-
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
οσα αυτοκινητα εχουν φαναρια με προτζεκτορα,με λειο κρυσταλλο και ειναι καλα ρυθμισμενα ή εστω εχουν παραμεινει οι εργοστασιακες ρυθμισεις σπανια ενοχλουν οταν φορουν κιτακια ξενον με βαθμους 4000-6000 Κ ,και ενοχλουν συνηθως στις ανωμαλιες,οπως και τα εργοστασιακαΑυτα που ενοχλουν ειναι εκεινα που εχουν τοποθετηθει σε ακαταλληλα φαναρια,χωρις γλομπακι,με παλιο κρυσταλλο και αυτα που μπλεδιζουν παρα πολυ
στο Α3 τα φανάρια είναι κατάλληλα να δεχτούν xenon;
-
Βάλε ρε συ τα εργοστασιακά τώρα που έχεις την επιλογή. Άσε τα aftermarket για αυτούς που δεν έχουν την δυνατότητα να τα βάλουν από την μάνα τους.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Βάλε ρε συ τα εργοστασιακά τώρα που έχεις την επιλογή. Άσε τα aftermarket για αυτούς που δεν έχουν την δυνατότητα να τα βάλουν από την μάνα τους.σωστό. Αλλά ψάχνω μήπως και γλυτώσω τους μήνες της αναμονής...
Ετοιμοπαράδοτο με xenon δεν βρίσκω δυστυχώς! -
Xωρίς να θέλω να μπλεχτώ στην αγορά σου, εγώ θα περίμενα (αν φυσικά είχα τα λεφτά) τους επιπλέον μήνες. Είναι άλλη φάση τα εργοστασιακά, και έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.
-
Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
Βάλε ρε συ τα εργοστασιακά τώρα που έχεις την επιλογή. Άσε τα aftermarket για αυτούς που δεν έχουν την δυνατότητα να τα βάλουν από την μάνα τους.
σωστό. Αλλά ψάχνω μήπως και γλυτώσω τους μήνες της αναμονής...
Ετοιμοπαράδοτο με xenon δεν βρίσκω δυστυχώς!Έχεις ρωτήσει σε όλους τους εμπόρους του δικτύου? Μπορεί να υπάρχει κάποιο στο τελωνείο, αλλά σε αυτή την περίπτωση ανήκει μόνο στον έμπορο που το έχει δεσμεύσει στο όνομά του και μόνο αυτός θα στο αποκαλύψει (οι άλλοι δεν θα στο πουν καν ότι υπάρχει).
Έχω βρει 2 φορές ετοιμοπαράδοτο αυτοκίνητο με εξτρά κατ'αυτόν τον τρόπο (ενώ οι περισσότεροι στο σύστημα έβλεπαν πως δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο έτσι όπως το ήθελα στο τελωνείο)!
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Βάλε ρε συ τα εργοστασιακά τώρα που έχεις την επιλογή. Άσε τα aftermarket για αυτούς που δεν έχουν την δυνατότητα να τα βάλουν από την μάνα τους.
σωστό. Αλλά ψάχνω μήπως και γλυτώσω τους μήνες της αναμονής...
Ετοιμοπαράδοτο με xenon δεν βρίσκω δυστυχώς!Έχεις ρωτήσει σε όλους τους εμπόρους του δικτύου? Μπορεί να υπάρχει κάποιο στο τελωνείο, αλλά σε αυτή την περίπτωση ανήκει μόνο στον έμπορο που το έχει δεσμεύσει στο όνομά του και μόνο αυτός θα στο αποκαλύψει (οι άλλοι δεν θα στο πουν καν ότι υπάρχει).
Έχω βρει 2 φορές ετοιμοπαράδοτο αυτοκίνητο με εξτρά κατ'αυτόν τον τρόπο (ενώ οι περισσότεροι στο σύστημα έβλεπαν πως δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο έτσι όπως το ήθελα στο τελωνείο)!
και πως το εμαθες εσυ. τους πηρες ολους τηλ?? για πες μας τα κολπα
-
Ο χρήστης nikodoc_z4 έγραψε:
Βάλε ρε συ τα εργοστασιακά τώρα που έχεις την επιλογή. Άσε τα aftermarket για αυτούς που δεν έχουν την δυνατότητα να τα βάλουν από την μάνα τους.
σωστό. Αλλά ψάχνω μήπως και γλυτώσω τους μήνες της αναμονής...
Ετοιμοπαράδοτο με xenon δεν βρίσκω δυστυχώς!Έχεις ρωτήσει σε όλους τους εμπόρους του δικτύου? Μπορεί να υπάρχει κάποιο στο τελωνείο, αλλά σε αυτή την περίπτωση ανήκει μόνο στον έμπορο που το έχει δεσμεύσει στο όνομά του και μόνο αυτός θα στο αποκαλύψει (οι άλλοι δεν θα στο πουν καν ότι υπάρχει).
Έχω βρει 2 φορές ετοιμοπαράδοτο αυτοκίνητο με εξτρά κατ'αυτόν τον τρόπο (ενώ οι περισσότεροι στο σύστημα έβλεπαν πως δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο έτσι όπως το ήθελα στο τελωνείο)!
και πως το εμαθες εσυ. τους πηρες ολους τηλ?? για πες μας τα κολπα
Στο ένα ναι. Κάλεσα κάποιους εμπόρους του δικτύου και με τα πολλά ήμουν τυχερός και ένας το είχε (το μοναδικό που υπήρχε εκείνη τη στιγμή ετοιμοπαράδοτο στο τελωνείο με τα χαρακτηριστικά και τον εξοπλισμό που το έψαχνα).
Στο άλλο, είχα βάλει εταιρία leasing και το έψαχνε, (ενώ όταν είχα καλέσει εγώ πιο πριν δεν το έβλεπαν στο σύστημα ) και το εντόπισε ενημερώνοντάς με ποιος έμπορος το έχει στο όνομα του.
-
[quote='Κάβουρας']cpp όταν οδηγείς, σου γίνεται αισθητό πότε 'στρίβουν' τα φώτα?
Τα adaptive lights τα αξίζουν τα ~+500 -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Κατανοητό.
Πάντως το χειρότερο που μου έχει τύχει είναι xenon σε μοτοσυκλέτα.Σε μοτοσικλέτα εγώ τα ξένον τα θεωρώ απαραίτητα για την ασφάλεια του αναβάτη!
Μην ξεχνάτε ότι ένα ακούμπημα από κλείσιμο σε αλλαγή λωρίδας – συχνότατο φαινόμενο μέσα στην πόλη- ή ακόμα & χωρίς επαφή με τη μοτοσικλέτα μπορεί να αποβεί μοιραίο για τον αναβάτη ενώ το αυτοκίνητο πιθανόν να μη έχει ούτε γρατσουνιά.
Άλλωστε η μοτοσικλέτα πολύ γρήγορα θα σε περάσει μέσα στην πόλη οπότε δεν τίθεται θέμα να σε τυφλώνει ούτε από το αντίθετο ρεύμα ούτε από το πλάι που συνήθως βρίσκεται.
Επειδή χρησιμοποιώ σχεδόν τόσο μοτοσικλέτα όσο & αυτοκίνητο μέσα στην πόλη, & έξω από αυτή μπορώ να πω ότι γνωρίζω καλά τους 2 κόσμους.
Αν κάποιος δεν έχει οδηγήσει & τα 2 οχήματα για καιρό δεν μπορεί να κρίνει σωστά, είναι τόσο διαφορετικά μεταξύ τους & έχουν πολύ διαφορετική νοοτροπία οι οδηγοί τους.
Σαφώς ισχύει το ότι & στις 2 κατηγορίες οχημάτων υπάρχουν οι καλοί & οι κακοί οδηγοί καθώς & η κακή & η καλή νοοτροπία. Είναι θέμα παιδείας & μόνο.
-
Όσες μοτοσυκλέτες έχουν xenon (εξ'ορισμού aftermarket) τυφλώνουν απίστευτα. Εδώ χωρίς ξένον τυφλώνουν (εξίσου σύνηθες), με xenon θα είναι καλύτερα;
-
Το ακριβώς εννοείς με το καλύτερα ?
Αν η μοτοσικλέτα κάνει αισθητή την παρουσία της μέσω του φωτισμού & την προσέξεις την ώρα που θα αλλάξεις λωρίδα, ναι είναι καλύτερα για τον αναβάτη.
Η άποψη μου είναι ότι η μικρή & στιγμιαία ενόχληση σου-μας είναι μικρό τίμημα, μπροστά στην ασφάλεια ενός αναβάτη.
Φυσικά θα υπάρχουν & αντίθετες απόψεις με επιχειρήματα πάνω στο θέμα & είμαι πολύ πρόθυμός να τις ακούσω.
-
Το καλύτερα αναφέρεται προφανώς στο τύφλωμα.
Να έχει αναμμένα τα φώτα του ναι, να μην τυφλώνει τον άλλον όμως. Ας κυκλοφορώ και εγώ συνέχεια με τα μεγάλα μου, νυχθημερόν. Ρωτάς τον άλλον αν έχει κάποια ευαισθησία στα μάτια;
-
Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
Το ακριβώς εννοείς με το καλύτερα ?Αν η μοτοσικλέτα κάνει αισθητή την παρουσία της μέσω του φωτισμού & την προσέξεις την ώρα που θα αλλάξεις λωρίδα, ναι είναι καλύτερα για τον αναβάτη.
Η άποψη μου είναι ότι η μικρή & στιγμιαία ενόχληση σου-μας είναι μικρό τίμημα, μπροστά στην ασφάλεια ενός αναβάτη.
Φυσικά θα υπάρχουν & αντίθετες απόψεις με επιχειρήματα πάνω στο θέμα & είμαι πολύ πρόθυμός να τις ακούσω.
Δεν είναι θέμα ενόχλησης.
Όσο περισσότερο σε τυφνώνει κάποιος με τα φώτα, τόσα λιγότερα βλέπεις γύρω σου.
Το να αντιλαμβάνομαι το φως της μηχανής, αλλά ταυτόχρονα να μην μπορώ να δω τίποτα άλλο γύρω μου -και ενώ κινούμαι- το θεωρείς ασφαλές δλδ; -
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Το ακριβώς εννοείς με το καλύτερα ?
Αν η μοτοσικλέτα κάνει αισθητή την παρουσία της μέσω του φωτισμού & την προσέξεις την ώρα που θα αλλάξεις λωρίδα, ναι είναι καλύτερα για τον αναβάτη.
Η άποψη μου είναι ότι η μικρή & στιγμιαία ενόχληση σου-μας είναι μικρό τίμημα, μπροστά στην ασφάλεια ενός αναβάτη.
Φυσικά θα υπάρχουν & αντίθετες απόψεις με επιχειρήματα πάνω στο θέμα & είμαι πολύ πρόθυμός να τις ακούσω.
Δεν είναι θέμα ενόχλησης.
Όσο περισσότερο σε τυφνώνει κάποιος με τα φώτα, τόσα λιγότερα βλέπεις γύρω σου.
Το να αντιλαμβάνομαι το φως της μηχανής, αλλά ταυτόχρονα να μην μπορώ να δω τίποτα άλλο γύρω μου -και ενώ κινούμαι- το θεωρείς ασφαλές δλδ;Πολυ σωστο
Νομιζω οτι μερικες μηχανες βγαινον με εργοστασιακα ξενον πλεον -
Κατ αρχήν από το 2000 & μετά οι μοτοσικλέτες δεν έχουν διακόπτη που ανοίγει-κλείνει τα φώτα & είναι υποχρεωμένες να κυκλοφορούν με τα φώτα αναμμένα μέρα-νύχτα με οδηγία της ευρωπαϊκής ένωσης για μείωση των ατυχημάτων.
To ίδιο σκέφτονται να κάνουν & στα αυτοκίνητα από το 2010 νομίζω & μετά.
Τα φανάρια τους έχουν & αυτά αντίστοιχες ρυθμίσεις ( πάνω-κάτω, δεξιά-αριστερά ) όπως των αυτοκινήτων.
Η δέσμη φωτός που διαχέεται από τους καθρέπτες των φαναριών στις μηχανές είναι κατά πολύ περιορισμένη τόσο σε πλάτος όσο & σε μήκος συγκρινόμενη με των αυτοκίνητων γιατί τα φανάρια είναι πολύ μικρότερα & έχουν 1 λάμπα για μεσαία & 1 λάμπα για μεγάλα.
Αν δεν τα έχουν ρυθμισμένα -όπως και πολλά αυτοκίνητα- είναι θέμα παιδείας που έγραψα νωρίτερα.
Η διάρκεια της ενόχλησης ενός οδηγού αυτοκινήτου από μοτοσικλέτα που κινείται σε δρόμο στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίες με κίνηση ή χωρίς συνήθως δεν ξεπερνά τα 2-3 sec.
Τα φανάρια στις μοτοσικλέτες είναι συνήθως τοποθετημένα σε ψηλότερη θέση από των αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα όταν έρθει κοντά στο πίσω παράθυρο να μπορείς να δεις από τον καθρέφτη το φανάρι κατευθείαν.
Αν δεν είναι & ρυθμισμένο τότε ναι θα ενοχλεί.Αλλά η ερώτησή μου είναι πόσες φορές κατά την διάρκεια που οδηγούμε έχουμε μοτοσικλέτα κολλημένη στο πίσω μας παράθυρο.
Αν κάποιος έχει ευαισθησία στα μάτια αναγκαστικά θα πρέπει να προμηθευτεί αυτά τα ειδικά κίτρινα γυαλιά που είναι για νυχτερινή οδήγηση, γιατί φαντάζομαι ότι θα την έχει & στο φως από τα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Το ακριβώς εννοείς με το καλύτερα ?
Αν η μοτοσικλέτα κάνει αισθητή την παρουσία της μέσω του φωτισμού & την προσέξεις την ώρα που θα αλλάξεις λωρίδα, ναι είναι καλύτερα για τον αναβάτη.
Η άποψη μου είναι ότι η μικρή & στιγμιαία ενόχληση σου-μας είναι μικρό τίμημα, μπροστά στην ασφάλεια ενός αναβάτη.
Φυσικά θα υπάρχουν & αντίθετες απόψεις με επιχειρήματα πάνω στο θέμα & είμαι πολύ πρόθυμός να τις ακούσω.
Δεν είναι θέμα ενόχλησης.
Όσο περισσότερο σε τυφνώνει κάποιος με τα φώτα, τόσα λιγότερα βλέπεις γύρω σου.
Το να αντιλαμβάνομαι το φως της μηχανής, αλλά ταυτόχρονα να μην μπορώ να δω τίποτα άλλο γύρω μου -και ενώ κινούμαι- το θεωρείς ασφαλές δλδ;Δεν νομίζω ότι ακόμα & με τα καλύτερα ξένον να μπορεί μία μηχανή – εφοδιασμένη με ένα μικρό καθρέπτη & μία λάμπα - να κάνει τη νύχτα μέρα με αποτέλεσμα να χάσουμε την επαφή με το περιβάλλον.
Ο μόνος ο οποίος πληρώνει πάντα τα “σπασμένα” στο θέμα της ασφάλειας είναι ο αναβάτης, οπότε κατά συνέπεια ότι είναι πιο ασφαλέστερο για αυτόν είναι & για τον οδηγό του αυτοκινήτου
Σαν οδηγός αυτοκινήτου περισσότερο με ενοχλούν τα αναμμένα φώτα ομίχλης –νύχτα ή μέρα ακόμα και σε μποτιλιάρισμα - & ας μην είναι ξένον παρά τα φώτα των μηχανών.
Δεν είναι στην πρόθεσή μου να αλλάξω παγιωμένες αντιλήψεις ή να πείσω, απλά καταθέτω την άποψή μου & προσπαθώ μέσω της ανταλλαγής απόψεων & επιχειρημάτων να καταλάβω & την άποψη των άλλων.
-
Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
[...]Δεν νομίζω ότι ακόμα & με τα καλύτερα ξένον να μπορεί μία μηχανή – εφοδιασμένη με ένα μικρό καθρέπτη & μία λάμπα - να κάνει τη νύχτα μέρα με αποτέλεσμα να χάσουμε την επαφή με το περιβάλλον.Ο μόνος ο οποίος πληρώνει πάντα τα “σπασμένα” στο θέμα της ασφάλειας είναι ο αναβάτης, οπότε κατά συνέπεια ότι είναι πιο ασφαλέστερο για αυτόν είναι & για τον οδηγό του αυτοκινήτου[...]
Αν η δέσμη των xenon πέφτει απευθείας στα μάτια, τότε ασχέτως της συνολικής 'ποσότητας' φωτισμού, που μπορεί να μην κάνει την νύχτα μέρα, είναι αρκετό ώστε και να μειώσει πολύ την ικανότητα αντίληψης αλλά και δημιουργήσει ένα σημαντικό 'αντιπερισπασμό'.
Όταν ξαφνικά ρίχνει κάποιος στα μάτια σου ένα πολύ δυνατό φως (γιατί η δέσμη των xenon είναι ΠΟΛΥ δυνατή) τότε όπως και να έχει η ικανότητα σου να βλέπεις μειώνεται σημαντικά.Τέσπα, η λογική δεν είναι ότι ο καθένας κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να τον προσέχουν οι άλλοι.
Έτσι βάζουν π.χ. κοτσαδόρους και pull bars για να μην τους ακουμπάνε στο παρκάρισμα (και στ@@ για τη ζημιά που προκαλούν) έτσι ανάβουν οι άλλοι προβολάκια, έτσι πατάνε κόρνες στις γειτονιές κάθε φορά που περνάνε από διασταύρωση και πάει λέγοντας.... να βάλουμε σειρήνες και να πετάμε δυναμιτάκια στις προσπεράσεις.Για όλους μας η ασφάλεια του εαυτού μας, όσο σημαντική και να είναι, δεν μπορεί να θέτει σε κίνδυνο αυτή των υπολοίπων. Δεν λειτουργούμε εις βάρος των άλλων για κανένα λόγο (αντε πλην πραγματικών εκτάκτων περιστατικών).
Αν πιστεύεις ότι με τη μηχανή σε κάποια περίσταση (ξέρω γω ένα προσπέρασμα) δεν θα σε δει ο άλλος με τα κανονικά σου φώτα, τότε μη το κάνεις. Το να τον τυφλώσεις για να σε προσέξει για να κάνεις τη δουλειά σου, δεν είναι λογική.-
Κάθε μέσο έχει και τους κινδύνους του, τους οποίους πρέπει να έχεις σκεφτεί καλά πριν το χρησιμοποιήσεις. Και άπαξ και το χρησιμοποιείς τους έχεις αποδεχτεί. Δεν μπορεί εγώ για να μην γραντζουνίσω την αυτοκινητάρα μου να βάλω σιδεριές ολόγυρα, ούτε να πηγαίνω με 30 στην εθνική για να έχω χρόνο να αντιδράσω ακόμα κι αν καταρεύσει το οδόστρωμα μπροστά μου.
Από 'κει και πέρα καθένας φροντίζει στα όρια του να κάνει ό,τι μπορεί για να προστεύσει τον εαυτό του και τους άλλους.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
...Για όλους μας η ασφάλεια του εαυτού μας, όσο σημαντική και να είναι, δεν μπορεί να θέτει σε κίνδυνο αυτή των υπολοίπων. Δεν λειτουργούμε εις βάρος των άλλων για κανένα λόγο (αντε πλην πραγματικών εκτάκτων περιστατικών).Αν πιστεύεις ότι με τη μηχανή (και όχι μόνο με μηχανή) σε κάποια περίσταση (ξέρω γω ένα προσπέρασμα) δεν θα σε δει ο άλλος με τα κανονικά σου φώτα, τότε μη το κάνεις. Το να τον τυφλώσεις για να σε προσέξει για να κάνεις τη δουλειά σου, δεν είναι λογική.-
(...)
Από 'κει και πέρα καθένας φροντίζει στα όρια του να κάνει ό,τι μπορεί για να προστεύσει τον εαυτό του και τους άλλους.+oo
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
[...]Δεν νομίζω ότι ακόμα & με τα καλύτερα ξένον να μπορεί μία μηχανή – εφοδιασμένη με ένα μικρό καθρέπτη & μία λάμπα - να κάνει τη νύχτα μέρα με αποτέλεσμα να χάσουμε την επαφή με το περιβάλλον.
Ο μόνος ο οποίος πληρώνει πάντα τα “σπασμένα” στο θέμα της ασφάλειας είναι ο αναβάτης, οπότε κατά συνέπεια ότι είναι πιο ασφαλέστερο για αυτόν είναι & για τον οδηγό του αυτοκινήτου[...]
Αν η δέσμη των xenon πέφτει απευθείας στα μάτια, τότε ασχέτως της συνολικής 'ποσότητας' φωτισμού, που μπορεί να μην κάνει την νύχτα μέρα, είναι αρκετό ώστε και να μειώσει πολύ την ικανότητα αντίληψης αλλά και δημιουργήσει ένα σημαντικό 'αντιπερισπασμό'.
Όταν ξαφνικά ρίχνει κάποιος στα μάτια σου ένα πολύ δυνατό φως (γιατί η δέσμη των xenon είναι ΠΟΛΥ δυνατή) τότε όπως και να έχει η ικανότητα σου να βλέπεις μειώνεται σημαντικά.Γιατί θεωρείς σαν δεδομένο ότι ο μοτοσικλετιστής σώνει και καλά θα ρίξει στα μάτια σου και θα κρατήσει αναμμένη την μεγάλη σκάλα του προβολέα η οποία θα είναι εξοπλισμένη με ξένον ?
Έχει κάτι μαζί σου?
Αν θυμάμαι καλά η διαφορά των απόψεων ήταν αν πρέπει ή όχι να βάζουμε στις μοτο ξένον.
Τέσπα, η λογική δεν είναι ότι ο καθένας κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να τον προσέχουν οι άλλοι.
Έτσι βάζουν π.χ. κοτσαδόρους και pull bars για να μην τους ακουμπάνε στο παρκάρισμα (και στ@@ για τη ζημιά που προκαλούν) έτσι ανάβουν οι άλλοι προβολάκια, έτσι πατάνε κόρνες στις γειτονιές κάθε φορά που περνάνε από διασταύρωση και πάει λέγοντας.... να βάλουμε σειρήνες και να πετάμε δυναμιτάκια στις προσπεράσεις.Αυτό που αναφέρεις είναι εντελώς αφοριστικό & πηγαίνει στα άκρα, γιατί υπάρχει & η άλλη λογική όπου λέει ότι όποιος καβαλά μηχανή είναι αλήτης, τσαντάκιας & εκκολαπτόμενος εγκληματίας.
Αυτό που ξεκίνησα να γράφω είναι ότι με τα ξένον οι οδηγοί των αυτοκινήτων σε προσέχουν περισσότερο. Και τώρα έφτασα να απαντώ για πιο λόγο ο αναβατής σε έχει βάλει στο μάτι & έρχεται πίσω σου, ανάβει τον προβολέα του & σε τυφλώνει.
Για όλους μας η ασφάλεια του εαυτού μας, όσο σημαντική και να είναι, δεν μπορεί να θέτει σε κίνδυνο αυτή των υπολοίπων. Δεν λειτουργούμε εις βάρος των άλλων για κανένα λόγο (αντε πλην πραγματικών εκτάκτων περιστατικών).
Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που έγραψες. Αν πιστεύεις ότι κινδυνεύεις περισσότερο μέσα στο αυτοκίνητο σου με τόσο σίδερο γύρω-γύρω, αερόσακους ABS κ.λ.π από ένα αναβάτη I rest my case.
Αν πιστεύεις ότι με τη μηχανή σε κάποια περίσταση (ξέρω γω ένα προσπέρασμα) δεν θα σε δει ο άλλος με τα κανονικά σου φώτα, τότε μη το κάνεις. Το να τον τυφλώσεις για να σε προσέξει για να κάνεις τη δουλειά σου, δεν είναι λογική.-
Δηλαδή αν του αναβοσβήσεις τα φώτα του προκαλείς τύφλωση.
Κάθε μέσο έχει και τους κινδύνους του, τους οποίους πρέπει να έχεις σκεφτεί καλά πριν το χρησιμοποιήσεις. Και άπαξ και το χρησιμοποιείς τους έχεις αποδεχτεί. Δεν μπορεί εγώ για να μην γραντζουνίσω την αυτοκινητάρα μου να βάλω σιδεριές ολόγυρα, ούτε να πηγαίνω με 30 στην εθνική για να έχω χρόνο να αντιδράσω ακόμα κι αν καταρεύσει το οδόστρωμα μπροστά μου.
Με το ίδιο σκεπτικό όταν θέλω σαν πεζός να περάσω μια διάβαση πεζών, έχω αποδεχθεί το γεγονός ότι κάποιος αφηρημένος οδηγός ο οποίος θα μιλά στο κινητό δεν θα σταματήσει & θα περάσει από πάνω μου.
Δηλαδή το να θελήσω να ανεβάσω τον συντελεστή ασφάλειας του μέσου που χρησιμοποιώ είναι λάθος.
Πρέπει να παίρνω πάντα ότι μου σερβίρουν & να πηγαίνω με το ρεύμα.Από 'κει και πέρα καθένας φροντίζει στα όρια του να κάνει ό,τι μπορεί για να προστεύσει τον εαυτό του και τους άλλους.
Αυτό που αναφέρεις είναι κατά τη γνώμη μου το πιο σωστό.
-
To πρόβλημα είναι ότι οι περισσότερες μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν έχουν αρρύθμιστα φώτα και τυφλώνουν. Αυτό το φαινόμενο θα ενταθεί με την χρήση των xenon.
Φώτα Xenon...