-
Α, ΟΚ, λέω και γω...
-
Λοιπόν...
Ευτυχώς γύρισα απο Αλβανία ζωντανός και ατρακάριστος
Τα έξοδα είναι 10 -
Καλημερα σας τον Νοεμβριο πρεπει να κανω αυτο το ταξιδι και καθως ειναι η πρωτη φορα που κανω κατι τετοιο θα ηθελα λιγο τα φωτα σας οσον αφορα
το τι να προσεξω καθως και γενικοτερες συμβουλες η οδηγιες απο καποιους
που πιθανοτατα το εχουν επιχειρησει.
Ευχαριστω εκ των προτερων. -
Κόρινθο - Πάτρα και πίσω έχεις κάνει ποτέ; Ε, καμία σχέση
-
καλο ειναι να εχεις μαζι σου ενα καλο δορυφορικό χαρτη GPS .
-
Ένα gps χρειάζεσαι με καλούς χάρτες και τίποτα άλλο. Έχω κάνει Ελλάδα-Ιταλία-Ελλάδα γυρίζοντας την Ιταλία μέσω κάθε πιθανού δρόμου, έχω εξερευνήσει όλη την Ελβετία (εκτός από την βορειοδυτική) οδικώς. Αν δεν είχα το gps θα ήταν πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ένα gps χρειάζεσαι με καλούς χάρτες και τίποτα άλλο. Έχω κάνει Ελλάδα-Ιταλία-Ελλάδα γυρίζοντας την Ιταλία μέσω κάθε πιθανού δρόμου, έχω εξερευνήσει όλη την Ελβετία (εκτός από την βορειοδυτική) οδικώς. Αν δεν είχα το gps θα ήταν πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα.Ευχαριστω για τις πληροφοριες σου ξερεις ομως αν η σημανση και εννοω τις ταμπελες ειναι επαρκης;Δηλαδη με τις ταμπελες γινεται τιποτα γιατι ναπω την αληθεια δεν ξερω αν θα εχω gps εως τοτε
-
Κοίταξε, το δύσκολο στην Ιταλία είναι η κυκλοφορία στους κυκλικούς κόμβους. Αν δεν έχεις συνοδηγό και στην ταμπέλα δεν αναγράφεται ο προορισμός σου, μπορεί να χρειαστεί να κάνεις τον κύκλο 3-4 φορές .
Να σου πω την αλήθεια, εγώ προσωπικά δεν βασίστηκα καθόλου στις ταμπέλες, γιατί σχεδόν ποτέ δεν ανέγραφαν τον προορισμό μου επειδή δεν ήταν Μιλανο/Φλωρεντία κτλ, μεγάλες πόλεις δηλαδή. Αυτό που θα κάνεις είναι θα πας στο viamichelin και θα εκτυπώσεις όλην την διαδρομή με πληρέστατες οδηγίες. Συνοδηγό θα έχεις;
-
Ιταλία θα είσαι ΟΚ στην Ελβετία είναι λίγο μπερδεμένα τα πράγματα με τις ταμπέλες
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κοίταξε, το δύσκολο στην Ιταλία είναι η κυκλοφορία στους κυκλικούς κόμβους. Αν δεν έχεις συνοδηγό και στην ταμπέλα δεν αναγράφεται ο προορισμός σου, μπορεί να χρειαστεί να κάνεις τον κύκλο 3-4 φορές ....κι έχει πολύ πλάκα
Χωρίς gps έχει αρκετή περιπέτεια.
Η ελβετία έχει πιο φτηνή βενζίνη και πληρώνει στην είσοδο για τη βινιέτα 28,5(νομίζω τόσο έδωσα φέτος,αλλά δεν το θυμάμαι ακριβώς).Μπαίνοντας στη χώρα έχει κάτι σα διόδιο όπου στη μια λωρίδα πάνε όσοι έχουν το σήμα και στην άλλη όσοι δεν το έχουν.Σταματάς,πληρώνεις,κολλάς και φεύγεις.
Φέτος σε αρκετά μαγαζιά στην Ελβετία όχι μόνο ΄δεχονταν ευρώ αλλά έδιναν και ρέστα σε ευρώ.
Καλή εμπειρία το πέρασμα από το τούνελ του Σαν Γκοτχαρτ.
Να περάσεις οποσδήποτε από το Μονακό,αξίζει!
Πρόσεχε στην Ιταλία τα σημεία που έχει ταμπέλες με ''controllo elettronico con sistema tutor''.Νέο σύστημα των Ιταλών για τον έλεγχο της ταχύτητας στην autostrada με αισθητήρες στο οδόστρωμα σε συγκεκριμένη απόσταση.Μετράνε το χρόνο διέλυεσης από τους αισθητήρες,υπολογίζουν μέση ταχύτητα και αν είναι πάνω από το όριο,σε φωτογραφίζει.Δεν ξέρω αν στέλνουν κλήσεις στην Ελλάδα.Πάντως πρόσεχε γιατί πάνω από τα 160 ξηλώνουν δίπλωμα.
Βενζίνη αν δεν σου κάνει κόπο βάζε μόνος σου...γλιτώνεις μερικά cents στο λίτρο (fai da te).
Αυτά...μέχρι να θημηθώ κάτι άλλο -
Η βινιέτα στην ελβετία ήταν 45 ευρώ φέτος νομίζω. Τα μαγαζιά σχεδόν πάντα δέχονται ευρώ, αλλά δεν δίνουν όλοι ρέστα ευρώ (προφανώς) αλλά φράγκα. Ακριβή χώρα πάντως.
-
Βασικα το αμαξι θα ειναι νοικιαρικο και μαλλον θα βαλω το συνοδηγο
να κοιταει για ταμπελες αφου τα μερη που θα παω ειναι μεγαλες πολεις μονο οποτε θα εχει και ταμπελες.
Για τη βινιετα το εχω ακουσει αφου το αναφερει και το via michelin. -
Νοικιασε και το ναβι. Η Hertz σου νοικιαζει παντως.. Πριν μια εβδομάδα έκανα το Ελλάδα-Σουηδία χωρίς να χαθώ πουθενά, ξέρωντας που θα βάλω βενζίνη και που θα κοιμηθώ.
Σε βγάζει από μεγάλο μπελά (ασε που το βράδυ δεν κοιτάς σαν στραβός τις ταμπέλες αλλά ακούς το ναβι να σου λεει εδώ δεξιά, σε 1000μ αριστερά κτλ).
Και το βασικότερο; Ακόμα και να χάσεις κάποια έξοδο, σε λίγα δευτερόλεπτα έχει υπολογίσει καινούργια διαδρομή. Αφού θα πάρεις νοικιάρικο ζήτησε να είναι κάποιο σε καλή κατάσταση. Εγώ νοίκιασα ένα φορντ κα περσυ και τραβούσε δεξιά πολύ εντονα. Τους έκανα φασαρία και μου έδωσαν ένα βόλβο 2.4 με μηδέν χιλιόμετρα στην τιμή του ΚΑ για την ταλαιπωρία.
-
Ο χρήστης tourist έγραψε:
Κοίταξε, το δύσκολο στην Ιταλία είναι η κυκλοφορία στους κυκλικούς κόμβους. Αν δεν έχεις συνοδηγό και στην ταμπέλα δεν αναγράφεται ο προορισμός σου, μπορεί να χρειαστεί να κάνεις τον κύκλο 3-4 φορές .
...κι έχει πολύ πλάκα
Χωρίς gps έχει αρκετή περιπέτεια.
Η ελβετία έχει πιο φτηνή βενζίνη και πληρώνει στην είσοδο για τη βινιέτα 28,5(νομίζω τόσο έδωσα φέτος,αλλά δεν το θυμάμαι ακριβώς).Μπαίνοντας στη χώρα έχει κάτι σα διόδιο όπου στη μια λωρίδα πάνε όσοι έχουν το σήμα και στην άλλη όσοι δεν το έχουν.Σταματάς,πληρώνεις,κολλάς και φεύγεις.
Φέτος σε αρκετά μαγαζιά στην Ελβετία όχι μόνο ΄δεχονταν ευρώ αλλά έδιναν και ρέστα σε ευρώ.
Καλή εμπειρία το πέρασμα από το τούνελ του Σαν Γκοτχαρτ.
Να περάσεις οποσδήποτε από το Μονακό,αξίζει!
Πρόσεχε στην Ιταλία τα σημεία που έχει ταμπέλες με ''controllo elettronico con sistema tutor''.Νέο σύστημα των Ιταλών για τον έλεγχο της ταχύτητας στην autostrada με αισθητήρες στο οδόστρωμα σε συγκεκριμένη απόσταση.Μετράνε το χρόνο διέλυεσης από τους αισθητήρες,υπολογίζουν μέση ταχύτητα και αν είναι πάνω από το όριο,σε φωτογραφίζει.Δεν ξέρω αν στέλνουν κλήσεις στην Ελλάδα.Πάντως πρόσεχε γιατί πάνω από τα 160 ξηλώνουν δίπλωμα.
Βενζίνη αν δεν σου κάνει κόπο βάζε μόνος σου...γλιτώνεις μερικά cents στο λίτρο (fai da te).
Αυτά...μέχρι να θημηθώ κάτι άλλοΔιαβασα ολο το post και επειδη την πεμπτη φευγω για μιλανο και απο εκει
Πορτοφινο-Γενοβα-Καννες-Μοντεκαρλο-Κομο-Μιλανο τελικα πρεπει να κανω κατι για το διπλωμα εχω το ροζ το οποιο ειναι αντικατασταση παλαιου ροζ που χαθηκε και ηταν εκδοσης 1991 το νεο τωρα ειναι εκδοσης 2007
Ξερει κανεις με σιγουρια αν ειναι οκ? -
Ο χρήστης LOLIS έγραψε:
Κοίταξε, το δύσκολο στην Ιταλία είναι η κυκλοφορία στους κυκλικούς κόμβους. Αν δεν έχεις συνοδηγό και στην ταμπέλα δεν αναγράφεται ο προορισμός σου, μπορεί να χρειαστεί να κάνεις τον κύκλο 3-4 φορές .
...κι έχει πολύ πλάκα
Χωρίς gps έχει αρκετή περιπέτεια.
Η ελβετία έχει πιο φτηνή βενζίνη και πληρώνει στην είσοδο για τη βινιέτα 28,5(νομίζω τόσο έδωσα φέτος,αλλά δεν το θυμάμαι ακριβώς).Μπαίνοντας στη χώρα έχει κάτι σα διόδιο όπου στη μια λωρίδα πάνε όσοι έχουν το σήμα και στην άλλη όσοι δεν το έχουν.Σταματάς,πληρώνεις,κολλάς και φεύγεις.
Φέτος σε αρκετά μαγαζιά στην Ελβετία όχι μόνο ΄δεχονταν ευρώ αλλά έδιναν και ρέστα σε ευρώ.
Καλή εμπειρία το πέρασμα από το τούνελ του Σαν Γκοτχαρτ.
Να περάσεις οποσδήποτε από το Μονακό,αξίζει!
Πρόσεχε στην Ιταλία τα σημεία που έχει ταμπέλες με ''controllo elettronico con sistema tutor''.Νέο σύστημα των Ιταλών για τον έλεγχο της ταχύτητας στην autostrada με αισθητήρες στο οδόστρωμα σε συγκεκριμένη απόσταση.Μετράνε το χρόνο διέλυεσης από τους αισθητήρες,υπολογίζουν μέση ταχύτητα και αν είναι πάνω από το όριο,σε φωτογραφίζει.Δεν ξέρω αν στέλνουν κλήσεις στην Ελλάδα.Πάντως πρόσεχε γιατί πάνω από τα 160 ξηλώνουν δίπλωμα.
Βενζίνη αν δεν σου κάνει κόπο βάζε μόνος σου...γλιτώνεις μερικά cents στο λίτρο (fai da te).
Αυτά...μέχρι να θημηθώ κάτι άλλοΔιαβασα ολο το post και επειδη την πεμπτη φευγω για μιλανο και απο εκει
Πορτοφινο-Γενοβα-Καννες-Μοντεκαρλο-Κομο-Μιλανο τελικα πρεπει να κανω κατι για το διπλωμα εχω το ροζ το οποιο ειναι αντικατασταση παλαιου ροζ που χαθηκε και ηταν εκδοσης 1991 το νεο τωρα ειναι εκδοσης 2007
Ξερει κανεις με σιγουρια αν ειναι οκ?Καλο ταξιδι.Αν το διπλωμα δεν εχει τα στοιχεια σου με λατινικους χαρακτηρες οταν με το καλο επιστρεψεις τραβα του μια μεταφραση στο μεταφραστικο του υπεξ στο Μοναστηρακι.Απλα να τοχεις σε περιπτωση που μπλεξεις με στοκο.
-
με σταμάτησαν πριν δυο δβομάδες στο Σαρόνο, έξω απο το Μιλάνο (μπήκα σε πεζόδρομο, η σε δρόμο μονο για μόνιμους κατοίκους ) είχαν αρκετή τσατίλα, ζήτησαν μέχρι και άδεια παραμονής , αλλά το δίπλωμα (ρόζ παλιό) ΟΚ. Επειδή η φωτό είναι πολύ πρώιμη, κάνουν αντιπαραβολή το ονομα απο το διαβατήριο
-
Το μενου για το καλοκαιρι λεει Δαλματικες ακτές. Με το κάρο. Απο κατω μεχρι οπου φτασω. Αν ειναι ομορφα λεω να παω μεχρι Σπλιτ το πολυ, αν οχι μπορει και να την κανω ολη τη διαδρομη
Οποτε τα ερωτηματα ειναι:
Ξερει κανεις τι κατασταση επικρατει στους δρομους (κυριως απο αποψη ασφαλειας) σε Σερβια, Μαυροβουνιο, Βοσνια, Κροατια;
Να γλιτωσω 200 χλμ πηγαινοντας απο Κοσοβο ή να παω γυρω-γυρω;
Η Βοσνια περπατιεται ή να την αποφυγω κι αυτην;
Το Μαυροβουνιο σε τι κατασταση βρισκεται;
Περνάνε τα ευρά ή θα πρεπει να κανω 100 λογιων συναλαγματα;
Το Σεραγιεβο πως ειναι τωρα;Και παρακαλω οποιος ξερει λινξ θα του ημουν υποχρεος να μαθω εγκυρες πληροφοριες
-
Δες αυτό για αρχή (δεν το έχω τσεκαρει).
-
Πολύ αναλυτικό το λινκ.
-
Ε, αφού δεν το τσέκαρε...
Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες