-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Μικρή ζημιά είναι, στον χώρο της μηχανής ή από κάτω. Δεν χρειάζεται να βγει σασμάν.Ακριβως. Πληροφοριακα, η ντιζα στο punto κοστισε περιπου 80
-
Καλα ειναι
-
Αλλα γιατι μπαινει μονο 1 και R?
Παντος αν ειναι 'σουπα' μαλλον ειναι το πλαστικο ντιζακι που λενε τα παιδια... -
To έφτιαξα εκείνη τη μέρα. Ντίζα ήταν και άλλαξε μαζί και μια πλαστική χελώνα. Συνολικό κόστος με εργασία 40 ευρώ. Χτές πήγα και ταξίδι!
-
Μισό λεπτό. Πήγες ταξίδι; Και; Δεν έσκασε η αντλία υψηλής για τα πιτσιλιστίρια; Δεν ξεχείλισε η γέμιση από τα καθίσματα;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μισό λεπτό. Πήγες ταξίδι; Και; Δεν έσκασε η αντλία υψηλής για τα πιτσιλιστίρια; Δεν ξεχείλισε η γέμιση από τα καθίσματα; -
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ TOPIC ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΕΞΑΕΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΕΝΑ SAXO 1.1 ΤΟΥ 2001...
ΛΟΙΠΟΝ- ΜΟΤΕΡ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΑΕΡΑ (5000 ΧΛΜ)
- ΑΛΛΑΓΗ ΝΤΙΖΕΣ ΛΕΒΙΕ (5000 ΧΛΜ ΑΛΛΑΧΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ , ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΜΑΜΑ)
- ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ (11ΟΟΟ ΧΛΜ)
- ΝΕΡΑ ΣΤΑ ΠΙΣΩ ΦΩΤΑ (12000 ΧΛΜ)
- ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ (30000 ΧΛΜ)
- ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ ΗΛ. ΚΛΕΙΔΑΡΙΩΝ (32000 ΧΛΜ)
- ΑΛΛΑΓΗ ΣΕΤ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ (38000 ΧΛΜ )
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ 39850 ΧΛΜ ΚΑΙ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ , ΠΛΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΟΡΕΑΤΙΣΣΑ (ΚΙΑ CEED)
ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ NISSAN KING KAB 2000 MONT 1992 ME 110000 ΧΛΜ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΜΙΑ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΤΑ 73000 ΧΛΜ
Α! ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΝΗΣΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ.....
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ....
-
Ο χρήστης FRAGISCOS έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ TOPIC ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΕΞΑΕΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΕΝΑ SAXO 1.1 ΤΟΥ 2001...
ΛΟΙΠΟΝ- ΜΟΤΕΡ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΑΕΡΑ (5000 ΧΛΜ)
- ΑΛΛΑΓΗ ΝΤΙΖΕΣ ΛΕΒΙΕ (5000 ΧΛΜ ΑΛΛΑΧΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ , ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΜΑΜΑ)
- ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ (11ΟΟΟ ΧΛΜ)
- ΝΕΡΑ ΣΤΑ ΠΙΣΩ ΦΩΤΑ (12000 ΧΛΜ)
- ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ (30000 ΧΛΜ)
- ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ ΗΛ. ΚΛΕΙΔΑΡΙΩΝ (32000 ΧΛΜ)
- ΑΛΛΑΓΗ ΣΕΤ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ (38000 ΧΛΜ )
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ 39850 ΧΛΜ ΚΑΙ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ , ΠΛΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΟΡΕΑΤΙΣΣΑ (ΚΙΑ CEED)
ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ NISSAN KING KAB 2000 MONT 1992 ME 110000 ΧΛΜ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΜΙΑ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΤΑ 73000 ΧΛΜ
Α! ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΝΗΣΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ.....
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ....
Το μοτέρ ανακύκλωσης είναι γνωστό πρόβλημα αλλά συμπλέκτη στα 38000 χλμ; τον δικό μου τον άλλαξα στα 115000 χλμ και είχε ακόμα να δώσει. Με τους πολλαπλασιαστές τι εννοείς; Μήπως εννοείς μοτεράκι ρελαντί; Γιατί ξέρω οτί δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα.Οσο για τα υπόλοιπα μάλλον έπεσες σε Monday car.
-
Ο χρήστης FRAGISCOS έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ TOPIC ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΕΞΑΕΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΕΝΑ SAXO 1.1 ΤΟΥ 2001...
ΛΟΙΠΟΝ- ΜΟΤΕΡ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΑΕΡΑ (5000 ΧΛΜ)
- ΑΛΛΑΓΗ ΝΤΙΖΕΣ ΛΕΒΙΕ (5000 ΧΛΜ ΑΛΛΑΧΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ , ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΜΑΜΑ)
- ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ (11ΟΟΟ ΧΛΜ)
- ΝΕΡΑ ΣΤΑ ΠΙΣΩ ΦΩΤΑ (12000 ΧΛΜ)
- ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ (30000 ΧΛΜ)
- ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ ΗΛ. ΚΛΕΙΔΑΡΙΩΝ (32000 ΧΛΜ)
- ΑΛΛΑΓΗ ΣΕΤ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ (38000 ΧΛΜ )
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ 39850 ΧΛΜ ΚΑΙ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ , ΠΛΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΟΡΕΑΤΙΣΣΑ (ΚΙΑ CEED)
ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ NISSAN KING KAB 2000 MONT 1992 ME 110000 ΧΛΜ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΜΙΑ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΤΑ 73000 ΧΛΜ
Α! ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΝΗΣΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ.....
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ....
Φίλε μου, όντως έπεσες σε monday car
Εγώ με 1.1 του 98 και 120.000 χλμ, δεν είχα τίποτα από τα παραπάνω εκτός από το μοτεράκι της ανακύκλωσης
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ TOPIC ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΕΞΑΕΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΕΝΑ SAXO 1.1 ΤΟΥ 2001...
ΛΟΙΠΟΝ- ΜΟΤΕΡ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΑΕΡΑ (5000 ΧΛΜ)
- ΑΛΛΑΓΗ ΝΤΙΖΕΣ ΛΕΒΙΕ (5000 ΧΛΜ ΑΛΛΑΧΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ , ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΜΑΜΑ)
- ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ (11ΟΟΟ ΧΛΜ)
- ΝΕΡΑ ΣΤΑ ΠΙΣΩ ΦΩΤΑ (12000 ΧΛΜ)
- ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ (30000 ΧΛΜ)
- ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ ΗΛ. ΚΛΕΙΔΑΡΙΩΝ (32000 ΧΛΜ)
- ΑΛΛΑΓΗ ΣΕΤ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ (38000 ΧΛΜ )
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ 39850 ΧΛΜ ΚΑΙ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ , ΠΛΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΟΡΕΑΤΙΣΣΑ (ΚΙΑ CEED)
ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ NISSAN KING KAB 2000 MONT 1992 ME 110000 ΧΛΜ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΜΙΑ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΤΑ 73000 ΧΛΜ
Α! ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΝΗΣΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ.....
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ....
Φίλε μου, όντως έπεσες σε monday car
Εγώ με 1.1 του 98 και 120.000 χλμ, δεν είχα τίποτα από τα παραπάνω εκτός από το μοτεράκι της ανακύκλωσης
+1
-
Από που το πήρες το αμάξι?Περίεργο πάντως....
-
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ CITROEN
ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΡΩΤΑΣ, ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕ; -
Οντως περιεργο με τοσα προβληματα
-
Λεγαμε καποτε για μια Rent a Car που θα πουλουσε κατι C3 μοντ 2004.
Ειδα που λετε εντελως τυχαια στον τοπικο τυπο μια αγγελια οπου πραγματι τα εν λογω C3 ειναι πλεον προς πωληση, μαζι με κατι Jimny και Vitara ιδιας χρονιαςΠληροφ με πιμι οποιος ενδιαφερεται.
-
Αν μου δώσουν σχετικά καλή προσφορά για το xantia, πάω για C4 1,6....αύριο...
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Αν μου δώσουν σχετικά καλή προσφορά για το xantia, πάω για C4 1,6....αύριο...Κρίμα για την ξανθούλα...
Πάντως, σε καταλαβαίνω!
ΕΞαιρετική επιλογή η C4 και φυσικά, κάντους μπόλικο παζάρι! Και γι' αυτό που θα πουλήσεις και γι' αυτό που θ'αγοράσεις... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αν μου δώσουν σχετικά καλή προσφορά για το xantia, πάω για C4 1,6....αύριο...
Κρίμα για την ξανθούλα...
Πάντως, σε καταλαβαίνω!
ΕΞαιρετική επιλογή η C4 και φυσικά, κάντους μπόλικο παζάρι! Και γι' αυτό που θα πουλήσεις και γι' αυτό που θ'αγοράσεις...Ασε και ακόμα το σκέφτομαι... Αλλά αυτό το 'δέσιμο' με το ξάντια μου κοστίζει ακριβά και πρέπει να σταματήσει... Πάω σε λίγο...
-
Επειδή πάντως αυτή τη στιγμή πουλάει κυρίως η βασική 1.4 (που δεν της λείπουν και πολλά είναι η αλήθεια) , μπορείς να παζαρέψεις πολύ καλά τις πιο πλούσιες εκδόσεις.
Αν είσαι Αθήνα, κάνε μια βόλτα και σε περισσότερους του ενός αντιπροσώπους, παίζουν αρκετά οι τιμές από ό,τι φαίνεται... -
εχουμε μια xantia 02/1997 1.8/16v με δερματινα και 200000km. σε πολυ καλη κατασταση, service ολα στην citroen, σε πολυ καλη κατασταση. χρωμα καλο, ατρακαριστο, δερμα οχι ξεθωριασμενο (παντα στο γκαραζ) και χωρις βλαβες. Ποσο λες να πιασει αν το δωσουμε? Παντως παιδια η xantia ειναι η βασιλισσα του ταξιδιου στην κατηγορια της αν μη τι αλλο.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Αν μου δώσουν σχετικά καλή προσφορά για το xantia, πάω για C4 1,6....αύριο...
Κρίμα για την ξανθούλα...
Πάντως, σε καταλαβαίνω!
ΕΞαιρετική επιλογή η C4 και φυσικά, κάντους μπόλικο παζάρι! Και γι' αυτό που θα πουλήσεις και γι' αυτό που θ'αγοράσεις...Ασε και ακόμα το σκέφτομαι... Αλλά αυτό το 'δέσιμο' με το ξάντια μου κοστίζει ακριβά και πρέπει να σταματήσει... Πάω σε λίγο...
Πούλησα την δικιά μου τον Σεπτέμβριο αλλά ... ακόμα την σκέφτομαι και στεναχωριέμαι. Τόσο που σκέφτομαι να την ξαναπάρω πίσω...
Μπορείτε να βρείτε την αγγελία στις μικρές αγγελίες. Τελικά πουλήθηκε 3600 αλλά πιστεύω ότι θα μπορούσε να πιάσει και παραπάνω αν επέμενα περισσότερο στην ΧΕ αντί στα ... forum.
CITROËN FORUM