-
Ειχα αναφερει και παλιοτερα το προβλημα που ειχα με το λαμπακι του
check engine και αρχισα τις επισκεψεις μου στην SUZUKI Παπαβραμιδης στη Θεσσαλονικη.Πρωτη διαγνωση και αντικατασταση 'σενσορας θεσης εκινησης'αλλα μετα απο δυο μερες το λαμπακι ξαναβοσβηνε.Δευτερη επισκεψη και αφου ο φωστηρας ηλεκτρολογος μου αλλαξε
1.Αισθητηρα ανω (L)
2.Βαλβιδα υποπιεσης
3.Πολλαπλασιαστες και αλλα διαφορα ψιλολολογια συν ενα service
το λαμπακι μετα απο δυο μερες παλι ξαναβοσβηνε.
Τριτη επισκεψη και αφου εχω πληρωσει περιπου 1500 Ε χωρις να γινει τιποτα
ο ιδιος ηλεκτρολογος προτεινει την αλλαγη εγκεφαλου με κοστος 850 Ε, Τοτε ζητησα να μιλησω με τον ιδιο τον Παπαβραμιδη ο οποιος γεναιοδωρα μου ειπε οτι μπορει να μου κανει μια εκπτωση 30 Ε.
Το ξερω την εχω πατησει αλλα τι μπορω να κανω? -
Ειχα αναφερει και παλιοτερα το προβλημα που ειχα με το λαμπακι του
check engine και αρχισα τις επισκεψεις μου στην SUZUKI Παπαβραμιδης στη Θεσσαλονικη.Πρωτη διαγνωση και αντικατασταση 'σενσορας θεσης εκινησης'αλλα μετα απο δυο μερες το λαμπακι ξαναβοσβηνε.Δευτερη επισκεψη και αφου ο φωστηρας ηλεκτρολογος μου αλλαξε
1.Αισθητηρα ανω (L)
2.Βαλβιδα υποπιεσης
3.Πολλαπλασιαστες και αλλα διαφορα ψιλολολογια συν ενα service
το λαμπακι μετα απο δυο μερες παλι ξαναβοσβηνε.
Τριτη επισκεψη και αφου εχω πληρωσει περιπου 1500 Ε χωρις να γινει τιποτα
ο ιδιος ηλεκτρολογος προτεινει την αλλαγη εγκεφαλου με κοστος 850 Ε, Τοτε ζητησα να μιλησω με τον ιδιο τον Παπαβραμιδη ο οποιος γεναιοδωρα μου ειπε οτι μπορει να μου κανει μια εκπτωση 30 Ε.
Το ξερω την εχω πατησει αλλα τι μπορω να κανω? -
Ειχα αναφερει και παλιοτερα το προβλημα που ειχα με το λαμπακι του
check engine και αρχισα τις επισκεψεις μου στην SUZUKI Παπαβραμιδης στη Θεσσαλονικη.Πρωτη διαγνωση και αντικατασταση 'σενσορας θεσης εκινησης'αλλα μετα απο δυο μερες το λαμπακι ξαναβοσβηνε.Δευτερη επισκεψη και αφου ο φωστηρας ηλεκτρολογος μου αλλαξε
1.Αισθητηρα ανω (L)
2.Βαλβιδα υποπιεσης
3.Πολλαπλασιαστες και αλλα διαφορα ψιλολολογια συν ενα service
το λαμπακι μετα απο δυο μερες παλι ξαναβοσβηνε.
Τριτη επισκεψη και αφου εχω πληρωσει περιπου 1500 Ε χωρις να γινει τιποτα
ο ιδιος ηλεκτρολογος προτεινει την αλλαγη εγκεφαλου με κοστος 850 Ε, Τοτε ζητησα να μιλησω με τον ιδιο τον Παπαβραμιδη ο οποιος γεναιοδωρα μου ειπε οτι μπορει να μου κανει μια εκπτωση 30 Ε.
Το ξερω την εχω πατησει αλλα τι μπορω να κανω? -
Ο εγκέφαλος τι σφάλμα καταγράφει;
-
Δυστηχως δεν ξερω τους κωδικους φιλε μου
-
Το αυτοκίνητο τι χρονολογίας είναι; Δεν καλύπτεται από εγγύηση;
-
Ο χρήστης frux έγραψε:
Δυστηχως δεν ξερω τους κωδικους φιλε μουOύτε εγώ τους ξέρω. Όταν ξαναπας, πριν προχωρήσεις σε οποιαδήποτε αλλαγή, ζήτα να δουν με το διαγνωστικό τι βλάβες έχει καταγράψει και σημείωσέ τες. Μετά βλέπουμε.
-
Ειναι 2001 και δεν εχει εγγυηση
-
Παντως εμένα μου έχει αναψει 3 φορές το λαμπάκι, και τις 3 μου είπαν ότι ήταν από κακή βενζίνη (νομίζω επιρεάζεται ο αισθητήρας λ λόγω κακής βενζίνης και ανάβει λαμπάκι).
Τις 2 φορές το λαμπάκι έσβησε εντός 2 ημερών, τη μία δεν έσβησε μέχρι που το πήγα συνεργείο. Αλλά και τις 3 πήγα να το τσεκάρω και ήταν ο ίδιος λόγος.
Δεν με χρέωσαν τίποτα, απλά κάναν το check up για να σβήσει, και με συμβούλευσαν να προτιμώ Shell Vpower Racing (την οποία βάζω καμιά φορά από τότε αλλά όχι συνέχεις λόγω τιμής...)
-
Ειναι ενα γνωστο προβλημα στα ...Jimny. Ισως να σε βοηθησω.
Δοκιμασε να ξεσυνδεσεις τους πολους της μπαταριας για μιση ωρα, καθαρησε τυχον λασπες/σκονες και ξανασυνδεσε τους.Απορία. Ειναι δυνατον να πληρωνεις χρηματα για μια βλαβη που δεν σου εχουν φτιαξει; Να κοψουν το κωλο τους και να σου βρουν τί φταιει ή να ζητησεις μερος ή ολα τα χρηματα σου πισω.
Αντε ρε ξεφτιλες!!! -
Αυτο που προσεξα σημερα ειναι οτι οταν εχω γυρω στις 3000 στροφες και περιπου 110 χλμ το λαμπακι μενει συνεχως αναμενο ,αλλα οταν κατεβω γυρω
στις 2500 το λαμπακι αναβοσβηνει. Σημαινει κατι αυτο? -
Μπεκ έχεις καθαρίσει;
-
Απο τα μπεκ σκεφτομαι να ξαναξεκινησω
-
Κάνε και ογκομέτρηση να δεις μήπως κατουράει κανένα. Αν και το σωστότερο είναι να πας στην αντιπροσωπεία να το βάλουν στο διαγνωστικό και να σου πουν τι βλάβες έχει καταγράψει.
-
Εχω ξαναγράψει για το θέμα, αλλά δεν ξέρω αν ήσουν εσύ φίλε frux, οπότε επαναλαμβάνω
[quote]Εμένα άναβε το φωτάκι για αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα, το διαγνωστικό έλεγε 'δεξιός αισθητήρας λ', απο το συνεργείο έλεγαν πως δεν χρειάζεται να τον αλλάξω αν δε θέλω (κόστος 150 -
Εγω ημουν και απο τοτε τρεχω στον Παπαβραμιδη με την λογικη οτι αφου δεν καταφεραν να λυσουν το προβλημα τουλαχιστον θα αναλαμβαναν και την ευθυνη , αφου τους πληρωνα κανονικα σε οτι μου λεγαν να αλλαξω.
-
Κατα πάσα πιθανότητα είναι θέμα κακής καύσης και ενδεχομένως πολύ φτωχου μείγματος σε υψηλά φορτία...
Αυτό μπορεί να έχει ως αιτία προβληματική ανλία βενζίνης (λόγω χαμηλής πίεσης δεν παρέχει την απαραίτητη ποσότητα καυσίμου οταν αυτό απαιτείται),βουλωμένα μπεκ,ακόμη και βουλωμένα σωληνάκια βενζίνης... -
Τσέκαρε τα καυσαέρια και αν είναι παραπάνω άλλαξε καταλύτη(εφόσον δεν είναι αισθητήρας λ ο οποίος όπως είπες έχει αντικατασταθεί),δεν είναι ούτε τα μπέκ ούτε ο ...εγγέφαλος!!!!
-
Σας ευχαριστω για τις παρατηρησεις και τις συμβουλες σας ελπιζω οταν παρω το δωρο των χριστουγενων να τα ακουμπισω σε καποιο αλλο συνεργειο ελπιζοντας οτι θα βρεθει λυση ηδη ο Παπαβραμιδης μου φαγε δυο μισθους.
-
Ένας φίλος είχε παρόμοιο πρόβλημα και το έλυσε αλλάζοντας τα μπουζί με ιριδίου της Denso. Και πηγαίνει και καλύτερα το αμάξι
GV 1.6 Το λαμπακι του check engine συνεχιζει να αναβοσβηνει