Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ABS & ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ABS & ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    34
    111
    455
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jm000 last edited by

      Το θεμα ΑΒS ειναι τεραστιο, χωρις να εχω ιδιεταιρες τεχνικες γνωσεις επι του αντικειμενου θα καταθεσω μια εμπειρια που ειχα με το ford escort '96 του αδερφου μου, που εχει ABS Α γενιας. Στην πολη με ταχυτητα μικροτερη των 15 χαω η μπροστινη οδηγος φρεναρε αποτομα, με αποτελεσμα, ενω ειχα αποσταση γυρο στα 5 μετρα και φρεναροντας εγκαιρως, οι τροχοι δεν ελεγαν να σταματησουν να τσουλανε, ενω το συστημα δουλευε (υπηρχαν οι σχετικοι κραδασμοι στο πενταλ του φρενου). ζημια δεν εγινε αλλα τρομαξα παρα πολυ!

      εχω κανει πολλα χιλιομετρα με πολλα αυτοκινητα και μικροτερος ετρεχα με καρτ.
      Αργοτερα οδηγησα μια citroen C5 οσο και να προσπαθησα να ενεργοποιησω το ABS δεν μπορεσα!
      το αυτοκινητο αυτο εχει ABS τελευταιας γενειας και στην πολη το φρεναρισμα γινεται χωρις κανενα προβλημα και φοβο.
      αυτη την στιγμη εχω το grant vitara 1.6 χωρις ABS. σε πολες δυσκολες καταστασεις δεν το χρειαστικα, ειτε σε νερα, σε δρομους γυαλι, και αλλες περιεργες καταστασεις.
      Ειναι θεμα τεχνολογιας και εξελιξεις, οι πρωτες γενειες του συστηματος αντιμπλοκαρισματος, δεν προσφερε οσα ελεγε, διευκολινε μονο την κατευθυνση του οχηματος κατα το φρεναρισμα χωρις να υπολογιζει κατασταση δρομου, ταχυτητα, βαρος, κλιση, και αλλες συνθηκες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Θεωρώ το ABS απαραίτητο μεν αλλά όχι τέλειο δε!
        Περιστατικό που μου συνέβη με έκανε να σκεφτώ και να καταλάβω.
        Ξεκινάω από φανάρι σε πολύ γλυστερή στεγνή άσφαλτο. Αμέσως μετά συνειδητοποιώ ότι 50 μέτρα μπροστά μου σε σκιά κάποιος είναι σταματημένος (για να πουλήσει καρπούζια) και κάποιος δίπλα μου άρα δεν μπορώ να αλλάξω λωρίδα και φρενάρω. Το ABS ενεργοποιείται αμέσως αλλά από φρένο πάπαλα! Ευτυχώς κατάφερα να χωθώ πίσω από το διπλανό μου αλλιώς θα αγόραζα πολλά καρπούζια. Είχα ακούσει ότι σε ταχύτητες κάτω από 20-30χλμ το μπλοκάρισμα δεν είναι κακό σε απόσταση σταματήματος. Θα ήθελα σε τέτοιες ταχύτητες να απενεργοποιείται.
        Συνειδητοποίησα ότι ό,τι και να λένε για τα καλά του ABS αυτό σε κάνει να φρενάρεις τόσο όσο η χειρότερη ρόδα σου. Αν δηλαδή η μία μόνο ρόδα είναι σε χαλίκι τότε όλες θα φρενάρουν σαν να είναι σε χαλίκι. Γιατί αν δεν είναι έτσι τότε το ίδιο το ABS σε σου έκανε τετακέ! Υποθέτω ότι τα πιο καινούργια συστήματα με ESP κλπ ίσως να μπορούν να είναι λίγο καλύτερα ζυγίζοντας το αυτοκίνητο αλλά δεν είναι τέλεια. Σε τέτοιες περιπτώσεις κάποιος έμπειρος που καταλαβαίνει ότι οι 2 ή οι 3 ρόδες του τον φρενάρουν καλά μπορεί να διατηρήσει με το τιμόνι τον έλεγχο και να σταματήσει συντομότερα έστω και τη μια ρόδα μπλοκαρισμένη.

        Επίσης κάτι άλλο που πρόσεξα είναι ότι αν ενεργοποιηθεί σε δρόμο γλυστερό που γέρνει τότε το αυτοκίνητο κυλάει και πλαγίως!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimisgr last edited by

          Ο χρήστης Leoussis έγραψε:
          ΑΝΟΙΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΙΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΒS -ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ(πΧ ΤΟ ΝΕΟ ΓΙΑΡΙΣ)- ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΛΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΙΤΙΑ ΜΙΚΡΟΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ.ΕΙΤΕ ΟΔΗΓΕΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΝΕΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΜΠΕΙΡΟΣ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΙΔΙΑ:ΤΟ ΑΒS ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΙΑΝΥΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ.
          ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΑΜΕΣΗΣ -ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ- ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΧΝΗΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΗΣ.
          ΑΝΑΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ

          EGO POU EXO YARIS POTE DEN EIXA AYTO TO PROVLIMA KAI EIXA GIA ARKETA XILIOMETRA FAGOMENA LASTIXA,EIXAN LIOSEI MPORO NA PO ! LEITOYRGISE OPOU EPREPE. AKOMA KAI STO POIO APOTOMO FRENARISMA SE STEGNI ASFALTO....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            syele last edited by

            Ο χρήστης DimisGR έγραψε:

            EGO POU EXO YARIS POTE DEN EIXA AYTO TO PROVLIMA KAI EIXA GIA ARKETA XILIOMETRA FAGOMENA LASTIXA,EIXAN LIOSEI MPORO NA PO ! LEITOYRGISE OPOU EPREPE. AKOMA KAI STO POIO APOTOMO FRENARISMA SE STEGNI ASFALTO....

            Αν δεν λειτουργούσε όπως έπρεπε δε θα έφταιγε το ABS αλλά τα λιωμένα λάστιχα. Απορώ πώς οδηγούσες με τέτοια ελαστικά. Και μάλιστα εν γνώση σου (απ' ότι φαίνεται), ότι αυτό είναι κακό.
            Προτείνω περισσότερη προσοχή όταν είσαι στο δρόμο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              emmanoyhl last edited by

              Για τα προβλήματα που αναφέρετε σε σχέση με το ABS και το φρενάρισμα από μικρές ταχύτητες, όλα εξαρτώνται από το τι γενιάς είναι το ABS που φοράει το αμάξι σας αλλά και πως είναι ρυθμισμένο να λειτουργεί από τον κατασκευαστή. Με το δικό μου δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ ανάλογο πρόβλημα όσες φορές το χρειάστηκα. Εν τέλει όμως ο κάθε οδηγός πρέπει να ξέρει τις ιδιαιτερότητες του αυτοκινήτου του και να ενεργεί ανάλογα. Αν το πρόβλημα είναι όντως υπαρκτό απλά φροντίστε να κρατάτε μεγαλύτερες αποστάσεις ασφαλείας.
              Δεν νομίζω ότι σηκώνει κάτι διαφορετικό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimisgr last edited by

                Ο χρήστης syele έγραψε:

                EGO POU EXO YARIS POTE DEN EIXA AYTO TO PROVLIMA KAI EIXA GIA ARKETA XILIOMETRA FAGOMENA LASTIXA,EIXAN LIOSEI MPORO NA PO ! LEITOYRGISE OPOU EPREPE. AKOMA KAI STO POIO APOTOMO FRENARISMA SE STEGNI ASFALTO....

                Αν δεν λειτουργούσε όπως έπρεπε δε θα έφταιγε το ABS αλλά τα λιωμένα λάστιχα. Απορώ πώς οδηγούσες με τέτοια ελαστικά. Και μάλιστα εν γνώση σου (απ' ότι φαίνεται), ότι αυτό είναι κακό.
                Προτείνω περισσότερη προσοχή όταν είσαι στο δρόμο...

                entaksei den ekana kai ta tromera xiliometra, ta allaksa to sintomotero. alla kai pali den exei energopoih8h xoris logo h apo aplo patima. kai kano taktika kai otan prepei ta service tou

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skullone last edited by

                  Υπάρχουν περιπτώσεις όμως, όπου ακόμα και τα καλύτερα ABS δουλεύουν υπερωρίες. Π.χ. σε κατηφορικό δρόμο που δεν έχει ΙΧΝΟΣ πρόσφυσης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimisgr last edited by

                    Ο χρήστης skullone έγραψε:
                    Υπάρχουν περιπτώσεις όμως, όπου ακόμα και τα καλύτερα ABS δουλεύουν υπερωρίες. Π.χ. σε κατηφορικό δρόμο που δεν έχει ΙΧΝΟΣ πρόσφυσης.

                    Ennoeite giati to autokinito den mporei na prosarmostei kathe deuterolepto stis yparxouses sinthikes tou dromou, den exei egkefalo den mporei na kserei ti sinthikes epikratoun ama vrexei h einai stegna, exei ritmistei gia kapoia basika kai sigkekrimena stadia....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgex last edited by

                      Διαβάζοντας βιαστικά όλο το θέμα (ούφ!), πολλοί λένε ότι δεν θα έπρεπε να ενεργοποιείται το ABS σε μικρές ταχύτητες.

                      Μα αυτό ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ!!! ΔΕΝ έχει διαβάσει κανείς το βιβλιαράκι του κατασκευαστή??? Τουλάχιστον στα 2 αυτοκίνητα με ABS που είχα εγώ, το ανέφερε ότι κάτω από 7χλμ/ω (αν θυμάμαι καλά), δεν ενεργοποιείται. Ένα όριο που σίγουρα έχει τεθεί μετά από δοκιμές.

                      Επίσης έχω δεί την διαφορά που είχε το σύστημα στο προηγούμενο αυτοκίνητο, με το καινούργιο. Καμμία σχέση στην ταχύτητα του συστήματος!!! Αν και στο παλιό δεν είχα πρόβλημα (ήταν από τα καλά, 3ης γενιάς), τι να πω για το καινούργιο... ίσως λίγο πιό ευαίσθητο στις ανωμαλίες, αλλά απίστευτα πιό γρήγορο στην συχνότητα παλμών.

                      Κάποιος ανέφερε ότι το σύστημα δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά λόγω λειτουργίας εκ των υστέρων, αφού μπλοκάρει ο τροχός. Μήπως όμως ένα καλό σύστημα, μπορεί να ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ την στιγμή που θα μπλοκάρει ο τροχός? Και να κόψει το φρενάρισμα όχι εντελώς, αλλά λίγο, ώστε να μείνει ο τροχός πιό κοντά στο όριο τριβής? 'Ολα είναι θέμα επαρκούς και ταχύτερης πληροφορίας από τους αισθητήρες, ταχύτερης και πιό πολύπλοκης επεξεργασίας από τον υπολογιστή, και ταχύτερων συστημάτων αντίδρασης από το σύστημα πέδησης. Αυτά είναι που έχουν βελτιώσει το ABS τα τελευταία χρόνια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        georgex last edited by

                        Ο χρήστης DimisGR έγραψε:

                        Υπάρχουν περιπτώσεις όμως, όπου ακόμα και τα καλύτερα ABS δουλεύουν υπερωρίες. Π.χ. σε κατηφορικό δρόμο που δεν έχει ΙΧΝΟΣ πρόσφυσης.

                        Ennoeite giati to autokinito den mporei na prosarmostei kathe deuterolepto stis yparxouses sinthikes tou dromou, den exei egkefalo den mporei na kserei ti sinthikes epikratoun ama vrexei h einai stegna, exei ritmistei gia kapoia basika kai sigkekrimena stadia....

                        λάθος, ή λάθος διατύπωση

                        γιατί το ABS δουλεύει ανεξάρτητα από τις συνθήκες του δρόμου, πάντα όταν πάει να μπλοκάρει ο τροχός, άσχετα αν αυτό συμβεί δύσκολα ή εύκολα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimisgr last edited by

                          Ο χρήστης georgex έγραψε:

                          Υπάρχουν περιπτώσεις όμως, όπου ακόμα και τα καλύτερα ABS δουλεύουν υπερωρίες. Π.χ. σε κατηφορικό δρόμο που δεν έχει ΙΧΝΟΣ πρόσφυσης.

                          Ennoeite giati to autokinito den mporei na prosarmostei kathe deuterolepto stis yparxouses sinthikes tou dromou, den exei egkefalo den mporei na kserei ti sinthikes epikratoun ama vrexei h einai stegna, exei ritmistei gia kapoia basika kai sigkekrimena stadia....

                          λάθος, ή λάθος διατύπωση

                          γιατί το ABS δουλεύει ανεξάρτητα από τις συνθήκες του δρόμου, πάντα όταν πάει να μπλοκάρει ο τροχός, άσχετα αν αυτό συμβεί δύσκολα ή εύκολα

                          Αυτο εννοουσα και εγω Ισως δεν το εγραψα καλα.... σορρυ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gvala last edited by

                            Ο χρήστης georgex έγραψε:

                            Κάποιος ανέφερε ότι το σύστημα δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά λόγω λειτουργίας εκ των υστέρων, αφού μπλοκάρει ο τροχός. Μήπως όμως ένα καλό σύστημα, μπορεί να ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ την στιγμή που θα μπλοκάρει ο τροχός? Και να κόψει το φρενάρισμα όχι εντελώς, αλλά λίγο, ώστε να μείνει ο τροχός πιό κοντά στο όριο τριβής? 'Ολα είναι θέμα επαρκούς και ταχύτερης πληροφορίας από τους αισθητήρες, ταχύτερης και πιό πολύπλοκης επεξεργασίας από τον υπολογιστή, και ταχύτερων συστημάτων αντίδρασης από το σύστημα πέδησης. Αυτά είναι που έχουν βελτιώσει το ABS τα τελευταία χρόνια.

                            Αν αναφέρεσαι σ΄αυτό που έγραψα, κατάλαβες μάλλον λάθος Αυτό που έγραψα είναι ότι το ABS δεν μπορεί να πετύχει το απόλυτο φρενάρισμα.
                            Απο κει και πέρα, για να μπορεί να προβλέψει, θα πρέπει να μπορεί να προβλέψει και τον συντελεστή τριβής του οδοστρώμστος στα επόμενα μέτρα.... Και στους Ελληνικούς δρόμους αυτό σίγουρα θα ήταν πολύ δύσκολο αν όχι αδύνατον.
                            Εναλλακτικά θα μπορούσε να μετράει το ποσοστό ολίσθησης. Αυτό θα μπορούσε να γίνει μετρώντας γραμμική ταχύτητα κίνησης του οχήματος και της περιφέρειας του ελαστικού. Ίσως κάποτε να γίνει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 4
                            • 5
                            • 6
                            • 6 / 6
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr