-
Ναι, αλλά είναι και Μπεμβέ, έτσι; Για πάνε με ένα πισωκίνητο γιαπωνέζικο στα χιόνια...
-
Μαλλον θα το εχετε δει αλλα αξιζει ακομα μια φορα
Ωπα ωπαα,ωπαααα,ωπααααααα
Πηρες φορα(με φρενο και οπισθεν!),δεν πειραζει....
http://uk.youtube.com/watch?v=tjlodMeh8 ... re=related -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μια ερώτηση...πότε σηκώνουμε τις υαλοκαθαριστήρες το βράδυ για να μη παγώσουν? Με πόσους βαθμούς έξω? Έχει νόημα δηλαδή να τους σηκώσεις από τους +4 και κάτω, ή όχι?
Oταν χιονιζει τους σηκωνουμε για να μην σπασουν απο το βαρος του χιονιου.Εγω οταν φοβαμαι οτι θα ριξει παγο (εχει ξαστερια ο ουρανος) τους σηκωνω και παντα προσεχω να τους εχω κλειστους απο τον διακοπτη.
-
Όταν παρκάρετε με το χειρόφρενο τι κάνετε? Το αφήνετε μόνο με ταχύτητα στο κιβώτιο και χωρίς χειρόφρενο?
-
Aν υπάρχουν συνθήκες παγετού, ταχύτητα μόνο και όχι χειρόφρενο.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Κοιτάξτε στη BMW 3 Compact του φίλου παραπάνω πόσο καλύτερο είναι το πισωκίνητο στο χίονι...επικεντρώνοντας στο πόσο πιο 'στεγνό' οδόστρωμα έχουν τα αντιμετωπίσουν τα πίσω ελαστικά...βοηθώντας στην εκκίνηση και γενικότερα στο traction των πίσω τροχών.Ποια είναι η άποψή σας περί τούτου? Πάντως έχοντας οδηγήσει πισωκίνητο και μπροστοκίνητο στο χιόνι (πέρα από το γεγονός ότι το 4κίνητο είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ)...βρίσκω περισσότερο friendly το πισωκίνητο.
Δεν ισχύει αυτό που λές, γιατί πολύ απλά οι πίσω τροχοί πατάνε στο παγωμένο χιόνι που ''αποκαλύπτουν'' οι μπροστινοί.
Το μπροστοκίνητο είναι πολύ πιο φιλικό αλλά κ βαρετό για τον απλό λόγο οτι οι κινητήριοι τροχοί έχουν περισσότερη πρόσφυση από το βάρος της μετάδοσης κ του μοτέρ.
Αυτό που λέω ισχύει πολύ πιο έντονα στα παλιά bmw, που ο κώλος έφευγε μ'ενα φτέρνισμα.Λύση?Έβαζες στο πορτ μπαγκάζ 10 τσιμεντόλιθους κ ήσουν άρχοντας. -
θα ηθελα να ξερα πως θα συμπεριφερεται ενα τετοιο με χιονι κατω
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Κοιτάξτε στη BMW 3 Compact του φίλου παραπάνω πόσο καλύτερο είναι το πισωκίνητο στο χίονι...επικεντρώνοντας στο πόσο πιο 'στεγνό' οδόστρωμα έχουν τα αντιμετωπίσουν τα πίσω ελαστικά...βοηθώντας στην εκκίνηση και γενικότερα στο traction των πίσω τροχών.Ποια είναι η άποψή σας περί τούτου? Πάντως έχοντας οδηγήσει πισωκίνητο και μπροστοκίνητο στο χιόνι (πέρα από το γεγονός ότι το 4κίνητο είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ)...βρίσκω περισσότερο friendly το πισωκίνητο.
Μερικά tips...πάντα να ξεκινάτε και να είστε μια ταχύτητα πάνω...πάντα δηλαδή να ξεκινάτε με 2α.
Μια ερώτηση...πότε σηκώνουμε τις υαλοκαθαριστήρες το βράδυ για να μη παγώσουν? Με πόσους βαθμούς έξω? Έχει νόημα δηλαδή να τους σηκώσεις από τους +4 και κάτω, ή όχι?
εγω εχω λιγο διαφορετικη αποψη, αν και εχω πισωκινητο:
οσο -σε γενικες γραμμες σιχαινομαι τα μπροστοκινητα σε νορμαλ συνθηκες, αλλο τοσο τα γουσταρω στο χιονι.
πιο πολυ διασκεδαζω στο χιονι με ενα βαρετο μπροστοκινητο παρα με ενα καλο πισωκινητοαπο τους +4 και κατω εχει νοημα να τους σηκωσεις, εφοσον ειδικα δεν ειναι και κατι τοσο χρονοβορο ουτε συμβαινει και πολυ συχνα ετσι κ αλλιως
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ναι, αλλά είναι και Μπεμβέ, έτσι; Για πάνε με ένα πισωκίνητο γιαπωνέζικο στα χιόνια...Να σου στείλω το γύρο του Stig με το 120Υ???
-
Επειδή έχω οδηγήσει και το ένα και το άλλο στο χιόνο, με το πισωκίνητο έχεις ένα ατού.
Μπορείς να τσιμπήσεις ένα κλικ το χειρόφρενο στο ξεκίνημα χρησιμοποιώντας το σαν traction control.
Πιστέψτε με, δουλεύει απίστευτα. -
Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:
Κοιτάξτε στη BMW 3 Compact του φίλου παραπάνω πόσο καλύτερο είναι το πισωκίνητο στο χίονι...επικεντρώνοντας στο πόσο πιο 'στεγνό' οδόστρωμα έχουν τα αντιμετωπίσουν τα πίσω ελαστικά...βοηθώντας στην εκκίνηση και γενικότερα στο traction των πίσω τροχών.
Ποια είναι η άποψή σας περί τούτου? Πάντως έχοντας οδηγήσει πισωκίνητο και μπροστοκίνητο στο χιόνι (πέρα από το γεγονός ότι το 4κίνητο είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ)...βρίσκω περισσότερο friendly το πισωκίνητο.
Δεν ισχύει αυτό που λές, γιατί πολύ απλά οι πίσω τροχοί πατάνε στο παγωμένο χιόνι που ''αποκαλύπτουν'' οι μπροστινοί.
Το μπροστοκίνητο είναι πολύ πιο φιλικό αλλά κ βαρετό για τον απλό λόγο οτι οι κινητήριοι τροχοί έχουν περισσότερη πρόσφυση από το βάρος της μετάδοσης κ του μοτέρ.
Αυτό που λέω ισχύει πολύ πιο έντονα στα παλιά bmw, που ο κώλος έφευγε μ'ενα φτέρνισμα.Λύση?Έβαζες στο πορτ μπαγκάζ 10 τσιμεντόλιθους κ ήσουν άρχοντας.Βασικά σκεφτόμουν το αντίθετο γιατί με την εκκίνηση, το βάρος πέφτει πίσω...άρα 'βαραίνει' το πίσω μέρος...άλλωστε ξεκινάς με 2ά πάντα...αλλά στο 'μάζεμα' το πισωκίνητο δεν είναι ευκολότερο?
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
θα ηθελα να ξερα πως θα συμπεριφερεται ενα τετοιο με χιονι κατωΠηγαίνει, μπορεί λίγο καλύτερα από 330i (sports suspension).
Μόνο γλιστράει στο πλάι αν γέρνει ο δρόμος
Επίσης, όταν σταματάς πρέπει να βάζεις νεκρό στο (αυτόματο) σασμάν. Αλλιώς, μπορεί να προχωράει σιγά-σιγά με τις μπροστινές ρόδες μπλοκαρισμένες.Ποια είναι η άποψή σας περί τούτου? Πάντως έχοντας οδηγήσει πισωκίνητο και μπροστοκίνητο στο χιόνι (πέρα από το γεγονός ότι το 4κίνητο είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ)...βρίσκω περισσότερο friendly το πισωκίνητο.
Μερικά tips...πάντα να ξεκινάτε και να είστε μια ταχύτητα πάνω...πάντα δηλαδή να ξεκινάτε με 2α.
Μια ερώτηση...πότε σηκώνουμε τις υαλοκαθαριστήρες το βράδυ για να μη παγώσουν? Με πόσους βαθμούς έξω? Έχει νόημα δηλαδή να τους σηκώσεις από τους +4 και κάτω, ή όχι?
Τα μπροστοκίνητα είναι καλύτερα σε σχέση με τα πισωκίνητα στο χιόνι.
Σκληρές αναρτήσεις, ιδίως σκληρές αντιστρεπτικές καταστρέφουν την ελκτική πρόσφυση στο χιόνι.
Εγώ δεν σηκώνω ποτέ τους υαλοκαθαριστήρες. Δεν έχει νόημα. Και να σκεπαστούν και να παγώσουν πάνω στο παρμπρίζ, δεν πρόκειται να τους δουλέψεις παρά μόνο αφού καθαρίσεις το τζάμι και τους ξεκολλήσεις.
Νομίζεις ότι αν έχεις σηκωμένους τους υαλοκαθαριστήρες και πιάσει πάγο και χιόνι το παρμπρίζ, θα τους κατεβάσεις, θα τους βάλεις να δουλέψουν και θα καθαρίσουν το τζάμι;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εγώ δεν σηκώνω ποτέ τους υαλοκαθαριστήρες. Δεν έχει νόημα. Και να σκεπαστούν και να παγώσουν πάνω στο παρμπρίζ, δεν πρόκειται να τους δουλέψεις παρά μόνο αφού καθαρίσεις το τζάμι και τους ξεκολλήσεις.Νομίζεις ότι αν έχεις σηκωμένους τους υαλοκαθαριστήρες και πιάσει πάγο και χιόνι το παρμπρίζ, θα τους κατεβάσεις, θα τους βάλεις να δουλέψουν και θα καθαρίσουν το τζάμι;
+1
Στην ελβετία υπάρχουν πολλές μέρες που όλα τα αυτοκίνητα το πρωί είναι καλυμμένα από πάγο. Είναι υγρασία της νύχτας, η οποία συμπυκνώθηκε και πάγωσε, αλλά δεν είναι πάχνη όπως βλέπεις στη Θεσσαλονίκη, είναι ένα ωραιότατο στρώμα πάγου. Παρ'όλα αυτά αυτοκίνητο με σηκωμένους υαλοκαθαριστήρες δεν έχω δει σχεδόν ποτέ. Απλά όλοι έχουν μια πλαστική σπάτουλα και ξύνουν τον πάγο το πρωί. Και εννοείται ότι μέχρι να ζεσταθεί το παρμπρίζ και να λιώσουν και τα πιο μικρά κομμάτια πάγου, οι υαλοκαθαριστήρες δεν κάνουν τίποτα, ίσα ίσα κάνουν γραμμές στο τζάμι και μειώνουν περισσότερο την ορατότητα.Επίσης εδώ πουλάνε στα σούπερ μάρκετ ένα υγρό υαλοκαθαριστήρων σε συσκευασία σαν τα καθαριστικά τζαμιών, με ψεκαστήρι δηλαδή, το οποίο μπορείς να το ψεκάσεις στο τζάμι και να λυώσει τον πάγο (για όσους βαριούνται να ξύνουν). Και το υγρό υαλοκαθαριστήρων το πουλάνε σε 4λιτρα μπιτόνια, και το χειμώνα το βάζουν αναραίωτο στο δοχείο των υαλοκαθαριστήρων.
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Εγώ δεν σηκώνω ποτέ τους υαλοκαθαριστήρες. Δεν έχει νόημα. Και να σκεπαστούν και να παγώσουν πάνω στο παρμπρίζ, δεν πρόκειται να τους δουλέψεις παρά μόνο αφού καθαρίσεις το τζάμι και τους ξεκολλήσεις.
Νομίζεις ότι αν έχεις σηκωμένους τους υαλοκαθαριστήρες και πιάσει πάγο και χιόνι το παρμπρίζ, θα τους κατεβάσεις, θα τους βάλεις να δουλέψουν και θα καθαρίσουν το τζάμι;
+1
Στην ελβετία υπάρχουν πολλές μέρες που όλα τα αυτοκίνητα το πρωί είναι καλυμμένα από πάγο. Είναι υγρασία της νύχτας, η οποία συμπυκνώθηκε και πάγωσε, αλλά δεν είναι πάχνη όπως βλέπεις στη Θεσσαλονίκη, είναι ένα ωραιότατο στρώμα πάγου. Παρ'όλα αυτά αυτοκίνητο με σηκωμένους υαλοκαθαριστήρες δεν έχω δει σχεδόν ποτέ. Απλά όλοι έχουν μια πλαστική σπάτουλα και ξύνουν τον πάγο το πρωί. Και εννοείται ότι μέχρι να ζεσταθεί το παρμπρίζ και να λιώσουν και τα πιο μικρά κομμάτια πάγου, οι υαλοκαθαριστήρες δεν κάνουν τίποτα, ίσα ίσα κάνουν γραμμές στο τζάμι και μειώνουν περισσότερο την ορατότητα.Επίσης εδώ πουλάνε στα σούπερ μάρκετ ένα υγρό υαλοκαθαριστήρων σε συσκευασία σαν τα καθαριστικά τζαμιών, με ψεκαστήρι δηλαδή, το οποίο μπορείς να το ψεκάσεις στο τζάμι και να λυώσει τον πάγο (για όσους βαριούνται να ξύνουν). Και το υγρό υαλοκαθαριστήρων το πουλάνε σε 4λιτρα μπιτόνια, και το χειμώνα το βάζουν αναραίωτο στο δοχείο των υαλοκαθαριστήρων.
Αν ομως ,εστω κατα λαθος,ξεκινήσεις τους υαλοκαθαριστηρες που εχουν παγωσει μπορει να κοπει το λαστιχο τους ή να χαλασει ο μηχανισμος απο το ζορι που θα τραβηξουν.Επισης οταν χιονιζει τους σηκωνω γιατι απο το βαρος του χιονιου χαλαει η φωλιά τους.
-
Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:
Αυτό που λέω ισχύει πολύ πιο έντονα στα παλιά bmw, που ο κώλος έφευγε μ'ενα φτέρνισμα.Λύση?Έβαζες στο πορτ μπαγκάζ 10 τσιμεντόλιθους κ ήσουν άρχοντας.
Στη πραγματικότητα αυτό ακριβώς (να βάζεις έρμα στο πορτμπαγκάζ) προτείνει το βιβλιαράκι της Ε34! Επίσης έχει και μερικές άλλες συμβουλές για την οδήγηση στα χιόνια (πχ. αν κολλήσεις κάπου μπορείς να βάλεις τα πατάκια κάτω από τους τροχούς για να βρουν πρόσφυση).
H αλήθεια είναι ότι τα προσθιοκίνητα είναι πιο εύχρηστα σε τέτοιες συνθήκες, αλλά πιο διασκεδαστικά;
-
Εδώ το έχει στρώσει για τα καλά μέσα σε μιάμιση ώρα που ρίχνει ασταμάτητα και συνεχίζει!!!
-
Εχοντας στην οικογενεια μου κ τα τρια ειδη αυτοκινητων (εμπρος, πισω, 4χ4).
Προσωπικα εχω να πω οτι στα χιονια 4χ4 > εμπρος > πισω.Ο χρήστης Nick-K έγραψε:
Εδώ το έχει στρώσει για τα καλά μέσα σε μιάμιση ώρα που ρίχνει ασταμάτητα και συνεχίζει!!!Ερχομαι την Πεμπτη στα πατρια εδαφη.
Ελπιζω να μην λιωσουν τα χιονια μεχρι τοτε.... -
Μέχρι Τρίτη νομίζω είπε για χιόνια.. Δεν θα λιώσουν!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Επειδή έχω οδηγήσει και το ένα και το άλλο στο χιόνο, με το πισωκίνητο έχεις ένα ατού.
Μπορείς να τσιμπήσεις ένα κλικ το χειρόφρενο στο ξεκίνημα χρησιμοποιώντας το σαν traction control.
Πιστέψτε με, δουλεύει απίστευτα.Ναι, το χειροφρενο βοηθα στην εκκινηση αλλα στις κατηφορες που θα κρατησει το μπροστοκινητο αν ειναι στη δευτερη σκαλα στο πισωκινητο δεν θα βοηθησει και πολυ. Τις προαλλες παντως κατεβαζοντας σε παρατεταμενη κατηφορα με μαλακο χιονι λεωφορειο με 20 επιβατες τους εστειλα ολους πισω στη γαλαρια (βαρος στο διαφορικο) και εκοβα ταχυτητα (οχι τρελα πραγματα φυσικα απο 25χαω στα 10-15) τσιμπωντας ελαφρα το χειροφρενο (για να φρεναρει το διαφορικο) οσο ηταν ακομη στην ευθεια και 'τσιμπουσα' στιγμιαια ακριβως πριν τη στροφη τα φρενα εσκεμμενα ωστε να μπλοκαρει στιγμιαια (μεταφερεις ετσι στιγμιαια βαρος στον μπροστινο αξονα και ακουει καλυτερα το τιμονι). Οι εχοντες πισωκινητα - και σε ελεγχομενες συνθηκες μεχρι να το συνηθισουν - ας το δοκιμασουν, δουλευει καλα, αλλα προσοχη, δεν συγχωρει λαθη...
Απο εκει και περα στα μπροστοκινητα η συνταγη ειναι οικονομια στο γκαζι και στο τιμονι, εκκινηση με δευτερα και στις κατηφορες μια με δυο σκαλες το χειροφρενο αναλογα ποσο πιανει. Και οι νταλικες ετσι κατεβαινουν (ελευθερος ο τρακτορας και κοβουν στην ευθεια με το νταλικοφρενο - παντα πριν τη στροφη αλλιως διπλωνουν και κλεινουν τους δρομους). -
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Αυτό που λέω ισχύει πολύ πιο έντονα στα παλιά bmw, που ο κώλος έφευγε μ'ενα φτέρνισμα.Λύση?Έβαζες στο πορτ μπαγκάζ 10 τσιμεντόλιθους κ ήσουν άρχοντας.
Στη πραγματικότητα αυτό ακριβώς (να βάζεις έρμα στο πορτμπαγκάζ) προτείνει το βιβλιαράκι της Ε34! Επίσης έχει και μερικές άλλες συμβουλές για την οδήγηση στα χιόνια (πχ. αν κολλήσεις κάπου μπορείς να βάλεις τα πατάκια κάτω από τους τροχούς για να βρουν πρόσφυση).
H αλήθεια είναι ότι τα προσθιοκίνητα είναι πιο εύχρηστα σε τέτοιες συνθήκες, αλλά πιο διασκεδαστικά;
Ενδιαφερουσες αναλογες προτασεις ειχε και της Ε28 (θα το ψαξω και θα τα μεταφερω εδω).
Χιονίζει!!! Άσπρη μέρα για τους προσθιοκίνητους...