-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
M3 ψηφισα,ενω δευτερο θα εμπαινε το άουντιΘα σε σκίζω στα φανάρια
-
Kαι επειδή η C είναι η δεύτερη επιλογή μου
Με το Audi απλώς δεν ασχολούμαι -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Kαι επειδή η C είναι η δεύτερη επιλογή μουΘα ανάβω και το φως ομίχλης (εννοείται το πίσω) για να σας τη σπάω περισσότερο.
-
-
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
400-500 κιλά πάντως είναι επιστημονική φαντασία.
Γιατι ρε Σπύρο,το ότι κουβεντιαζουμε για την απόκτησή τους,για τους περισσότερους απο εμας τί είναι;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
400-500 κιλά πάντως είναι επιστημονική φαντασία.
Γιατι ρε Σπύρο,το ότι κουβεντιαζουμε για την απόκτησή τους,για τους περισσότερους απο εμας τί είναι;
Ουτοπία.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
400-500 κιλά πάντως είναι επιστημονική φαντασία.
Γιατι ρε Σπύρο,το ότι κουβεντιαζουμε για την απόκτησή τους,για τους περισσότερους απο εμας τί είναι;
εάν δεν ήταν ο 'my other car is ferrari' θα λέγαμε για όλους ...
-
Συγκριτικό στο βρετανικό EVO τοποθετεί την Μ3 στην κορυφή της κλάσης. Εξαιρετικά αυτοκίνητα πάντως και τα τρία! Ψήφος στην Μπέμπα λοιπόν. Αν όμως κάποιος χρειάζεται πέντε πόρτες και παντιλίκια, η Μερκ είναι μια χαρά!
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
400-500 κιλά πάντως είναι επιστημονική φαντασία.
Γιατι ρε Σπύρο,το ότι κουβεντιαζουμε για την απόκτησή τους,για τους περισσότερους απο εμας τί είναι;
εάν δεν ήταν ο 'my other car is ferrari' θα λέγαμε για όλους ...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Συγκριτικό στο βρετανικό EVO τοποθετεί την Μ3 στην κορυφή της κλάσης. Εξαιρετικά αυτοκίνητα πάντως και τα τρία! Ψήφος στην Μπέμπα λοιπόν. Αν όμως κάποιος χρειάζεται πέντε πόρτες και παντιλίκια, η Μερκ είναι μια χαρά!Μπορεί ενναλακτικά να κάνει λίγη υπομονή
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Συγκριτικό στο βρετανικό EVO τοποθετεί την Μ3 στην κορυφή της κλάσης. Εξαιρετικά αυτοκίνητα πάντως και τα τρία! Ψήφος στην Μπέμπα λοιπόν. Αν όμως κάποιος χρειάζεται πέντε πόρτες και παντιλίκια, η Μερκ είναι μια χαρά!
Μπορεί ενναλακτικά να κάνει λίγη υπομονή
Εσύ, αυτός και ο sv2!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Χωρίς αυτόματο σασμάν η BMW και το AUDI δεν λένε.....
Υπομομονή..
Ναι,αλλά θα είναι SMG
Απ΄ ό,τι ξέρω θα είναι τύπου DSG (= SMGIII)
pad μίλα σκουλήκι
(Μεταξύ των 3 της ψηφοφορίας, Merc μόνο πεθαμένος Αλλά μια M3 με σειριακό ή DSG καθόλου δε θα με χάλαγε -όπως και RS4 άλλωστε)
Μετά από δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα με SMG (BMW M5) και F1( Maserati 4200 Cambiocorsa και Ferrari F430 F1) έχω να πώ ότι τα σασμάν με μετατροπέα ροπής είναι μακράν καλύτερα.....
Μετά από δεκάδες (εκατοντάδες ?) χιλιάδες χιλιόμετρα με εξάρι μηχανικό σειριακό (Yamaha & Suzuki ) καθώς και ό,τι καλύτερο σε 'H-pattern' (Honda ) έχω να πω ότι τα εξάρια σειριακά είναι μακράν καλύτερα
Σοβαρότερα τώρα, εξαρτάται από τη ροπή του κινητήρα -με μια επαρκώς επίπεδη καμπύλη ροπής (πχ. Turbo) ένα καλό αυτόματο είναι μια χαρά λύση. Αλλά δυσκολεύομαι να καταλάβω που κολλάει το συμβατικό αυτόματο με υψηλόστροφα ατμοσφαιρικά μοτέρ όπως αυτά που λες.
Γούστα
-
Ο χρήστης chazlp1989 έγραψε:
Συγκριτικό στο βρετανικό EVO τοποθετεί την Μ3 στην κορυφή της κλάσης. Εξαιρετικά αυτοκίνητα πάντως και τα τρία! Ψήφος στην Μπέμπα λοιπόν. Αν όμως κάποιος χρειάζεται πέντε πόρτες και παντιλίκια, η Μερκ είναι μια χαρά!
Μπορεί ενναλακτικά να κάνει λίγη υπομονή
Εσύ, αυτός και ο sv2!
Εγώ κουπέ θέλω, ο οικογενειάρχης όμως σύντομα θα έχει την 4πορτη M3 του
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εγώ κουπέ θέλω, ο οικογενειάρχης όμως σύντομα θα έχει την 4πορτη M3 του
Eμείς ρε που είαμστε συμπέθεροι, θέλουμε 4πορτη
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Εγώ κουπέ θέλω, ο οικογενειάρχης όμως σύντομα θα έχει την 4πορτη M3 του
Eμείς ρε που είαμστε συμπέθεροι, θέλουμε 4πορτη
ειστε gay συμπεθεροι....
φτασαμε στην εποχη που η μερκ ειναι πιο αγρια απο τη προπελα..
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
...δυσκολεύομαι να καταλάβω που κολλάει το συμβατικό αυτόματο με υψηλόστροφα ατμοσφαιρικά μοτέρ...Στην αίσθηση που σου δίνει ο υδραυλικός μετατροπέας ροπής σε σχέση με ένα συμβατικό συμπλέκτη που τον διαχειρίζεται το αυτόματο σασμάν. Η εκκίνηση σε κίνηση μέσα στη πόλη είναι διαφορετική, το παρκάρισμα κλπ. Το πατινάρισμα του υδραυλικού μετατροπέα ροπής είναι πιο ομαλό στην εκκίνηση αλλά πιο σημαντικό είναι ο πολλαπλασιασμός της ροπής του κινητήρα καθώς 'πατινάρει' ο μετατροπέας (πολλαπλασιάζει τη ροπή μέχρι 2-2,5 φορές καθώς πατάς το γκάζι ενώ το αμάξι δεν κινείται). Μανούβρες, ανέβασμα σε πεζοδρόμιο, παρκάρισμα σε ανηφόρες με υδραυλικό μετατροπέα ροπής είναι πολύ καλύτερο παρά με συμβατικό συμπλέκτη.
εντιτ
συμβατικό αυτόματο σημαίνει υδραυλικός μετατροπέας ροπής -
Εχω οδηγήσει αμερικάνικο με ροπάκλα και με συμβατικό αυτόματο και ήταν
Αλλά τέτοια αυτοκίνητα δεν τα αγοράζεις για την κίνηση στην πόλη
@pad, τι ξέρεις για το SMGIII ?
-
-
Audi RS4 vs. ΒMW M3 vs. Mercedes C63 AMG