Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 258
    • 259
    • 260
    • 261
    • 262
    • 315
    • 316
    • 260 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    54828
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nakata72 last edited by

      Ο χρήστης Kid έγραψε:
      Η vw ορίζει στις 30Kkm αλλαγές ή στα 2 χρόνια ή όποτε ανάψει η λυχνία για το service. ΝΕΟΣ ,ΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ.πΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΛΑΔΙΑ?ΕΧΕΙ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ?ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΑΝΑΨΕΙ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ.λοΙΠΟΝ ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΚΑΝΑ ΝΑ ΠΑΡΩ 2 ΓΝΩΜΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΜΑΜΑΚΙΕς...ΕΙΠΑΜΕΚαμία εγγύηση δεν έχασε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        neos last edited by

        Πλάκα έχεις, μπορείς αν θες να είσαι λίγο πιο ευγενικός.
        Εγγύηση χάνεις αν δεν κάνεις την συντήρηση στα χιλιόμετρα που αναφέρει ο κατασκευαστής, έστω κι αν αυτή είναι απλή αλλαγή λαδιών. Στην αντιπροσωπεία μου είχαν πει να το πάω στις 15.000, οπότε και νόμιζα πως έτσι λέει η VW.
        Μακάρι μια μέρα να μάθω όσα ξέρεις κι εσύ ώστε να μη λέω μαμακίες όπως λες

        Πέραν του θέματος της εγγύησης τώρα, ορισμένες φορές με κάνει να νιώθω ότι δεν λειτουργεί ο κομπρέσορας όπως θα έπρεπε. Σήμερα σε μια διαδρομή 20 χιλιομέτρων σε χαμηλές στροφές (~2000) δεν επιτάχυνε δυνατά και δεν ακουγόταν σφύριγμα όπως συνήθως. Το έσβησα, το άφησα να κρυώσει και στην επιστροφή και σφύριγμα ακουγόταν και έδινε γκάζι όπως πρέπει. Κάποιος νομίζω είχε αναφέρει ότι έχανε πίεση ο κομπρέσοράς του; Αν μπορεί να μας πει τι 'συμπτώματα' είχε και πήγε να το δουν...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Μπορεί να σου δημιουργήσουν πρόβλημα στην εγγύηση αν σπάσει ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (και δεν έχεις αλλάξει λάδια) αλλά ΟΛΕΣ οι άλλες βλάβες που τυχόν παρουσιάσει το αμάξι, δεν έχουν σχέση με την αλλαγή λαδιών.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bourasnik last edited by

            Ο χρήστης Neos έγραψε:
            :lol: Πλάκα έχεις, μπορείς αν θες να είσαι λίγο πιο ευγενικός.
            Εγγύηση χάνεις αν δεν κάνεις την συντήρηση στα χιλιόμετρα που αναφέρει ο κατασκευαστής, έστω κι αν αυτή είναι απλή αλλαγή λαδιών. Στην αντιπροσωπεία μου είχαν πει να το πάω στις 15.000, οπότε και νόμιζα πως έτσι λέει η VW.
            Μακάρι μια μέρα να μάθω όσα ξέρεις κι εσύ ώστε να μη λέω μαμακίες όπως λες

            Πέραν του θέματος της εγγύησης τώρα, ορισμένες φορές με κάνει να νιώθω ότι δεν λειτουργεί ο κομπρέσορας όπως θα έπρεπε. Σήμερα σε μια διαδρομή 20 χιλιομέτρων σε χαμηλές στροφές (~2000) δεν επιτάχυνε δυνατά και δεν ακουγόταν σφύριγμα όπως συνήθως. Το έσβησα, το άφησα να κρυώσει και στην επιστροφή και σφύριγμα ακουγόταν και έδινε γκάζι όπως πρέπει. Κάποιος νομίζω είχε αναφέρει ότι έχανε πίεση ο κομπρέσοράς του; Αν μπορεί να μας πει τι 'συμπτώματα' είχε και πήγε να το δουν...

            Εγώ παιδιά δεν έχω πρόβλημα με τον κομπρέσσορα (ακούγεται κανονικά το σφύριγμα) απλά νομίζω πως δεν αλλάζει ιδιαίτερα την απόδοση. Σε αντίθεση μια φορά που μπήκε το turbo η διαφορά ήταν αισθητή. Σκεφτείται ότι τώρα στρώνω το αυτοκίνητο οπότε αποφεύγω τις >3000 στροφές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              neos last edited by

              Ο χρήστης bourasnik έγραψε:
              Εγώ παιδιά δεν έχω πρόβλημα με τον κομπρέσσορα (ακούγεται κανονικά το σφύριγμα) απλά νομίζω πως δεν αλλάζει ιδιαίτερα την απόδοση. Σε αντίθεση μια φορά που μπήκε το turbo η διαφορά ήταν αισθητή. Σκεφτείται ότι τώρα στρώνω το αυτοκίνητο οπότε αποφεύγω τις >3000 στροφές.

              Ισχύει, το είχα γράψει κι εγώ παλιότερα. Η δύναμη στις στροφές του turbo (3.000 με 5.500 κυρίως) φαίνεται να είναι σαφώς μεγαλύτερη από τον κομπρέσορα ενώ τα διαγράμματα δείχνουν ίδια ροπή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                ratanplan last edited by

                Aλλο ροπη αλλο αλογα.

                Και σκετο τουρμπο να εχεις, θα εχεις ας πουμε 30 κιλα ροπη απο τισ 1800 μεχρι τις 5000, τα αλογα ομως δεν θα ειναι τα ιδια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panagiotis87 last edited by

                  Ε όχι και πρώτη αλλαγη λαδιων στα 20.000+ χλμ ρε παιδιά!! Η πρωτη αλλαγη λαδιων καλο ειναι να γινεται νωρις (στα 5.000 ή στα 7.500χλμ) και αν οχι, εστω στα 15000. Οχι κ παραπανω ομως και ειδικα σε αμαξι με τουρμπο και κομπρεσσορα. Επισης με την εγγυηση ετσι ισχυει με τις περισσοτερες αντιπροσωπειες. Στα 15.000 ή 1 χρονο μικρο service(αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου) και στις 30.000 η 2 χρονια κανονικο σερβις αλλιως τελος η εγγυηση που σου δινει ομως σαν επεκταση η ελληνικη εταιρεια π.χ. τογιοτα 3+3, δε χανεται ομως η αρχικη 3ετης που δινει η μαμα εταιρεια. Οποτε αν τα 2 χρονια τα δινει η μαμα volkswagen δεν νομιζω οτι χανονται ο,τι κ αν γινει. Παρ'ολα αυτα χωρις να ειμαι μηχανικος βεβαια τα 20.000+ για αλλαγη λαδιων μου φαινονται πολλα και ειδικα για πρωτη αλλαγη παρα πολλα....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    neos last edited by

                    Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                    Aλλο ροπη αλλο αλογα.

                    Και σκετο τουρμπο να εχεις, θα εχεις ας πουμε 30 κιλα ροπη απο τισ 1800 μεχρι τις 5000, τα αλογα ομως δεν θα ειναι τα ιδια.

                    Εννοώ στο δρόμο φαίνεται να επιταχύνει καλύτερα στο φάσμα του turbo παρά του κομπρεσέρ Εκτός αν αυτό θες να πεις κι εσύ

                    Με τον panagioti87 από πάνω θα συμφωνήσω, αν και φαίνεται πως τελικά πράγματι οι αλλαγές λαδιών είναι στα 30.000χλμ οπότε δεν μας πέφτει λόγος, η φαου βε θα ξέρει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adamopoylos last edited by

                      Σκέπτομαι να κινηθώ για το EOS 1.4 TSi.Τί είδος μετατροπή θα πρέπει να κάνω ,ωστε να αποδιδει 140 ή 150 άλογα , όπως οι ποιό μεγάλες εκδόσεις? Ευχαριστώ κ ελπίζω να μην είναι πολύ παιδαριώδης η ερώτηση μου

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        highfidelity last edited by

                        Ο χρήστης ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
                        Σκέπτομαι να κινηθώ για το EOS 1.4 TSi.Τί είδος μετατροπή θα πρέπει να κάνω ,ωστε να αποδιδει 140 ή 150 άλογα , όπως οι ποιό μεγάλες εκδόσεις? Ευχαριστώ κ ελπίζω να μην είναι πολύ παιδαριώδης η ερώτηση μου

                        Τα μοτερ με 140 ή 150 άλογα έχουν turbo και κομπρέσορα, ενώ αυτό με τα 122 έχει μόνον turbo, αρα δεν γίνεται να κάνεις κάτι ώστε να γίνουν...ίδια! Μπορείς να καταφύγεις σε 'τσιπάρισμα' αλλά μπορεί να το πληρώσεις ακριβά χάνοντας σε αξιοπιστία...
                        Το EOS είναι ένα βαρύ αυτοκίνητο και σε κάθε περίπτωση, είτε με 122 είτε με 140/150 δεν είναι για πολλά πολλά, αλλά για ήρεμη οδήγηση και cruising... Αν συμβιβαστείς μ'αυτά, δεν χρειάζεσαι ούτε τα παραπάνω άλογα, ούτε τις αναζητήσεις για 'βελτιώσεις'.
                        Άφησέ το στην ησυχία του προτείνω, μια χαρά (για το είδος του πάντα... ) είναι , όπως είναι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Ο χρήστης ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
                          Σκέπτομαι να κινηθώ για το EOS 1.4 TSi.Τί είδος μετατροπή θα πρέπει να κάνω ,ωστε να αποδιδει 140 ή 150 άλογα , όπως οι ποιό μεγάλες εκδόσεις? Ευχαριστώ κ ελπίζω να μην είναι πολύ παιδαριώδης η ερώτηση μου

                          Ενδιαφέρομαι και εγώ, τον Μάρτιο θα υπάρχει test drive, είμαι τις άποψης να μην πειραχτεί ο κινητήρας. Θέμα αξιοπιστίας, κατανάλωσης και αμφίβολο αποτέλεσμα. Και ο λόγος υπαρξης αυτού του μοντέλου σ'αυτή την έκδοση είναι ακριβώς αυτό που λέει ο HighFidelity.
                          Για επιδόσεις υπάρχουν τα 2,0 κλπ.
                          Εξάλου κάπου διάβασα ότι ο 1,4 βγάζει 133 πραγματικά άλογα ... ίσως και να κάνω λάθος, διότι έχω μπερδευτεί με τους κινητήρες της VAG και τις ιπποδυνάμεις αυτών ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            m1234 last edited by

                            Ο χρήστης ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
                            Σκέπτομαι να κινηθώ για το EOS 1.4 TSi.Τί είδος μετατροπή θα πρέπει να κάνω ,ωστε να αποδιδει 140 ή 150 άλογα , όπως οι ποιό μεγάλες εκδόσεις? Ευχαριστώ κ ελπίζω να μην είναι πολύ παιδαριώδης η ερώτηση μου

                            Και γω θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους. Καμία μετατροπή να μην κάνεις. Αν ήταν δηλαδή τόσο απλό γιατί να μην το έκανε η ίδια η VW? Προφανώς κάποιος λόγος θα υπάρχει που ο συγκεκριμένος κινητήρας ρυθμίστηκε στα 122. Θα εμπιστευτείς τον καθένα να σου βάλει χέρι σε καινούργιο αυτοκίνητο που κάνει κοντά 30Κ???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              neos last edited by

                              Εξάλλου η διαφορά στις επιδόσεις του 122 με τον 140 είναι μη αντιληπτή στην καθημερινή οδήγηση και σε ρυθμούς βόλτας (για τους οποίους είναι φτιαγμένο το EOS). Με 20+κιλά ροπή θα πηγαίνει μια χαρά

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vanorton last edited by

                                Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                                Aλλο ροπη αλλο αλογα.

                                Και σκετο τουρμπο να εχεις, θα εχεις ας πουμε 30 κιλα ροπη απο τισ 1800 μεχρι τις 5000, τα αλογα ομως δεν θα ειναι τα ιδια.

                                Αυτό δεν είναι σωστό.

                                Ισχύς = Ροπή x ΓωνιακήΤαχύτητα

                                και η γωνιακή ταχύτητα προφανώς είναι γραμμική συνάρτηση των 'στροφών' της μηχανής...

                                Άρα στις ίδιες στροφές με ίδια ροπή αποκλείεται να έχεις διαφορετική ισχύ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bourasnik last edited by

                                  Γεια χαρά σε όλους. Αν δείτε τα post που έχω κάνει θα καταλάβετε και το πρόβλημα που είχα. Λίγο συμπηκνωμένα:
                                  Παρέλαβα το αυτοκίνητο εδώ και ένα μήνα (χωρίς να έχω κάνει test drive ή να έχω οδηγήσει άλλο παρόμοιο όχημα).
                                  Το οδηγούσα πολύ ήπια (βλέπε στρώσιμο) και όλα καλά. Όταν βύθιζα το γκάζι λίγο παραπάνω άκουγα το φύσημα αλλά διαφορά στην απόδοση δεν είχα. Τηλέφωνο πρώτο στον πωλητή ('ακούω ένα φύσημα όταν ζητάω ισχύ'-'είναι το τούρμπο, αν δεν άκουγες να ανυσηχούσες' η απάντηση. Μετά πο καμιά εβδομάδα πάλι τηέφωνο ('δεν έπτεπε να τσιμπάει το αμάξι'- ' έχει καθυστέρηση, είναι κανούργιο, είναι και λίγο βαρύ-Touran' οι απαντήσεις).
                                  Τελικά χθές πήγα και ζήτησα test-drive και είδα τι θα πεί ροπή. Κατάλαβα αμέσως ότι το δικό μου έχει πρόβλημα, το οποίο επιβεβαίωσε και ο πωλητής.
                                  Κλέιστηκε το ραντεβού για σήμερα και το αποτέλεσμα...κρατηθείτε:
                                  Δεν είχαν σφίξει ένα κολλάρο που μάλλον ήταν στην έξοδο αέρα του κομπρέσσορα και έτσι ο κομπρέσσορας συμπίεζε αλλά μάταια καθώς όλος ο σωλήνας είχε φύγει απο τη θέση του. Σφίχτηκε και όλα καλά.
                                  Απορία πρώτη: 500 χιλιόμετρα στο στρώσιμο με συμπεριφορά απλού 1400αριού μήπως σακάτεψαν τον κινητήρα?
                                  Απορία δεύτερη: Μήπως το ότι έμπαινε στο σύστημα αέρας απο αλλού εκτός απο τον προβλεμπόμενο δρόμο σημαίνει ότι μπήκαν στην μηχανή υγρασία σκόνη κ.α.?
                                  Απορία τρίτη: Γιατί αρνήθηκαν απο το service να 'βγάλουν καρτέλα' στο αυτοκίνητο. Όταν τους ρώτησα μου είπαν ότι τεχνικά δεν μπορούν αφού δεν αλλάχτηκε κάτι, και δεν δικαιολογέιται 'εισαγωγή' για ένα απλό σφίξιμο. Και όταν τους ρώτησα πως θα αποδείξω ότι υπήρχε πρόβλημα και διορθώθηκε με διαβεβαίωσαν πως θα στείλουν DIS (φαντάζομαι σημαίνει αναφορά) στη μαμά εταιρία.
                                  Να σημειώσω πως το πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε, το αμάξι μου παραδώθηκε έτσι. Άραγε όταν πλήρώνουμε έξοδα προετοιμασίας, μιλάμε για το αποκέρωμα, δεν κάνουν ούτε μια βόλτα να δούν αν όλα δουλεύουν, ή κάποιος έπρεπε να κάνει τη βόλτα και δεν την έκανε?
                                  Να ευχαριστήσω όσους προσπάθησαν να με βοηθήσουν στις συνεχείς αναζητήσεις μου 'γιατί δεν τραβάει' και να πω πως μοιάζει αφελές να μην καταλάβεις μια τέτοια απώλεια ροπής αλλά πιστέψτε με, αν το αμάξι το οδηγούσε η μητέρα μου θα κταλάβαιναν το πρόβλημα (αν το καταλάβαιναν) στο πρώτο service.
                                  Παρακαλώ ας μου δώσει κάποιος μια διεύθυνση που υπήρχε για τα παράπονα πελατών στη μαμά εταιρία (εννοείται πως θα ενημερώσω τόσο την ελληνική όσο και την γερμανική VW).
                                  Περιμένω σχόλια, απόψεις για το αν έχει γίνει ζήμιά και προτάσεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasgti last edited by

                                    Προσωπικά με κάλεσαν έπειτα απο 3-4 μήνες κατοχής από την Kosmocar και με ρώτησαν για τα πάντα, να αξιολογήσω όλους τους τομείς αυτοκινήτου και υπηρεσιών, αν είμαι ευχαριστημένος από τη μέχρι τότε επαφή το αυτοκίνητο και το δίκτυό τους, καθώς και τις εντυπώσεις μου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      adis4gr last edited by

                                      Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                                      Προσωπικά με κάλεσαν έπειτα απο 3-4 μήνες κατοχής από την Kosmocar και με ρώτησαν για τα πάντα, να αξιολογήσω όλους τους τομείς αυτοκινήτου και υπηρεσιών, αν είμαι ευχαριστημένος από τη μέχρι τότε επαφή το αυτοκίνητο και το δίκτυό τους, καθώς και τις εντυπώσεις μου.

                                      εξω οι κατακτητες ρεεεεεεεεεεεεεε!!!

                                      υγ.προτιμοτερο θα ταν να σου κανανε γερες εκπτωσεις...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasgti last edited by

                                        Tο αλλάζω σε 'έπειτα από 3-4 μήνες συμβίωσης με το αυτοκίνητο'

                                        Οι εκπτώσεις είναι και λίγο θέμα διαπραγμάτευσης. Ποτέ κάποιος που διαπραγματεύθηκε σωστά δεν βγήκε χαμένος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          ratanplan last edited by

                                          Ο χρήστης vanorton έγραψε:

                                          Aλλο ροπη αλλο αλογα.

                                          Και σκετο τουρμπο να εχεις, θα εχεις ας πουμε 30 κιλα ροπη απο τισ 1800 μεχρι τις 5000, τα αλογα ομως δεν θα ειναι τα ιδια.

                                          Αυτό δεν είναι σωστό.

                                          Ισχύς = Ροπή x ΓωνιακήΤαχύτητα

                                          και η γωνιακή ταχύτητα προφανώς είναι γραμμική συνάρτηση των 'στροφών' της μηχανής...

                                          Άρα στις ίδιες στροφές με ίδια ροπή αποκλείεται να έχεις διαφορετική ισχύ.

                                          Και που ειναι το λαθος? Ειπα οτι μπορει σε ενα φασμα 4000χτροφων να εχουν την ιδια ροπη, αλλα οχι τα ιδια αλογα. Φυσικα οσο ανεβαινουν οι στροφες ανεβαινει η ιπποδυναμη (μην μου πει κανεις για ξελιγωμα σε μοτερ που βγαζουν μεγιστη ιπποδιναμη 6000 και το παμε μεχρι 7000, μιλαμε για λογικα πραγματα.)

                                          Οτι σχετιζονται μεταξυ τους η ροπη και η ιπποδυναμη ειναι γνωστο, οχι κατα αντιστοιχεια ομως. Δλδ ενα ατμοσφαιρικο Χ αμαξι μπορει να βγαζει οσα ενα τουρμπατο Ψ αμαξι, αλλα το ατμοσφαιρικο να εχει μειων 2-3-4-5-6-7 κλπ κιλα ροπης. Και παλι λοιπον βλεπουμε σεποιες στροφες τα βγαζει το ενα και σε ποιες το αλλο κλπ κλπ κλπ και δεν τελειωνουμε ποτε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cosneo last edited by

                                            Ο χρήστης ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
                                            Σκέπτομαι να κινηθώ για το EOS 1.4 TSi.Τί είδος μετατροπή θα πρέπει να κάνω ,ωστε να αποδιδει 140 ή 150 άλογα , όπως οι ποιό μεγάλες εκδόσεις? Ευχαριστώ κ ελπίζω να μην είναι πολύ παιδαριώδης η ερώτηση μου

                                            Το Passat 1,4 TSi 122HP αποδίδει (πραγματικα) 140ΗΡ !!!
                                            http://www.autotriti.gr/AUTOTRITI/_magazine/viewthema_AUTOTRITI.asp?id_thema=35685

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 258
                                            • 259
                                            • 260
                                            • 261
                                            • 262
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 260 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr