Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 120
    • 121
    • 122
    • 123
    • 124
    • 753
    • 754
    • 122 / 754
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    15070
    114120
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eddie_147 last edited by

      αλλα τελικα αφηνεις τα ιταλακια πισω...πολυ πισω....

      Φαντάζομαι έχεις ανοίξει και με GTA έτσι...
      Πάντως τα μοντέλα με JTS ήταν πολύυυυυυυ γρηγορότερα από τα αντίστοιχα Audi ή VW με τον 2,0 FSI.
      Τώρα για τα turbo κλπ που προφανώς αναφέρεσαι κάνε λίγο υπομονή και ξαναμιλάμε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

        αλλα τελικα αφηνεις τα ιταλακια πισω...πολυ πισω....

        Φαντάζομαι έχεις ανοίξει και με GTA έτσι...
        Πάντως τα μοντέλα με JTS ήταν πολύυυυυυυ γρηγορότερα από τα αντίστοιχα Audi ή VW με τον 2,0 FSI.
        Τώρα για τα turbo κλπ που προφανώς αναφέρεσαι κάνε λίγο υπομονή και ξαναμιλάμε.

        οι 2 gta που εχω συναντησει ολες κι ολες στη ζωη μου απεφυγαν να ανοιξουν μαζι μου..αυτο παντως που θελω να πω ειναι οτι ενας τουρμπατος κινητηρας εχει μεγαλυτερη αξια απο εναν αντιστοιχο ατμοσφαιρικο οπωσδηποτε αν ειναι στα ιδια κυβικα οπως επισης και στα ιδια αλογα γιατι σιγουρα θα εχει παραπανω ροπη...το προβλημα του ψοφαω ψηλα(σε στροφες) δεν υπαρχει σε πολλα καινουρια τουρμπατα(δυστυχως οχι σε ολα) οποτε τα θεωρω ανωτερα...οσοι για μενα επιμενουν σε ατμοσφαιρικες λυσεις κανουν μεγαλο λαθος οπως για παραδειγμα στο νεο type-r γιατι δεν υπαρχουν πολλα περιθωρια βελτιωσης και αυξησης αλογων,ενω το βαρος ανεβαινει..και μπορει στη νεα m3 να εβαλαν αλλα δυο πιστονια αλλα στην επομενη τι θα κανουν???θα γινει V10 και η Μ5 V12???αλλωστε σε συνεντευξη του ο διευθυντης της M εχει δηλωσει οτι δεν υπαρχουν και πολλα περιθωρια αυξησης ιπποδυναμης και η λυση θα πρεπει να βρεθει στη μειωση βαρους,πραγμα με το οποιο συμφωνω βεβαια γιατι ειναι απαραδεχτο ενα hatchback σαν το Α3 να ζυγιζει μεχρι και 1520 κιλα(στην περιπτωση του S3) απο την αλλη το μελλον στους κινητηρες ειναι το τουρπο.
        αλλωστε σε ο,τι αφορα τη bmw νομιζω οτι περισσοτερο θεμα και αισθηση εκανε ο κινητηρας των 135/335 παρα της νεας Μ3..αυτοι ομως ας επιμενουν ατμοσφαιρα για να ακολουθουν την παραδοση της F1........
        αλλα για να μαι και δικαιος δε θα κατηγορησω μονο bmw alfa honda που επιμενουν ατμοσφαιρικα θα κατηγορησω και την audi που εβγαλε το rs4 ατμοσφαιρικο χωρις κανενα λογο,επιμενει με το s5 και ελπιζω να βαλει μυαλο στο rs5 οοπως θα κανει και με το rs6(V10 turbo 580 αλογατα και αντε γεια!!!)τελος ναι οι ατμοσφαιρικοι fsi κινητηρες ειναι για τα μπαζα και πραγματικα δεν εχουν λογο υπαρξης ειδικα τωρα που αντικαθιστονται απο υπερτροφοδοτουμενους 1,6fsi με 1,4tfsi και 2,0 με 1,8tfsi,ασε που θελουν(οι ατμοσφαιρικοι fsi)και πλουσιοτερο καυσιμο(100αρα) σε αντιθεση με τους turbo που δουλευουν χαμηλη πιεση οπως του gti που μια χαρα καινε την 95αρα..
        οσο για την αλφα μιας και μιλαμε στο συγκεκριμενο φορουμ μακαρι να βγαλει καλους κινητηρες για ολο το κοσμο και αν ειναι καλοι(μαζι με ενα καλο αυτοκινητο και οχι junior/corsa το οποιο ειναι καλο για οπελ οπως λεει ενας φιλος... ) θα ειμαι απο τους πρωτους που θα θελω να τους αγορασω αν ομως ειναι να παρουν τους t-jet της fiat δεν τα βλεπω καλα τα πραματα την εποχη που υπαρχει αμεσος ψεκασμος,twin scroll τουρμποκομρεσορας bi-turbo και στην πιο extreme περιπτωση μεταβλητη γεωμετρια της τουρμπινας(carrera turbo/gt2)...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kid last edited by

          Το RS5 θα είναι V8 4.2 BiTurbo.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            Ο χρήστης Kid έγραψε:
            Το RS5 θα είναι V8 4.2 BiTurbo.

            Κ@υλωτικο????αντε γιατι πολυ μας τα ζαλιζουν οι Μ3....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              car_crazy last edited by

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • X
                xtkz last edited by

                Διπλοτσεκαρα να δω αν μπηκα στο AR η στο Audi forum.

                Το προηγουμενο weekend πηγα Leeds στο Townhouse, ωραιο trendy club-ακι για τα αγγλικα επαρχιωτικα δεδομενα, κ ο πορτιερης ειχε μεγαλη κοκκινη-ασπρη ομπρελα με το σημα της Alfa Romeo. Απεναντι υπηρχε μια 156 μαμα με την τεραστια αεροτομη-αψιδα.

                Ασχετο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
                  χτες ταισα ενα S3.καλα παει ομως..

                  Με το STI πιστεύω...όχι με το 156...γιατί θα ήσουν για φιδεμπορική

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    eddie_147 last edited by

                    Εμένα κάτι μου λέει ότι ήταν με την 156...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                      χτες ταισα ενα S3.καλα παει ομως..

                      Με το STI πιστεύω...όχι με το 156...γιατί θα ήσουν για φιδεμπορική

                      Εχεις δει ΤΙ 156 έχει ο Νάσος;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pasxos last edited by

                        Αφηστε το Νικο δεν ξερει απο Italian Tuning... Μπραβο ρε Νασο αλλα με s3; Τσαμπα βενζινες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                          χτες ταισα ενα S3.καλα παει ομως..

                          Με το STI πιστεύω...όχι με το 156...γιατί θα ήσουν για φιδεμπορική

                          Εχεις δει ΤΙ 156 έχει ο Νάσος;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            project940 last edited by

                            Οι νεοι V6 θα ειναι 2.7 και 3.0 λιτρα και μαλλον θα εχουν και turbo

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dr-spiderman last edited by

                              μπερδευομαστε.εγω μιλησα για διλιτρη 147 με Α3 163αλογα που πωλειται τωρα.εδωσα επισης ακριβες φασμα λειτουργιας.ξαναλεω οτι το σωστο ανοιγμα με αμαξι δεν ειναι ενα μεμονωμενο ρεπριζ,αλλα πληρες ανοιγμα πχ 0-180.εκει φαινονται οι διαφορες...αν πιστευετε οτι το 163αρι Α3 ριχνει (τοσο) ξυλο στην 2λιτρη,οκ..δεν θα μαλωσουμε...αν μιλησουμε για ενα ανοιγμα απο 100-140,τοτε φυσικα την εχει...τεσπα.επι του δρομου ολα φαινονται...

                              περι ατμοσφαιρας και tb,προτιμω ατμοσφαιρα λογω τροπου οδηγησης μου..το tb μου προσθετει υποστροφη εκει που δεν θελω...

                              τεσπα,διαφορετικα θελγητρα το καθενα...

                              ασχετο.χθες με την 33 1.4,ανοιξα απο 2α (40km/h) εως 4η (160km/h σχεδον) με μια 116i...ωραια ηταν..πλαι πλαι μεχρι το τελος...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pasxos last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  morpheus last edited by

                                  Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:

                                  με την αλφα νικο μου..με την αλφα..το sti ειναι σε παρκινγκ κ κουκουλωμενο δω κ μηνα..
                                  κ την πιεση βου την εβαλα στην τριτη γιατι ημασταν καθρεπτες κ εξαφανιστηκα.
                                  ηθελα να τον κανω να χαρει λιγακι οτι μ εχει..
                                  μετα την αλλαγη τουρμπινας κ IC απο 300ατια πηγα στα 350κατι στο 1.2 αντι 1.ροπουλα απο 37 εδειξε 41 στη βου πιεση παντα.
                                  ειχα ταισει κ το sti οταν το χα μαμα με φιλαρακο οδηγο.

                                  Α ρε τι φτιάχνει η Ιταλία...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    highfidelity last edited by

                                    Μην του το χαλάς τώρα!
                                    Ιταλία και τα μυαλά στα κάγκελα!
                                    Πάντως, μπορεί η Alfa του Νάσου να τσαγιάζει ένα S3, αλλά ήταν μαμά το Audi... Αν έβαζε κάποιος χέρι και στο S3...

                                    (τι μου ρθε τώρα και κάνω τον συνήγορο του διαβόλου; )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                      Μην του το χαλάς τώρα!
                                      Ιταλία και τα μυαλά στα κάγκελα!
                                      Πάντως, μπορεί η Alfa του Νάσου να τσαγιάζει ένα S3, αλλά ήταν μαμά το Audi... Αν έβαζε κάποιος χέρι και στο S3...

                                      (τι μου ρθε τώρα και κάνω τον συνήγορο του διαβόλου; )

                                      Aμα βαλεις κι'ενα νιτρομπούκαλο στο ματιζ,θα τους πατησεις όλους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        traveller last edited by

                                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                        Μην του το χαλάς τώρα!
                                        Ιταλία και τα μυαλά στα κάγκελα!
                                        Πάντως, μπορεί η Alfa του Νάσου να τσαγιάζει ένα S3, αλλά ήταν μαμά το Audi... Αν έβαζε κάποιος χέρι και στο S3...

                                        (τι μου ρθε τώρα και κάνω τον συνήγορο του διαβόλου; )

                                        Aμα βαλεις κι'ενα νιτρομπούκαλο στο ματιζ,θα τους πατησεις όλους.

                                            άπαιχτο!!!
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostasv6 last edited by

                                          Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                                          Παλιά μας έλεγαν οι γερμανόφιλοι ότι οι 4 σχέσεις των αυτοκινήτων τους (τις οποίες τις κάνανε και ΘΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΜΑΚΡΕΣ, να μη μπορείς να προσπεράσεις χωρίς να'χεις αγοράσει οικογενειακό τάφο) ήταν υπεραρκετές (μιλάω για δεκαετία '80)... Τώρα 6 και λίγες μας είναι, ε;

                                          Δηλαδή επειδή ΥΠΗΡΧΑΝ το 1980 γερμανικά με 4αρι δικαιολογείται ΣΗΜΕΡΑ η GT να μην έχει 6η;;;;

                                          Λογική από τις λίγες.....

                                          6 ταχυτητες βαζεις μονο οταν το αυτοκινητο τις χρειαζεται. Δηλαδη εχει δυναμη να τις φορτωσει και δεν ξεψυχαει. Πολλες εταιρειεσ τις βαζουνε σαν μαρκετινγκ προπαγανδα. Η 147 ειναι μια χαρα με τις 5 ταχυτητες της και στο φιναλε αν κανει λιγο θορυβω οπωσ λενε μερικοι ο θορυβος υα ειναι μελλωδια του κινητηρα και οχι ο σπαστηρας του λατομειου(βλεπε VW/Audi , Mercedes)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Εδώ 6 χρειάζεται η 147 1.6 που με 5η και 160κμ/ω είσαι στις 5.000 στροφές, φαντάσου η GT!! Αποτέλεσμα σε ταξίδι? Κυρίως πολύ υψηλή κατανάλωση...και θόρυβος. Είχα κάψει ένα ρεζερβουάρ για Θεσσαλονίκη με την 147...όταν τώρα με 2λτ και 6η καίω 3/4 σε μεγαλύτερο ταξίδι, με υψηλότερες τελικές. Το ίδιο οικονομικότερη θα ήταν και η 147 αν είχε 6η.

                                            Ένα κιβώτιο με σωστή κλιμάκωση και 6 σχέσεις δεν είναι καθόλου αποτέλεσμα 'marketing' που λες. Αλίμονο αν αγόραζε ο κόσμος οτιδήποτε έχει 6 ταχύτητες...

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 124
                                            • 753
                                            • 754
                                            • 122 / 754
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr