-
Πλιτς!!
-
Δε σταματάτε λέω γω??
Με κ@υλώσατε!
-
Και χωρίς βρακάκι κάτω απ'το τζην στρινγκάκι!
-
Kαλά πέρα απ'τη πλάκα, μες τ' αμάξι δεν έχετε κάνει μερικά από τα καλύτερα γ@μήσι@??
-
Όχι. Δεν υπάρχει χώρος και ελευθερία κινήσεων...
Και δεν ξέρω γιόγκα.
-
λάθος...
-
Τελικά δεν είναι τόσο καλή ιδέα όταν το κάνεις καλοκαιριάτικα (δερμάτινα δεν μου θελες; ) με ανοιχτή την πόρτα του συνοδηγού και εσένα έξω από το αμάξι... Περνάει κόσμος...
-
Πάτε καλά ρε; Chat στο σουβλατζίδικο και στο msn. PLZ!
-
Δε πα να χει και σουστες....ΕΙναι το επομενο μου αυτοκινητο.-
Υγ:Και τωρα θα ρθει καποιος να πει για το Μαρκετινγκ της Αλφα..
kai to diko mou
-
Καθόλου...πάτωμα FIAT, μοτεράκια FIAT...ίσως δούμε και ηλεκτρονικά FIAT...άρα τι μένει? Το σχέδιο...που οι Ιταλοί είναι εκπληκτικοί σε αυτό. Άρα...ουσιαστικά από τα νευραλγικά σημεία του αυτοκινήτου...συμπεραίνω rebadge! Επέτρεψέ μου να διατηρώ αυτή την άποψη.
nomizw oti alfa-lancia-ferrari-maserati anikoun sto gruppo fiat
ara koina patwmata koina moterproswpika emena de me xalaei katholou (me lancia delta hf megalwsa allwste)
a kai den akousa na peis tipota gia thn 8c pou exei stoixeia apo maserati?
kalo h kako? -
Ο χρήστης project940 έγραψε:
Καθόλου...πάτωμα FIAT, μοτεράκια FIAT...ίσως δούμε και ηλεκτρονικά FIAT...άρα τι μένει? Το σχέδιο...που οι Ιταλοί είναι εκπληκτικοί σε αυτό. Άρα...ουσιαστικά από τα νευραλγικά σημεία του αυτοκινήτου...συμπεραίνω rebadge! Επέτρεψέ μου να διατηρώ αυτή την άποψη.
nomizw oti alfa-lancia-ferrari-maserati anikoun sto gruppo fiat
ara koina patwmata koina moterproswpika emena de me xalaei katholou (me lancia delta hf megalwsa allwste)
a kai den akousa na peis tipota gia thn 8c pou exei stoixeia apo maserati?
kalo h kako?Πλανιέσαι οικτρά αγαπητέ αν πιστεύεις ότι η Ferrari έχει ίδια πατώματα και μοτέρ με τη Lancia, Fiat και την Alfa Romeo
Ferrari & Maserati είναι σε άλλο league, άστο...αλλά Fiat, Lancia, AR είναι ίδιο πράγμα...με άλλο περιτύλιγμα.
Όσον για την 8C...ναι...με ενόχλησε που 'χάθηκε' η παλιά 8C...που δεν είχε μοτέρ Maserati...όπως με χαλάνε που τα Audi φοράνε parts VW/Skoda κλπ...αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Απλά μην πιστεύεις ότι επειδή η Ferrari και η Alfa Romeo είναι στον ίδιο όμιλο είναι εφάμιλλα με ίδια μοτέρ κλπ...είναι 2 εντελώς διαφορετικά πράγματα/φιλοσοφίες.
Τέλος...αν όντως 'μοιράζονται' τόσα πράγματα...ας μοιραστούν και τη πίσω κίνηση.
-
Η 147 σου με ποιο άλλο μοντέλο ήταν ίδια (με άλλο περιτύλιγμα); Εκτός αν αναφέρεσαι σε μακρινές συγγένειες και τις αποκηρύσσεις και αυτές.
@νδρέας
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Η 147 σου με ποιο άλλο μοντέλο ήταν ίδια (με άλλο περιτύλιγμα); Εκτός αν αναφέρεσαι σε μακρινές συγγένειες και τις αποκηρύσσεις και αυτές.@νδρέας
Μα αυτό είναι το point μου!! Πλέον η AR 'τα θέλει έτοιμα'...και δυστυχώς χάνεται η αίγλη! Έτοιμα μοτέρ...έτοιμα πατώματα κλπ...παλιά τα πατώματα ήταν δική της εξέλιξη όπως και τα μοτέρ (αυτός ο εκπληκτικός busso και τα t.spark) και άλλα πολλά. Η GT ας πούμε ήταν βασισμένη στο πάτωμα της 156.
Τέλοσπαντων...ας βγει τον Γενάρη...και βλέπουμε.
-
Σε κατηγορίες που εχει ετοιμες λύσεις το groupo (μικρα και μικρομεσαια) φυσικο ειναι στο βωμο το κοστους και της αξιοπιστιας να τα χρησιμοποιήσει. Δε καταλαβαίνω γιατι θα επρεπε η Alfa romeo να εξελιξει απο το μηδεν εναν μικρο τουρμπο κινητηρα και μετα να πρεπει να πουλαει την junior 50.000ε για να μην κλησει σε ενα χρονο. Μη τα ισοπεδώνουμε ολα ομως, απο κει και περα το αποτελεσμα ειναι ξεχωριστο και διαφοροποιει καθε φιρμα του ομιλου.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μα αυτό είναι το point μου!! Πλέον η AR 'τα θέλει έτοιμα'...και δυστυχώς χάνεται η αίγλη! Έτοιμα μοτέρ...έτοιμα πατώματα κλπ...παλιά τα πατώματα ήταν δική της εξέλιξη όπως και τα μοτέρ (αυτός ο εκπληκτικός busso και τα t.spark) και άλλα πολλά. Η GT ας πούμε ήταν βασισμένη στο πάτωμα της 156.Τέλοσπαντων...ας βγει τον Γενάρη...και βλέπουμε.
Η GT ήταν βασισμένη στις 156/147, δηλαδή σε μια αρκετά προχωρημένη εξέλιξη του πατώματος της 155 που με τη σειρά της βασιζόταν στο Tipo.
Δεν χρειάζεται να καταστροφολογούμε πριν βγει το αυτοκίνητο. Ξαναλέω ότι το abarth απέδειξε ότι το σύνολο πλαίσιο/αναρτήσεις του Grande είναι καλό και δεν έχω καμία αμφιβολία ότι με τις ρυθμίσεις της Alfa το αποτέλεσμα θα δικαιώνει το όνομα της εταιρείας.
Το να βγάλει η Alfa μικρό hatchback με δικό της πλαίσιο και άλλες αναρτήσεις πως θα μεταφραζόταν σε κόστος; Εδώ η Audi θα βασίσει το νέο μικρό της στα Fabia/Polo/Ibiza αλλά λόγω στόχευσης δεν μιλάμε για rebadge.
Το Υ βασίζεται στο Punto του 98. Δε νομίζω ότι μιλάγαμε τότε για rebadge.Ας περιμένουμε.
@νδρέας
-
Νέα PS...
Και το σχετικό άρθρο...
New Alfa Romeo MINI Killer En Route
After acquiring plans and sketches for a new MINI Cooper killer AutoWeek magazine in the Netherlands published these artist's renderings of the future model. The Alfa Romeo Junior will be unveiled to the public at the next Geneva autoshow.
Alfa Romeo is expected to produce 75,000 of the model per year, putting it in direct competition with the Audi A1 and the MINI Cooper.
Priced in the 20,000 Euro range - quite a bit more than its competition - the Alfa Romeo Junior should get a 1.4 liter engine with an optional turbo charger, producing between 104 and 178 horsepower, according to the magazine. A 1.8 liter turbo maxing out at 227 horespower shuould see production come up as well as a 1.6 liter JTD diesel engine banging out anywhere from 118 to 148 ponies. We had hoped this car would have rear wheel drive, but that is likely not the case.
The three-door Junior should be in the area of four meters long, making it 22.3 centimeters shorter than the Alfa Romeo 147. As the magazine points out, the renderings also show some styling touches from the 145, with tail lights originating on the 8C Competizione.
The car is expected to hit production in Spring 2008, and land on Italian showroom floors in June. Other European countries should be able to take deliveries in the fall. Rumor has it a convertible Alfa Junior may be on the way as well.
Mirjam Meijer contributed to this report.Source: http://www.worldcarfans.com/9071211.018 ... r-en-route
-
Δεν με ενθουσιάζει και πολύ αν βγεί έτσι. Τα πίσω φώτα μου αρέσουν. Τα μπροστά όχι και τόσο. Η πλαινή οψη πολύ συνηθισμένη. Γενικά δεν είναι αυτό το παραπάνω που περιμένεις από μια Αλφα. Για mini killer δεν το βλέπω.... To mini κλασεις καλύτερο.
-
PS βασισμενο στο bravo?
-
Μάλλον στην 147...
-
Photoshop της κακιάς ώρας βασισμένο στην post-facelift 147...
Alfa Romeo Mi.Τo 2008