-
με φωναξε κανεις?
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
noelle motorsΜετατροπή 335i από 306hp σε 360hp.
αστο!
συντομα με περισσοτερα αλογα...
Yπάρχει ήδη στα 384 με επιπλέον μετατροπές σε εισαγωγή, εξάτμιση, τκλ.
Υποτιθεται ότι το reprogramming δεν είναι detectable απο την BMW .
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Ηρθε η Sachs ....
Όταν τη βάλεις πάνω, θέλω ντεμονστρέισον.
Kι εγώ! Έρχομαι ΣΚ Αθήνα!
-
-
-
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 58#1128158
H BMW προτίμησε να αγοράσει 7τάχυτο κιβώτιο από την Gertrag. H VW group σκοπεύει να αγοράσει κι αυτή από την Gertag κάτι ανάλογο στο μέλλον? -
Poly kalo to DSG... Alla oxi SMG III gia na doume ti tha leei to kainourio.
Oi kainouries BMW exoun xefygei apo thn paradwsh. H mhpws paei ena kalo montelo kai ena oudetero kai exhgoumai:
E30: Koryfh
E36: Metriothta
E46: Koryfh
E92: MetriothtaE28: Koryfh
E34: Metriothta
E39: Koryfh
E60: MetriothtaKai re pousth mou den to katalabainw auto to pragma bazoun sthn rhmado 135 thn asxhmh 6 pistona kai sthn M3 monopistona.
Mono apo CSL tha perimenoume opou tha stoixizei oso mia Ferrari...
HMARTON!
-
Ο χρήστης DUKE έγραψε:
Poly kalo to DSG... Alla oxi SMG III gia na doume ti tha leei to kainourio.Oi kainouries BMW exoun xefygei apo thn paradwsh. H mhpws paei ena kalo montelo kai ena oudetero kai exhgoumai:
E30: Koryfh
E36: Metriothta
E36: Koryfh
E92: MetriothtaE28: Koryfh
E34: Metriothta
E39: Koryfh
E60: MetriothtaKai re pousth mou den to katalabainw auto to pragma bazoun sthn rhmado 135 thn asxhmh 6 pistona kai sthn M3 monopistona.
Mono apo CSL tha perimenoume opou tha stoixizei oso mia Ferrari...
HMARTON!
Ε46 εννοείς
-
Λάθος μοντέλο έκανες bold...
Αυτό 'E36: Koryfh' αφορά την E46 και όχι 'E36: Metriothta'
-
Swstos o Nick!!
My bad broΟ χρήστης Nikos120i έγραψε:
Poly kalo to DSG... Alla oxi SMG III gia na doume ti tha leei to kainourio.
Oi kainouries BMW exoun xefygei apo thn paradwsh. H mhpws paei ena kalo montelo kai ena oudetero kai exhgoumai:
E30: Koryfh
E36: Metriothta
E36: Koryfh
E92: MetriothtaE28: Koryfh
E34: Metriothta
E39: Koryfh
E60: MetriothtaKai re pousth mou den to katalabainw auto to pragma bazoun sthn rhmado 135 thn asxhmh 6 pistona kai sthn M3 monopistona.
Mono apo CSL tha perimenoume opou tha stoixizei oso mia Ferrari...
HMARTON!
Ε46 εννοείς
-
με ποια εννοια ειναι το ενα μετριο και το αλλο κορυφη τι πραματα συγκρινετε βασικα εγω δε ξερω το μονο που εχω οδηγηση ειναι η ε30 μου
-
Ο χρήστης Dark_Angel έγραψε:
με ποια εννοια ειναι το ενα μετριο και το αλλο κορυφη τι πραματα συγκρινετε βασικα εγω δε ξερω το μονο που εχω οδηγηση ειναι η ε30 μουαυτό είναι και δική μου απορία....
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
με ποια εννοια ειναι το ενα μετριο και το αλλο κορυφη τι πραματα συγκρινετε βασικα εγω δε ξερω το μονο που εχω οδηγηση ειναι η ε30 μου
αυτό είναι και δική μου απορία....
και εγώ την ίδια απορία έχω
-
και εγω επίσης......
-
Πιστευω πως βλεπω το point.
Mαλλον 8ελει να πει πως η Ε30 εχει αφησει εποχη. Ακομη πινουμε νερο στο ονομα της, πραγμα που φαινεται οτι 8α γινει (ηδη εχει αρχισει ισως) κ για την Ε46, ειδικα μετα την ελευση της Ε92. Η Ε36 8εωρειτο σχετικα αργη στην πρωτη της εκδοση αν δεν κανω λα8ος κ τα σχολια για την Ε92 περι βαρους κ στησιματος τα γνωριζετε. -
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Πιστευω πως βλεπω το point.
Mαλλον 8ελει να πει πως η Ε30 εχει αφησει εποχη. Ακομη πινουμε νερο στο ονομα της, πραγμα που φαινεται οτι 8α γινει (ηδη εχει αρχισει ισως) κ για την Ε46, ειδικα μετα την ελευση της Ε92. Η Ε36 8εωρειτο σχετικα αργη στην πρωτη της εκδοση αν δεν κανω λα8ος κ τα σχολια για την Ε92 περι βαρους κ στησιματος τα γνωριζετε.Για τις Μ μιλάς?
Η Ε92/Ε90 νομίζω οτι ειναι μια χαρα απο θεμα στησιματος και ικανοποιητικη απο θεμα βαρους. Αλλωστε παρόλο που το αυτοκίνητο μεγάλωσε σε σχεση με τον προκάτοχο του, το βάρος έμεινε περίπου στα ίδια επίπεδα. Τα μόνα παράπονα που νομίζω ακούγοντε είναι για το πίισω μέρος του αυτοκινήτου και για το σχετικά λιτό εσωτερικό.
Κατα τα άλλα όπως και οι προκάτοχοι του, παραμένει ή καλύτερη πρόταση της κατηγοριας στους περισσότερους τομείς.
Σίγουρα βέβαια για να αφήσεις ιστορια πρέπει να παρουσιασεις κατι πρωτοποριακο για την εποχη του. Η Ε90/Ε92 δεν παρουσιάζει κατι τοσο πρωτοποριακο αλλα σίγουρα δεν είναι μετριότητα όπως αναφέρθηκε προηγουμένως. -
τη συγκριση την ειδα πρωτη φορα στο αγγλικο evo περσι νομιζω
εκει ελεγε οτι η ε30 ειναι ο πρωτοπορος, η ε36 η χρυση τομη, η ε46 ενα σκαλι πιο κατω απο την ε36 και ολοι βλεπουμε τι λενε για την ε90/92..
βασικα δεν γινεται μια m3 να ειναι χαλια αλλα οκ χαριτολογωντας μπορει καποιος που εχει εμπειρια να πει 2-3 πραγματα...
-
Νομίζω οτι εχει τις καλύτερες Μ στο EVO που κυκλοφορεί.
-
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
Νομίζω οτι εχει τις καλύτερες Μ στο EVO που κυκλοφορεί.Nαι.
1)Μ3 Ε30 sport evo
2)M3 E46 CSL
3)M5 E39 -
VAGELIS21 δεν υιο8ετω τις αποψεις απλα δινω μια ε3ηγηση. Περι βαρους της Ε92 οντως εκανα λα8ος. Για στησιμο εννοουσα το οχι τοσο σκληροπυρηνικο/αμεσο κ την ισως υπερβολικη ουδετεροτητα σε καλη ασφαλτο. Αυτα απο τα διαφορα περιοδικα.
BMW FORUM