-
taurus δεν κάνω υπόδειξη σε κανένα όπως σωστά λέει ο Vasgti και αν φάνηκε κάτι τέτοιο...απολογούμαι. Ξέρετε...ο γραπτός λόγος είναι πολύ εύκολα παρεξηγήσιμος.
Μίλησα για όρια...και γενικότερα σεβασμό και προσοχή στο πως παρουσιάζουμε τις απόψεις μας σε κάποιο portal που το διαβάζει ο οποιοσδήποτε.
ΟΚ...οι 4Τ έχουν ξεκαθαρίσει τη θέση τους...αλλά ΠΟΤΕ δε ξέρεις τι γίνεται. Αυτό έχω μάθει στη ζωή μου...όπως και έχω μάθει να προσέχω τι λέω/γράφω. Εγώ όμως (!!)...και προς Θεού δεν έχω το δικαίωμα να πω κάποιος τι να κάνει. Απλά αναφέρω την εμπειρία μου...και αναφέρω τι μπορεί αν συμβεί. Τέλος θα πω...ότι ασχολούμαι με το internet στην επαγγελματική μου ζωή και γνωρίζω τι μπορεί να γίνει.
Bottom line...αυτό που λέω είναι ΠΡΟ ΣΟ ΧΗ...που προφανώς όπως είπε ο Vasgti πολύ σωστά το κατάλαβε ο φίλος μας skullone και έριξε τους τόνους.
Και μιας το αναφέραμε...προσοχή στο ίντερνετ παιδιά...ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ σε κανένα facebook/pathfinder κλπ μην ποστάρετε διευθύνσεις και προσωπικά στοιχεία. By the way skullone...αν θέλεις να με ακούσεις, σε συμβουλεύω να βγάλεις το προφίλ σου από το pathfinder...ή τελοσπαντων να απενεργοποιήσεις την δυνατότητα να φαίνεται δημόσια. Υπάρχουν άνθρωποι που ασχολούνται επαγγελματικά με τέτοια scams και δικηγόροι που ειδικεύονται σε internet fraud...με αφορμή το θέμα αυτό...χτυπάω το καμπανάκι.
-
Καλα ποιος βαζει το τηλεφωνο του ή την διευθυνση του στο hi5/facebook κλπ?
-
συνηθως οι απελπισμενοι...
εξαιρουνται οι παροντες.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αλήθεια, γιατί παραβλέπουμε τη δύναμη του μέσου; Ο κόσμος εκεί έξω είναι άσχετος και αυτή η κωλοφυλλάδα διαμορφώνει άποψη και ρεύμα. Πολύς κόσμος τώρα έχει ήδη βγάλει το Bravo από τις επιλογές του.Κι εδώ συμπληρώνω τα εξής:
- Αν είναι εκβιασμός για λόγους διαφήμισης, είναι ο πιο χυδαίος που έχω δει.
- Από την άλλη, με το αποτέλεσμα που μπορεί να φέρει αυτό το άρθρο του AMS, γιατί να πιστέψω ότι η VAG (που θα εισπράξει αυτό το ρεύμα πελατών που θα απορρίψουν το Bravo έχοντας πιστέψει το AMS/Auto Triti) είναι αμέτοχη;
Κωνσταντινε αν ησουν δικηγορος του Τριανταφυλλη η της VAG με το παραπανω κειμενο δεν θα μπορουσες να τυλιξεις τον skullone σε μια κολλα χαρτι;
Αυτο προσπαθουν να σου πουν οι φιλοι εδω μεσα.Τιθασευε λιγο την εκκρηκτικοτητα σου και προσεχε τα γραπτα σου.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Και μιας το αναφέραμε...προσοχή στο ίντερνετ παιδιά...ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ σε κανένα facebook/pathfinder κλπ μην ποστάρετε διευθύνσεις και προσωπικά στοιχεία. By the way skullone...αν θέλεις να με ακούσεις, σε συμβουλεύω να βγάλεις το προφίλ σου από το pathfinder...ή τελοσπαντων να απενεργοποιήσεις την δυνατότητα να φαίνεται δημόσια. Υπάρχουν άνθρωποι που ασχολούνται επαγγελματικά με τέτοια scams και δικηγόροι που ειδικεύονται σε internet fraud...με αφορμή το θέμα αυτό...χτυπάω το καμπανάκι.Το pathfinder το είχα ξεχάσει τελείως. Και μου είχαν στείλει κι ένα σωρό σχόλια για να διαφημίσουν διαδικτυακά fan clubs τραγουδιστών κλπ... Και στο mail του pathfinder έχω 3912 μηνύματα!!!
Εννοείται πως είναι ΟΛΑ spam. Ευτυχώς που δεν το χρησιμοποιώ για την καθημερινή μου επικοινωνία...
Περί spam και ηλεκτρονικού εγκλήματος πάντως είχα κάνει κάποτε μια εργασία στα πλαίσια μεταπτυχιακού μαθήματος. Για τους 'επαγγελματίες' αυτών των scams λες πολύ λίγα... Εκεί μέσα θα βρεις μέχρι και διακίνηση παιδικής πορνογραφίας. Μια ματιά να ρίξει κανείς στο... ποινικό βιογραφικό του κάθε spammer όπως αυτό παρατίθεται στο spamhaus.org, θα μείνει άναυδος.
Και σε hi5/facebook/myspace κλπ κλπ κλπ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως δε βάζει κανένας ούτε τηλέφωνα ούτε διευθύνσεις οικίας ούτε τίποτα. Πολλά έχουν δει τα μάτια μας...
-
Ti παίχτηκε ρε παιδιά??
Μας πήραν στο κυνήγι??
-
Όχι βέβαια!
-
Έχω όμως ακόμα κάποια ερωτηματικά και μάλλον θα κατευθυνθώ στην εθνική να δοκιμάσω να το διαπιστώσω και μόνος μου.
- Έστω ότι πιάνω 100 χ.α.ω. με το αυτοκίνητο και δεν φρενάρω καθόλου. Πες ότι έχω μείνει από φρένα και δεν ξέρω να κατεβάσω ταχύτητα, ούτε να κάνω ελιγμούς ούτε τίποτα. Οι τριβές των ελαστικών με το δρόμο και το φρενάρισμα απ'τον κινητήρα (όλοι μας θα έχουμε παρατηρήσει πως, αν αφήσουμε το αυτοκίνητο χωρίς γκάζι, θ'αρχίσει να επιβραδύνει και λόγω του κινητήρα - ειδικά όσοι έχουμε εμβολοφόρους κινητήρες και όχι Wankel) σε πόση απόσταση θα με σταματήσουν;
- Έστω ότι εξαντλώ όλο το μήκος ενός αεροδιαδρόμου (ας πούμε ότι ο αεροδιάδρομος έχει μήκος 1000 μέτρα και ότι χρειάστηκα 400 μέτρα για να φτάσω τα 100 χ.α.ω., άρα μου μένουν 600 μέτρα) για μια δοκιμή πέδησης 100-0.
2.α. Στα 600 μέτρα που απομένουν, οι τριβές και το φρενάρισμα λόγω κινητήρα πόσο θα έχω επιβραδύνει; Δηλαδή η εναπομένουσα ταχύτητά μου πόση θα είναι;
2.β. Αυτή η εναπομένουσα ταχύτητα θα είναι αρκετή για να περάσω ορμητικά το χωμάτινο μέρος μετά τον αεροδιάδρομο, να ρίξω το συρματόπλεγμα και να καταλήξω στο ανάχωμα ή θα ακινητοποιηθώ τελικά πριν το συρματόπλεγμα;
Υποθέτω πάντα ότι δεν φρέναρα ποτέ. Ότι δεν έχω καθόλου φρένα.
Λοιπόν, πάω να βρω μια μεγάλη κι έρημη ευθεία να δω από μόνο του το αυτοκίνητο σε πόση απόσταση θα ακινητοποιηθεί, μόνο με τις τριβές των ελαστικών και με το φρενάρισμα λόγω κινητήρα.
Τα λέμε αύριο. Α, το Clio μου σύμφωνα με παλιά δοκιμή των 4Τ ζυγίζει κάπου 1100 κιλά, άρα βρίσκεται αρκετά κοντά στο Bravo. Βάλτε και 30 κιλά βενζίνη περίπου + τα σχεδόν 70 μου κιλά, έχουμε μια καλή προσέγγιση.
-
Αυτο που λες ειναι δυσκολο να γινει, γιατι δεν μπορεις να βρεις την κλιση του δρομου.
-
Ναι, μπορεί λιγάκι ο skullone να υπερέβαλλε, αλλά αλήθεια είναι ότι από δημοσιογραφία του κώλου έχουμε δει μπόλικη.
Έτσι όπως μου φαίνεται, το A.M.S ξεφτιλίστηκε παντελώς. Δεν το είχα και σε μεγάλη υπόληψη, αλλά ο όλος χειρισμός του θέματος μάλλον για γέλια είναι.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Έχω όμως ακόμα κάποια ερωτηματικά και μάλλον θα κατευθυνθώ στην εθνική να δοκιμάσω να το διαπιστώσω και μόνος μου.- Έστω ότι πιάνω 100 χ.α.ω. με το αυτοκίνητο και δεν φρενάρω καθόλου. Πες ότι έχω μείνει από φρένα και δεν ξέρω να κατεβάσω ταχύτητα, ούτε να κάνω ελιγμούς ούτε τίποτα. Οι τριβές των ελαστικών με το δρόμο και το φρενάρισμα απ'τον κινητήρα (όλοι μας θα έχουμε παρατηρήσει πως, αν αφήσουμε το αυτοκίνητο χωρίς γκάζι, θ'αρχίσει να επιβραδύνει και λόγω του κινητήρα - ειδικά όσοι έχουμε εμβολοφόρους κινητήρες και όχι Wankel) σε πόση απόσταση θα με σταματήσουν;
- Έστω ότι εξαντλώ όλο το μήκος ενός αεροδιαδρόμου (ας πούμε ότι ο αεροδιάδρομος έχει μήκος 1000 μέτρα και ότι χρειάστηκα 400 μέτρα για να φτάσω τα 100 χ.α.ω., άρα μου μένουν 600 μέτρα) για μια δοκιμή πέδησης 100-0.
2.α. Στα 600 μέτρα που απομένουν, οι τριβές και το φρενάρισμα λόγω κινητήρα πόσο θα έχω επιβραδύνει; Δηλαδή η εναπομένουσα ταχύτητά μου πόση θα είναι;
2.β. Αυτή η εναπομένουσα ταχύτητα θα είναι αρκετή για να περάσω ορμητικά το χωμάτινο μέρος μετά τον αεροδιάδρομο, να ρίξω το συρματόπλεγμα και να καταλήξω στο ανάχωμα ή θα ακινητοποιηθώ τελικά πριν το συρματόπλεγμα;
Υποθέτω πάντα ότι δεν φρέναρα ποτέ. Ότι δεν έχω καθόλου φρένα.
Λοιπόν, πάω να βρω μια μεγάλη κι έρημη ευθεία να δω από μόνο του το αυτοκίνητο σε πόση απόσταση θα ακινητοποιηθεί, μόνο με τις τριβές των ελαστικών και με το φρενάρισμα λόγω κινητήρα.
Τα λέμε αύριο. Α, το Clio μου σύμφωνα με παλιά δοκιμή των 4Τ ζυγίζει κάπου 1100 κιλά, άρα βρίσκεται αρκετά κοντά στο Bravo. Βάλτε και 30 κιλά βενζίνη περίπου + τα σχεδόν 70 μου κιλά, έχουμε μια καλή προσέγγιση.
Έχω πει και το άλλο και θα το ξαναπώ.
Έχοντας οδηγήσει παραπάνω από μια φορά σε αεροδιάδρομο (Ελληνικό, Τρίπολη, Ρόδο), αυτό που έχω δει είναι οτι το πλάτος τους είναι τόσο μεγάλο, που μπορεί ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ, αφού πέσει η ταχύτητα (ας πούμε) στα 60, να κάνει Α-ΝΕ-ΤΟ-ΤΑ-ΤΑ ένα ωραιότατο U-turn, χωρίς ΚΑΝ να ακουστούν τα λάστιχα του αυτοκινήτου (πόσο μάλλον να ζοριστεί), άν χρησιμοποιήσει όλο το διαθέσιμο πλάτος.
Εμμέσως πλην σαφώς, το Α/Τ προσάπτει μεγάλες δόσεις κουλαμάρας στους συντάκτες του. -
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Αυτο που λες ειναι δυσκολο να γινει, γιατι δεν μπορεις να βρεις την κλιση του δρομου.0%
Οτιδήποτε άλλο απλά θα δημιουργούσε πρόβλημα στις μετρήσεις. Οι αεροδιάδρομοι έχουν αυτή την κακή τάση να είναι επίπεδοι.
-
Λοιπόν, μια και, όπως φαίνεται, ή είμαι ο μόνος αναλώσιμος εδώ μέσα ή είμαι ο μόνος που αυτό που ισχυρίζονται κάποιοι δεν το πιστεύει αν δεν το δει στην πράξη, βγήκα προ ολίγου στην Εθνική οδό του Β.Ο.Α.Κ. (Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης) και συγκεκριμένα στο τμήμα μεταξύ κόμβου Σούδας και κόμβου Μουρνιών, όπου εκμεταλλεύτηκα τη ΛΕΑ (με αλάρμ αναμμένα) και την ανύπαρκτη κίνηση. Προτού μου την πέσετε ότι έβαλα κόσμο σε κίνδυνο, σας ενημερώνω ότι για κάθε δοκιμή περίμενα πρώτα να σιγουρευτώ ότι δεν είχα αυτοκίνητα ούτε μπροστά ούτε πίσω μου, για να είμαι σίγουρος ότι αν κάνω καμμιά βλακεία η μπάλα θα πάρει μόνον εμένα. Έκανα λοιπόν τις δικές μου - ΟΧΙ πιστοποιημένες με ISO και σίγουρα ΟΧΙ πραγματικά επιστημονικές, αλλά απλώς ενδεικτικές - δοκιμές.
Με μετρητικό όργανο τον ημερήσιο οδομετρητή του αυτοκινήτου προσπάθησα να βγάλω συμπέρασμα. Ξέρω ότι η αναλυτικότητα του συγκεκριμένου οργάνου είναι ανύπαρκτη, γιατί πάει με διαστήματα 100 μέτρων. Άρα, μπορώ να θεωρήσω ότι διήνυσα 100 μέτρα ΜΟΝΟΝ τη στιγμή που ο οδομετρητής έχει μόλις γράψει 100 μέτρα. Εννοείται πως μεταξύ της ένδειξης 400 και 500 μέτρων μπορεί να είμαι οπουδήποτε - στα 430, στα 450, στα 470 μέτρα.
Για την επιτάχυνση από τα 0 ως τα 100 km/h χρειάστηκα κάτω από 400 μέτρα (ο οδομετρητής είχε ήδη γράψει 300 μέτρα, άρα ήμουν πάνω από τα 300 και κάτω από τα 400). Σε κάθε περίπτωση, διατηρώντας την ταχύτητα στα 100km/h, μηδένιζα τον οδομετρητή και ξεκινούσα τη διαδικασία πέδησης. Άφηνα πρώτα ένα διάστημα μερικών δευτερολέπτων που είναι το διάστημα κατά το οποίο ένας δοκιμαστής διαπιστώνει ότι δεν έχει φρένα.
Στην πρώτη φάση έκανα δύο δοκιμές ΧΩΡΙΣ κατέβασμα ταχύτητας, αφήνοντας την ΤΡΙΤΗ σχέση στο κιβώτιο και περιμένοντας να επιβραδύνει το αυτοκίνητο μόνο με την τριβή και τον κινητήρα. Το αυτοκίνητο επιβράδυνε μέχρι τα 20 περίπου km/h, τα οποία μετά διατήρησε σταθερά. Ο οδομετρητής έγραψε 400 μέτρα και ήταν πριν το σημείο να γράψει 500. Άρα: Από 100-20 km/h η απόσταση επιβράδυνσης ΜΟΝΟ με τον κινητήρα και τις τριβές ήταν μεταξύ 400 και 500 μέτρων. Από τέτοια ταχύτητα ήταν πολύ εύκολο μετά κάποιος να βάλει πρώτη και να υποχρεώσει το αυτοκίνητο να επιβραδύνει κι άλλο, οπότε βάζοντας πέμπτη θα οδηγούσε σε σβήσιμο της μηχανής.
Στη δεύτερη φάση, χρησιμοποίησα ΜΟΝΟ κατεβάσματα ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε λίγο μετά τα 300 μέτρα. Μπορεί να ήταν 320 μέτρα, μπορεί 330 μέτρα.
Δεν χρησιμοποίησα χειρόφρενο, θεωρώντας ότι ο δοκιμαστής, βλέποντας ότι το πεντάλ δεν πιάνει, θα απέρριπτε την καταφυγή στο χειρόφρενο, σκεπτόμενος ότι δεν υπήρχε περίπτωση να πιάσει ούτε αυτό.
Συνεπώς: Ολόκληρος ο αεροδιάδρομος (με μήκος >1000m) αρκούσε για να ακινητοποιηθεί χωρίς περαιτέρω συνέπειες το αυτοκίνητο.
Δεν θεωρώ ότι η δοκιμή μου μπορεί να πει με ακρίβεια πόσα μέτρα χρειάζονται για να επιταχύνει ως τα 100 και κατόπιν να ακινητοποιηθεί ένα αυτοκίνητο υπό αυτές τις συνθήκες, αλλά δείχνει ότι η απόσταση γι'αυτήν τη διαδικασία είναι μικρότερη του χιλιομέτρου και δεν δικαιολογεί καθόλου όλα όσα είδαμε (σπασμένο συρματόπλεγμα, κάθισμα του αυτοκινήτου στο ανάχωμα κλπ). Συνεπώς, ο Dr. Power έχει κάθε δικαίωμα να θέτει τα ερωτήματα και τους υπαινιγμούς που θέτει.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αυτο που λες ειναι δυσκολο να γινει, γιατι δεν μπορεις να βρεις την κλιση του δρομου.
0%
Οτιδήποτε άλλο απλά θα δημιουργούσε πρόβλημα στις μετρήσεις. Οι αεροδιάδρομοι έχουν αυτή την κακή τάση να είναι επίπεδοι.
Όχι όλοι... Πχ, το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ρόδου έχει μια σαφέστατη και εμφανέστατη κλίση.
-
Επίσης νομίζω ότι και το αεροδρόμιο στο Τυμπάκι έχει κλίση. Θυμάμαι που το ανέφεραν σε κρητικές εφημερίδες μέλη αερολεσχών μιλώντας για τις δυσκολίες που παρουσιάζουν οι αεραθλητικές δραστηριότητες εκεί.
-
Οι αεροδιάδρομοι δεν κάνουν 'κοιλιά' στο κέντρο γενικώς;
Του Ελληνικού αυτή την αίσθηση μου δίνει. Είναι πιθανό να έχει φτιαχτεί επίτηδες έτσι;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Οι αεροδιάδρομοι δεν κάνουν 'κοιλιά' στο κέντρο γενικώς;Του Ελληνικού αυτή την αίσθηση μου δίνει. Είναι πιθανό να έχει φτιαχτεί επίτηδες έτσι;
Ναι, έτσι είναι.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αυτο που λες ειναι δυσκολο να γινει, γιατι δεν μπορεις να βρεις την κλιση του δρομου.
0%
Οτιδήποτε άλλο απλά θα δημιουργούσε πρόβλημα στις μετρήσεις. Οι αεροδιάδρομοι έχουν αυτή την κακή τάση να είναι επίπεδοι.
Για τον δρομο που θα κανει τις δοκιμες ειπα τι κλισει θα εχει οχι για τον αεροδιαδρομο.
-
Δύο παρατηρήσεις:
(α) ΔΕΝ είναι αεροδιάδρομοι (αυτός ό όρος αφορά ιδεατούς 'ουράνιους' διαδρόμους στους οποίους κινούνται τα αεροσκάφη όντας εν πτήσει) αλλά διάδρομοι απο-προσγείωσης, και
(β) ΟΛΟΙ έχουν κλίσεις τόσο κατά τον διαμήκη άξονα όσο και κατά την εγκάρσια έννοια, για την απορροή των ομβρίων κτλ... -
Νέο άρθρο...
Ο χρήστης Το Auto Triti στις 18/12/2007 έγραψε:
To Bravo στη δικαιοσύνηΔιαβάστηκε από 1048 αναγνώστες
TEST: 18/12/2007Στις 11 Δεκεμβρίου έγινε ένα ακόμη δικαστήριο της Fiat εναντίον μας. Η Fiat ζήτησε για μια ακόμη φορά να σταματήσουμε να ενημερώνουμε τον κόσμο για το θέμα του Fiat Bravo 1.4 90 ps και να αποσύρουμε όλα τα σχετικά δημοσιεύματα.
Στα πλαίσια της δίκης αυτής η διευθύντρια επικοινωνίας της Fiat Hellas, κατέθεσε ενόρκως, ότι: “Είναι χαρακτηριστικό ότι ….(ο εκδότης του Auto Motor und Sport) ζήτησε να εξεταστούν πέντε αυτοκίνητα, τυχαία επιλεγμένα, το οποίο δεχθήκαμε , λέγοντας όμως ότι ακόμα και αν κάτω από αυτές τις συνθήκες, η δοκιμή αποδείκνυε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, θα επέμενε να ζητάει μέσα από τις εκδόσεις του την αλλαγή των φρένων, με την αύξηση της διαμέτρου των δίσκων. Η συμπεριφορά του είναι εξαιρετικά κακόπιστη.”
Η Fiat λοιπόν πιστεύει ότι δεν έχουμε δικαίωμα να εκφράζουμε δημόσια την αντίθεση μας για το μέγεθος των φρένων του νέου Bravo 1.4 90 ps.
Το θέμα βέβαια είναι ότι στην ελληνική αγορά κυκλοφορούν 350! μικρομεσαία. (12 Focus, 10 Astra, κ.ο.κ.) και όλα φοράνε μεγάλα φρένα. Άρα η ερώτηση είναι γιατί η Fiat έβαλε στο Bravo 1.4 90ps 30% μικρότερα φρένα όταν όχι μόνο όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας, αλλά και όλα τα άλλα Bravo, φοράνε μεγάλα φρένα.
Το πρόβλημα για την Fiat είναι ότι αυτή η ερώτηση δεν έχει απάντηση. Είναι προφανές ότι κανένας δεν θα βάλει την οικογένειά του μέσα σ’ένα αυτοκίνητο με 30% μικρότερα φρένα. Αρα η Fiat προσπαθεί αυτή η πληροφορία να μην φτάσει στους καταναλωτές.
Από την άλλη μεριά οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου κάνουν αυτή ακριβώς την δουλειά. Ενημερώνουν το κοινό, γι’αυτά, ακριβώς, που οι εταιρείες προσπαθούν να κρύψουν.
Είναι αλήθεια βέβαια ότι κάποιοι δημοσιογράφοι απέκρυψαν την πληροφορία αυτή για τα 30% μικρότερα φρένα του Bravo 1.4 90 ps. Θα είχαν τους λόγους τους, υποθέτουμε.
Εμείς κρίναμε ότι το κοινό μας δικαιούται την ενημέρωση αυτή, ακόμα και αν χρειαστεί να αντιμετωπίσουμε την Fiat στα δικαστήρια.
Αξίζει επίσης να αναφερθούμε στην επανάληψη του τεστ που ζήτησε η Fiat και γιατί δεν έγινε τελικά.
Η αλήθεια είναι ότι η Fiat ήθελε ένα τεστ με αυτοκίνητα που θα είχε προετοιμάσει ειδικά για τον σκοπό αυτό και όχι με τυχαία αυτοκίνητα. Ξεσκεπάστηκαν δε τελείως οι προθέσεις της, όταν αρνήθηκε να δώσει 5 τυχαία αυτοκίνητα για τεστ όχι μόνο σε μας, αλλά και στον Οργανισμό Προστασίας Καταναλωτών, ΕΚΠΟΙΖΩ. Προτίμησε τελικά πιο ευέλικτους δημοσιογράφους.
Βοήθεια στην Fiat ανέλαβε να δώσει ιστορικό περιοδικό του χώρου, που δέχτηκε να κάνει τεστ, με ότι αυτοκίνητο του έδινε η Fiat. Το τεστ μάλιστα λέγεται ότι ήταν συγκριτικό. Όμως δεν δημοσιεύτηκε ποτέ. Ισως συνετέλεσε σ’αυτό το γεγονός, η φήμη, ότι ένα από τα αυτοκίνητα του συγκριτικού απέτυχε παταγωδώς, καθώς έμεινε από φρένα και κατέληξε στα χωράφια. Έτσι το ιστορικό περιοδικό αποφάσισε να μην δημοσιεύσει το τεστ και δεν μάθαμε ποτέ αν το Bravo τα κατάφερε τελικά, ούτε ποιος κατέληξε στα χωράφια, όπως φημολογείται.
Διαφωνούμε επίσης κάθετα με την στάση της Fiat στην τελευταία ανάκληση. Η είδηση για την ανάκληση 15 μοντέλων της Fiat στην Γερμανία, λόγω προβλημάτων στα φρένα, αφορά τελικά και την Ελλάδα. Η Fiat Hellas μετά την δημοσίευση στο site μας της σχετικής είδησης, έστειλε e-mail στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ανακοινώνοντας ότι τελικά το θέμα αφορά και την Ελλάδα.
Δεν ξέρουμε αν η Fiat Hellas απέκρυψε το θέμα στην Ελλάδα λόγω του δικαστηρίου μαζί μας ή για όποιο άλλο λόγο. Θεωρούμε όμως απαράδεκτο το γεγονός ότι στη Γερμανία η όλη διαδικασία είχε ολοκληρωθεί στις 7 Δεκεμβρίου και στην Ελλάδα σήμερα 18 Δεκεμβρίου, δεν έχει καν αρχίσει. Και μιλάμε για πρόβλημα στα φρένα. Τι να πούμε;
Ανακλήσεις γίνονται σε όλες τις μάρκες. Το θέμα είναι πόσο υπεύθυνα και ευσυνείδητα το αντιμετωπίζει κάθε εταιρεία.
Κατανοούμε επίσης, το πρόβλημα κάποιων συναδέλφων, που φοβούμενοι τα δικαστήρια δεν γράψανε για τα 30% μικρότερα φρένα του Bravo 1.4 90 ps. Ούτε σε μας αρέσουν τα δικαστήρια. Θέλουμε όμως να διατηρήσουμε το δικαίωμα να λέμε ότι το Bravo 1.4 90 ps, πρέπει να εξοπλιστεί με μεγαλύτερα φρένα, αντίστοιχα μ’αυτά που φοράνε τα υπόλοιπα 350 μοντέλα της κατηγορίας του. Είμαστε σίγουροι ότι η ελληνική δικαιοσύνη θα συμφωνήσει μαζί μας
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων