-
Μήπως ήθελες να βάλεις αυτό το link.
Αυτό που έδωσες σε βγάζει σε παλαιό Citroen commercial
-
Ηρθε και το αγωνιάρικο.
-
Έχει έρθει εδώ και μέρες. Δες την προηγούμενη σελίδα.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Youtube VideoΣτο Ring!!!!!
Στο 7.38 ήταν τα R32/R34.
Κάπου εκεί κοντά είναι και τα Pagani Zonda F/Koenigsegg CCR
-
opterios
Το εφτιαξα .Ευχαριστω.. -
Ξαναανοιγω το τοπικ,γιατι προσεξα κατι αρκετα ενδιαφερον για το GT R.
Εχει δυο αξονες μεταδοσης!Ο πρωτος ξεκιναει απο τον κινητηρα και πηγαινει προς το πισω αξονα οπου βρισκεται το κιβωτιο ,αλλα και ο συμπλεκτης του ATESA!Aπο εκει πισω ξεκιναει ο δευτερος αξονας ο οποιος ξαναμεταφερει τη κινηση μπροστα,με τη διαφορα οτι τωρα καταληγει στο μπροστα διαφορικο.
Το αυτοκινητο ειναι βασικα πισωκινητο και μπροστα μπορει να μεταφερθει μεχρι 50% της ροπης.
Ενδιαφερον δεν ειναι ?Υπαρχει αραγε αλλο τετοιο αυτοκινητο με τετοια διαταξη??Eννοω να πηγαινει η κινηση στο πισω αξονα και να ξαναγυριζει μπροστα.Και να υπαρχουν δυο σχεδον ισομεγεθεις αξονες μεταδοσης μιας και αλλα τετρακινητα εχουν δυο αξονες μεταδοσης.
Αλλο ενα στοιχειο που δειχνει ποσο ψαγμενο ειναι το GTR...Βρηκα και μια ωραια φωτο...
Funky και λοιποι datsunisti....περιμενω
Για να συγκρινουμε δειτε πως ειναι η εκδοση του ΑTTESA σε INFINITY,το οποι εχει το κιβωτιο ταχυτητων μπροστα και οχι στο πισω αξονα οπως το GTR.
-
Ενδιαφέρον!
-
Δε θα έχει και περισσότερες απώλειες όμως έτσι?
-
Τέτοια διάταξη είχαν τα Ford RS200 του Group B (1986).
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τέτοια διάταξη είχαν τα Ford RS200 του Group B (1986).Μα αυτα ηταν κεντρομηχανα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τέτοια διάταξη είχαν τα Ford RS200 του Group B (1986).Ναι αλλά αυτά δεν ήταν κεντρομήχανα;
-
Θεωρητικά, από όσο ξέρω τη συγκεκριμένη διάταξη με τους δύο άξονες μετάδοσης τη χρησιμοποίησαν στο GT-R για καλύτερη κατανομή (φυσικά, σχεδόν όλα τα transaxle έχουν τέτοιο στόχο) βάρους αλλά και για καλύτερη ψύξη του συστήματος μετάδοσης. Μέσω ενός καναλιού ροής αέρα μπορεί το κιβώτιο και το σύστημα συμπλεκτών να ψύχεται με καλύτερο τρόπο από ότι αν ήταν κολλημένο πίσω από τον κινητήρα.
Επίσης, υπάρχει όφελος στη χωροταξία των θέσεων οδηγού-συνοδηγού.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Τέτοια διάταξη είχαν τα Ford RS200 του Group B (1986).
Μα αυτα ηταν κεντρομηχανα.
χτύπησε το τηλ. και άργησα στην υποβολή....
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Τέτοια διάταξη είχαν τα Ford RS200 του Group B (1986).
Μα αυτα ηταν κεντρομηχανα.
Σωστά, εννοούσα ανάποδα, δηλ. κιβώτιο μπροστά, μηχανή στο κέντρο.
-
Μαλλον ετσι ειναι και το RS200..Δε βλεπω και καθαρα τη φωτο...Πολυ λεπτος δεν ειναι ο ενας απο τους δυο αξονες? -
0-60 mph se 3.3 sec!
http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... =124017?#3 -
καλη επιτυχια στα υπολοιπα αυτοκινητα...
-
Περιμένουμε και την τιμή... αν παίζει ανάμεσα στα 130-170k δεν βλέπω τον λόγο γιατι να πάει κανείς σε ένα R8,911,M6 κλπ και αν είναι πιστή στον κόσμο της βελτίωσης... αντε γεια!
prestige? ποιός το χρειάζεται?
-
-
Απόλυτα λογικό να μην πουλήσει τίποτα σε αυτήν την τιμή, οπότε τσάμπα θα γίνει η εισαγωγή.
Όταν αλλού φτάνει τα 70Κ δολάρια...
Και εγώ δεν έχω ακούσει για επίσημη εισαγωγή στην Ελλάδα, ό,τι γίνει θα είναι παρασκηνιακό. Για την Ευρώπη είπαν ότι θα έρθει το 2009 και σε επιλεγμένες (μεγάλες) αγορές.
Υ.Γ. Τα 480 άλογα και τα 60 κιλά ροπή είναι στον τροχό, οπότε ίσως δεν υπάρξει η high performance έκδοση στα 530 που λεγόταν.
Nissan GT-R