Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 135
    • 136
    • 137
    • 138
    • 139
    • 1332
    • 1333
    • 137 / 1333
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    77
    26649
    212125
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης tsilis έγραψε:

      maxmara καλοτάξιδη η νέα BMW σου!!!

      Τι της λείπει?
      To μπλοκέ (έχει μπλοκάρει ο εγκέφαλος των ιθυνόντων με το θέμα),και η αποδοχή της αισθητικής, του αγριότερου χαρακτήρα της σε σχέση με την σειρά 3,αλλά και του χαμηλότερου status στο χρηματιστήριο της 'μόστρας'...

      Αν υποθέτω καλά δια μέσου της μικράς μου εμπειρίας με 130,το αυτοκίνητο θα είναι οργασμός!

      Έχει μπλοκέ...απλά όχι μηχανικό. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι καλές...αλλά βέβαια σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά το real thing.

      Eίπαμε βρε Νίκο...είναι φθηνό υποκατάστατο,που μάλλον λειτουργεί καλά,αλλά στην πρώτη πίστα που θα πας, θα μείνεις από πίσω τακάκια!

      Επαναλαμβάνω ότι οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές και από περιοδικά και από ιδιοκτήτες.

      Έχεις κάποια παρόμοια εμπειρία και το λες? Έβαλες δηλαδή την 135i στη πίστα και σου έμεινε από πίσω τακάκια...ή το συμπεραίνεις απλά?

      Προτείνω δηλαδή να δούμε όντως πως λειτουργεί στη πίστα το σύστημα αυτό και μετά να κρίνουμε. Προσωπικά χαίρομαι που έστω και με αυτό τον τρόπο η BMW έβαλε μπλοκέ σε αυτοκίνητο κανονικής παραγωγής μετά από τόσο διάστημα. Σίγουρα δεν είναι το γνωστό Μ μπλοκέ...αλλά τουλάχιστον φοράει κάποιο σύστημα το οποίο δεν αφήνει τον ένα τροχό να σπηνιάρει ανεξέλεγκτα.

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouk last edited by

        Nikos120i
        ΔΕΝ είναι μπλοκέ. Είναι ένα σύστημα που ενεργεί στα φρένα. Μην τα μπλέκουμε! Αλλο μπλοκέ, και άλλο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης τροχών!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maxmara last edited by

          Ο χρήστης wannabe έγραψε:
          τι πανηγυρίζετε ρε
          το παιδί παρακμάζει και εσείς το χαίρεστε?
          απο 350Ζ σε 335ι
          υπερατού
          350>335
          Ζ>ι
          προφανώς είναι χειρότερο αλλά τι να κάνεις
          πάλεψε τη για φέτο και βλέπεις, άμα δεν τυφλωθείς απο τα καθίσματα βέβαια
          καλοτάξιδη μαξ, πολύ κσλή επιλογή και ο συνδυασμός, να τη χαίρεσαι πάντα με υγεία

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            pad last edited by

            Ο χρήστης kouk έγραψε:
            Nikos120i
            ΔΕΝ είναι μπλοκέ. Είναι ένα σύστημα που ενεργεί στα φρένα. Μην τα μπλέκουμε! Αλλο μπλοκέ, και άλλο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης τροχών!

            +1
            Ουδεμία σχέση έχει με μπλοκέ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              chazlp1989 last edited by

              maxmara καλορίζικη και καλοτάξιδη να είναι!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pad last edited by

                Μax,καλοτάξιδο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Kαλοτάξιδη Max

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kingmanos last edited by

                    Να ρωτήσω ρε παιδιά, οι CSL μόνο γκρί δεν έβγαιναν;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • rocsta
                      rocsta last edited by

                      Kαι μαύρο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tsilis last edited by

                        Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                        **Έχεις κάποια παρόμοια εμπειρία και το λες? Έβαλες δηλαδή την 135i στη πίστα και σου έμεινε από πίσω τακάκια...ή το συμπεραίνεις απλά? **

                        Για να τελειώνουμε με το θέμα και τις λεπτές ειρωνίες, αγαπητέ

                        ΜΠΛΟΚΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ,όσο και αν χτυπά η BMW και άλλοι ευτυχείς οπαδοί τoν πωπό τους κάτω ότι είναι...
                        Λειτουργεί καλά,έτσι λένε,και έτσι μου είπε και φίλος καλός που το δοκίμασε στη Γερμανία,κατά την παρουσίαση..

                        ΟΚ,το κρατάμε και συνεχίζουμε..

                        Λειτουργεί επενεργώντας στα πίσω φρένα,σωστά?
                        Στην πίστα που πήγες προ ολίγου καιρού,δεν αντελήφθηκες ότι το μπλοκέ θα δουλέψει υπερωρίες?
                        Δεν αντελήφθηκες,επίσης,ότι η πίστα καταπονεί φρένα?

                        Eσύ λοιπόν,δεν μπορείς να κάνεις τη βάσιμη υπόθεση ότι τα πίσω τακάκια,που θα κληθούν να παίξουν το ρόλο φρεναρίσματος,αλλά και του μπλοκέ διαφορικού,εκεί που πριν δεν θα χρησιμοποιούντο,δεν θα υπέθετες βάσιμα,επαναλαμβάνω,ότι το σύστημα θα ξεσκίσει τα πίσω τακάκια,ιδιαίτερα σε ένα τόσο δυνατό αυτοκίνητο,που θα επικαλείται το 'σαν μπλοκέ' συνέχεια?

                        Θέλεις τώρα να σου θυμίσω πόσο κάνει, χοντρικά, ένα torsen Quaife,που είναι και συμβατό με τα ηλεκτρονικά περιοριστικά?
                        Πολύ χοντρικά 1500 ευρώ

                        Μήπως μπορείς να μου πεις πόσο κοστίζουν οι αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρος-πίσω από την BMW?

                        Έχεις καμμία πειστική εξήγηση,γιατί η BMW μετά το 1999 κατήργησε την δυνατότητα παραγγελίας μπλοκέ διαφορικών στα μοντέλα της (πλην Μ φυσικά)?
                        Για να μη σε κουράζω,ο νυν διευθυντής του Μ Division,δεν έχει και διαφωνεί με την απόφαση,όπως φαίνεται από τη συνέντευξη που παραχώρησε στους 4Τροχούς πριν από 1-1,5 χρόνο.

                        Αυτό που λέγω είναι απλό:
                        Σε αυτοκίνητο τέτοιου χαρακτήρα, ισχύος και κόστους κτήσης δεν είναι δυνατόν να μην παρέχεται η δυνατότητα κανονικού μπλοκέ διαφορικού.
                        Ειδικότερα το sport pack στα διάφορα μοντέλα της εταιρείας, εκτός από προφυλακτήρες,ελατήρια και μόστρα,θα έπρεπε να περιλαμβάνει μπλοκέ (torsen ή άλλο) διαφορικό στο πακέτο

                        Ελπίζω να κατάλαβες αυτή τη φορά το σκεπτικό μου!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                          Προτείνω δηλαδή να δούμε όντως πως λειτουργεί στη πίστα το σύστημα αυτό και μετά να κρίνουμε. Προσωπικά χαίρομαι που έστω και με αυτό τον τρόπο η BMW έβαλε μπλοκέ σε αυτοκίνητο κανονικής παραγωγής μετά από τόσο διάστημα. Σίγουρα δεν είναι το γνωστό Μ μπλοκέ...αλλά τουλάχιστον φοράει κάποιο σύστημα το οποίο δεν αφήνει τον ένα τροχό να σπηνιάρει ανεξέλεγκτα.

                          Δεν ξέρω τι κάνει αυτό το σύστημα αλλά ξέρω ότι δεν υπάρχουν φρένα που να μπορούν να συγκρατήσουν τη δύναμη του κινητήρα. Δηλαδή αν βάλεις το γκάζι στο πάτωμα, ο κινητήρας θα νικήσει τα φρένα.

                          Από την άλλη μεριά, η έλλειψη μπλοκέ κάνει το αμάξι πιο ευκολοδήγητο και είναι πιο δύσκολο να κολλήσεις στο χιόνι μ' αυτό το σύστημα σε σύγκριση με τόρσεν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            maxmara last edited by

                            Thanks για τις ευχές σας. Εντός εβδομάδος, αναμένω τις πινακίδες. Ραντεβού στα Μέγαρα .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              pad last edited by

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • N
                                nikos last edited by

                                tsilis...καταλήγουμε όμως πάλι σε υποθέσεις. Δεν είναι καλύτερα να περιμένουμε να δούμε στη πίστα τι θα κάνει??

                                Θεωρητικά τα φρένα μετά από 2 επισκέψεις στη πίστα θα καούν...φαντάσου ένα γύρο στο Ring όπου εξελίχθηκε και η 135i και το νέο 'μπλοκέ' λοιπόν!! Λογικά έπρεπε να πάρουν φωτιά!

                                Έλα όμως που η BMW έκανε ατέλειωτους γύρους στο Ring στο όριο χωρίς (θεωρητικά πάντα...όπως και τη δική σου θεωρία) προβλήματα.

                                Αυτό που ξέρω όμως εγώ...είναι ότι το σύστημα επεμβαίνει στιγμιαία στον τροχό που σπινιάρει...και όχι συνεχόμενα που προφανώς στο τελευταίο θα είχαμε πρόβλημα. Επίσης...σημειώνω ότι τα πίσω τακάκια θέλουν αλλαγή (βάση του CBS) στα 70000κμ.

                                Άρα...προτείνω να περιμένουμε να δούμε τι κάνει λοιπόν στη πίστα...και να μη κάνουμε (ούτε κι γω, αλλά ούτε και συ) υποθέσεις.

                                Αυτό που βλέπω εγώ είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα και μια πολύ καλή κίνηση. Όπως έχεις όμως διαβάσει, έρχεται και το DPC (Dynamic Performance Control) το οποίο θα ξεκινάει από τα Χ-cars και θα μπαίνει σιγά-σιγά και στα υπόλοιπα. Άρα το πρόβλημα BMW vs LSD θα λυθεί σύντομα. Αυτή είναι μια πρώτη και πρόχειρη βεβαίως κίνηση...αλλά το αποτέλεσμα είναι θετικό μέχρι τώρα.

                                Τέλος, ξεκαθάρισα τη θέση μου πιστεύω περί μηχανικού μπλοκέ (που σκέφτομαι να βάλω και στο δικό μου).

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  charmak66 last edited by

                                  Nikos120i
                                  σε πίστα τα φρένα τελειώνουν λόγω esp (πχ megane στη δοκιμή των 4Τ). Δεν βλέπω γιατί να αντέχουν αν το 'μπλοκέ' δουλεύει υπερωρίες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                                    Τέλος, ξεκαθάρισα τη θέση μου πιστεύω περί μηχανικού μπλοκέ (που σκέφτομαι να βάλω και στο δικό μου).

                                    Να ξέρεις ότι το τόρσεν συνεργάζεται ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ με τέτοιο σύστημα φρένων, καθώς τα τόρσεν είναι τα μόνα διαφορικά που στέλνουν στον άλλο τροχό (που έχει πρόσφυση) ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ τη ροπή του φρεναρίσματος του τροχού χωρίς πρόσφυση.

                                    Το μειονέκτημα (όλων) των μπλοκέ είναι ότι αν τα σπινιάρεις θέλει ΧΕΡΙΑ για να κρατήσεις το αμάξι στο δρόμο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      krusenstern last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                                      tsilis...καταλήγουμε όμως πάλι σε υποθέσεις. Δεν είναι καλύτερα να περιμένουμε να δούμε στη πίστα τι θα κάνει??

                                      Αν διάβαζες πιο προσεκτικά, εκτός από το να μπαίνεις και να επαναλαμβάνεις τον εαυτό σου συνεχώς, θα το είχες διαβάσει κι αυτό, κάπου πιο πίσω το έχω γράψει.

                                      Να μια περίληψη: λειτουργεί εκπληκτικά για ηλεκτρονικό σύστημα, αλλά ΔΕΝ είναι μπλοκέ, ούτε αντέχει συνεχόμενη καταπόνηση σε σφιχτές διαδρομές όπου πρέπει να αντιμετωπίσει συνεχόμενο σπινάρισμα.

                                      Το αυτοκίνητο δε, δοκιμάστηκε και στην Ελλάδα (= γλιστράειιιιιιιιιιιιιιιι) από το Autobild. Ρίξε μια ματιά.

                                      Θεωρητικά τα φρένα μετά από 2 επισκέψεις στη πίστα θα καούν...φαντάσου ένα γύρο στο Ring όπου εξελίχθηκε και η 135i και το νέο 'μπλοκέ' λοιπόν!! Λογικά έπρεπε να πάρουν φωτιά!

                                      Το ring είναι πολύ γρήγορη πίστα. Εκεί, μπορεί να ξεδιπλωθεί ένα ΠΟΛΥ δυνατό αυτοκίνητο χωρίς να είναι απαραίτητο ότι θα χρειαστεί ΚΑΝ να σπινάρει τροχό σε έναν καθαρό γύρο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Krusenstern κατ'αρχάς δε καταλαβαίνω την επίθεση, κουβέντα κάνουμε...αλλά τέλοσπαντων.

                                        Το οδήγησες δηλαδή σε πίστα?

                                        Ξέρεις γιατί επιμένω?? Γιατί κανένας απ'ότι φαίνεται δε το έχει οδηγήσει σε πίστα...αλλά βγάζει συμπεράσματα βάσει 'λογικών' υποθέσεων. Πιο παράλογο μου φαίνεται αυτό...από το να περιμένουμε να δούμε τι κάνει στα φρένα στη πίστα με συνεχή drift γιατί το σύστημα επεμβαίνει στιγμιαία (δηλαδή πιάνει, αφήνει την ίδια στιγμή). Εκεί κολλάω εγώ, κατάλαβες?

                                        Το Drive πάντως που το οδήγησε...δεν έγραψε τίποτα για τα φρένα, εν αντιθέσει τους άρεσε το σύστημα...το Autobild δε το διάβασα.

                                        Το ring έχει όλου του είδους τις στροφές...και στροφές που αν θέλεις παντού κάνεις drift.

                                        Bottom line (για να μη το κουράζουμε)...ας περιμένουμε να δούμε τι κάνει στη πίστα...και μετά κρίνουμε...αυτό λέω βασικά.

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                        Τέλος, ξεκαθάρισα τη θέση μου πιστεύω περί μηχανικού μπλοκέ (που σκέφτομαι να βάλω και στο δικό μου).

                                        Να ξέρεις ότι το τόρσεν συνεργάζεται ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ με τέτοιο σύστημα φρένων, καθώς τα τόρσεν είναι τα μόνα διαφορικά που στέλνουν στον άλλο τροχό (που έχει πρόσφυση) ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ τη ροπή του φρεναρίσματος του τροχού χωρίς πρόσφυση.

                                        Το μειονέκτημα (όλων) των μπλοκέ είναι ότι αν τα σπινιάρεις θέλει ΧΕΡΙΑ για να κρατήσεις το αμάξι στο δρόμο.

                                        Βρήκα ένα Quaife με εμπλοκή 0-75%, γραναζάτο από Αγγλία. Κόστος: 1500 ευρώ συν τοποθέτηση.

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tsilis last edited by

                                          Ο χρήστης pad έγραψε:

                                          Παντέλο thanks,μου αρέσει πολύ η φωτό!

                                          Νίκο,ο Σπύρος το έχει οδηγήσει το αυτοίνητο και έχει δοκιμάσει το σύστημα..

                                          Υ.Γ να αγοράσεις οπωσδήποτε το Quaife,θα μεταμορφώσει τη ΒΜW σου προς το καλύτερο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            krusenstern last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                                            Krusenstern κατ'αρχάς δε καταλαβαίνω την επίθεση, κουβέντα κάνουμε...αλλά τέλοσπαντων.

                                            Το οδήγησες δηλαδή σε πίστα?

                                            Nαι. Στην παρουσίαση του συστήματος για πρώτη φορά, φορεμένο σε 130i. Σε στεγνό και βρεγμένο. Happy? Στην 135i τα βρισκει ακόμα πιο σκούρα από ό,τι καταλαβαίνεις. Τα λόγια των ίδιων των ανθρώπων που το σχεδίασαν και το έφτιαξαν ήταν τα εξής: 'Θέλαμε κάτι που να προσομοιώνει ηλεκτρονικά (=φθηνά) τη λειτουργία ενός μπλοκέ, και ταυτόχρονα να είναι φιλικό στο μέσο οδηγό. Το κλασικό μπλοκέ δεν έχει αυτό το χαρακτηριστικό'.

                                            Αυτό είναι το αποτέλεσμα του marketing, ακόμα και για μια φίρμα που παραδοσιακά κατασκευάζει σπορ αυτοκίνητα, όπως είναι η BMW. Κάνουν σαφή διαχωρισμό ανάμεσα στα 'mainstream' και τα 'σπορ' μοντέλα τους. Και, οι ίδιοι οι άνθρωποι της BMW, σπορ θεωρούν πλέον μόνο τα Μ. Ακόμα και το διπλότουρμπο τέρας των 306 ίππων, στις 135i και 335i, family car το χαρακτηρίζουν.

                                            Το DPC είναι εντελώς άλλη ιστορία βέβαια, και είναι εκπληκτικό τόσο σε σύλληψη, όσο και σε εκτέλεση. Δεν είναι βέβαιο -ακόμα- ότι θα περάσει και στα δικίνητα ωστόσο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 1332
                                            • 1333
                                            • 137 / 1333
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr