-
Η Fiat προτεινει βαλβολινες με προδιαγραφh GL-5.
Mου προτειναν Amsoil MTG , οι οποιες εχουν ομως προδιαγραφη GL-4.Σωστο η λαθος?
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Η Fiat προτεινει βαλβολινες με προδιαγραφh GL-5.
Mου προτειναν Amsoil MTG , οι οποιες εχουν ομως προδιαγραφη GL-4.Σωστο η λαθος?
H GL5 έχει πρόσθετα υψηλής πίεσης. Αν το είδος των γραναζιών (μάλλον διαφορικού) είναι τέτοιο που απαιτεί πρόσθετα υψηλής πίεσης στην επιφάνεια των γραναζιών, δεν είναι σωστό να βάλεις GL4.
-
Tι καλο και δοκιμασμενο εχουμε λοιπον σε GL-5 (75W-80EP) ?
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
bpm/005.jpgκαι η μεγάλη αποκάλυψη...Οι άθλιες(εεε συγγνώμη...ΑΘΛΙΕΣ!!!)βαλβολίνες πάλι προσφορά της Shell!!!Και μάλιστα ποιων προδιαγραφών???API GL5,ενώ η Suzuki συστήνει αυστηρά API GL4!!!
Ορίστε...
http://i160.photobucket.com/albums/t168 ... C00501.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t168 ... C00500.jpgΤώρα το συνειδητoποίησα , σου βάλανε transaxle και ΟΧΙ gear oil . δηλ. αυτό :
http://www.epc.shell.com/Docs/GPCDOC_lo ... ax_ASX.pdf
Δες τι γράφει: Εφαρμογές ,διαφορικά και κιβώτια ταχυτήτων (όχι συγχρονιζέ)
Έπρεπε να σου βάλουν αυτές!!
http://www.epc.shell.com/Docs/GPCDOC_lo ... ax_GSX.pdfΕπειγόντως αλλαγή, ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ και πας να τους πεις οτι είναι εγκληματικό αυτό που έκαναν σε εσένα και σε άλλους. Μεγάλο λάθος ,ΔΕΝ κάνει για κιβώτια με συγχρονιζέ.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Τώρα το συνειδητoποίησα , σου βάλανε transaxle και ΟΧΙ gear oil . δηλ. αυτό :
http://www.epc.shell.com/Docs/GPCDOC_lo ... ax_ASX.pdf
Δες τι γράφει: Εφαρμογές ,διαφορικά και κιβώτια ταχυτήτων (όχι συγχρονιζέ)
Έπρεπε να σου βάλουν αυτές!!
http://www.epc.shell.com/Docs/GPCDOC_lo ... ax_GSX.pdfΕπειγόντως αλλαγή, ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ και πας να τους πεις οτι είναι εγκληματικό αυτό που έκαναν σε εσένα και σε άλλους. Μεγάλο λάθος ,ΔΕΝ κάνει για κιβώτια με συγχρονιζέ.
Είμαι στο παρα κάτι από το εγκεφαλικό!!!!!!!!!!!
Δηλαδή 'παίζει' να έχει γίνει κάποια ζημιά στο διαφορικό?
Τις κράτησα 4000χλμ!
Ε ρε κάτι $%^&κίες,που συμβαίνουν...
Θα ακουστούν τα σπασμένα Suzuki μείνετε συντονισμένοι!!!
Μωρέ κάτσε να περάσει η 3ετία και θα τα κάνω όλα μόνος μου!!!
-
Στο διαφορικό είναι Οκ, στο κιβώτιο ταχυτήτων όχι.
-
Είναι για φορτηγά που έχουν κιβώτια ταχυτήτων χωρίς συγχρονιζέ (με διπλό πάτημα συμπλέκτη αλλάζεις ταχύτητες).
Το συγχρονιζέ είναι ένα φρένο μπροστά στο κάθε γρανάζι που καθώς αλλάζεις ταχύτητα φέρνει τα γρανάζια στην ίδια ταχύτητα για να μη γρατζουνάνε καθώς εμπλέκονται. Αν το λιπαντικό γλιστράει πολύ, το συγχρονιζέ δεν προλαβαίνει να φρενάρει το γρανάζι και ακούγεται να γρατζουνάει καθώς εμπλέκεται.
Αν δεν γρατζουνάνε οι ταχύτητες όταν αλλάζεις γρήγορα, μην ανησυχείς (αν το λιπαντικό είναι κατά τα άλλα συμβατό με το σασμάν σου).
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Σχετικά με τις βαλβολίνες μπορεί να μην είναι άθλιες απλά λόγω λάθος προδιαγραφών να είχες την κακή λειτουργία Επιβεβαιώνεται ότι δεν πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη στα συνεργείαΣχετικά με το suzuki-shell λάδι μοιάζει να είναι σαν αυτό http://www.shelldubai.com/industrial/tds/helixplus.pdf (oops, 1995! αρχαίο) , δες και εδώ http://www.lubrication.net/automotive.h ... ixplus1040. Ίσως ο λόγος που μαύρισε να είναι ότι περιέχει περισσότερα καθαριστικά από το προηγούμενο motul, κάτι που εξάλλου διαφημίζει και η ίδια η shell http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=377
Λογικά ότι έβαζες ως τώρα είναι GroupII ή - στην καλύτερη GroupIII.
Ότι και να βάλεις από αυτά που συζητάμε θα είναι πολύ καλύτερο. Όπως έχω ήδη γράψει - μιας και ακόμα ο κινητήρας σου είναι σε καλή κατάσταση - θα προτιμούσα xw30 με A3. Αργότερα -όταν τα χιλιόμετρα περάσουν, οι ανοχές μεγαλώσουν και δεις αισθητή κατανάλωση - μπορείς να πας σε xw40.
Επίσης καλό θα είναι με την αλλαγή να αλλάξεις και φίλτρο καθώς και την επόμενη αλλαγή να την κάνεις κάπως ποιο σύντομα (στο 50%-70% των χιολιομέτρων)- βάζοντας πάλι το ίδιο λάδι με αλλαγή φίλτρου - ώστε να φύγουν τα υπολείμματα του προηγούμενου λαδιού που ρίχνουν και την απόδοση. Χοντρικά απο την 2η αλλαγή και μετά θα δεις όλα τα οφέλη του GroupIV/V λαδιού που θα επιλέξεις.Motul 8100 XCess 5-40, Ester E-tech 0-40 & Valvoline SynPower 5-40.
Ποιά ανήκουν σε group IV/V και ποιά group ΙΙΙ. Ποιά η γνώμη σας για Leon 1.8T 2005? -
Ο χρήστης opc έγραψε:
Motul 8100 XCess 5-40, Ester E-tech 0-40 & Valvoline SynPower 5-40.
Ποιά ανήκουν σε group IV/V και ποιά group ΙΙΙ. Ποιά η γνώμη σας για Leon 1.8T 2005?Η σειρά 8100 της Motul είναι group IV/V. Tο Valvoline SynPower 5-40 είναι ένα αρκετά ποιοτικό group III hydrocracked λιπαντικό. Η καλύτερη επιλογή για μένα εκ των τριών είναι το Ester E-tech μιας και καλύπτει την VW 503.01 η οποία είναι για όλους τους VAG 1.8T.
-
8100 0-40 και εισαι πρωτος.Φιλος εχει βγαλει 210.000χλμ με το ιδιο μοτερ και το συγκρκριμενο λαδι με μηδενικη καταναλωση εως τωρα.Πολυ καλη επιλογη
-
Παιδιά τι να πω...με έχετε κατασκλαβώσει με την προθυμία,αλλά και τις άμεσες και λογικότατες απαντήσεις σε ό,τι και αν έχω ρωτήσει so far!!!Πραγματικά είμαι υπόχρεος!Εύχομαι,όπου κληθώ να δώσω τις όποιες γνώσεις μου να είμαι το ίδιο επαρκής!
Απλά για μένα,όπως και για αρκετούς φαντάζομαι,αυτός ο τομέας(σ.σ των λιπαντικών),αποτελεί ιδιαίτερα νευραλγικό θέμα,ύψιστης σημασίας(για την μακροζωία της κινητής περιουσίας μας)...Γι'αυτό και ίσως τα περισσότερα μου ποστ είναι σε αυτό το τόπικ!
Και τώρα μια παρέμβαση 'αντιτριβικής φύσεως'
Λοιπόν με λίγα λόγια...
Motorkote vs Motorkote 100
Δηλαδή Αμερική εναντίων Ελλάδος!
Τι παίζει?
Είναι αλήθεια ότι το Motorkote 100 είναι ελληνικής φύσεως/κατασκευής, παντέντα(και μάλιστα έχει ακουστεί ότι έχει προκαλέσει και προβλήματα,όπως υπερστροφία και ελλειπές τράβηγμα από τον κινητήρα)?
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ,Το Motorkote(όχι το 100 ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΚΕΤΟ,αυτό που έχει και ο κ.Λαμπριανίδης δηλαδή)είναι καλό για χρήση στον κινητήρα ή θα αντιμετωπίσω καμμιά πατάτα στο τέλος και εν τέλει θα χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο?Καλό με την έννοια,όχι του 'απομηχανής Θεού προϊόντος',αλλά ότι όντως μειώνει τον ήχο και εν τέλει παρέχει κάποια σχετική προστασία κατά της φθοράς...
Το προορίζω για χρήση τόσο στο Swift μου ,των 50000χλμ,όσο και στο αθάνατο πατρικό Sunny N14 Των 254000χλμ...
Ποια είναι η άποψή σας παιδιά?
Εννοείται ότι ΞΑΝΑείμαι υπόχρεος για τις πολύτιμες συμβουλές σας! [/b] -
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Motul 8100 XCess 5-40, Ester E-tech 0-40 & Valvoline SynPower 5-40.
Ποιά ανήκουν σε group IV/V και ποιά group ΙΙΙ. Ποιά η γνώμη σας για Leon 1.8T 2005?Η σειρά 8100 της Motul είναι group IV/V. Tο Valvoline SynPower 5-40 είναι ένα αρκετά ποιοτικό group III hydrocracked λιπαντικό. Η καλύτερη επιλογή για μένα εκ των τριών είναι το Ester E-tech μιας και καλύπτει την VW 503.01 η οποία είναι για όλους τους VAG 1.8T.
Το ότι τα 5-40 έχουν API SL ενώ τα 0-40 έχουν SJ δεν πειράζει? Το SL δεν είναι πιο καλή προδιαγραφή?
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ,Το Motorkote(όχι το 100 ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΚΕΤΟ,αυτό που έχει και ο κ.Λαμπριανίδης δηλαδή)είναι καλό για χρήση στον κινητήρα ή θα αντιμετωπίσω καμμιά πατάτα στο τέλος και εν τέλει θα χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο?Καλό με την έννοια,όχι του 'απομηχανής Θεού προϊόντος',αλλά ότι όντως μειώνει τον ήχο και εν τέλει παρέχει κάποια σχετική προστασία κατά της φθοράς...
σας! [/b]
Ναι, από την εμπειρία στο δικό μου 1400ρι που φημίζεται για τον θόρυβο του στο ρελαντί(κλιό) μειώνει αισθητά τον θόρυβο...για τον αν παρέχει παρέχει προστασία κατά της φθοράς λογικά, πάλι, ναι, αλλά αυτό θα το δεις αν μετά από 200.000 χλμ ανοίξεις κινητήρα, αλλά πάλι τον κύριο λόγο θα τον παίζουν τα λάδια...υπόψιν ότι στην αμερική λένε ότι κάθε 80.000 χλμ περίπου προσθέτεις πάλι μοτορκότε, γιατί από αλλαγή σε αλλαγή φεύγει...Σε εμάς πάει ένα μπουκαλάκι(295ml) ανά 4 αλλαγές λαδιών...και επίσης ΔΕΝ περιέχει τεφλόν
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...
Και τώρα μια παρέμβαση 'αντιτριβικής φύσεως'Λοιπόν με λίγα λόγια...
Motorkote vs Motorkote 100
Δηλαδή Αμερική εναντίων Ελλάδος!
Τι παίζει?
Είναι αλήθεια ότι το Motorkote 100 είναι ελληνικής φύσεως/κατασκευής, παντέντα(και μάλιστα έχει ακουστεί ότι έχει προκαλέσει και προβλήματα,όπως υπερστροφία και ελλειπές τράβηγμα από τον κινητήρα)?
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ,Το Motorkote(όχι το 100 ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΚΕΤΟ,αυτό που έχει και ο κ.Λαμπριανίδης δηλαδή)είναι καλό για χρήση στον κινητήρα ή θα αντιμετωπίσω καμμιά πατάτα στο τέλος και εν τέλει θα χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο?Καλό με την έννοια,όχι του 'απομηχανής Θεού προϊόντος',αλλά ότι όντως μειώνει τον ήχο και εν τέλει παρέχει κάποια σχετική προστασία κατά της φθοράς...
Το προορίζω για χρήση τόσο στο Swift μου ,των 50000χλμ,όσο και στο αθάνατο πατρικό Sunny N14 Των 254000χλμ...
Ποια είναι η άποψή σας παιδιά?
Εννοείται ότι ΞΑΝΑείμαι υπόχρεος για τις πολύτιμες συμβουλές σας! [/b]Εγω γενικά είμαι κατά. Από την άλλη φίλος καθώς και ο Μιλτος έχουν δοκιμάσει με καλά αποτελέσματα. Αν κάνεις search θα βρεις παλαιότερες δημοσιεύσεις του Μίλτου που αναφέρεται σε ένα παρόμοιο προϊόν το Militec.
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... cat_id=151
Για το sunny είμαι κάπως λιγότερο αρνητικός...Για το ελληνικό δεν σχολιάζω καν.
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
...
Και τώρα μια παρέμβαση 'αντιτριβικής φύσεως'Λοιπόν με λίγα λόγια...
Motorkote vs Motorkote 100
Δηλαδή Αμερική εναντίων Ελλάδος!
Τι παίζει?
Είναι αλήθεια ότι το Motorkote 100 είναι ελληνικής φύσεως/κατασκευής, παντέντα(και μάλιστα έχει ακουστεί ότι έχει προκαλέσει και προβλήματα,όπως υπερστροφία και ελλειπές τράβηγμα από τον κινητήρα)?
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ,Το Motorkote(όχι το 100 ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΚΕΤΟ,αυτό που έχει και ο κ.Λαμπριανίδης δηλαδή)είναι καλό για χρήση στον κινητήρα ή θα αντιμετωπίσω καμμιά πατάτα στο τέλος και εν τέλει θα χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο?Καλό με την έννοια,όχι του 'απομηχανής Θεού προϊόντος',αλλά ότι όντως μειώνει τον ήχο και εν τέλει παρέχει κάποια σχετική προστασία κατά της φθοράς...
Το προορίζω για χρήση τόσο στο Swift μου ,των 50000χλμ,όσο και στο αθάνατο πατρικό Sunny N14 Των 254000χλμ...
Ποια είναι η άποψή σας παιδιά?
Εννοείται ότι ΞΑΝΑείμαι υπόχρεος για τις πολύτιμες συμβουλές σας! [/b]Εγω γενικά είμαι κατά. Από την άλλη φίλος καθώς και ο Μιλτος έχουν δοκιμάσει με καλά αποτελέσματα. Αν κάνεις search θα βρεις παλαιότερες δημοσιεύσεις του Μίλτου που αναφέρεται σε ένα παρόμοιο προϊόν το Militec.
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... cat_id=151
Για το sunny είμαι κάπως λιγότερο αρνητικός...Για το ελληνικό δεν σχολιάζω καν.
Δεν ξέρω τι κάνει αλλά για ποιο λόγο να το βάλεις σε κινητήρα που με κανονικές αλλαγές λαδιών θα αντέξει 300-400.000 χλμ;
-
Ο χρήστης opc έγραψε:
Motul 8100 XCess 5-40, Ester E-tech 0-40 & Valvoline SynPower 5-40.
Ποιά ανήκουν σε group IV/V και ποιά group ΙΙΙ. Ποιά η γνώμη σας για Leon 1.8T 2005?Η σειρά 8100 της Motul είναι group IV/V. Tο Valvoline SynPower 5-40 είναι ένα αρκετά ποιοτικό group III hydrocracked λιπαντικό. Η καλύτερη επιλογή για μένα εκ των τριών είναι το Ester E-tech μιας και καλύπτει την VW 503.01 η οποία είναι για όλους τους VAG 1.8T.
Το ότι τα 5-40 έχουν API SL ενώ τα 0-40 έχουν SJ δεν πειράζει? Το SL δεν είναι πιο καλή προδιαγραφή?
Πολύ σωστή η παρατήρησή σου. Από ότι βλέπω μόνο το Motul Ester E-Tech καλύπτει την παλαιότερη προδιαγραφή API SJ. Το θέμα είναι ότι το Ε-Tech έχει τελευταία αντικατασταθεί από το νεότερο X-Lite 0-30 που καλύπτει τουλάχιστον την API SL. Είναι πάνω-κάτω τα ίδια με το X-Lite να διατηρεί το ιξώδες του περισσότερο από το Εster E-Tech. To Χ-Lite είναι πολύ γνωστό στους κατόχους TT που φοράνε τον VAG 1.8T. Πιστεύω ότι είναι η ιδανική επιλογή για σένα.
-
Ευχαριστω πολυ παιδια για τις πληροφοριες για βαλβολινες σε Gof GT. Τελικα πηρα απο το trade-wind τις Amsoil MTG, θα τις βαλω στο service των 30.000 που πλησιαζει. Επισης πηρα τα Aral SuperTronic 5W30 Longlife III για τον κινητηρα, ξερω οτι δεν ειναι Group IV/V αλλα με κερδισε το οτι ειναι εξειδικευμενα λαδια για VW/Audi (τουλαχιστον ετσι λεει το κουτι) και τα βρισκω ευκολα, οποτε θα συνεχιζω να τα βαζω για οσο καιρο εχω το αμαξι.
Σκεφτηκα να βαλω τα Mobil 1 ESP Formula 5W30 αλλα επειδη δεν βρισκονται ευκολα στην αγορα (θυμαμαι οτι για αρκετο καιρο πριν το trade-wind δεν τα ειχε) ειπα να τ' αφησω. Επισης με εβαλε σε σκεψεις οτι στο site τα συγκεκριμενα Mobil 1 δεν ειναι Made in USA. Εχει καποια σημασια αυτο, γιατι το γραφουν? Μηπως δεν ειναι ολα τα Mobil 1 Group IV/V ? Επισης δεν ειδα να υπαρχουν αλλες επιλογες για 5W30 σε Group IV/V.
Και ρε παιδια, πως εξηγειται τις τοσο μεγαλες διαφορες στις τιμες του trade-wind απο αλλων καταστηματων? Απο την προσωπικη μου εμπειρια, τα Castrol SLX Longlife III 5W30 τα εχω βρει 18-19 ευρω/λιτρο σε Castrol Point, τα δε Aral 19 ευρω/λιτρο σε καταστημα με λαδια. Απο το site τα ιδια Aral τα πηρα 11 ευρω/λιτρο ! Δηλαδη ή μιλαμε για τιμες κοστους στα 11 ευρω, ή για αισχροκερδια στα 19 ! Σορρυ για το μεγαλο ποστ.
-
Τα Aral δεν είναι καθόλου κακή επιλογή και ιδίως το Supertronic Longlife III που είναι κατά βάση groupIII με προσθήκη ορισμένου group IV. Τα χαρακτηριστικά που βρήκα:
kinematic viscosity @40C: 70.84 cst
kinematic viscosity @100C: 11.6 cst
Flash Point: 244C
Pour Point: -45C -
http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... ost1018284
Οι άνθρωποι έφτασαν να συζητάν αν το γερμανικό castrol (GC το γράφουν) είναι παχύ για γιαπωνέζικους κινητήρες και ειδικά για honda. Συγκρίνουν με Mobil 1, που πρέπει να είναι λεπτότερο, και δεν βγαίνει κάποιο συμπέρασμα προς το παρόν στο thread. Πάντως την catrol την έχουν σε εκτίμηση, αλλά δεν έψαξα αν αναφέρονται στο EDGE http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... od_id=1223 ή στο SLX http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=144
Απλά είναι ενδεικτικό, ενώ εδώ τα συνεργεία έχουν πανάκεια το 10w40 χωρίς να βλέπουν ούτε manual ούτε χρήση.
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Motul 8100 XCess 5-40, Ester E-tech 0-40 & Valvoline SynPower 5-40.
Ποιά ανήκουν σε group IV/V και ποιά group ΙΙΙ. Ποιά η γνώμη σας για Leon 1.8T 2005?Η σειρά 8100 της Motul είναι group IV/V. Tο Valvoline SynPower 5-40 είναι ένα αρκετά ποιοτικό group III hydrocracked λιπαντικό. Η καλύτερη επιλογή για μένα εκ των τριών είναι το Ester E-tech μιας και καλύπτει την VW 503.01 η οποία είναι για όλους τους VAG 1.8T.
Το ότι τα 5-40 έχουν API SL ενώ τα 0-40 έχουν SJ δεν πειράζει? Το SL δεν είναι πιο καλή προδιαγραφή?
Πολύ σωστή η παρατήρησή σου. Από ότι βλέπω μόνο το Motul Ester E-Tech καλύπτει την παλαιότερη προδιαγραφή API SJ. Το θέμα είναι ότι το Ε-Tech έχει τελευταία αντικατασταθεί από το νεότερο X-Lite 0-30 που καλύπτει τουλάχιστον την API SL. Είναι πάνω-κάτω τα ίδια με το X-Lite να διατηρεί το ιξώδες του περισσότερο από το Εster E-Tech. To Χ-Lite είναι πολύ γνωστό στους κατόχους TT που φοράνε τον VAG 1.8T. Πιστεύω ότι είναι η ιδανική επιλογή για σένα.
Δεν νομίζεις πως το 30άρι είναι σχετικά 'μικρό' για Ελλάδα και ειδικά καλοκαίρι? Γιατί έχω την εντύπωση πως ζητάει 502.00 προδιαγραφή?
Αν δεν κάνω λάθος η 503.01 είναι για long life διαστήματα service! Προσωπικά παρόλο που είναι στην τελευταία και καλά οδηγία της Seat για 15.000χλμ συνηθίζω να τα αλλάζω 2 φορές το χρόνο και ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα, αν και περίπου είναι 7000 κάθε φορά! Η αλήθεια είναι πως μετά την πρώτη αλλαγή των 1500 που μου βάλανε Divinol, τα οποία δε... άλλαξα μια φορά με Valvoline Synpower 5-40 και τις 2 άλλες με 8100 X-Cess και μπορώ να πω με τα λίγα που κατέχω πως όλα δουλεύουν μια χαρά. Αν πάω σε X-Lite θεωρείς πως είναι καλύτερο? Πάντως για Mobil 1 0-40 θα σκεφτόμουν να άλλαζα ή με 300V Power 5-40. Απλά με τα 300V με προβληματίζει αυτό που αναφέρει στο site περί 'Engine fuel Dilution'.
Και μια άλλη ερώτηση.... Φίλος με Alfa 156 έβαζε μέχρι πρότινος Selenia 20K και του τσίμπαγε και λίγο! Τι προτείνεται σαν εναλλακτική λύση μιας και αν δεν κάνω λάθος σταμάτησε και η συνεργασία Fiat - Selenia? Τα 8100 X-Cess θα δουλέψουν ή να πάει σε κάτι του στυλ 6100 Synergie μιας και το μοτεράκι έχει συνηθίσει σε 10-40?
Ευχαριστώ όλους εκ΄των προτέρων!
Περι λιπαντικών γενικώς