-
Ναι δισκοπλακα ηθελα να γραψω!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Κι επίσης, επειδή μου φαίνεται ότι οι τύποι θεωρούν κρετίνους τους αναγνώστες τους, οι αεροδιάδρομοι έχουν πάντα κάμποσο διάστημα με πατημένο χώμα στα άκρα τους. Εκεί μπορεί να ακινητοποιηθεί αεροσκάφος, πόσω μάλλον αυτοκίνητο. Άρα, δεν είχαν κανένα λόγο να περάσουν τ'αμάξι μέσα απ'τα συρματοπλέγματα και να καταλήξουν στο ανάχωμα.Και κάτι ακόμα, που δείχνει ότι πουλάνε παραμύθι, θεωρώντας ότι είμαστε βλάκες (ποιος θεωρεί λοιπόν τους αναγνώστες του κρετίνους, 'κύριοι';
Αν το αμάξι είχε χάσει τα φρένα του και δεν είχε πια ούτε χειρόφρενο ούτε τίποτα, γιατί σταμάτησε με ανασηκωμένο το εμπρόσθιο τμήμα του στο ανάχωμα, χωρίς να τσουλήσει προς τα πίσω και χωρίς να ακουμπά το δάπεδο στο έδαφος;
Πόσο κρετίνους θεωρούν τους αναγνώστες τους;
Εγώ πάντως θα την ξανακανω την ερωτηση: η περίφραξη επισκευάστηκε?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Εγώ πάντως θα την ξανακανω την ερωτηση: η περίφραξη επισκευάστηκε? -
Θα το ελέγξω τώρα που θα πάω προς Λαμία τα Χριστούγεννα για τις γιορτές.
-
Τελικά αναβλήθηκε η δίκη γιατί οι της Motor Press δεν είχαν ετοιμάσει την υπεράσπισή τους και ένας από τους δυο δικηγόρους τους απουσίαζε...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τελικά αναβλήθηκε η δίκη γιατί οι της Motor Press δεν είχαν ετοιμάσει την υπεράσπισή τους και ένας από τους δυο δικηγόρους τους απουσίαζε...Πηγή??
Ανυπομονώ για τη συνέχεια της ιστορίας!! -
Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
Τελικά αναβλήθηκε η δίκη γιατί οι της Motor Press δεν είχαν ετοιμάσει την υπεράσπισή τους και ένας από τους δυο δικηγόρους τους απουσίαζε...
Πηγή??
ο αντιπρόσωπος του Ηρακλειου
-
Το νομικό τμήμα της εταιρείας. Και... τελικά όσα έλεγε ο αντιπρόσωπος του Ηρακλείου (για EuroNCAP) τα έγραψε και το Power Techniques, μιλώντας για ανεξάρτητο φορέα κλπ κλπ κλπ. Επίσης, τα περί ανεξάρτητου φορέα αναφέρονται και στην πιο πρόσφατη ανακοίνωση της Fiat (26/11). Άρα, είχαν βάση...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τελικά αναβλήθηκε η δίκη γιατί οι της Motor Press δεν είχαν ετοιμάσει την υπεράσπισή τους και ένας από τους δυο δικηγόρους τους απουσίαζε...Καλά...έτσι θα πάμε για κάνα 6μηνο...τουλάχιστον!
-
Εγώ πάντως θα τσιγκλήσω τους αντιπροσώπους να κάνει ο καθένας προσωπικά μήνυση στην Motor Press για συκοφαντική δυσφήμηση, ηθική βλάβη, διαφυγόντα κέρδη κλπ... Και να ζητάνε ο καθένας από δέκα μυριάκια, δε θα τον χαλάσει τον Τριανταφύλλη...
-
Τώρα εξηγούνται όλα .
-
Ωστόσο, σε άλλο φόρουμ πληροφορούμαι ότι η δίκη έγινε και εμφανίστηκε και ο Ιαβέρης (μπράβο του...) ως μάρτυρας υπεράσπισης του AMS. Λέει αυτή η άλλη πηγή ότι απόφαση δε βγήκε ακόμα, αλλά στη Fiat επικρατεί αισιοδοξία και ικανοποίηση. Ίδωμεν.
Αυτό για το οποίο είμαι σίγουρος όμως είναι ότι, αν υπήρχε έστω και ίχνος θετικής εξέλιξης για το AMS, σήμερα θα είχαμε οχτάστηλα στις ιστοσελίδες του.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Τώρα εξηγούνται όλα .+1
-
O Iαβέρης υπέρ του AMS?
Aν ισχύει, μάλλον κάτι δεν πρέπει να λέει καλά η Fiat... -
Μα στο AMS εργάζεται ο Ιαβέρης βρε παιδιά! Είναι δυνατόν ποτέ να καταθέσει ενάντια στον εργοδότη του; Και γιατί τον θεωρείτε 'αυθεντία'; Όποτε βγαίνει στο γυαλί μας πρήζει τα @@ με κρετινίστικες ρητορείες ΥΠΕΡ της τήρησης των ορίων ταχύτητας!
Και επίσης, με δεδομένο ότι κοτζάμ... μορφή των ελληνικών αγώνων καταδέχεται να ξεπέσει στο Κρυονέρι - με δοκιμαστές που ΜΙΣΟΥΝ τα στροφιλίκια και με εργοδότη τον Τριανταφύλλη - , μήπως κάτι δεν μας λέει καλά ο βετεράνος;
-
E τώρα τα ρίχνουμε και στον Ιαβέρη...έλεος!!!
Ο Ιαβέρης είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ άνθρωπος...πανέξυπνος...ικανός...και τρομερές απόψεις περί αυτοκίνησης...και δε 'πουλιέται' πουθενά!
Ίσως η ΦΙΑΤ έχει τελικά λερωμένη τη φωλιά της...θα δούμε στο τέλος...
-
Πράγματι, είναι τρομερές οι απόψεις του, με τον εντελώς απόλυτο και αφοριστικό τρόπο που εκφράζεται και με το πώς χαρακτηρίζει με άφατη ευκολία εγκληματία όποιον δεν τηρεί τα παράλογα χαμηλά όρια ταχύτητας. Παλιά τον θαύμαζα και τον εκτιμούσα. Μέχρι που άρχισε να μιλά υπέρ των ορίων ταχύτητας.
Τότε κατάλαβα για ΠΟΛΛΟΣΤΗ φορά ότι δεν πρέπει να θεοποιούμε κανέναν άνθρωπο...
-
Και κάτι ακόμα: αν κάποιοι θέλουν να πιστέψουν άτομα που στο παρελθόν έχουν καταδικαστεί για παραμύθια που πουλάγανε και που δεν ξέρουν ούτε ένα ατύχημα να σκηνοθετήσουν, μόνο και μόνο επειδή βάλανε στο ρόστερ τους κάποιον γνωστό οδηγό αγώνων, δικαίωμά τους.
Ωστόσο να επισημάνω ότι αν, λόγου χάριν, ο Αντώνης Σαμαράκης ή η Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ ή ο Μίκης Θεοδωράκης πήγαινε και έγραφε στήλη στην 'Ελεύθερη Ώρα' ή στην 'Αυριανή' ή στον 'Ελεύθερο Κόσμο', σε καμμία περίπτωση αυτές οι φυλλάδες δεν θα γίνονταν αξιόπιστες και σοβαρές. ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ θα λέγαμε ότι οι μορφές αυτές του πολιτισμού και του πνεύματος δεν την παλεύουν. Γιατί λοιπόν ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ;
-
Δηλαδή ο Ιαβέρης δεν μπορεί να εκφράσει την άποψη του και να τοποθετηθεί κατά την κρίση του σε ένα θέμα; Επειδή τον έχω ακούσει και από κοντά να μιλάει, είναι πιστεύω από τους ανθρώπους που μιλάει με επιχειρήματα και αιτιολογεί ότι λέει.
Επίσης γενικεύεις επικίνδυνα πράγματα-πρόσωπα και καταστάσεις. Κι αν δεν κάνω λάθος από το Κρυονέρι βγαίνει η εκπομπή των Φωτεινέλη-Τσάδαρη. Αυτό τι σημαίνει; Λες να τους έχει στρατολογήσει και εκείνους η Motorpress;
Γίνεσαι υπερβολικός.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Πράγματι, είναι τρομερές οι απόψεις του, με τον εντελώς απόλυτο και αφοριστικό τρόπο που εκφράζεται και με το πώς χαρακτηρίζει με άφατη ευκολία εγκληματία όποιον δεν τηρεί τα παράλογα χαμηλά όρια ταχύτητας. Παλιά τον θαύμαζα και τον εκτιμούσα. Μέχρι που άρχισε να μιλά υπέρ των ορίων ταχύτητας.Τότε κατάλαβα για ΠΟΛΛΟΣΤΗ φορά ότι δεν πρέπει να θεοποιούμε κανέναν άνθρωπο...
Πριν κρίνεις έναν άνθρωπο επειδή πηγαίνει εναντίον στην 'αγαπημένη' σου ΦΙΑΤ (ή Ιταλική σημαία)...σκέψου τι έχει προσφέρει...τι έχει κάνει...τι απόψεις έχει...και κυρίως τι γνώσεις έχει.
Οι απόψεις του περί ταχύτητας είναι αρκετές φορές σωστές. Δεν λέει παράλογα πράγματα...και δε μιλάει να πηγαίνεις με 120 στην εθνική...αλλά να σέβεσαι τα όρια στη πόλη. Σήμερα είδα ένα ατύχημα μπροστά μου που ενώ ήμασταν σε δρόμο προτεραιότητας ένας τύπος πέρασε με όλα το ΣΤΟΠ...και έριξε τη καημένη κοπέλα μπροστά επάνω σε κάτι παρκαρισμένα. Προφανέστατα πήγαινε με 50+ μέσα σε στενά.
Περίμενε να βγει η τελική απόφαση...και σκέψου πριν μιλήσεις...γιατί μετά θα βγεις εσύ εκτεθειμένος.
Think about it...
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων