-
η απάντηση είναι ότι η χόντα και η μιτσουμπίσι ως επιμέρους τμήματα του Σ ξεκίνησαν την νέα εγγύηση με μικρή διαφορά...μην ξεχνάτε ότι η χόντα δεν την έχει διαφημίσει ακόμα ούτε καν στο σαιτ της
-
το σίτε έτσι κι αλλιως εχει να αλλάξει μήνες
-
Χθες είχα την ευκαιρία να είμαι συνεπιβάτης στο ΙΜΑ.
Θετικές εντυπώσεις: Μου έκανε τρομερή εντύπωση πόσο διακριτικά δουλεύουν όλα τα συστήματα. Δεν παίρνεις είδηση πότε μπαίνει η υποβοήθηση του ηλεκτροκινητήρα και πότε φορτίζει. Αν δεν υπήρχαν οι ενδείξεις στο ταμπλό θα νόμιζες ότι μάλλον πρόκειται για ένα φυσιολογικό βενζινοβόρο όχημα. Επίσης καταπληκτικό το αυτόματο κιβώτιο όπου δείχνει και αυτό να κάνει καλά την δουλειά του και εντελώς διακριτικά.
Αρνητικές εντυπώσεις: Δυστυχώς τα 115 άτια ( 95+20 ? ) δείχνουν λίγα και μάλλον κουρασμένα. Δεν λέω…κινείτε επιεικώς αξιοπρεπώς αλλά περίμενα κάτι καλύτερο. Ίσως είμαι επηρεασμένος από το δικό μου (φυσικά οποιαδήποτε σύγκριση του ΙΜΑ με το 1.8 ισοδυναμεί με σκάνδαλο). Για να ακριβολογώ το ΙΜΑ το πιέσαμε λιγάκι αλλά πάντα με το μοχλό στην θέση Drive. Δεν δοκιμάσαμε την θέση Sport αλλά δεν νομίζω να έκανε και καμιά τρομερή διαφορά.Συμπερασματικά αν επέλεγα τώρα το ΙΜΑ ή το 1.8, θα παρέμενα στο 1.8. Για τις επιδόσεις, για τον ήχο του μοτεριού και ας καίω και κάνα λίτρο παραπάνω.
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Στις 02/May/2007 είχα γράψει:
..............Φάουλ η τρελή θέση για τα φώτα ομίχλης όπως και το γεγονός ότι δεν μπορείς να χειριστείς τα εμπρός και πίσω φώτα ανεξάρτητα (πίσω ένα φως). Ίσως καλύτερα για την Ελλάδα όμως για να μην τυφλώνεται ο κοσμάκης.....................Αυτό το ότι δεν μπορείς να χειριστείς ανεξάρτητα τα φώτα ομίχλης δεν το κατάλαβα. Στο δικό μου γίνεται. Δεν νομίζω να υπάρχει διαφορά. Εξήγησε μου τι εννοείς.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
η απάντηση είναι ότι η χόντα και η μιτσουμπίσι ως επιμέρους τμήματα του Σ ξεκίνησαν την νέα εγγύηση με μικρή διαφορά...μην ξεχνάτε ότι η χόντα δεν την έχει διαφημίσει ακόμα ούτε καν στο σαιτ της+10000000
-
Ο χρήστης kastorianos έγραψε:
Χθες είχα την ευκαιρία να είμαι συνεπιβάτης στο ΙΜΑ.
Θετικές εντυπώσεις: Μου έκανε τρομερή εντύπωση πόσο διακριτικά δουλεύουν όλα τα συστήματα. Δεν παίρνεις είδηση πότε μπαίνει η υποβοήθηση του ηλεκτροκινητήρα και πότε φορτίζει. Αν δεν υπήρχαν οι ενδείξεις στο ταμπλό θα νόμιζες ότι μάλλον πρόκειται για ένα φυσιολογικό βενζινοβόρο όχημα. Επίσης καταπληκτικό το αυτόματο κιβώτιο όπου δείχνει και αυτό να κάνει καλά την δουλειά του και εντελώς διακριτικά.
Αρνητικές εντυπώσεις: Δυστυχώς τα 115 άτια ( 95+20 ? ) δείχνουν λίγα και μάλλον κουρασμένα. Δεν λέω…κινείτε επιεικώς αξιοπρεπώς αλλά περίμενα κάτι καλύτερο. Ίσως είμαι επηρεασμένος από το δικό μου (φυσικά οποιαδήποτε σύγκριση του ΙΜΑ με το 1.8 ισοδυναμεί με σκάνδαλο). Για να ακριβολογώ το ΙΜΑ το πιέσαμε λιγάκι αλλά πάντα με το μοχλό στην θέση Drive. Δεν δοκιμάσαμε την θέση Sport αλλά δεν νομίζω να έκανε και καμιά τρομερή διαφορά.Συμπερασματικά αν επέλεγα τώρα το ΙΜΑ ή το 1.8, θα παρέμενα στο 1.8. Για τις επιδόσεις, για τον ήχο του μοτεριού και ας καίω και κάνα λίτρο παραπάνω.
Στις 02/May/2007 είχα γράψει:
..............Φάουλ η τρελή θέση για τα φώτα ομίχλης όπως και το γεγονός ότι δεν μπορείς να χειριστείς τα εμπρός και πίσω φώτα ανεξάρτητα (πίσω ένα φως). Ίσως καλύτερα για την Ελλάδα όμως για να μην τυφλώνεται ο κοσμάκης.....................Αυτό το ότι δεν μπορείς να χειριστείς ανεξάρτητα τα φώτα ομίχλης δεν το κατάλαβα. Στο δικό μου γίνεται. Δεν νομίζω να υπάρχει διαφορά. Εξήγησε μου τι εννοείς.
το S κάνει διαφορά μεγάλη. Τουλάχιστον στο Jazz εκανε τρομερή διαφορά
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
[...]
Στις ...λεπίδες όπως σωστά έγραψε ο Χρήστος που το αυτοκίνητο μας έχει για υαλοκαθαριστήρες. Είστε ικανοποιημένοι από αυτές;;; Σε μένα τρίζουν εδώ και έξι μήνες ενώ δεν καθαρίζουν και σωστά.
[...]Εγώ δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο.
Από άποψη φθοράς, τώρα έχουν αρχίσει να μην καθαρίζουν πολύ καλά. Δλδ με ψιλόβροχο δεν είναι τόσο αποτελεσματικοί όσο παλιότερα. -
@__kastorianos__ Το μοχλικό έχει έναν περιστρεφόμενο μοχλό για τα φώτα ομίχλης. Κινούμενο προς τα κάτω ανάβει τα εμπρός και πίσω φώτα και προς τα άνω τα πίσω μόνον. Το πρόβλημα είναι ότι 4 φορές ως σήμερα αντι να περιστρέψω τον εσωτερικό δακτύλιο περίστρεψα τον εξωτερικό με τα γνωστά αποτελέσματα (έσβησα τα φώτα). Δεν κυκλοφορώ πολύ βράδυ και το κυριότερο η Αθήνα δεν έχει σχεδόν πουθενά ανάγκη από φώτα ομίχλης. Οπότε δεν έχει ακόμα δημιουργηθεί ο συγκεκριμένος εγκεφαλικός αυτοματισμός (είμαι και 40 χρονών και η επανεκπαίδευση των νευρώνων είναι πιο δύσκολη από τα 25) ώστε να μην χρειάζεται να παίρνω τα μάτια μου από το δρόμο.
@__coyote__ Στο ΙΜΑ το S δεν κάνει μεγάλη διαφορά καθώς και στη μία και στην άλλη περίπτωση πατώντας το γκάζι ο ηλεκτροκινητήρας δίνει αρχικά. Μειώνει απλά το χρόνο που απαιτείται να ανεβάσει στροφές ο βενζινοκινητήρας αλλά αυτός είναι ελάχιστος. Πρακτικά ως προς τις ρεπρίζ δεν υπάρχει διαφορά. Το S στο ΙΜΑ βοηθά στο κατέβασμα από βουνά ή όταν θέλεις να μειώσεις ταχύτητα 4 με 5 χιλιόμετρα άμεσα χωρίς να πατήσεις φρένο. Στο Jazz το γεγονός ότι κρατά τον κινητήρα στο ωφέλιμο εύρος σίγουρα έχει τη συνεισφορά του.
-
Ο χρήστης kastorianos έγραψε:
Συμπερασματικά αν επέλεγα τώρα το ΙΜΑ ή το 1.8, θα παρέμενα στο 1.8. Για τις επιδόσεις, για τον ήχο του μοτεριού και ας καίω και κάνα λίτρο παραπάνω.Ανάλογα που μένεις, πχ Θεσσαλονίκη που κάνεις ΜΙΑ ώρα για 10 χλμ, το ΙΜΑ είναι καλή επιλογή.
Αν όμως θέλεις να ανεβαίνεις σε βουνά, το 1.8 είναι καλύτερο.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Συμπερασματικά αν επέλεγα τώρα το ΙΜΑ ή το 1.8, θα παρέμενα στο 1.8. Για τις επιδόσεις, για τον ήχο του μοτεριού και ας καίω και κάνα λίτρο παραπάνω.
Ανάλογα που μένεις, πχ Θεσσαλονίκη που κάνεις ΜΙΑ ώρα για 10 χλμ, το ΙΜΑ είναι καλή επιλογή.
Αν όμως θέλεις να ανεβαίνεις σε βουνά, το 1.8 είναι καλύτερο.
+1000
-
Αυτο τον καιρο ψάχνω για καινούργιο αυτοκίνητο. Ενα απο τα αυτοκίνητα που κοιτάω ειναι και το Civic 5θ 1.8.Ξέρει κανείς αν θα υπάρξει σύντομα facelift. Αν ναι τι αλλαγές θα γίνουν ?
Thanks -
ρε παιδιά θέλω γνώμες...από κάπου πέρασα πριν από μέρες και το αυτοκίνητο έχει γεμίσει στα άβαφτα πλαστικά και χαμηλά στην μπροστινή πόρτα από ..ριπές χώματος τόσο σκληρού σαν τσιμέντο. Το έπλυνα σήμερα ύστερα από πολύ καιρό (μηνα+) αλλά δεν φεύγουν με τίποτα. Από την άλλη μόλις επιχείρησα να τα καθαρίσω με τρομερά μαλακό σφουγγάρι γρατσουνάνε το χρώμα...δεν ξέρω τι να κάνω και πως να τα αφαιρέσω. Υπάρχουν χημικά σκευάσματα που βοηθούν στην αφαίρεση τους δίχως να επηρεάσουν την γυαλάδα και το ίδιο το χρώμα;;; Δεν φαντάζεστε πόσο έχω εκνευριστεί και συνάμα στενοχωρηθεί από το θέαμα...
Όποιος ξέρει ας βοηθήσει διότι μου χάλασε τι μέρα... -
Τώρα ξέρεις ότι δεν πρέπει να λασπώνεις το αμάξι.
Βρέξε τη λάσπη και μετά από ώρα πλύνε με πίεση. Η καλύτερη ώρα για να πλένεις λάσπες είναι μετά από βροχή, όταν έχουν μαλακώσει.
-
οινόπνευμα έβαλες σε ένα χαρτί και να το κάνεις αρχικά κάπου στην άκρη και να δεις αν αλλάζει η γυαλάδα.
σε μένα δουλεψε μιά χαρα, ειχα γεμίσει κόκκινο χρώμα. -
Αν λερώσουμε κάπου την ώρα που βάφουμε, όσο είναι φρέσκο καθαρίζει με νερό. Αν όμως έχει στεγνώσει, καθαρίζει με οινόπνευμα.
http://www.texnikos.gr/decoration/deco7.shtml
αφορά το πλαστικό χρώμα αν έχει κολλήσει και χρώμα μαζί από κάπου αλλου μαζί με τις λάσπες?
-
Αν είναι τσιμέντο, δοκίμασε με ξύδι, κατά προτίμηση λευκό. Εχε πρόχειρο και ένα μπουκαλάκι νερό για να μην μένει το ξύδι στο χρώμα και σου αφήσει ιριδισμούς.
Αν είναι λάσπη απλή, τότε ενα καλό...μούλιασμα και είσαι ΟΚ! -
παίδες πήρα τηλέφωνο τον μάστορα που θα το κερώσω και μου είπε ότι θα το φτιάξει εκείνος...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
παίδες πήρα τηλέφωνο τον μάστορα που θα το κερώσω και μου είπε ότι θα το φτιάξει εκείνος...Σιγά το πρόβλημα
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
παίδες πήρα τηλέφωνο τον μάστορα που θα το κερώσω και μου είπε ότι θα το φτιάξει εκείνος...τον πήρες κυριακή γι αυτό το πράγμα.... !!!! τα έκανες πάνω σου έτσι?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
παίδες πήρα τηλέφωνο τον μάστορα που θα το κερώσω και μου είπε ότι θα το φτιάξει εκείνος...
τον πήρες κυριακή γι αυτό το πράγμα.... !!!! τα έκανες πάνω σου έτσι?
είναι οικογενειακός φίλος του αδερφού μου ρε σεις...όταν εκείνοι με παίρνουνε τηλ. για να τους εξυπηρετήσω σε θέματα που αφορούν την υπηρεσία που εργάζομαι δεν είναι το ίδιο δηλαδή;;; Ο καθένας κάνει την δουλεία του.
Τώρα τον χρειάστηκα και επικοινώνησα μαζί του. Θα το περάσει με αλοιφαδόρο και κάτι άλλα σχετικά και θα σας ανεβάσω φωτο όταν το κάνει κουκλί. Μάλλον είχα περάσει από δρόμο που κάποιος είχε καθαρίσει μπετονιέρα πριν ή έριχνε τσιμέντα και όπως ήταν πενταβρώμικο το αυτοκινητάκι δεν το πήρα χαμπάρι...
Πάντως ναι τα έκανα επάνω μου όχι για την αξία της ζημιάς -αν υφίσταται τέτοια- αλλά για το γαμώτο ότι την πατάς έτσι... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
παίδες πήρα τηλέφωνο τον μάστορα που θα το κερώσω και μου είπε ότι θα το φτιάξει εκείνος...
τον πήρες κυριακή γι αυτό το πράγμα.... !!!! τα έκανες πάνω σου έτσι?
είναι οικογενειακός φίλος του αδερφού μου ρε σεις...όταν εκείνοι με παίρνουνε τηλ. για να τους εξυπηρετήσω σε θέματα που αφορούν την υπηρεσία που εργάζομαι δεν είναι το ίδιο δηλαδή;;; Ο καθένας κάνει την δουλεία του.
Τώρα τον χρειάστηκα και επικοινώνησα μαζί του. Θα το περάσει με αλοιφαδόρο και κάτι άλλα σχετικά και θα σας ανεβάσω φωτο όταν το κάνει κουκλί. Μάλλον είχα περάσει από δρόμο που κάποιος είχε καθαρίσει μπετονιέρα πριν ή έριχνε τσιμέντα και όπως ήταν πενταβρώμικο το αυτοκινητάκι δεν το πήρα χαμπάρι...
Πάντως ναι τα έκανα επάνω μου όχι για την αξία της ζημιάς -αν υφίσταται τέτοια- αλλά για το γαμώτο ότι την πατάς έτσι...παντος Σπυρο προσεξε να εχει μεγαλη εμπειρια αυτος που θα το κανει αλοιφη το αμαξι σου γιατι απο οτι θυμαμε ειναι μαυρο.αν δεν το κανει καλα τοτε μετα απο κανα 2 μερες αφου το παρεις και το βαλεις στον ηλιο θα δεις κατι ψιλοθαμπαδες που θα αφησει ο αλοιφαδορος.
αυτο το καταλαβενεις σε σκουρα χρωματα μονο.στο λεω φιληκα επειδη ειμαι της δουλειας.
Ηonda Civic 2005