-
Ερχεται το V Spec.520 αλογακια ,μειον 100 κιλα βαρος .Αντε γεια...
http://www.worldcarfans.com/9080129.028 ... ure-leaked
-
Ναι γιατι?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ερχεται το V Spec.520 αλογακια ,μειον 100 κιλα βαρος .Αντε γεια...
http://www.worldcarfans.com/9080129.028 ... ure-leaked
πολλοι βλεπω να φευγουνε
-
Στη 2η φωτο του λινκ εχει μια εντυπωσιακη φωτο απο το εσωτερικο. 'Αdvanced roll cage' λεει το αρ8ρο.
Επισης λεει 'it may lose up to 100kg, which is the equivalent of a fully grown adult male of average weight'. Πολλη παχυσαρκια?
-
Όχι. Μιλάει για το μέσο όρο του διάσημου ανά την ηφήλιο φόρουμ μας!
-
γιαυτο κ δεν θα γινει ποτε supercar, γιατι αμα αρχισουν οι ιαπωνες τα spec, type, version, r, s, gt, κλπ θα απαξιωνεται μερα με την μερα οπως με τα EVO.
Oχι οτι κ η ferrari ή η Lamborghini δεν κανουν το ιδιο αλλα σιγουρα σε μικροτερο βαθμο.Ουσιαστικα αυτο που θελω να πω ειναι οτι τα ονειρα μου αντεχουν αρκετα παραπανω απο πολλα φεισλιφτ, + 0,1 bar, οσα κοματια carbon fiber κ να περιλαμβανει
Μεχρι χτες ελεγα οτι σιγουρα καθε επομενη version και καλυτερα μεχρι το EVO X...
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Επισης λεει 'it may lose up to 100kg, which is the equivalent of a fully grown adult male of average weight'. Πολλη παχυσαρκια?
Μαλλον θα είναι κατα πολύ ψηλώτεροι εκει στην Ιαπωνία.
-
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
γιαυτο κ δεν θα γινει ποτε supercar, γιατι αμα αρχισουν οι ιαπωνες τα spec, type, version, r, s, gt, κλπ θα απαξιωνεται μερα με την μερα οπως με τα EVO.
Oχι οτι κ η ferrari ή η Lamborghini δεν κανουν το ιδιο αλλα σιγουρα σε μικροτερο βαθμο.Ουσιαστικα αυτο που θελω να πω ειναι οτι τα ονειρα μου αντεχουν αρκετα παραπανω απο πολλα φεισλιφτ, + 0,1 bar, οσα κοματια carbon fiber κ να περιλαμβανει
Μεχρι χτες ελεγα οτι σιγουρα καθε επομενη version και καλυτερα μεχρι το EVO X...
911 (997) Carrera/Carrera S/Carrera 4/Carrera 4S/Targa 4/ Targa 4S/Turbo/GT2/GT3
Zonda c12/c12s/c12s 7.3/GR/c12s Monza/F/R clubsport
Murcielago 'απλή'/LP640/LP640 Roadster/LP 640 Versace/40th anniversary
430 'απλή'/Spider/Scuderia
κτλ-κτλ-κτλ...
-
Αρχίζει και η 599 GTB να αισθάνεται την ζεστή ανάσα του ντάτσουν, καλά για 911 turbo, GT3 κλπ δεν μιλάμε...και με το εισαγωγικό μοντέλο τους έριξε μισό γύρο
Είμαι φερραρικός περα για πέρα αλλα όταν βλέπω τέτοιες προσπάθειες που κοστίζουν σημαντικά λεφτά λιγότερο (που τελικά αποδεικνύονται και αποτελεσματικότερες) βγάζω το καπέλο μου και το πορτοφόλι μου(αν μπορούσα)... Κάτι τέτοιες περιπτώσεις δείχνουν πόσο υπερτιμημένα 'αγοράζουμε' τα καθιερωμένα supercars. Όχι οτι δεν τα αξίζουνε ΑΛΛΑ... ενα μεγάλο αλλά. -
Θα ήθελα να δω πάντως ένα δημοψήφισμα στα 140-180.000 ευρώ ποιο απο τα παρακάτω θα ήταν επιλογή του καθενός...
Audi R8
997 4S
GT-R
και βάλτε ότι αλλο θέλετε απο κάτω... νομίζω μπορεί να συγκριθεί και με πολύ ακριβότερα... -
Μα συζητιέται πως δεν θα κοστίζει 140000 αλλά γύρω στις 100!
Σε αυτή την τιμή θα είναι το καλύτερο price / performance όλων των εποχών
-
Γιατί τα 1640kg είναι λίγα? Μετά από 3 γύρους στη Tsukuba θα θέλει λάστιχα και ανεφοδιασμό.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μα συζητιέται πως δεν θα κοστίζει 140000 αλλά γύρω στις 100!Σε αυτή την τιμή θα είναι το καλύτερο price / performance όλων των εποχών
επειδή ήδη ψάχνω...πάρτε ένα με 110.
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Μα συζητιέται πως δεν θα κοστίζει 140000 αλλά γύρω στις 100!
Σε αυτή την τιμή θα είναι το καλύτερο price / performance όλων των εποχών
επειδή ήδη ψάχνω...πάρτε ένα με 110.
Αρχισαν οι Βουλγαροι τις business?
-
100.000ΕΥΡΩ??????????
Ποιος κολλημένος θα πάει να πάρει τότε Μ3, Μ5, Μ6, RS4, R8, 997, S, 4S, TURBO, GT3, GT3 RS, XK, XKR μπλα μπλα μπλα να πώ και κάτι απο ferrari? μπαααα, είμαι πολύ κολλημένος με αυτήν για να δεχτώ οτι μπορεί το ντατσουν να είναι γρηγορότερο στην πίστα
Ας βρούμε όλοι μαζί μερικούς λόγους για να μην πάρει κάποιος το ντάτσουν πέραν της εμφάνισης που είναι θέμα προσωπικού γούστου καθενός.
Μας κάνουνε πλάκα τα τζαπώνια!!! Κάποιο λάκο έχει η φάβα, δεν μπορεί! Και μην μου πείτε για σηματάκια και μύθους και λοιπές ιστορίες...τα αποτελέσματα μιλάνε απο μόνα τους. Βρέστε μου κάτι διαφορετικό...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μα συζητιέται πως δεν θα κοστίζει 140000 αλλά γύρω στις 100!Σε αυτή την τιμή θα είναι το καλύτερο price / performance όλων των εποχών
100Κ στην Ελλαδα?
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
100.000ΕΥΡΩ??????????Ποιος κολλημένος θα πάει να πάρει τότε Μ3, Μ5, Μ6, RS4, R8, 997, S, 4S, TURBO, GT3, GT3 RS, XK, XKR μπλα μπλα μπλα να πώ και κάτι απο ferrari? μπαααα, είμαι πολύ κολλημένος με αυτήν για να δεχτώ οτι μπορεί το ντατσουν να είναι γρηγορότερο στην πίστα
Ας βρούμε όλοι μαζί μερικούς λόγους για να μην πάρει κάποιος το ντάτσουν πέραν της εμφάνισης που είναι θέμα προσωπικού γούστου καθενός.
Μας κάνουνε πλάκα τα τζαπώνια!!! Κάποιο λάκο έχει η φάβα, δεν μπορεί! Και μην μου πείτε για σηματάκια και μύθους και λοιπές ιστορίες...τα αποτελέσματα μιλάνε απο μόνα τους. Βρέστε μου κάτι διαφορετικό...
δεν νομιζω να υπαρχει αλλος λογος περα απο τα σηματακια της Nissan ,αλλα καλυτερα καποιος γνωστης δεν θα σε περναει για νεοπλουτο βλαχο αλλα για συνειδητοποιημενο 'χερα'
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Ας βρούμε όλοι μαζί μερικούς λόγους για να μην πάρει κάποιος το ντάτσουν πέραν της εμφάνισης που είναι θέμα προσωπικού γούστου καθενός.
To προσωπικό γούστο δεν αφορά μόνο την εμφάνιση. Είναι γενικότερα θέμα φιλοσοφίας της κάθε κατασκευής. Ενώ το gtr αποτελεί μια αυτοκινητιστική extravaganza από κάθε άποψη, μια m3 πχ περικλείει και μια πιο τουριστική, ολοκληρωμένη πλευρά του θέματος. Και επειδή τα σπορ αυτοκίνητα είναι σαν τις γυναίκες, δεν τα διαλέγουμε μετρώντας απλά τα συν και τα πλην τους, αλλά με βάση το ποιο μιλάει στην ψυχή μας και μας ταιριάζει καλύτερα, οι χρόνοι πίστας δεν είναι σε καμία περίπτωση το σημαντικότερο κριτήριο στην επιλογή τους.
(πως τα λέω έτσι ο άτιμος! πρέπει να κόψω το διάβασμα)
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Ας βρούμε όλοι μαζί μερικούς λόγους για να μην πάρει κάποιος το ντάτσουν πέραν της εμφάνισης που είναι θέμα προσωπικού γούστου καθενός.
To προσωπικό γούστο δεν αφορά μόνο την εμφάνιση. Είναι γενικότερα θέμα φιλοσοφίας της κάθε κατασκευής. Ενώ το gtr αποτελεί μια αυτοκινητιστική extravaganza από κάθε άποψη, μια m3 πχ περικλείει και μια πιο τουριστική, ολοκληρωμένη πλευρά του θέματος. Και επειδή τα σπορ αυτοκίνητα είναι σαν τις γυναίκες, δεν τα διαλέγουμε μετρώντας απλά τα συν και τα πλην τους, αλλά με βάση το ποιο μιλάει στην ψυχή μας και μας ταιριάζει καλύτερα, οι χρόνοι πίστας δεν είναι σε καμία περίπτωση το σημαντικότερο κριτήριο στην επιλογή τους.
(πως τα λέω έτσι ο άτιμος! πρέπει να κόψω το διάβασμα)
Προτιμώ τα αστεία σου πάντως
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
100.000ΕΥΡΩ??????????Ποιος κολλημένος θα πάει να πάρει τότε Μ3, Μ5, Μ6, RS4, R8, 997, S, 4S, TURBO, GT3, GT3 RS, XK, XKR μπλα μπλα μπλα να πώ και κάτι απο ferrari? μπαααα, είμαι πολύ κολλημένος με αυτήν για να δεχτώ οτι μπορεί το ντατσουν να είναι γρηγορότερο στην πίστα
Ας βρούμε όλοι μαζί μερικούς λόγους για να μην πάρει κάποιος το ντάτσουν πέραν της εμφάνισης που είναι θέμα προσωπικού γούστου καθενός.
Μας κάνουνε πλάκα τα τζαπώνια!!! Κάποιο λάκο έχει η φάβα, δεν μπορεί! Και μην μου πείτε για σηματάκια και μύθους και λοιπές ιστορίες...τα αποτελέσματα μιλάνε απο μόνα τους. Βρέστε μου κάτι διαφορετικό...
Fact: αν βάλεις λενα σακί πατάτες στο GTR κάνει ακόμα καλύτερους χρόνους στην Tsukuba.
Ύστερα από έρευνα οι δοκιμαστές κατέληξαν οτι αυτό το παράξενο φαινόμενο οφείλετε στην μακρά παράδοση της συγκεκριμένης εταιρείας στον τομέα του αγροτικού εμπορίου. Το στήσιμο των αυτοκινήτων τους και η παιδεία των μηχανικών τους ακολουθεί ακόμα τις παλιές πεπατημένες τακτικές.
Nissan GT-R