            8. D. Coulthard Red Bull Racing RB4 1:22.889 +0.504 20 pit
                                            9. N. Piquet Jr. Renault R28 1:23.039 +0.654 24 pit
                                            10. S. Vettel Toro Rosso STR2 1:23.232 +0.847 25 pit
                                            11. J. Button Honda RA108 1:24.084 +1.699 13 pit
                                            12. A. Sutil Force India F8-VII 1:24.344 +1.959 40 pit
                                            13. R. Barrichello Honda RA108 1:24.484 +2.099 16 pit
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 11 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr