-
Άντε ότι προλάβει να πουλήσει ακόμα η χ3 μέχρι να βγεί το αστέρι. Κάτι αντίστοιχο προβλέπω που έγινε με την χ5 και την Μ. Άλλα κόλπα και με λίγη καλύτερη φορολογία στα 1,8 και κάτω απο τα 40000 θα σκίσει
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Άντε ότι προλάβει να πουλήσει ακόμα η χ3 μέχρι να βγεί το αστέρι. Κάτι αντίστοιχο προβλέπω που έγινε με την χ5 και την Μ. Άλλα κόλπα και με λίγη καλύτερη φορολογία στα 1,8 και κάτω απο τα 40000 θα σκίσειΗ καλύτερη φορολογία του 1,8 καλό θα είναι να το βοηθήσει να βγει κάτω από 40Κ. Αν είναι και χαριτωμένο σε εμφάνιση (που ακόμα δεν με πείθει) και καλό στο δρόμο (και εκτός δρόμο) ακόμα καλύτερα αλλά όπως λες ξέρουμε ότι το αστέρι πουλάει έτσι κι αλλιώς...
Λέω για την τελευταία A-class την 150 που οδήγησα νομίζω το Πάσχα.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Άντε ότι προλάβει να πουλήσει ακόμα η χ3 μέχρι να βγεί το αστέρι. Κάτι αντίστοιχο προβλέπω που έγινε με την χ5 και την Μ. Άλλα κόλπα και με λίγη καλύτερη φορολογία στα 1,8 και κάτω απο τα 40000 θα σκίσει
Η καλύτερη φορολογία του 1,8 καλό θα είναι να το βοηθήσει να βγει κάτω από 40Κ. Αν είναι και χαριτωμένο σε εμφάνιση (που ακόμα δεν με πείθει) και καλό στο δρόμο (και εκτός δρόμο) ακόμα καλύτερα αλλά όπως λες ξέρουμε ότι το αστέρι πουλάει έτσι κι αλλιώς...
Λέω για την τελευταία A-class την 150 που οδήγησα νομίζω το Πάσχα.
Τι ακριβώς δεν σου άρεσε πέρα απο την αδύναμη μηχανή και για πόσα χιλιόμετρα το οδήγησες
-
Eγω παλι την Α150 που οδηγησα το καλοκαιρι νομιζω, τη βρηκα τρομερο αμαξακι (για τα δικα μου -οχι και τοσο εξεζητημενα γουστα- ).
Ανετο εσωτερικό, ποιοτικό, καλά φρένα ανετη ανάρτηση. Κάθεσαι ψηλά - οτι πρεπει για την πόλη- και επίσης μου αρέσει και η εξωτερική της εμφάνιση..
Το μοτέρ της για μέσα στην πόλη είναι καλό, σχετικά ροπάτο χαμηλά, στην Εθνική δεν θα το ελεγα αργό, απλά 'ουτε κρυο ούτε ζέστη'.Ξαναλέω όμως ότι τα περισσότερα χιλιόμετρα της ζωης μου τα εχω κάνει με ενα σενταν 1600 κυβικών και 90 αλόγων και ενα μίνι 1000κυβικών και 60 αλόγων.
Θα την έπαιρνα;; Χμμμ, ίσως μεταχειρισμένη σε καλή τιμή και κατάσταση, σίγουρα όχι καινούργια με αυτό το κόστος.
Α! και την οδηγούσα για καμιά βδομάδα. (Μετά οδηγούσα για 2-3 μέρες Smart for four Brabus edition....άάάάάάλλο φρούτο)
-
Δεν πάνε καλά μου φαίνεται...
Τελικά θα λέγεται GLK
@νδρέας
-
Aυτό το ξύλο......
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Δεν πάνε καλά μου φαίνεται...
Τελικά θα λέγεται GLK
@νδρέας
Που είναι η εικόνα;
-
ΑΝ Ι ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΒΓΕΙ ΕΩΣ 40.000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΠΟΛΥ..ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΒΕΣΤ ΣΕΛΛΕΡ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΕΥΘΕΙΝΕΤΑΙ.ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΔΑ ΤΑ SUV.ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ Χ3.ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ Χ3 ΠΟΘ ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΟ 2010.
-
Και απο την μεθεπομενη που θα βγει το 2016 σου λεω εγω...
-
Ας αλλάξει κάποιος τον τίτλο σε GLK
-
http://www.worldcarfans.com/9071217.011 ... d-the-city
-
Τι χαλι ειναι αυτο απο μπροστα??? Οχι οτι απο τις αλλες γωνιες ειναι ομορφο...
-
Κι εμένα μ'αρέσει... να πάω να το κοιτάξω μήπως;
-
Μικρογραφία της τετράγωνης GL και όχι της καλαίσθητης ML ... Συμπαθητικό αλλά η X3 είναι ομορφότερη.
ΥΓ. Από το πλάι το προφίλ ... κάτι δεν μου κάθεται καλά ... Με το παραφουσκωμένο πίσω φτερό μου θυμίζει Drugster μινιατούρα της Hot Wheels...
-
-
Bangle-ίζει επικίνδυνα!
-
To MLK της ταιριάζει πιο πολύ σαν όνομα... Δεν έχω δει πιο άσκημο αυτοκίνητο τους τελευταίους μήνες, που να προέρχεται από τέτοιον κατασκευαστή...
@νδρέας
-
Συμφωνω ,ειναι πολυ ασχημο, οπως και το GL...Αναρωτιεμαι γιατι ακολουθησαν τα ,σχεδιαστικα ,βηματα της GL και οχι της ΜL...
Ισως ηθελαν να διαφοροποιησουν τα δυο μικροτερα SUV για να μην κλεψει πωλησεις το GLK apo to ML... -
Μαλλον δεν εχετε κατανοησει οτι ειναι ο μικρος αδερφος του GL και οχι του ML. Η GLK θα επρεπε να εχει καποια αισθητικα στοιχεια του GL αλλιως θα εβγαζαν κατι πιο στρογγυλεμενο που λετε και θα το βαφτιζαν ΜLK. Που ξερεις μπορει να ετοιμαζουν τιποτε και να μην το καταλαβαμε. Η Mercedes τελευταια εχει την ταση να κατεβαζει δυο μοντελα σε καποιες κατηγοριες οπως ML και GL, S class και CLS παντα βρισκει ενα μικρο παραθυρο στο positioning των μοντελων της.
-
Το εχουμε κατανοησει...πληρως μαλιστα.Το λογο δεν καταλαβαινουμε.
Μercedes GLK