-
Από τό '85 μέχρι σήμερα,μέ ένα μικρό διαλειμα ενός έτους.Τό μόνο πού δέν κάνω,είναι νά τά μαζεύω,καί αυτό λόγω έλειψης χώρου.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Από τό '85 μέχρι σήμερα,μέ ένα μικρό διαλειμα ενός έτους.Τό μόνο πού δέν κάνω,είναι νά τά μαζεύω,καί αυτό λόγω έλειψης χώρου.Και τι τα κάνεις?
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Από τό '85 μέχρι σήμερα,μέ ένα μικρό διαλειμα ενός έτους.Τό μόνο πού δέν κάνω,είναι νά τά μαζεύω,καί αυτό λόγω έλειψης χώρου.
Και τι τα κάνεις?
Ανακύκλωση φυσικά!!!
-
Τα παρακατω ΔΕΝ εμπιπτουν στο θεμα μας,αλλα δεν ξερω που αλλου να το βαλω και θελω να ανοιξω αλλο .Ειναι για οσους ειναι περιεργοι και λατρεις του ρετρο.
Ξεφυλλιζω το υπ'αριθμ. 4 τευχος των 4Τ.Ιανουαριος του 1971 τιμη Δρχ. 10.
Μεταξυ των περιεχομενων υπαρχουν τα παρακατω.
Εν λευκω.
Ταξειδι στην Πελοποννησο με ενα Unimog.
Ρεπορταζ:10ωρες και 18'' στην παρανομια (Αθηνα-Θεσσαλονικη με τα ορια ταχυτητος).
Τεστς:MAZDA R100 ΚΟΥΠΕ και ΡΕΙΣΙΝΓΚ. FORD TAUNUS.
Σπορ:Περιγραφη ραλλυ ΑΛΦΑ-ΤΥΠΟΥ,RAC.Ανασκοπηση των Ελληνικων αγωνων του 1970 αλλα κατα οδηγο και αυτοκινητο.
Πινακες τιμων και τεχνικων στοιχειων.
Το πιο φτηνο ηταν το FIAT 500L στις 64.000 Δρχ. και το πιο ακριβο η BENTLEY SERIES T με 1.150.000 Δρχ.
Αυτα. -
Απο το 1993 ανελλειπως και τα τευχη τα κραταω αρχειο!!!
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Τα παρακατω ΔΕΝ εμπιπτουν στο θεμα μας,αλλα δεν ξερω που αλλου να το βαλω και θελω να ανοιξω αλλο .Ειναι για οσους ειναι περιεργοι και λατρεις του ρετρο.
Ξεφυλλιζω το υπ'αριθμ. 4 τευχος των 4Τ.Ιανουαριος του 1971 τιμη Δρχ. 10.
Μεταξυ των περιεχομενων υπαρχουν τα παρακατω.
Εν λευκω.
Ταξειδι στην Πελοποννησο με ενα Unimog.
Ρεπορταζ:10ωρες και 18'' στην παρανομια (Αθηνα-Θεσσαλονικη με τα ορια ταχυτητος).
Τεστς:MAZDA R100 ΚΟΥΠΕ και ΡΕΙΣΙΝΓΚ. FORD TAUNUS.
Σπορ:Περιγραφη ραλλυ ΑΛΦΑ-ΤΥΠΟΥ,RAC.Ανασκοπηση των Ελληνικων αγωνων του 1970 αλλα κατα οδηγο και αυτοκινητο.
Πινακες τιμων και τεχνικων στοιχειων.
Το πιο φτηνο ηταν το FIAT 500L στις 64.000 Δρχ. και το πιο ακριβο η BENTLEY SERIES T με 1.150.000 Δρχ.
Αυτα.Με αφορμή αυτό υπάρχει κάποιος που να έχει κάποιο αφιέρωμα σε πολύ παλιό Citroen?
Για ami 8 δεν νομίζω αφού βγήκε το 69...
-
Ο χρήστης theios έγραψε:
[..................αυτό που εγώ λέω είναι πως το δικαίωμά σου να διατυπώσεις μια άποψη δεν θα πρέπει να έχει σχέση με την ταυτότητά σου ως αναγνώστη ακόμη και εδώ μέσα..και έχω παρατηρήσει και ακραίες συμπεριφορές απέναντι σε κάποιους που κατα καιρούς επικαλέστηκαν άλλα έντυπα..συνεπώς το να δηλώνεις την ταυτότητά σου σε μια τέτοια ερώτηση σε κατατάσσει στους καλούς ή τους κακούς για τους λίγους που το αντιμετωπίζουν έτσι
.........ς
μα νομιζω οτι με το να συμμετασχεις σε μια οποιαδηποτε ψηφοφορια δεν σε υποχρεωνει κανεις να δηλωσεις ''την ταυτοτητα'' σου επειδη απλα δεν χρειαζεται να σχολιασεις το θεμα της ψηφοφοριας [εαν δεν το επιθυμεις] αλλα απλα να καταθεσεις την ψηφο σου ανωνυμα σαν στοιχειο στατιστικης και μονο.
εαν η ερωτηση δεν ηταν σε ψηφοφορια ............''επωνυμα'' τοτε θα επρεπε να τοποθετηθουν οσοι ηθελαν..........με τον τροπο αυτο ομως [της ψηφοφοριας] οσοι θελουν τοποθετουνται ''ανωνυμα''..
δεν ειναι καλυτερα ετσι;;;;;;
-
16 ΧΡΟΝΩΝ
ΤΕΥΧΗ (373-397)ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΩ ΕΘΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!
-
Ανελλιπώς (εκτός κάποιων τευχών όταν υπηρετούσα την μαμά πατρίδα και η κατάσταση δεν ήταν και η καλύτερη για ανάγνωση περιοδικού) απο το 1990.
Οι δικοί μου θέλουν να μου κάνουν έξωση μαζί με τα περιοδικά μου και τα computer μου (ίσως έχουν δίκιο) αλλά το αρχείο των 4Τ είναι πολύτιμο.Μεταξύ των υπολοίπων αναρωτιέμαι κάποιες στιγμές αν δεν διάβαζα τους 4Τ αν θα ήμουν ένας απο αυτούς που αγοράζουν αυτοκίνητο απλά για να κινούνται και να πηγαινοέρχονται (δεν είναι κακό απλά δεν με εκφράζει αυτό πλέον). Θα μου πουν βέβαια οι γνωστοί και το Xantia πως προέκυψε και 1600 μάλιστα ? Η απάντηση είναι ότι είμαι ελαφρά γαλλόφιλος και όταν επιτέλους έψαχνα για αυτοκίνητο θεώρησα ότι για τα χρήματα που είχε ήταν η καλύτερη επιλογή ως σύνολο ακόμα και αν έχει μόνον 90 (με το ζόρι ίσως) άλογα για να κινήσει 1170 κιλά.
Με την σειρά μου να πω και εγώ ένα μεγάλο ευχαριστώ στην συντακτική ομάδα του περιοδικού για τα τόσα χρόνια ενημέρωσης καθώς και ειδικότερα στον ΝΔ όπου θεωρώ ότι ήταν απο τις καλύτερες εμπειρίες η ανάγωση των άρθρων του.
Μπράβο και ευχομαι να συνεχίσεται έτσι για πολλά χρόνια ακόμα
-
δημήτρη TAUNS 12M με τις ταχύτητες στα τιμόνι και V4 !! κινητήρα, σωστά; και βέβαια για να καθαρίζεις τα τζάμια είχε πατητήρι στο αριστερό πόδι (ένα δαχτύλιο για τους γυαλοκαθαριστήρες, με μια'τρόμπα' ενδιάμεσα για το πιτσιλιστίρι). Ακόμα με θυμάμαι να προσπαθώ να το φτάσω, όπως και τα πεντάλ, θεωρώντας πως το μόνο πρόβλημα προκειμένου να οδηγήσω είναι ότι...δεν φτάνω ρε γαμώτο:lol:
-
Το θρεντ αυτό αποτέλεσε την αφορμή για να συνειδητοποιήσω ότι ...μόλις έκλεισα **20 χρόνια **από τότε που αγόρασα το πρώτο μου τεύχος των 4Τ. Ήταν εκείνο που στο εξώφυλλό του ο ΣΧ 'ταλαιπωρούσε' ένα Golf 1.3 σε μια αριστερή στροφή, πάντα με τη γλώσσα έξω! (συνήθεια που είχε σχολιαστεί από συναδέλφους του από τις στήλες του περιοδικού, τόσο παλιά που δεν θυμάμαι πότε!!!)
Κάποια εποχή, δυσαρεστημένος από την πτώση της ποιότητας του περιοδικού, αποφάσισα να κάνω ...μποϋκοτάζ! Αυτό κράτησε μόλις 2 μήνες, με αποτέλεσμα τα τεύχη αυτά να λείπουν από το προσωπικό μου αρχείο. Τα τεύχη φυσικά τα διάβασα από ξάδερφό μου, επίσης φανατικό αναγνώστη (αυτός όμως εγκατέλειψε στην πορεία).
Συνεχίζω να το αγοράζω, αν και λόγω δουλειάς, υποχρεώσεων, κλπ. αυτό δεν γίνεται πια κάθε πρώτη του μήνα, αλλά όποτε το μυαλό συνειδητοποιήσει ότι ...άλλαξε ο μήνας.
Θα ήθελα να δω τεστ που να έχουν έκταση 10 σελίδων και πραγματικά θα 'ξεσκονίζουν ' το αυτοκίνητο, γνωρίζω όμως ότι αυτό είναι αδύνατο να γίνει πλέον. Ας δεχτούμε ότι το περιοδικό πρέπει να προσαρμόζεται στη σύγχρονη πραγματικότητα. Από την άλλη, χαίρομαι που το περιοδικό δεν γράφει μόνο για 'βίδες και μπουλόνια'΄και ελπίζω να συνεχίσει έτσι.
Σαφώς και θεωρώ ότι η εποχή που συνυπήρχαν οι Π.Φ., Κ.Τ., Ν.Δ. και Μ.Σ. ήταν η καλύτερη, χωρίς βέβαια να έχω άποψη για τα τεκταινόμενα πριν το τέλος του 84, αφού έχω διαβάσει μόνο σποραδικά κάποια παλαιότερα τεύχη.
Από τον τεράστιο όγκο αξιολογότατης δουλειάς που δημοσιεύθηκε όλα αυτά τα χρόνια, θα ξεχωρίσω τη σειρά άρθρων για τον Π.Ο. Πιστεύω ότι ήταν μια πραγματικά προσεγμένη και σχετικά πλήρης προσέγγιση του θέματος με διδακτικό χαρακτήρα, που μου έδωσε ερεθίσματα αλλά και κατευθύνσεις για να βελτιώσω τις οδηγικές μου ικανότητες. -
Από το 1992 και μετα δεν εχω χασει τευχος.Ασχετα αν τον τελευταιο καιρο εχω ψιλοαπογοητευτει.Πιστευω ομως πως αρχισει και παλι η ανακαμψη!!!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Από τό '85 μέχρι σήμερα,μέ ένα μικρό διαλειμα ενός έτους.Τό μόνο πού δέν κάνω,είναι νά τά μαζεύω,καί αυτό λόγω έλειψης χώρου.
Και τι τα κάνεις?
Ανακύκλωση φυσικά!!!
δεν αισχυνεσαι Ιεροσυλε!!!!!!
-
Εχω όλα τα τεύχη τα τελευταία 22-23 χρονια (πλην 1-2 τεύχη). Η βιβλιοθήκη μου έχει μόνο περιοδικά. Το πρώτο τεύχος που πήρα έιχε δυο μηχανές εξώφυλλο, Yamaha Turbo και Honda 1000. Παλιότερα έπαιρνα και το αυτο-εχπρες μεχρι που σταμάτησε, το AMS για ένα φεγγαρι (γερμανικό διαφημιστικό έντυπο για μένα), την Πτήση. Τώρα παίρνω το Drive αλλά μάλλον θα το κόψω γιατί χάλασε πολύ, το Αεροπορική ιστορία και που και που κανα περιοδικό για μοτοσικλέτες (Μοτο, 0-300) ανάλογα με το τι έχουν τεστ.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
δημήτρη TAUNS 12M με τις ταχύτητες στα τιμόνι και V4 !! κινητήρα, σωστά; και βέβαια για να καθαρίζεις τα τζάμια είχε πατητήρι στο αριστερό πόδι (ένα δαχτύλιο για τους γυαλοκαθαριστήρες, με μια'τρόμπα' ενδιάμεσα για το πιτσιλιστίρι). Ακόμα με θυμάμαι να προσπαθώ να το φτάσω, όπως και τα πεντάλ, θεωρώντας πως το μόνο πρόβλημα προκειμένου να οδηγήσω είναι ότι...δεν φτάνω ρε γαμώτο:lol:Σωστά Παναγιώτη V4 κινητήρα. Τι μου θύμησες τώρα! Το πρώτο αυτοκίνητο της οικογένειας και το πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα. Ταχύτητες στο τιμόνι, ανύπαρκτα φρένα και άθλια οδική συμπεριφορά, δεν είχε ζώνες ασφαλείας και τοποθετήσαμε εμείς αργότερα. Έχω πολλές αναμνήσεις από αυτό το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
δημήτρη TAUNS 12M με τις ταχύτητες στα τιμόνι και V4 !! κινητήρα, σωστά; και βέβαια για να καθαρίζεις τα τζάμια είχε πατητήρι στο αριστερό πόδι (ένα δαχτύλιο για τους γυαλοκαθαριστήρες, με μια'τρόμπα' ενδιάμεσα για το πιτσιλιστίρι). Ακόμα με θυμάμαι να προσπαθώ να το φτάσω, όπως και τα πεντάλ, θεωρώντας πως το μόνο πρόβλημα προκειμένου να οδηγήσω είναι ότι...δεν φτάνω ρε γαμώτο:lol:Xε, χε, το ίδιο σύστημα για τους καθαριστήρες είχε και το Ford escort MkI του 74 που έμαθα να οδηγώ. Επειδή οι καθαριστήρες άνοιγαν από έναν εντελώς αντιεργονομικό διακόπτη στο κεντρικό ταμπλώ και όχι από το τιμόνι, έχοντας μόνο 2 σκάλες (μεσαία και γρήγορη), όταν έβρεχε λίγο, πατούσα με το πόδι αριστερά το πιτσιλιστήρι, οπότε οι καθαριστήρες ξεκινούσαν και μόλις το άφηνες σταματούσαν. Έτσι ήταν τέλειο για ένα μόνο καθάρισμα.
-
οταν ήμουν γυμνάσιο/λύκειο, δεν χρειαζόταν να διαβάζω 4Τ γιατί κολλητός μου φίλος αποστήθηζε το τεύχος κάθε μήνα...ήταν τρομερό του έλεγες σάκη τι έχεις να πείς για το τάδε αμάξι και απαντούσε κάπως έτσι: 4Τ τεύχος 138, σελίδα 94, 3η παράγραφος ...μα το θεό ήταν κινητή βάση δεδομένων...καλή του ώρα είναι και φορουμάς αλλά 4κίνητος πλέον
anyway...για να μην μακρυγορώ...διαβάζω τροχούς αραιά και πού, ανάλογα με τα θέματα που παρουσιάζουν και το δικό ομυ ενδιαφέρον ανα περίσταση/περίοδο...οπότε δεν μπορώ να κρίνω τα της χρυσή περιόδου και της αναφερομενης μετάπειτα πτώσης κλπ.κλπ. να σας θυμίσω μόνο το τραγούδι που έλεγε ' Οτι ανεβαίνει κατεβαίνει και οτι γυρίζει σταματά' κοινώς πιστεύω οτι αν δεν έχει ήδη επανέλθει το περιοδικό στα high του, θα επανέλθει σύντομα. αν θέλανε ας κάνανε κι αλλιώς με 4.500 σχεδόν πορωμένους που έχουν άποψη, σχολιάζουν και τα χώνουν για όλους και τα πάντα
[το τελευταίο σχόλιο γίνεται καλοπροαίρετα, μην παρεξηγηθώ πάλι, γιατι κάνει κρύο στην κατάψυξη/άσχετο!!!] -
Ο χρήστης kamil έγραψε:
[το τελευταίο σχόλιο γίνεται καλοπροαίρετα, μην παρεξηγηθώ πάλι, γιατι κάνει κρύο στην κατάψυξη/άσχετο!!!] -
Όχι γιατι δεν τους θεωρώ αμερόληπτους.
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Όχι γιατι δεν τους θεωρώ αμερόληπτους.Εχεις όμως βρεί κάποιο τέτοιο έντυπο,όχι αποκλειστικά στόν αυτοκινητιστικό αλλά γενικά στόν ειδικό τύπο;
ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ 4Τ??