Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χιονίζει!!! Άσπρη μέρα για τους προσθιοκίνητους...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Χιονίζει!!! Άσπρη μέρα για τους προσθιοκίνητους...
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 39
    • 40
    • 23 / 40
    Περί αυτοκίνησης
    186
    797
    1309
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Ναι, αλλά είναι και Μπεμβέ, έτσι; Για πάνε με ένα πισωκίνητο γιαπωνέζικο στα χιόνια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nosferatu_gr last edited by

        Μαλλον θα το εχετε δει αλλα αξιζει ακομα μια φορα

        Ωπα ωπαα,ωπαααα,ωπααααααα
        Πηρες φορα(με φρενο και οπισθεν!),δεν πειραζει....
        http://uk.youtube.com/watch?v=tjlodMeh8 ... re=related

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

          Μια ερώτηση...πότε σηκώνουμε τις υαλοκαθαριστήρες το βράδυ για να μη παγώσουν? Με πόσους βαθμούς έξω? Έχει νόημα δηλαδή να τους σηκώσεις από τους +4 και κάτω, ή όχι?

          Oταν χιονιζει τους σηκωνουμε για να μην σπασουν απο το βαρος του χιονιου.Εγω οταν φοβαμαι οτι θα ριξει παγο (εχει ξαστερια ο ουρανος) τους σηκωνω και παντα προσεχω να τους εχω κλειστους απο τον διακοπτη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasgti last edited by

            Όταν παρκάρετε με το χειρόφρενο τι κάνετε? Το αφήνετε μόνο με ταχύτητα στο κιβώτιο και χωρίς χειρόφρενο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Aν υπάρχουν συνθήκες παγετού, ταχύτητα μόνο και όχι χειρόφρενο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                navouxodonosoras last edited by

                Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                Κοιτάξτε στη BMW 3 Compact του φίλου παραπάνω πόσο καλύτερο είναι το πισωκίνητο στο χίονι...επικεντρώνοντας στο πόσο πιο 'στεγνό' οδόστρωμα έχουν τα αντιμετωπίσουν τα πίσω ελαστικά...βοηθώντας στην εκκίνηση και γενικότερα στο traction των πίσω τροχών.

                Ποια είναι η άποψή σας περί τούτου? Πάντως έχοντας οδηγήσει πισωκίνητο και μπροστοκίνητο στο χιόνι (πέρα από το γεγονός ότι το 4κίνητο είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ)...βρίσκω περισσότερο friendly το πισωκίνητο.

                Δεν ισχύει αυτό που λές, γιατί πολύ απλά οι πίσω τροχοί πατάνε στο παγωμένο χιόνι που ''αποκαλύπτουν'' οι μπροστινοί.
                Το μπροστοκίνητο είναι πολύ πιο φιλικό αλλά κ βαρετό για τον απλό λόγο οτι οι κινητήριοι τροχοί έχουν περισσότερη πρόσφυση από το βάρος της μετάδοσης κ του μοτέρ.
                Αυτό που λέω ισχύει πολύ πιο έντονα στα παλιά bmw, που ο κώλος έφευγε μ'ενα φτέρνισμα.Λύση?Έβαζες στο πορτ μπαγκάζ 10 τσιμεντόλιθους κ ήσουν άρχοντας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vengas last edited by

                  θα ηθελα να ξερα πως θα συμπεριφερεται ενα τετοιο με χιονι κατω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skye last edited by

                    Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                    Κοιτάξτε στη BMW 3 Compact του φίλου παραπάνω πόσο καλύτερο είναι το πισωκίνητο στο χίονι...επικεντρώνοντας στο πόσο πιο 'στεγνό' οδόστρωμα έχουν τα αντιμετωπίσουν τα πίσω ελαστικά...βοηθώντας στην εκκίνηση και γενικότερα στο traction των πίσω τροχών.

                    Ποια είναι η άποψή σας περί τούτου? Πάντως έχοντας οδηγήσει πισωκίνητο και μπροστοκίνητο στο χιόνι (πέρα από το γεγονός ότι το 4κίνητο είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ)...βρίσκω περισσότερο friendly το πισωκίνητο.

                    Μερικά tips...πάντα να ξεκινάτε και να είστε μια ταχύτητα πάνω...πάντα δηλαδή να ξεκινάτε με 2α.

                    Μια ερώτηση...πότε σηκώνουμε τις υαλοκαθαριστήρες το βράδυ για να μη παγώσουν? Με πόσους βαθμούς έξω? Έχει νόημα δηλαδή να τους σηκώσεις από τους +4 και κάτω, ή όχι?

                    εγω εχω λιγο διαφορετικη αποψη, αν και εχω πισωκινητο:
                    οσο -σε γενικες γραμμες σιχαινομαι τα μπροστοκινητα σε νορμαλ συνθηκες, αλλο τοσο τα γουσταρω στο χιονι.
                    πιο πολυ διασκεδαζω στο χιονι με ενα βαρετο μπροστοκινητο παρα με ενα καλο πισωκινητο

                    απο τους +4 και κατω εχει νοημα να τους σηκωσεις, εφοσον ειδικα δεν ειναι και κατι τοσο χρονοβορο ουτε συμβαινει και πολυ συχνα ετσι κ αλλιως

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                      Ναι, αλλά είναι και Μπεμβέ, έτσι; Για πάνε με ένα πισωκίνητο γιαπωνέζικο στα χιόνια...

                      Να σου στείλω το γύρο του Stig με το 120Υ???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        Επειδή έχω οδηγήσει και το ένα και το άλλο στο χιόνο, με το πισωκίνητο έχεις ένα ατού.
                        Μπορείς να τσιμπήσεις ένα κλικ το χειρόφρενο στο ξεκίνημα χρησιμοποιώντας το σαν traction control.
                        Πιστέψτε με, δουλεύει απίστευτα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:

                          Κοιτάξτε στη BMW 3 Compact του φίλου παραπάνω πόσο καλύτερο είναι το πισωκίνητο στο χίονι...επικεντρώνοντας στο πόσο πιο 'στεγνό' οδόστρωμα έχουν τα αντιμετωπίσουν τα πίσω ελαστικά...βοηθώντας στην εκκίνηση και γενικότερα στο traction των πίσω τροχών.

                          Ποια είναι η άποψή σας περί τούτου? Πάντως έχοντας οδηγήσει πισωκίνητο και μπροστοκίνητο στο χιόνι (πέρα από το γεγονός ότι το 4κίνητο είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ)...βρίσκω περισσότερο friendly το πισωκίνητο.

                          Δεν ισχύει αυτό που λές, γιατί πολύ απλά οι πίσω τροχοί πατάνε στο παγωμένο χιόνι που ''αποκαλύπτουν'' οι μπροστινοί.
                          Το μπροστοκίνητο είναι πολύ πιο φιλικό αλλά κ βαρετό για τον απλό λόγο οτι οι κινητήριοι τροχοί έχουν περισσότερη πρόσφυση από το βάρος της μετάδοσης κ του μοτέρ.
                          Αυτό που λέω ισχύει πολύ πιο έντονα στα παλιά bmw, που ο κώλος έφευγε μ'ενα φτέρνισμα.Λύση?Έβαζες στο πορτ μπαγκάζ 10 τσιμεντόλιθους κ ήσουν άρχοντας.

                          Βασικά σκεφτόμουν το αντίθετο γιατί με την εκκίνηση, το βάρος πέφτει πίσω...άρα 'βαραίνει' το πίσω μέρος...άλλωστε ξεκινάς με 2ά πάντα...αλλά στο 'μάζεμα' το πισωκίνητο δεν είναι ευκολότερο?

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης vengas έγραψε:
                            θα ηθελα να ξερα πως θα συμπεριφερεται ενα τετοιο με χιονι κατω

                            Πηγαίνει, μπορεί λίγο καλύτερα από 330i (sports suspension).
                            Μόνο γλιστράει στο πλάι αν γέρνει ο δρόμος
                            Επίσης, όταν σταματάς πρέπει να βάζεις νεκρό στο (αυτόματο) σασμάν. Αλλιώς, μπορεί να προχωράει σιγά-σιγά με τις μπροστινές ρόδες μπλοκαρισμένες.

                            Ποια είναι η άποψή σας περί τούτου? Πάντως έχοντας οδηγήσει πισωκίνητο και μπροστοκίνητο στο χιόνι (πέρα από το γεγονός ότι το 4κίνητο είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ)...βρίσκω περισσότερο friendly το πισωκίνητο.

                            Μερικά tips...πάντα να ξεκινάτε και να είστε μια ταχύτητα πάνω...πάντα δηλαδή να ξεκινάτε με 2α.

                            Μια ερώτηση...πότε σηκώνουμε τις υαλοκαθαριστήρες το βράδυ για να μη παγώσουν? Με πόσους βαθμούς έξω? Έχει νόημα δηλαδή να τους σηκώσεις από τους +4 και κάτω, ή όχι?

                            Τα μπροστοκίνητα είναι καλύτερα σε σχέση με τα πισωκίνητα στο χιόνι.

                            Σκληρές αναρτήσεις, ιδίως σκληρές αντιστρεπτικές καταστρέφουν την ελκτική πρόσφυση στο χιόνι.

                            Εγώ δεν σηκώνω ποτέ τους υαλοκαθαριστήρες. Δεν έχει νόημα. Και να σκεπαστούν και να παγώσουν πάνω στο παρμπρίζ, δεν πρόκειται να τους δουλέψεις παρά μόνο αφού καθαρίσεις το τζάμι και τους ξεκολλήσεις.

                            Νομίζεις ότι αν έχεις σηκωμένους τους υαλοκαθαριστήρες και πιάσει πάγο και χιόνι το παρμπρίζ, θα τους κατεβάσεις, θα τους βάλεις να δουλέψουν και θα καθαρίσουν το τζάμι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              catalyst last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:
                              Εγώ δεν σηκώνω ποτέ τους υαλοκαθαριστήρες. Δεν έχει νόημα. Και να σκεπαστούν και να παγώσουν πάνω στο παρμπρίζ, δεν πρόκειται να τους δουλέψεις παρά μόνο αφού καθαρίσεις το τζάμι και τους ξεκολλήσεις.

                              Νομίζεις ότι αν έχεις σηκωμένους τους υαλοκαθαριστήρες και πιάσει πάγο και χιόνι το παρμπρίζ, θα τους κατεβάσεις, θα τους βάλεις να δουλέψουν και θα καθαρίσουν το τζάμι;

                              +1
                              Στην ελβετία υπάρχουν πολλές μέρες που όλα τα αυτοκίνητα το πρωί είναι καλυμμένα από πάγο. Είναι υγρασία της νύχτας, η οποία συμπυκνώθηκε και πάγωσε, αλλά δεν είναι πάχνη όπως βλέπεις στη Θεσσαλονίκη, είναι ένα ωραιότατο στρώμα πάγου. Παρ'όλα αυτά αυτοκίνητο με σηκωμένους υαλοκαθαριστήρες δεν έχω δει σχεδόν ποτέ. Απλά όλοι έχουν μια πλαστική σπάτουλα και ξύνουν τον πάγο το πρωί. Και εννοείται ότι μέχρι να ζεσταθεί το παρμπρίζ και να λιώσουν και τα πιο μικρά κομμάτια πάγου, οι υαλοκαθαριστήρες δεν κάνουν τίποτα, ίσα ίσα κάνουν γραμμές στο τζάμι και μειώνουν περισσότερο την ορατότητα.

                              Επίσης εδώ πουλάνε στα σούπερ μάρκετ ένα υγρό υαλοκαθαριστήρων σε συσκευασία σαν τα καθαριστικά τζαμιών, με ψεκαστήρι δηλαδή, το οποίο μπορείς να το ψεκάσεις στο τζάμι και να λυώσει τον πάγο (για όσους βαριούνται να ξύνουν). Και το υγρό υαλοκαθαριστήρων το πουλάνε σε 4λιτρα μπιτόνια, και το χειμώνα το βάζουν αναραίωτο στο δοχείο των υαλοκαθαριστήρων.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης catalyst έγραψε:

                                Εγώ δεν σηκώνω ποτέ τους υαλοκαθαριστήρες. Δεν έχει νόημα. Και να σκεπαστούν και να παγώσουν πάνω στο παρμπρίζ, δεν πρόκειται να τους δουλέψεις παρά μόνο αφού καθαρίσεις το τζάμι και τους ξεκολλήσεις.

                                Νομίζεις ότι αν έχεις σηκωμένους τους υαλοκαθαριστήρες και πιάσει πάγο και χιόνι το παρμπρίζ, θα τους κατεβάσεις, θα τους βάλεις να δουλέψουν και θα καθαρίσουν το τζάμι;

                                +1
                                Στην ελβετία υπάρχουν πολλές μέρες που όλα τα αυτοκίνητα το πρωί είναι καλυμμένα από πάγο. Είναι υγρασία της νύχτας, η οποία συμπυκνώθηκε και πάγωσε, αλλά δεν είναι πάχνη όπως βλέπεις στη Θεσσαλονίκη, είναι ένα ωραιότατο στρώμα πάγου. Παρ'όλα αυτά αυτοκίνητο με σηκωμένους υαλοκαθαριστήρες δεν έχω δει σχεδόν ποτέ. Απλά όλοι έχουν μια πλαστική σπάτουλα και ξύνουν τον πάγο το πρωί. Και εννοείται ότι μέχρι να ζεσταθεί το παρμπρίζ και να λιώσουν και τα πιο μικρά κομμάτια πάγου, οι υαλοκαθαριστήρες δεν κάνουν τίποτα, ίσα ίσα κάνουν γραμμές στο τζάμι και μειώνουν περισσότερο την ορατότητα.

                                Επίσης εδώ πουλάνε στα σούπερ μάρκετ ένα υγρό υαλοκαθαριστήρων σε συσκευασία σαν τα καθαριστικά τζαμιών, με ψεκαστήρι δηλαδή, το οποίο μπορείς να το ψεκάσεις στο τζάμι και να λυώσει τον πάγο (για όσους βαριούνται να ξύνουν). Και το υγρό υαλοκαθαριστήρων το πουλάνε σε 4λιτρα μπιτόνια, και το χειμώνα το βάζουν αναραίωτο στο δοχείο των υαλοκαθαριστήρων.

                                Αν ομως ,εστω κατα λαθος,ξεκινήσεις τους υαλοκαθαριστηρες που εχουν παγωσει μπορει να κοπει το λαστιχο τους ή να χαλασει ο μηχανισμος απο το ζορι που θα τραβηξουν.Επισης οταν χιονιζει τους σηκωνω γιατι απο το βαρος του χιονιου χαλαει η φωλιά τους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Z
                                  zorz last edited by

                                  Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:

                                  Αυτό που λέω ισχύει πολύ πιο έντονα στα παλιά bmw, που ο κώλος έφευγε μ'ενα φτέρνισμα.Λύση?Έβαζες στο πορτ μπαγκάζ 10 τσιμεντόλιθους κ ήσουν άρχοντας.

                                  Στη πραγματικότητα αυτό ακριβώς (να βάζεις έρμα στο πορτμπαγκάζ) προτείνει το βιβλιαράκι της Ε34! Επίσης έχει και μερικές άλλες συμβουλές για την οδήγηση στα χιόνια (πχ. αν κολλήσεις κάπου μπορείς να βάλεις τα πατάκια κάτω από τους τροχούς για να βρουν πρόσφυση).

                                  H αλήθεια είναι ότι τα προσθιοκίνητα είναι πιο εύχρηστα σε τέτοιες συνθήκες, αλλά πιο διασκεδαστικά;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nick-k last edited by

                                    Εδώ το έχει στρώσει για τα καλά μέσα σε μιάμιση ώρα που ρίχνει ασταμάτητα και συνεχίζει!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      konnidis88 last edited by

                                      Εχοντας στην οικογενεια μου κ τα τρια ειδη αυτοκινητων (εμπρος, πισω, 4χ4).
                                      Προσωπικα εχω να πω οτι στα χιονια 4χ4 > εμπρος > πισω.

                                      Ο χρήστης Nick-K έγραψε:
                                      Εδώ το έχει στρώσει για τα καλά μέσα σε μιάμιση ώρα που ρίχνει ασταμάτητα και συνεχίζει!!!

                                      Ερχομαι την Πεμπτη στα πατρια εδαφη.
                                      Ελπιζω να μην λιωσουν τα χιονια μεχρι τοτε....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nick-k last edited by

                                        Μέχρι Τρίτη νομίζω είπε για χιόνια.. Δεν θα λιώσουν!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          garvanitis last edited by

                                          Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                          Επειδή έχω οδηγήσει και το ένα και το άλλο στο χιόνο, με το πισωκίνητο έχεις ένα ατού.
                                          Μπορείς να τσιμπήσεις ένα κλικ το χειρόφρενο στο ξεκίνημα χρησιμοποιώντας το σαν traction control.
                                          Πιστέψτε με, δουλεύει απίστευτα.

                                          Ναι, το χειροφρενο βοηθα στην εκκινηση αλλα στις κατηφορες που θα κρατησει το μπροστοκινητο αν ειναι στη δευτερη σκαλα στο πισωκινητο δεν θα βοηθησει και πολυ. Τις προαλλες παντως κατεβαζοντας σε παρατεταμενη κατηφορα με μαλακο χιονι λεωφορειο με 20 επιβατες τους εστειλα ολους πισω στη γαλαρια (βαρος στο διαφορικο) και εκοβα ταχυτητα (οχι τρελα πραγματα φυσικα απο 25χαω στα 10-15) τσιμπωντας ελαφρα το χειροφρενο (για να φρεναρει το διαφορικο) οσο ηταν ακομη στην ευθεια και 'τσιμπουσα' στιγμιαια ακριβως πριν τη στροφη τα φρενα εσκεμμενα ωστε να μπλοκαρει στιγμιαια (μεταφερεις ετσι στιγμιαια βαρος στον μπροστινο αξονα και ακουει καλυτερα το τιμονι). Οι εχοντες πισωκινητα - και σε ελεγχομενες συνθηκες μεχρι να το συνηθισουν - ας το δοκιμασουν, δουλευει καλα, αλλα προσοχη, δεν συγχωρει λαθη...
                                          Απο εκει και περα στα μπροστοκινητα η συνταγη ειναι οικονομια στο γκαζι και στο τιμονι, εκκινηση με δευτερα και στις κατηφορες μια με δυο σκαλες το χειροφρενο αναλογα ποσο πιανει. Και οι νταλικες ετσι κατεβαινουν (ελευθερος ο τρακτορας και κοβουν στην ευθεια με το νταλικοφρενο - παντα πριν τη στροφη αλλιως διπλωνουν και κλεινουν τους δρομους).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            garvanitis last edited by

                                            Ο χρήστης zorz έγραψε:

                                            Αυτό που λέω ισχύει πολύ πιο έντονα στα παλιά bmw, που ο κώλος έφευγε μ'ενα φτέρνισμα.Λύση?Έβαζες στο πορτ μπαγκάζ 10 τσιμεντόλιθους κ ήσουν άρχοντας.

                                            Στη πραγματικότητα αυτό ακριβώς (να βάζεις έρμα στο πορτμπαγκάζ) προτείνει το βιβλιαράκι της Ε34! Επίσης έχει και μερικές άλλες συμβουλές για την οδήγηση στα χιόνια (πχ. αν κολλήσεις κάπου μπορείς να βάλεις τα πατάκια κάτω από τους τροχούς για να βρουν πρόσφυση).

                                            H αλήθεια είναι ότι τα προσθιοκίνητα είναι πιο εύχρηστα σε τέτοιες συνθήκες, αλλά πιο διασκεδαστικά;

                                            Ενδιαφερουσες αναλογες προτασεις ειχε και της Ε28 (θα το ψαξω και θα τα μεταφερω εδω).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 23 / 40
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr