-
Μερικά άλλα ενδιαφέροντα....
Αν λάβουμε υπόψη την αύξηση του 5.6% στο σύνολο από τους πρώτους 10 έχουμε την VW να είναι στα ίδια με πέρυσι (είπαμε λαμβάνουμε υπόψη την αύξηση) και FORD, HUYNDAI, PEUGEOT, NISSAN να παρουσιάζουν απώλειες.
Από την άλλη μεριά όμως OPEL, SUZUKI, CITROEN & FIAT παρουσιάζουν αισθητή αύξηση του μερίδιου τους.
Η ΤΟΥΟΤΑ αν συνεχίσει την πολιτική με το Auris τότε την περιμένει άγρια κάμψη το 2008 κάτι ήδη αισθητό τον Νοέμβριο.
Στις θέσεις 11-20 big winners είναι οι DAIHATSU, HONDA CHEVY, KIA winner η AUDI, στα ίδια MERC & SCODA και μεγάλοι losers οι MAZDA και άκουσον άκουσον SEAT όπου το Car of the Year δεν κατάφερε να τους ξελασπώσει.
Στην 22η θέση έπεσε η Renault που η κατάντια της δεν έχει τελειωμό και που δεν ΘΕΩΡΩ ότι θα την σώσει ούτε η Laguna ούτε το ΙΜΗΟ άχρωμο, άοσμο και άγευστο Twingo. Μόνη σανίδα σωτηρίας ο TCE αλλά αν δεν κόψουν τις μαλακίες με το Premium marking τότε του χρόνου τους βλέπω κάτω από την 30άδα.....
Το SMART ανέκαμψε την απίστευτη πτώση στην αρχή της χρονιάς και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι πια μιλάμε μόνον για ένα προίόν θα κλείσει τελικά τη χρονιά με θετικό πρόσημο (αν και χάνοντας κομμάτι της αγοράς ΙΜΗΟ).
Όσο καλά πάει η μαμά εταιρεία FIAT τόσο τα παιδιά (είτε τα αλλανιάρικα AR είτε τα κυριλέ LANCIA) πάνε κατά διαόλου.....
Η ΜΙΝΙ ανεβαίνει αποδεικνύοντας ότι η βλαχογκλαμουριά του Έλληνα συνεχίζει ακάθεκτη. Στενάχωρο πανάκριβο τόσο στην αγορά όσο και στη συντήρηση αλλά +67%... Έλεος.....
Η LEXUS κακά τα ψέματα μέχρι να έρθει η υβριδική Cayenne θα έχει προσπεράσει την PORSCHE αλλά το υβριδικό των Γερμανών που θα κυκλοφορεί κάθε μέρα στον δακτύλιο με μέση κατανάλωση στα 9 λίτρα (καλά θα είναι αν είναι κάτω από τα 15) θα σαρώσει στην Ελλάδα. Και γκλαμουράτος και φιλικός στο περιβάλλον.... Α ρε Ιερεμίας που μας χρειάζεται.....
Και όμως η Bentley έπιασε την Ferrari. Αναμενόμενο βλέποντας ότι για την ίδια τιμή η Bentley πουλά περισσότερη μούρη στον Χονδρέμπορο της Ιεράς Οδού ο οποίος δεν χωρά στην Φερράρι έτσι και αλλιώς....
Πιο κάτω η Mazerati συνεχίζει να πουλά τόσα οχήματα όσα ψυγεία πουλά η GE στους Εσκιμώους ενώ η Lambo λάμπει δια της απουσίας της από τα διψήφια νούμερα....
-
Στις διάφορες κατηγορίες τώρα...
Α. 4x4 ATV. Εδώ το TERIOS τσακίζει κόκκαλα. Παράλογα ακριβό μεν για τα 1300 κυβικά αλλά και πάραλογα τίμιο όμως και αυτό το όχημα είναι παράδειγμα πως το customer service καταφέρνει ένα wannabe λεμόνι να το μετατρέψει σε ζουμερό πορτοκάλι. Βέβαια στην κατηγορία η Suzuki ελέγχει το 1/3 της αγοράς μοιράζοντας το ποσοστό αυτό μεταξύ του Jimny (που είναι ο Ιάπωνας Σκαραβαίος τελικά) και το VITARA που από αλλού ξεκίνησε (τίμιο 4χ4) και αλλού πάει (χοντρομπαλάδικο wannabe SUV με κοντές)....
Β. SUV. Θαύμα θαύμα επιτέλους η συγκεκριμένη κατηγορία χάνει ποσοστό στο σύνολο..... Χαράς ευαγγέλια όπως λέει και ο Ιερεμίας... Άιντε και κάτω του 5% του χρόνου. Το RAV είναι 1ο μέν αλλά το SX4 είναι αυτό που θα κλέψει του χρόνου την παράσταση. Τελικά καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα. Εδώ μάλλον το όνομα suzuki (όπως και η φούντα του Έλληνα Τσολιά) είναι βαριά καθώς το έταιρο sedici πουλά μόλις το 1/5 του SX4. Αν αποφάσιζα ποτέ να σκάσω λεφτά για SUV μα το θεό θα τα έδινα για τη νεκροφόρα της Subaru & ας γινόμουν φίλος των Αράβων....
Γ. Α. Εδώ ακόμα αρχηγός το PANDA αν και το 1ο σε πωλήσεις είναι το SMART (πόσα πετρέλαιο??? πόσα με το Start Stop??). Τα τρισιμαία C1, 107, Aygo ξεπέρασαν τα σιαμαία ATOS, PICANTO. Δυνατή είσοδος για το Cuore αν και το extra πακέτο των 1700 Ευρώ που έχει τους πλευρικούς αερόσακους (και στη πόλη τους χρειάζεται ένα όχημα περισσότερο από το ύπαιθρο) είναι εξωφρενικά ακριβό μα εξωφρενικά ακριβό σε σχέση με αυτά που προσφέρει.... Μαα που είναι το αυτοκίνητο του ΛΑΟΥ... VW είσαι εδώ??? Ναι με το FOX... Πόσα κομμάτια η αλεπού Αλέκο.... ΠΟΣΑ 619!!! Και δεν βλέπω ούτε τα 650.....
Δ. Β. Heil Corsa.... To Yaris 2ο. Βέβαια φτάνει μία έκπτωση 1000 ευρώ στο Yaris και τα νούμερα θα αντιστραφούν. Πάντως 4 μέτρα για supermini είναι πολλά.... Που είναι το COLT ??? Στα ίδια με πέρυσι βέβαια... Λεμονάκι το FABIA επιτέλους ο Έλληνας έχει γούστο και στους κουβάδες.... Μα αν είναι δυνατόν να αγοράσει ένα wannabe ΜΙΝΙ. Αν είναι πυροβολιμένος θα πάρει το original αν είναι σοβαρός θα δώσει λεφτά για κάτι καλύτερο από τα αποφάγια των POLO, IBIZA κ.λπ.
Ε. C. To Golf 1ο. Στα δίδυμα το δίδυμο Auris+Corolla είναι στα 672 κομμάτια ενώ το δίδυμο (τετράδυμο) Golf+Jetta+Plus+Beetle είναι στα 725... ΩΩ τη συμφορά .... το ανεκδιήγητο CIVIC των 22+ χιλιάδων με τον Σ αντιπρόσωπο ξεπέρασε το HCOTY 2007 Leon.... (3374 έναντι 3220 και 287 έναντι 224 κομμάτιων). Αυτό είναι είδηση και κακά τα ψέματα. Το CIVIC είναι μεν ακριβό αλλά στη συντήρηση είναι κατά πολύ φθηνότερο του LEON (για τα συνεργεία της SEAT δεν λέμε κουβέντα έχουν γίνει φαρμακεία) και το Gadget το θέλει ο Έλληνας. Δεν έχει σημασία αν μηχανικά το CIVIC είναι για την HONDA πισογύρισμα 30+ χρόνων το μπλιμπλίκι μετρά πιο πολύ από την πολλαπλών συνδέσμων που δεν φαίνεται.... Και μιλάμε δε για 2 οχήματα της ίδιας πια ηλικίας..... Μήνυμα προς TOYOTA. Εδώ Ceed, Εδώ i30 σας ομιλεί ο σταθμός των δεν σπάνε δεν χαλάνε Κορεατών της KIA & Huyndai με τα 109 άλογα, τα 5 αστέρια,(εντάξει 4 στο i30) με τα 7 χρόνια εγγύηση (εντάξει και 5 αρκούν) με τιμή εκκίνησης -2000 Ευρώ και την ανάρτηση των πολλαπλών πίσω.... Αδέλφια Ιάπωνες..... Ευχαριστούμε που κοστολογήσατε τόσο ακριβά το Auris.... Μας κάνατε μεγάλη χάρη....
ΣΤ. D. Είναι βαριά η φούντα του τσολιά ή στην προκειμένη η φούντα του Bungle.... Μένει να δούμε το χρόνου αν η C καταφέρει το ακατόρθωτο δηλαδή να περάσει την 3άρα.... Για το Passat αν φέρει τον 1.4 στα 122 άλογα δεν λέει τίποτα. Αν όμως φέρει τον 1.4 στα 140 και 170 άλογα θα γίνει ΧΑΜΟΣ!!!!!!!! Κρίμα να έχεις κινητήρα με 170 άλογα στα 1400 να μπαίνεις και στο ρουθούνι του Αλογοσκούφη και να βάζεις μόνον τα 122 για να υπάρχει χώρος για τον 1.8 των 160 άλογων... ΚΡΙΜΑ..... Αλέκο πόσες 159???? Πόσα 407??? και ειδικότερα ΑΛΕΚΟ Πόσα Laguna... ??? 7???
Ζ. E Εδώ η E κυριαρχεί αλλά του χρόνου έρχεται η 5άρα με 2λιτρό κινητήρα και 170 ατμοσφαιρικά άτια..... Τώρα βέβαια η κίνηση μάτ από την BMW θα ήταν ο 1.6 των 150+ ίππων (σιγά το πρόβλημα να βγάλει ο συγκεκριμένος και 180 άλογα δηλαδή) για την Ελλάδα να τρίβουν τα μάτια τους και οι ασφαλιστικές αλλά μάλλον σενάριο επιστημονικής φαντασίας.... Καλά οι Ιάπωνες είναι σοβαροί που λανσάρουν οχήματα σε αυτή την κατηγορία??? Το σύνολο των Legend + Legacy < Χ-Τype. The prosecution rests its case.....
Η. MPV. Με λένε Α... είμαι ακριβό του κερατά... αλλά μουράτο με αστράκι 'κεί μπροστά... και κυβερνώ την αγορά... Αυτό τραγουδά η Merc και καθαρίζει το MATRIX σε μία MATRIX πραγματικότητα που ένα όχημα των 20+ ευρώ (με τα βασικά extra) σε μήκος λίγο μεγαλύτερο από το COLT ΚΥΒΕΡΝΑ.... Για το COTY 2007 δεν λέμε τίποτα... Ούτε 600 κομμάτια φέτος ....
Θ. Sp Cambrio... Είδωμεν το ΦΩΣ το Αληθινόν.... Το πραγματικό αυτοκίνητο του λαού με τον κινητήρα που πέθανε πριν γεννηθεί.... (FSi)... Μάλιστα με ποσοστά στην αγορά που θυμίζουν Ανατολική Ευρώπη επί Μπρέζνιεφ....
Ι. Sp Coupe... Οι κυριαρχία των περιστροφικών .... RX8 και ξερό ψωμί ακόμα και αν καίει +7 λίτρα στα εκατό από την CLK....
ΙΑ. Sp Roadster... ΜΧ-5 ή ΤΤ??? Μόλις 8 κομμάτια χωρίζουν τους μονομάχους. Θα νικήσει η απλότητα και η εγκράτεια των Ιαπώνων ή ο Γερμανικός οδοστρωτήρας το Politically Correct Βαβαρικό (Βαρβαρικό) 4θέσιο.... (γιατί καλέ πίσω 2 Εβραίους άρτι αφιχθέντες από στρατόπεδο εργασίας τους χωρά μία χαρά.....). Μακάβριο αλλά η πραγματική αλήθεια. Το ερώτημα πως το RX8 χαρακτηρίζεται Coupe & η ΤΤ Roadster αυτό με αφήνει με μία μικρή απορία..... (αντίστοιχη και για το MX-5....).
Αυτά από τον κακό λύκο......
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Στις διάφορες κατηγορίες τώρα...Ε. C. To Golf 1ο. Στα δίδυμα το δίδυμο Auris+Corolla είναι στα 672 κομμάτια ενώ το δίδυμο (τετράδυμο) Golf+Jetta+Plus+Beetle είναι στα 725... ΩΩ τη συμφορά .... το ανεκδιήγητο CIVIC των 22+ χιλιάδων με τον Σ αντιπρόσωπο ξεπέρασε το HCOTY 2007 Leon.... (3374 έναντι 3220 και 287 έναντι 224 κομμάτιων). Αυτό είναι είδηση και κακά τα ψέματα. Το CIVIC είναι μεν ακριβό αλλά στη συντήρηση είναι κατά πολύ φθηνότερο του LEON (για τα συνεργεία της SEAT δεν λέμε κουβέντα έχουν γίνει φαρμακεία) και το Gadget το θέλει ο Έλληνας. Δεν έχει σημασία αν μηχανικά το CIVIC είναι για την HONDA πισογύρισμα 30+ χρόνων το μπλιμπλίκι μετρά πιο πολύ από την πολλαπλών συνδέσμων που δεν φαίνεται.... Και μιλάμε δε για 2 οχήματα της ίδιας πια ηλικίας..... Μήνυμα προς TOYOTA. Εδώ Ceed, Εδώ i30 σας ομιλεί ο σταθμός των δεν σπάνε δεν χαλάνε Κορεατών της KIA & Huyndai με τα 109 άλογα, τα 5 αστέρια,(εντάξει 4 στο i30) με τα 7 χρόνια εγγύηση (εντάξει και 5 αρκούν) με τιμή εκκίνησης -2000 Ευρώ και την ανάρτηση των πολλαπλών πίσω.... Αδέλφια Ιάπωνες..... Ευχαριστούμε που κοστολογήσατε τόσο ακριβά το Auris.... Μας κάνατε μεγάλη χάρη....
με το Honda έχουμε ακόμη τις αρχες 2007 πωλήσεις... Τωρα διαφήμιση για να κρατηθεί αν και φάνηκε αυτό τον μήνα να πέφτει. Τον προηγούμενο μήνα ξεφορτώσανε όσα είχα μαζευτεί για μήνες
-
Και όμως βγήκαν
http://www.seaa.gr/data/segments/2007-11-seg.pdfΈκοψα τα βασικά, την ανάλυση ας την κάνει ο lkar...
Το Corsa-ακι δεν πιάνεται...
Punto+GP μαζί κάπως μέτριαΟι γνωστοί ...
Τοp ten
-
Στα μεσαία, Οctavia θεωρούν μόνο το 5 ή και το πρώτο μαζί;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το SMART ανέκαμψε την απίστευτη πτώση στην αρχή της χρονιάς και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι πια μιλάμε μόνον για ένα προίόν θα κλείσει τελικά τη χρονιά με θετικό πρόσημο (αν και χάνοντας κομμάτι της αγοράς ΙΜΗΟ).
Φαντάζομαι μιλάμε μόνο για τα καινούρια αντιπροσωπείας γιατί από Smart έχουμε ΠΗΞΕΙ σε όλη την μεταχειρισμένη σαβούρα της Γερμανίας...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Στα μεσαία, Οctavia θεωρούν μόνο το 5 ή και το πρώτο μαζί;Και τα 2.
Έχει γίνει ήδη ανάλυση και από τον lkar
-
-
Τελικά τι γίνεται με τους τρίτεκνους; Μπορούν να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο χωρίς ΦΠΑ;
-
Ο χρήστης Pathos έγραψε:
Τελικά τι γίνεται με τους τρίτεκνους; Μπορούν να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο χωρίς ΦΠΑ;όχι, ΦΠΑ πληρώνεται κανονικά. Στο τέλος ταξινόμησης είναι η έκπτωση.
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Τελικά τι γίνεται με τους τρίτεκνους; Μπορούν να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο χωρίς ΦΠΑ;
όχι, ΦΠΑ πληρώνεται κανονικά. Στο τέλος ταξινόμησης είναι η έκπτωση.
Εώς και δίλιτρο.... Ισχύουν πάντως κάποιοι αναχρονιστικοί κανόνες όσον αφορά την μεταπώληση του οχήματος.
-
-
Συγνώμη που επαναφέρω το θέμα, αλλά ...
τί στο διάολο κάνει η renault και δεν σκέφτεται πως θα
βελτιώσει το όνομά της και την θέση της στην Ελλάδα?Δηλαδή πόσο πιό κάτω πρέπει να πάει για να κάνει ΚΑΠΟΙΑ κίνηση?
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Συγνώμη που επαναφέρω το θέμα, αλλά ...
τί στο διάολο κάνει η renault και δεν σκέφτεται πως θα
βελτιώσει το όνομά της και την θέση της στην Ελλάδα?Δηλαδή πόσο πιό κάτω πρέπει να πάει για να κάνει ΚΑΠΟΙΑ κίνηση?
Υπάρχουν και τα διψήφια νούμερα...
-
Μετά από παρα πολύ καιρό να παρακολουθώ το φορουμ με όσα ενδιαφεροντα λέγονται, αποφάσισα να πω την γνώμη μου στο συγκεκριμένο τοπικ σχετικά με την πτώση ... ... της RENAULT.
Σαν κάτοχος ενός πολύ καλού κατα τ'άλλα Megane η εδώ αντιπροσωπία με έκανε ορκισμένο εχθρό της και δυσφημιστής της ... Ωραία να πουλάμε αυτοκίνητα, να φεύγουν από τις αποθήκες μας αλλά υπάρχει και το After sales, το σερβις και η πολιτική των τιμών (ανταλλακτικών και εργασιών). Για όλα αυτά η Renault σφυρίζει αδιάφορα, ιδίως τώρα που ο ανταγωνισμός έχει απογειωθεί και αυτή πουλάει το βαρετό πλέον Megane, το ακριβό για το είδος του Clio, και ελπίζει στο αδιάφορο Twingo και στο δίλιτρο αρχικά Lagouna. Μια όμοια πολιτική και αντίδραση είχε παλιότερα και μια αλλη αντιπροσωπία ... ιαπωνικοελληνική ... αλλά διορθώθηκε ... σχετικά μετά από χρόνια ... -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μετά από παρα πολύ καιρό να παρακολουθώ το φορουμ με όσα ενδιαφεροντα λέγονται, αποφάσισα να πω την γνώμη μου στο συγκεκριμένο τοπικ σχετικά με την πτώση ... ... της RENAULT.
Σαν κάτοχος ενός πολύ καλού κατα τ'άλλα Megane η εδώ αντιπροσωπία με έκανε ορκισμένο εχθρό της και δυσφημιστής της ... Ωραία να πουλάμε αυτοκίνητα, να φεύγουν από τις αποθήκες μας αλλά υπάρχει και το After sales, το σερβις και η πολιτική των τιμών (ανταλλακτικών και εργασιών). Για όλα αυτά η Renault σφυρίζει αδιάφορα, ιδίως τώρα που ο ανταγωνισμός έχει απογειωθεί και αυτή πουλάει το βαρετό πλέον Megane, το ακριβό για το είδος του Clio, και ελπίζει στο αδιάφορο Twingo και στο δίλιτρο αρχικά Lagouna. Μια όμοια πολιτική και αντίδραση είχε παλιότερα και μια αλλη αντιπροσωπία ... ιαπωνικοελληνική ... αλλά διορθώθηκε ... σχετικά μετά από χρόνια ...+1
σε λίγο θα φτάσει τα ποσοστά των οικολόγων
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... να πω την γνώμη μου στο συγκεκριμένο τοπικ σχετικά με την πτώση ... ... της RENAULT.
...Καλός μου φίλος έχει το Megane...
Κατά διαβολική σύμπτωση η εγγύηση έληγε Σάββατο, ή Κυριακή.
Την Παρασκευή το μεσημέρι του χάλασε η κάρτα. Αρχικά νόμιζε οτι ήταν μπαταρία, την άλλαξε αλλά τίποτα. Πήρε τηλ στην αντιπροσωπία και του είπαν 'έλα απο Δευτέρα'. Τη Δευτέρα λοιπόν του λένε:
'Θέλει άλλαγμα η κάρτα'
'Ωραία, να την αλλάξουμε'
'Κάνει ...Χ ΕΥΡΩ'Με τα πολλά και αφού έγινε χαμός του την άλλαξαν στην εγγύηση.
Τι να σου πει τωρα αυτός ο άνθρωπος για τη ΡΕΝΩ... -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
... να πω την γνώμη μου στο συγκεκριμένο τοπικ σχετικά με την πτώση ... ... της RENAULT.
...Καλός μου φίλος έχει το Megane...
Κατά διαβολική σύμπτωση η εγγύηση έληγε Σάββατο, ή Κυριακή.
Την Παρασκευή το μεσημέρι του χάλασε η κάρτα. Αρχικά νόμιζε οτι ήταν μπαταρία, την άλλαξε αλλά τίποτα. Πήρε τηλ στην αντιπροσωπία και του είπαν 'έλα απο Δευτέρα'. Τη Δευτέρα λοιπόν του λένε:
'Θέλει άλλαγμα η κάρτα'
'Ωραία, να την αλλάξουμε'
'Κάνει ...Χ ΕΥΡΩ'Με τα πολλά και αφού έγινε χαμός του την άλλαξαν στην εγγύηση.
Τι να σου πει τωρα αυτός ο άνθρωπος για τη ΡΕΝΩ...Έτσι με Σαββατοκύριακο στην μέση έπαθα και εγώ στην λήξη με τον πίσω υαλοκαθαριστήρα ... ακούστηκα μέχρι την Γαλλία και λύθηκε απλά και όμορφα το θέμα ... μου άλλαξαν τον μηχανισμό αλλά έβαλαν ξανά το δικό μου λάστιχο ... κέρδος Ρενώ ... 5 ευρώ ... σε καλή μεριά ...
-
Ναι καλα, κι εμενα χαλασε ο γρυλλος στο παραθυρο του οδηγου 3 μηνες μετα που βγηκα απο την εγγυηση και δεν πληρωσα μία.
Εχει διαφορ απο αντιπ σε αντιπ και σε ολες τις μαρκες.Οσο για τις πωλησεις, ολα ειναι μια ιδεα. Ειναι γνωστο οτι ολα τα περιοδικα, ολοι οι φορεις που ασχολουνται με το αυτοκινητο ειναι Γερμανοφιλοι.
Και μονο που δεν βλεπουμε σημεια πανικου απο την Ελληνικη Ρενω αυτο λεει κατι. Εγω δεν μπορω να πιστεψω οτι για καθε μηνα η Ρενω ειχε φετος -20% και δεν εκαναν τιποτα. Καταρχην τετοιες πωλησεις ειναι λογος κλεισιματος απο μονες τους. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Και μονο που δεν βλεπουμε σημεια πανικου απο την Ελληνικη Ρενω αυτο λεει κατι. Εγω δεν μπορω να πιστεψω οτι για καθε μηνα η Ρενω ειχε φετος -20% και δεν εκαναν τιποτα. Καταρχην τετοιες πωλησεις ειναι λογος κλεισιματος απο μονες τους.
Η πτώση της renault στην Ευρώπη 'σχετικά' μικρή (2%) σε τρία χρόνια,
συγκεκριμένα έχει φέτος 8.4% της αγοράς ενώ είχε 9.1% το 2006, 10.3% το 2005 http://www.acea.be/images/uploads/st/NewReg-2007-byManuf(EnlargedEU).xlsΗ πτώση είναι λογική (λένε) γιατί ..
α) Δεν ανανέωσε κανένα μοντέλο (megane, espace κλπ), μόνο facelifts έβγαζε
ενώ η νέα Laguna είναι μόνο μπλιμπλίκια, μηχανικά δεν έχει καμία διαφορά.β) Έκανε το λάθος με τον 'κώλο' και το όλο design
γ) Έφαγε 4 αστέρια στο clio, που κατά τα άλλα όμως είναι υπέροχο του-του
Η πτώση της renault στην Ελλάδα το ίδιο διάστημα είναι περίπου 70%
Ίσως εκτός από τα (α), (β) και (γ) πάνω έχει και το
(δ) Πολύ κακό όνομα στο κόστος/aftersales της αντιπροσωπείας
Πρέπει πάντως να το κοιτάξουν, αλλά μάλλον ...
--> ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές)