-
Τον Ιαβέρη τον έχω απορρίψει χρόνια τώρα, λόγω των απόψεών του ΥΠΕΡ των ορίων ταχύτητας, γιατί ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ έχει γενικεύσει και έχει πει να ακολουθούμε τα όρια ΚΑΙ στην εθνική.
Μετά από αυτό, έχω χάσει κάθε ιδέα γι'αυτόν. Χίλιες φορές ο Τριανταφυλλίδης ή ο Φιλιπακόπουλος.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τον Ιαβέρη τον έχω απορρίψει χρόνια τώρα, λόγω των απόψεών του ΥΠΕΡ των ορίων ταχύτητας, γιατί ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ έχει γενικεύσει και έχει πει να ακολουθούμε τα όρια ΚΑΙ στην εθνική.Μετά από αυτό, έχω χάσει κάθε ιδέα γι'αυτόν. Χίλιες φορές ο Τριανταφυλλίδης ή ο Φιλιπακόπουλος.
Θεωρώ (ειδικά στην Ελλάδα που υπάρχει ΠΑΝΤΕΛΗΣ έλλειψη αυτοκινητιστικής παιδείας) πολύ λάθος τις απόψεις σου. Τα όρια πρέπει να τηρούνται πάντα και παντού. Πιστεύω ότι είναι πολύ αφελής η άποψή σου...και συνάμα η απόρριψη (όπως λες) του Ιαβέρη.
Είναι λίγο οξύμορο να μη δέχεσαι την άποψη κάποιου που υπερασπίζεται την ασφάλεια...ειδικά στην Ελλάδα!!!
-
Και για να σας φέρω και άλλο παραλληλισμό... Βρίσαμε τον Θεοδωράκη επειδή συνεργάστηκε με τον Ρέμο και τη Λέανδρος. Δηλαδή ο Ιαβέρης που δέχεται το όνομά του να δίνει ψήγματα κύρους στο AMS είναι στο απυρόβλητο; Τι υποκρισία είναι αυτή;
-
και τους metallica που κουρεύτηκαν στο load
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
και τους metallica που κουρεύτηκαν στο load+1
Κι έβαψε και τα νύχια ο Hammett, ένα χάλι έγινε. Αν είναι να κουρευτείς, καν'το σωστά, όπως ο Satriani.
-
Λιγάκι άσχετο αλλά εντός του θέματος 'Ιαβέρης' και ενδεχομένως ενδεικτικό της αξιοπιστίας του...
Τα κείμενά του και τα λόγια του περί οδικής ασφάλειας μου αρέσουν σε γενικές γραμμές και εκτιμώ την προσπάθεια που κάνει. **Όμως **τελευταία με εκνεύρισε ιδιαιτέρως... Και εξηγούμαι:
Έχει ξεκινήσει μαζί με τους γιούς του μια καμπάνια για κάτι μικρά αυτοκινητάκια diesel με άδεια μηχανής. Βγαίνει σε πρωινές εκπομπές και γενικώς όπου μπορεί και τα διαφημίζει. Ως εδώ καλά,αλλά αυτό που με χάλασε και μάλιστα πολύ, είναι ότι τα παρουσιάζει σαν αναγκαία λύση για την οδική ασφάλεια.
Και επειδή είναι αντικειμενικά πολύ ακριβα και το ξέρει (νομίζω ξεπερνούν τα 9.000), στην ερώτηση για την τιμή τους απάντησε 'δεν ξέρω πόσο κοστίζουν (έλεος ρε μεγάλε! τα εισάγεις και δεν ξέρεις την τιμή τους) αλλά όταν με ρωτάνε λέω ότι κοστίζουν όσο και η ζωή του παιδιού σας...' και άλλες π@π@ριές καμαρωτές! Τώρα τι ασφάλεια (ενεργ + παθητ) προσφέρει ένα όχημα που έχει τελική κοντά στα 60χλμ, δεν έχει δοκιμαστεί από κάποιον γνωστό φορέα για παθητική ασφάλεια κλπ δεν μας το είπε!
Αυτό δηλαδή το πράγμα: κράζω όλον τον κόσμο για την οδική ασφάλεια και όταν υπάρχει συμφέρον κάνω γαργάρα κάποιες...λεπτομέρειες μου δείχνει άνθρωπο πουλημένο, όσο βαρύ κι αν ακούγεται!Αυτά δεν τα λέω προς υπεράσπιση των απόψεων του skullone (που τις βρίσκω υπερβολικές) αλλά απλά για να μην παίρνουμε ως δεδομένα σωστές και βαρυσήμαντες τις απόψεις ορισμένων ανθρώπων, ακόμα κι αν έχουν πετύχει σπουδαία πράγματα στο παρελθόν.
Δεν είναι δυνατόν να γνωρίζουμε όλο το παρασκήνιο της ιστορίας με τα φρένα (και απ'τις δυο μεριές) και γι'αυτό θεωρώ ότι θα'πρεπε να'μαστε λιγάκι πιο επιφυλακτικοί!
Sorry για τα πολλά λόγια -
Προκειμένου να υπερασπιστούν την φοβερά αξιόπιστη FIAT και τα ιταλικά μοντέλα ορισμένοι θα τους βγάλουν όλους άχρηστους και τρελούς...
-
καλα, αποφασιστε πρωτα αν εγινε το δικαστηριο και μετα βλεπουμε τι ειπωθηκε...
-
Εμενα μου κανει εντυπωση να ειναι ο Ιαβερης κατα της Fiat...
λογω αγωνων.. και εχει αλλη σχεση με την ΦΙΑΤ. -
Ο χρήστης montzo έγραψε:
Προκειμένου να υπερασπιστούν την φοβερά αξιόπιστη FIAT και τα ιταλικά μοντέλα ορισμένοι θα τους βγάλουν όλους άχρηστους και τρελούς...Σημείωση: Εκ νεότητός μου ήμουν (και είμαι) Hondaκιας και μάλιστα προσπαθούσα κι εγώ (όπως και πολλοί άλλοι εδώ μέσα) να αποτρεψω τον κόσμο από την αγορά ενός Φίατ ή άλλου ιταλικού, λόγω αναξιοπιστίας τους. Τελευταία, είναι αλήθεια, έχω αρχίσει να συμπαθώ περισσότερο τα αυτοκίνητα των γειτόνων μας, αλλά όχι να θεωρηθώ και μέγας συνήγορος υπεράσπισης της Fiat!
To τόνισα ότι το σχόλιό μου δε γίνεται για να δώσει δίκιο στη φίατ αλλά για να μας βάλει σε σκέψεις για την αξιοπιστία και τα κίνητρα ορισμένων... (και σίγουρα δε μίλησα για 'αχρηστους' ή 'τρελούς' αλλά για έχοντες συμφέροντα). -
Για να τελειώνουμε με τον Ιαβέρη... Το ζήτημα είναι να μη θεωρούμε κανέναν 'θεό'. Κανένας δεν έχει το αλάθητο. Το ζήτημα με τα μικρά αυτά αυτοκινητάκια δεν το γνώριζα. Αλλά με εξόργισε η ρητορεία υπέρ ΟΛΩΝ των ορίων ταχύτητας.
Να πει 'όταν βρέχει μέσα στην πόλη να περνάτε πολύ πιο αργά από τα σημεία που έχει λακούβες, γιατί δε σας φταίνε σε τίποτα οι πεζοί που θα γίνουν μούσκεμα', όχι απλά θα το καταλάβω, αλλά θα του πω μερικά εκατομμύρια φορές συγχαρητήρια.
Να πει 'όταν περνάς μπροστά από σχολείο την ώρα που προσέρχονται οι μαθητές ή φεύγουν, να πας πιο αργά από το όριο', θα συμφωνήσω μαζί του.
Να πει 'θα προσαρμόζεις την ταχύτητά σου στις εκάστοτε συνθήκες', ναι.
Αλλά αυτό που έβγαινε στα κανάλια κι έλεγε να τηρούμε τα όρια όσο κι αν λένε, όπου κι αν βρίσκονται, με έκανε και τον απέρριψα. Και όχι μόνο γιατί είμαι κατά της τοποθέτησης αυθαίρετων αριθμών (η κατάλληλη ταχύτητα ασφαλούς διέλευσης διαφέρει από σημείο σε σημείο, από οδηγό σε οδηγό και από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο), αλλά ΚΥΡΙΩΣ γιατί δεν τον άκουσα ΠΟΤΕ να λέει τίποτα από τα ανωτέρω, τα οποία είναι μεν βασικά στοιχεία σωστής οδηγικής συμπεριφοράς, αλλά μόνον αυτονόητα δεν είναι για τη χώρα μας.
Υ.Γ. Μου κάνει εντύπωση το πόσο εύκολα επηρεάζονται πολλοί από το ποιος θα παραστεί ως μάρτυρας σε μια δίκη ή ακόμη και ως διαφημιστική προσωπικότητα ενός προϊόντος. Αν είναι έτσι, τότε οι φάτσες των Schumi και Barrichello αυτομάτως κατέστησαν ενδιαφέρον αμάξι το Stilo...
-
Κοίτα να δεις...ειδικά στην Ελλάδα έχουμε σοβαρό πρόβλημα με τα τροχαία ατυχήματα. Άκουσες τον άλλο για παράδειγμα προχτές με την 430 που πήγαινε με 260 στη Ποσειδώνος και πήρε στο λαιμό του κόσμο! Πες μου τώρα ότι έχει άδικο να φωνάζει ο Ιαβέρης!
Μη τα ισοπεδώνουμε όλα...και μη το βλέπεις από τη δική σου τη σκοπιά που προφανώς προσέχεις...είναι κόσμος που δε προσέχει...και λειτουργεί με τάσεις αυτοκτονίας.
Στην Ελλάδα πιστεύω ότι πρέπει να προσέχουμε και να τηρούμε τα όρια ταχύτητας...ειδικά σε τέτοιους δρόμους.
-
Συμφωνώ να χτυπήσουμε καμπανάκια στον κόσμο, αλλά ΧΩΡΙΣ υπεραπλουστεύσεις! Όσες φορές έχω δει να υπεραπλουστεύουμε τα πράγματα (κι όσες φορές το'χω κάνει κι εγώ), πήγαμε από μια άσχημη κατάσταση σε μια εξ ίσου άσχημη ή και χειρότερη.
-
Κανείς δεν θεοποίησε κανέναν. Δεν είσαι υποχρεωμένος να συμφωνείς σε όλα με κάποιον. Και δεν είναι εφικτό άλλωστε να συμφωνεί κανείς πάντα και με όλους. Εκτός αν πρόκειται για άτομο που στερείται δικής του βούλησης.
Το να μην συμφωνείς με την άποψη κάποιου σε ένα θέμα, όποιος και αν είναι αυτός και όποιο και αν είναι το θέμα, αυτό σε καμία περίπτωση δεν συνάδει πως οποιαδήποτε άλλη γνώμη του θα είναι λάθος ή ότι αποκλείεται να συμφωνήσεις μαζί του σε κάποιο άλλο θέμα.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Κοίτα να δεις...ειδικά στην Ελλάδα έχουμε σοβαρό πρόβλημα με τα τροχαία ατυχήματα. Άκουσες τον άλλο για παράδειγμα προχτές με την 430 που πήγαινε με 260 στη Ποσειδώνος και πήρε στο λαιμό του κόσμο! Πες μου τώρα ότι έχει άδικο να φωνάζει ο Ιαβέρης!ς.Καλα χαλαρωσε εσυ που πηγαινε με 260 , χθες λεγανε 200 , αυριο φανταζομαι θα λενε 400. Με καμια 160αρα θα πηγαινε μεσα στη βροχη , παππους+κωλοδρομοι+βροχη , καπου θα του εφυγε και το στουκαρε. Και δεν πηρε στο λαιμο του κανεναν , η γυναικα του σκοτωθηκε μονο που προφανως ηξερε πως οδηγουσε ο αντρας της. Οχι βεβαια το οτι πηγαινε με 160 στη παραλιακη μεσα στη βροχη τον αθωωνει...
-
-
Aπό το vosa:
'Due to the possibility of a fault in the production process, the flexible rubber brake hoses may not have been correctly vulcanised. As a consequence, may partially or totally restrict the internal flow of the brake hydraulic fluid. Should this happen, a reduction in efficiency during braking would occur.'
Reference : R/2007/173
-
Μάλιστα...
Μόνο εγώ (ο εγκάθετος) βλέπω ότι το περιοδικό ίσως έχει τελικά κάποιο δίκιο και ίσως δικαιωθεί...και τη Fiat Group Automobiles Hellas να μένει με το #$%^| στο χέρι?
Εάν βέβαια υποθέσουμε ότι το συγκεκριμένο Bravo έχει κατασκευαστεί τότε.
-
Βρε Νικο το περιοδικο εκραζε τον δισκο και οχι το συστημα γενικα των φρενων, ειχε βγαλει πορισμα σαν καλος πραγματογνωμονας τι φταιει. Και στο φιναλε αλλο το τι προβλημα μπορει να προκαλεσει αυτο το ελατωμα στα σωληνακια (που ειναι για παρτιδα μετα την δοκιμη του μπραβο) και αλλο τα φουμαρα που μας λενε.
ΥΓ. Ρωτα τον λαδιαρη-Πασχαλη, δεν ειμαι φαν των Ιταλικων, τωρα τελευταια μου τραβανε την προσοχη g.punto & 500, γενικοτερα τα απεχθανομαι, δεν εχω λογο να υπερασπιστω την φιατ.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Βρε Νικο το περιοδικο εκραζε τον δισκο και οχι το συστημα γενικα των φρενων, ειχε βγαλει πορισμα σαν καλος πραγματογνωμονας τι φταιει. Και στο φιναλε αλλο το τι προβλημα μπορει να προκαλεσει αυτο το ελατωμα στα σωληνακια (που ειναι για παρτιδα μετα την δοκιμη του μπραβο) και αλλο τα φουμαρα που μας λενε.ΥΓ. Ρωτα τον λαδιαρη-Πασχαλη, δεν ειμαι φαν των Ιταλικων, τωρα τελευταια μου τραβανε την προσοχη g.punto & 500, γενικοτερα τα απεχθανομαι, δεν εχω λογο να υπερασπιστω την φιατ.
Στέλιο σου έχουμε** ευκαιρία **από αγγελία:
FIAT 500 Lounce, 1.400 cc, μοντ. '07, μαύρο, κλιματισμός, 100 ΗΡ, opening edition, cd, ζάντες, USB, πανόραμα, οροφή, ABS, 8 air bag, τιμή 20.500 ευρώ
Μην είσαι χαζός. Πάρτο. Και άσε τους άλλους να περιμένουν τα κοροϊδα...
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων