-
Δε σε αφήνουν καν, Σταύρο! Με τη δικαιολογία των ρύπων.
-
Παράδειγμα....
Η Μ5 Ε39 ήθελε -
Λοιπόν...είμαι στα 5000κμ και είπα να αλλάξω τα λάδια του στρωσίματος τα οποία είναι πολύ μα πολύ λεπτά και ήδη κατανάλωσε κάποια και πρόσθεσα ένα λίτρο.
Τους πήρα τηλ...και μου είπαν ότι αφού δεν έβγαλε ένδειξη...δε χρειάζεται να τα αλλάξω. Εν καιρώ θα ζητάει να προσθέσεις, αλλά η αλλαγή θα γίνει περίπου στα 20.000κμ.
Τι να κάνω?
Λέει ότι και δικό του να ήταν...θα έκανε ότι λέει το αυτοκίνητο και ο κατασκευαστής και ότι ποτέ δεν έχει μοτέρ πρόβλημα από τέτοιο θέμα.
Τι λέτε?
Ένα πολύ ενδιαφέρον πακετάκι για την 1...(ναι είναι της tii Coupe)
-
Εγώ θα τα άλλαζα πάντως...
-
Καλημερα Νικο.Οι αποψεις ειναι αντικρουομενες ομως οι περισσοτερες συγκλινουν στο να αλλαζεις λαδια πιο νωρις απο τα χιλιομετρα που προτεινει ο κατασκευαστης.Στο service μου ειπαν για το δικο μου να τα αλλαζω ανα 7000 χιλιομετρα.Αλλαξα στις 2000 τα πρωτα και τωρα αντι στα 9000 θα τα αλλαξω στα 10000.Το αυτοκινητο δειχνει oil service στα 14500.Μαλλον το θεμα ειναι δικο σου.
-
Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
Καλημερα Νικο.Οι αποψεις ειναι αντικρουομενες ομως οι περισσοτερες συγκλινουν στο να αλλαζεις λαδια πιο νωρις απο τα χιλιομετρα που προτεινει ο κατασκευαστης.Στο service μου ειπαν για το δικο μου να τα αλλαζω ανα 7000 χιλιομετρα.Αλλαξα στις 2000 τα πρωτα και τωρα αντι στα 9000 θα τα αλλαξω στα 10000.Το αυτοκινητο δειχνει oil service στα 14500.Μαλλον το θεμα ειναι δικο σου.Κώστα τι πήρες??
Η 5αρα?? -
Πηρα την X3.Η 5αρα υπαρχει ομως με πιεζουν( ) να τη δωσω.
-
Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
Πηρα την X3.Η 5αρα υπαρχει ομως με πιεζουν( ) να τη δωσω.Καλοτάξιδοοοοοοοοο!!!!
Κράτα και την 5αρα! -
Σε ευχαριστω πολυ!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Λοιπόν...είμαι στα 5000κμ και είπα να αλλάξω τα λάδια του στρωσίματος τα οποία είναι πολύ μα πολύ λεπτά και ήδη κατανάλωσε κάποια και πρόσθεσα ένα λίτρο.Τους πήρα τηλ...και μου είπαν ότι αφού δεν έβγαλε ένδειξη...δε χρειάζεται να τα αλλάξω. Εν καιρώ θα ζητάει να προσθέσεις, αλλά η αλλαγή θα γίνει περίπου στα 20.000κμ.
Τι να κάνω?
Λέει ότι και δικό του να ήταν...θα έκανε ότι λέει το αυτοκίνητο και ο κατασκευαστής και ότι ποτέ δεν έχει μοτέρ πρόβλημα από τέτοιο θέμα.
Τι λέτε?
Και τι λαδια θα προσθεσεις;Φανταζομαι απο αυτα που σου βαλουν στο σερβις.Οποτε ετσι θα αρχισει να 'χοντραίνει' το συνολο της ποσοτητας του λαδιου και θα μειωθει η καταναλωση.
-
Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
Σε ευχαριστω πολυ!Bάλε καμιά φωτογραφία!
-
Νίκο επειδή και εγώ βρίσκομαι στη δική σου θέση και είμαι στα 6500km, θα τα αλλάξω στα 7500km (έχω κλείσει 6 μήνες). Το καλοκαίρι που λογικά θα έχω φτάσει στα 15000km θα κάνω μια αλλαγή ακόμα. Και εμένα μου λένε να περιμένω να φτάσω στo 1ο service ή 2 χρόνια ή όταν εμφανίσει τη σχετική ένδειξη στο καντράν αλλά δεν θέλω να τα αφήσω τόσο πολύ.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Λοιπόν...είμαι στα 5000κμ και είπα να αλλάξω τα λάδια του στρωσίματος τα οποία είναι πολύ μα πολύ λεπτά και ήδη κατανάλωσε κάποια και πρόσθεσα ένα λίτρο.
Τους πήρα τηλ...και μου είπαν ότι αφού δεν έβγαλε ένδειξη...δε χρειάζεται να τα αλλάξω. Εν καιρώ θα ζητάει να προσθέσεις, αλλά η αλλαγή θα γίνει περίπου στα 20.000κμ.
Τι να κάνω?
Λέει ότι και δικό του να ήταν...θα έκανε ότι λέει το αυτοκίνητο και ο κατασκευαστής και ότι ποτέ δεν έχει μοτέρ πρόβλημα από τέτοιο θέμα.
Τι λέτε?
Και τι λαδια θα προσθεσεις;Φανταζομαι απο αυτα που σου βαλουν στο σερβις.Οποτε ετσι θα αρχισει να 'χοντραίνει' το συνολο της ποσοτητας του λαδιου και θα μειωθει η καταναλωση.
Ναι...τα κανονικά του λάδια...τα 'χοντρά' αν θέλεις.
Δε με απασχολεί η κατανάλωση...είναι λογική...αν θα κάνω ζημιά στο μοτέρ με απασχολεί με το να αλλάξω λάδια όποτε λέει το αυτοκίνητο.
Βέβαια...από την άλλη, έχει αισθητήρα ποιότητας λαδιού και αν χρίζει αντικατάστασής στο λέει το CBS (condition-based-service).
Βασικά λέω να κάνω αυτό που λέει ο κατασκευαστής και το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Νίκο επειδή και εγώ βρίσκομαι στη δική σου θέση και είμαι στα 6500km, θα τα αλλάξω στα 7500km (έχω κλείσει 6 μήνες). Το καλοκαίρι που λογικά θα έχω φτάσει στα 15000km θα κάνω μια αλλαγή ακόμα. Και εμένα μου λένε να περιμένω να φτάσω στo 1ο service ή 2 χρόνια ή όταν εμφανίσει τη σχετική ένδειξη στο καντράν αλλά δεν θέλω να τα αφήσω τόσο πολύ.Βασίλη (σωστά?) η διαφορά μας είναι άλλη ρε συ...το δικό μου έχει αισθητήρα ποσότητας και ποιότητας λαδιού και σου λέει μόνο του πότε θέλει αλλαγή. Δεν είναι σε στάνταρ χιλιόμετρα δηλαδή. Τώρα με την οδήγηση που του κάνω είναι σε άλλα 20Κ κμ...ίσως σιγά-σιγά πέσει αυτό.
-
εννοείται να ακολουθήσεις ότι προβλέπει ο κατασκευαστής..
Κάποιοι έχουν ρίξει ώρες μελέτης και κατέληξαν σε αυτά τα νούμερα για service...Τόσο βλάκες θεωρούν κάποιοι τους κατασκευαστές δηλαδή?? ή έχουν λεφτά για πέταμα και τα δίνουν σε αλλαγές λάδίων.....Δεν λέω για κάποιον που βάζει το αυτοκίνητο και το λιώνει στις πίστες -
Στην SLK και στο 350Z άλλαξα λάδια πριν τα 5000χλμ, αντίθετα με ότι ζητούσε ο κατασκευαστής.
(Στο Ζ, η Νissan προτείνει αλλαγή στα 7500 ή κάθε χρόνο ).
Φυσικό ήταν να ρωτήσω και τον πωλητή μου ο οποίος flatly μου είπε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος και ότι η BMW το έχει ψάξει λίγο παραπάνω το θέμα!!!
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
...η BMW το έχει ψάξει λίγο παραπάνω το θέμα!!!Ακριβώς, τα περισσότερα αμάξια (αφού αλλάξουν μερικούς ιδιοκτήτες) πετιούνται ενώ οι κινητήρες μπορούν να κάνουν ακόμα πολλά χιλιόμετρα.
-
Να αναφερω οτι η Χ3 δεν εχει δυνατοτητα ελεγχου και της ποιοτητας των λαδιων.Στα 9000 περιπου ζητησε ενα λιτρο λαδι το οποιο και συμπληρωσα.
-
-
Ρίξτε μια ματιά....αξίζει!
http://www.bmwdriversclub.nl/index.php? ... sc&start=0
BMW FORUM