-
Ωραίος St.Devote
-
ΑΝοίγουν οι ασκοί του Αιόλου πλέον με τα συγκεκριμένα εξαρτήματα. Η αεροδυναμική αντίσταση των ακάλυπτων κινούμενων τροχών είναι τρομακτική*, και σίγουρα θα πέσει πολύ μελέτη στο επόμενο διάστημα.
Έχω επίσης την εντύπωση ότι οι εμπρός τροχοί είναι πολύ σημαντικότεροι από τους πίσω, και γι' αυτό προσπαθούν να κάνουν το κάτι παραπάνω εκεί, και να κρατήσουν ακίνητο το κάλυμα.
- μάλιστα, δεν είναι μόνο ότι συμβάλλουν τρομερά στην αντίσταση, αλλά παράγουν και lift. Πραγματικός αεροδυναμικός εφιάλτης....
-
Πολυ καλο το f1technical.net
κανενα παρομοιο υπαρχει? -
Βάσει των αναφορών του Piola (Gazzetta) κύριος στόχος των καλυμάτων εμπρός είναι να διοχετεύσουν τον θερμό αέρα από τα φρένα μακριά του άνω τμήματος του μονοθεσίου ώστε να μειωθούν οι απώλειες αρνητικής άντωσης.
Για την τεχνική λύση της BMW κύριος στόχος φαίνεται είναι η όσο το δυνατόν καθαρότερη ροή του αέρα στο πάνω μέρος του ρύγχους και κατ' επέκταση του μονοθεσίου καθώς τα εν λόγω 'κέρατα' έχουν και το ρόλο του διαχωριστή της ροής.
Παρόμοια λύση είχαν δοκιμάσει και πέρυσι οι τεχνικοί της Honda (τα αυτιά του Ντάμπο). ΙΜΗΟ το συγκεκριμένο βοήθημα όπως και τα κέρατα θα το θεωρήσει παράνομο η FIA με συνοπτικές διαδικασίες καθώς μειώνει σημαντικά το διαθέσιμο διαφημιστικό χώρο! Σε αντίθεση με τα καλύματα που από τα μέσα της season τα βλέπω να γεμίζουν διάφορους χορηγούς (φρένα - ζάντες)!
-
-
ειναι σχολια που εχουν κυκλοφορησει σε μπολικα ξενοφωνα site.
food for thougth .-
Heikkis time (1.11:000 min) was set with less than 20 kg fuel (20 kg is a bit more than a qualifying fuel load)
-
10kg = 0,28 sec in Valencia
-
fuel corrected Ferrari was again 'superior' as they never drove with less than 30 kg fuel.
-
the strengths of the Ferrari on the long runs are their (braking) stability and a good acceleration as soon as the car is in the right direction after the corner.
-
through the corner (apex) the Mclaren is better as the car is steering more directly compared to the Ferrari and the F2008 has noticeable more understeering.
-
the different fuel loads mean that Mclaren is ahead of Ferrari with their genaral understanding of their car, as every team has to give their drivers a possibility to test the car under the 'extreme' conditions of qualifiying (Ferrari does still basic work)
-
Hamilton still struggles at the corner entrance
-
Williams and Renault are more or less on the same level, but Williams
did more longer runs last week in comparison to Renault (but nonetheless both often used a smaller fuel load) -
Rosberg had a 25 lap long run with a time of 1.12:7 at the end which was very impressive.
-
Sam Michael (Williams) : 'On the long run we we´re a bit faster than Alonso'
'We´re in a group together with Renault, Red Bull and BMW which are all within 2 tenth/lap - even though 7 tenth/lap behind Ferrari'
BMW too? Michael 'After the first days I though they are 5 tenth/lap behind (us). But on the last day they found something with Kubica - unless they played with less fuel' -
Christian Horner (Red Bull)'Mark Webber drove a 20 lap long run on wednesday. We and Williams are fairly even in terms of speed'.
-
-
Για δειτε εδω..
Το δοκιμαζει η Red Bull απο σημερα στο τριημερο test στην Βαρεκλωνη

-
Πολυ χαμηλα δεν ειναι η πισω αεροτομη?
-
Βασικα το καλυμμα του κινητηρα ειναι καπως μακρυ..
-

καλύτερη οπτική γωνία...
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:

καλύτερη οπτική γωνία...
οταν φυσαει δεν θα τη βγαζουν βολτα..?
-
οι σημερινοί χρόνοι ανακοινώθηκαν;
-
1/2
Pos Driver Team Time Laps
- Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:22.263 82
- Alonso Renault (B) 1:22.889 61
- Kubica BMW-Sauber (B) 1:22.983 65
- Fisichella Force India-Ferrari (B) 1:23.015 98
- Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:23.270 52
- Paffett McLaren-Mercedes (B) 1:23.349 45
- Piquet Renault (B) 1:23.367 44
- Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:23.387 89
- Rosberg Williams-Toyota (B) 1:23.453 12
- Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:23.491 60
- Webber Red Bull-Renault (B) 1:23.547 52
- Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:23.836 54
- Nakajima Williams-Toyota (B) 1:23.955 35
- Barrichello Honda (B) 1:24.125 53
- Wurz Honda (B) 1:26.975 26
-
Πολύ ψηλά, αναλογικά με το επίπεδο της ομάδας πάντα, η Force India.
Για να δούμε.... -
Ο χρήστης Spike έγραψε:

καλύτερη οπτική γωνία...
.. παρθενογεννεσις

Mia χαζοσκεψη .... λετε να γυρίσουμε σε αεροδυναμικες προτασεις που υπηρχαν σε εποχες πριν απο την επισημη εφαρμογη του TC ?
-
Οι χρονοι μεχρι πριν λιγο με τις 2 STR να κανουν το 1-2..!!
- Vettel 1:21.679 31
- Bourdais 1:21.782 42
- Hamilton 1:22.387 46
- Kovalainen 1:22.616
- Kubica 1:22.833 46
- Alonso 1:23.001 50
- Piquet 1:23.002 49
- Webber 1:23.020 64
- Heidfeld 1:23.070 40
- Coulthard 1:23.322 52
- Rosberg 1:23.951 12
- Button 1:23.970 21
- Liuzzi 1:24.650 27
-
Τα επισημα reports των ομαδων απο τα test μπορειται να βρισκεται εδω http://f1sa.com/ .... στην κεντρική σελιδα των General Motorsport News
-
2/2
Pos Driver Team Time Laps
- Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:21.679 89
- Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:21.782 88
- Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:22.135 80
- Kovalainen McLaren-Mercedes (B) 1:22.511 70
- Kubica BMW-Sauber (B) 1:22.833 90
- Alonso Renault (B) 1:22.938 115
- Piquet Renault (B) 1:23.002 115
- Webber Red Bull-Renault (B) 1:23.020 75
- Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:23.070 94
- Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:23.322 85
- Rosberg Williams-Toyota (B) 1:23.347 34
- Nakajima Williams-Toyota (B) 1:23.948 40
- Button Honda (B) 1:23.959 58
- Liuzzi Force India-Ferrari (B) 1:24.263 61
-
Κοίτα να δεις που 'ξέχασαν' να βάλουν το ballast στο μονοθέσιο
Εν τω μεταξύ η Williams παράτησε το τεστ και επεστρεψε στην Αγγλία για να επιλύσουν το πρόβλημα της εμπρος αεροτομής και να παρουσιαστούν έτοιμοι την ερχόμενη βδομάδα
-
Οι χρονοι μεχρι πριν λιγο
- M. Webber Red Bull Racing RB4 1:22.385 32 pit
- L. Hamilton McLaren MP4-23 1:22.491 +0.106 17 pit
- R. Kubica BMW Sauber F1.08 1:22.492 +0.107 22 pit
- F. Alonso Renault R28 1:22.509 +0.124 24 pit
- H. Kovalainen McLaren MP4-23 1:22.586 +0.201 15 pit
- N. Heidfeld BMW Sauber F1.08 1:22.874 +0.489 21 pit
- S. Bourdais Toro Rosso STR2 1:22.877 +0.492 13 pit
- D. Coulthard Red Bull Racing RB4 1:22.889 +0.504 20 pit
- N. Piquet Jr. Renault R28 1:23.039 +0.654 24 pit
- S. Vettel Toro Rosso STR2 1:23.232 +0.847 25 pit
- J. Button Honda RA108 1:24.084 +1.699 13 pit
- A. Sutil Force India F8-VII 1:24.344 +1.959 40 pit
- R. Barrichello Honda RA108 1:24.484 +2.099 16 pit
Χειμερινές Δοκιμές - 2008


