-
@ivoulg said in Toyota Yaris (τρίτη γενιά):
Καλημέρα στην ομάδα. Σκεφτόμουν να πάρω ένα μεταχειρισμένο υβριδικό Yaris. λόγω καθημερινής κίνησης μέσα στην πόλη. Αλλά και για ένα ταξίδι πχ εκτός που και που. Δεν είμαι πολύ και ο expert στα αμάξια. Οπότε θέλω μια γνώμη. Βρήκα από έναν γνωστό που πουλάει ένα μεταχειρισμένο, το εχει σε πολύ καλή κατάσταση Yaris Hybrid 2014 με 160.000 χλμ και καινούρια μπαταρία πριν 1,5 χρόνο. Το πήγαμε και για ένα check στην αντιπροσωπεία και τα βρήκαν και μηχανικά όλα οκ και χωρίς πρόβλημα. Μου το αφήνει στα 9.500 χιλιάρικα. Πιστεύετε αξίζει από θέμα ηλικίας, χλμ? Γενικά πόσα χλμ βγάζουν τα υβριδικά Yaris προφανώς όταν είναι με καλή συντήρηση σέρβις κλπ?
Ευχαριστώ!
Έχεις ξεπεράσει την 10ετία και η εγγύηση της Toyota για την μπαταρία υβριδικού είναι σύνολο πλέον για 11. Αν χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας στο υβριδικό στα επόμενα χρόνια θα είσαι εκτός εγγύησης, άρα όλο τσέπη.
-
@nikonino said in Toyota Yaris (τρίτη γενιά):
@ivoulg said in Toyota Yaris (τρίτη γενιά):
Καλημέρα στην ομάδα. Σκεφτόμουν να πάρω ένα μεταχειρισμένο υβριδικό Yaris. λόγω καθημερινής κίνησης μέσα στην πόλη. Αλλά και για ένα ταξίδι πχ εκτός που και που. Δεν είμαι πολύ και ο expert στα αμάξια. Οπότε θέλω μια γνώμη. Βρήκα από έναν γνωστό που πουλάει ένα μεταχειρισμένο, το εχει σε πολύ καλή κατάσταση Yaris Hybrid 2014 με 160.000 χλμ και καινούρια μπαταρία πριν 1,5 χρόνο. Το πήγαμε και για ένα check στην αντιπροσωπεία και τα βρήκαν και μηχανικά όλα οκ και χωρίς πρόβλημα. Μου το αφήνει στα 9.500 χιλιάρικα. Πιστεύετε αξίζει από θέμα ηλικίας, χλμ? Γενικά πόσα χλμ βγάζουν τα υβριδικά Yaris προφανώς όταν είναι με καλή συντήρηση σέρβις κλπ?
Ευχαριστώ!
Έχεις ξεπεράσει την 10ετία και η εγγύηση της Toyota για την μπαταρία υβριδικού είναι σύνολο πλέον για 11. Αν χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας στο υβριδικό στα επόμενα χρόνια θα είσαι εκτός εγγύησης, άρα όλο τσέπη.
Έχει αλλάξει την μπαταρία του υβριδικού πριν 1,5 χρόνο. Όταν έφτασε 10ετια.
-
@ivoulg said in Toyota Yaris (τρίτη γενιά):
Καλημέρα στην ομάδα. Σκεφτόμουν να πάρω ένα μεταχειρισμένο υβριδικό Yaris. λόγω καθημερινής κίνησης μέσα στην πόλη. Αλλά και για ένα ταξίδι πχ εκτός που και που. Δεν είμαι πολύ και ο expert στα αμάξια. Οπότε θέλω μια γνώμη. Βρήκα από έναν γνωστό που πουλάει ένα μεταχειρισμένο, το εχει σε πολύ καλή κατάσταση Yaris Hybrid 2014 με 160.000 χλμ και καινούρια μπαταρία πριν 1,5 χρόνο. Το πήγαμε και για ένα check στην αντιπροσωπεία και τα βρήκαν και μηχανικά όλα οκ και χωρίς πρόβλημα. Μου το αφήνει στα 9.500 χιλιάρικα. Πιστεύετε αξίζει από θέμα ηλικίας, χλμ? Γενικά πόσα χλμ βγάζουν τα υβριδικά Yaris προφανώς όταν είναι με καλή συντήρηση σέρβις κλπ?
Ευχαριστώ!
Πιστεύω πως αξίζει η αγορά.
Γενικά μιλώντας, ένα υβριδικό σε σχέση με ένα συμβατικό θερμικό αντίστοιχης χρονολογιας και χιλιομέτρων, λόγω του υβριδικού του συστήματος, που επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε αρκετά μεγάλο ποσοστό, έχει πολυ μικρότερη μηχανική καταπόνηση.
Έχει επιβεβαιωθεί επανειλημμένως σε υβριδικά Toyota που έχουν διανύσει πολλαπλάσια χιλιομετρα από αυτά που αναφέρεις. Ενδεικτικά, googlαρε "Prius 500k miles".
Κοινώς, εκεί που λέγανε κάποιοι παλιότερα οτι ενα Toyota είναι στο στρώσιμο μέχρι τα 150-200 χιλ.χλμ, τσ υβριδικά μπορεί να είναι στο στρώσιμο μέχρι τα 250-300 χιλ χλμ...
Από περιέργεια, η μπαταρία του υβριδικού αλλάχθηκε στα 10 χρονια εντός εγγύησης ή δεν είχαν τότε την 11ετή εγγυηση;
Επισης, ένα γενικό σχόλιο, χωρίς να είμαι ειδικός ή να εχει τύχει σε εμένα ή στον κύκλο μου, αλλά νομίζω οτι πλέον σε πολλές υβριδικές μπαταρίες είναι δυνατή η επισκευή των ελαττωματικών στοιχείων τους σε εξωτερικό συνεργείο, χωρίς απαραίτητα να χρειάζεται αλλαγή όλη η υβριδική μπαταρία. -
@bill_hsd said in Toyota Yaris (τρίτη γενιά):
@ivoulg said in Toyota Yaris (τρίτη γενιά):
Καλημέρα στην ομάδα. Σκεφτόμουν να πάρω ένα μεταχειρισμένο υβριδικό Yaris. λόγω καθημερινής κίνησης μέσα στην πόλη. Αλλά και για ένα ταξίδι πχ εκτός που και που. Δεν είμαι πολύ και ο expert στα αμάξια. Οπότε θέλω μια γνώμη. Βρήκα από έναν γνωστό που πουλάει ένα μεταχειρισμένο, το εχει σε πολύ καλή κατάσταση Yaris Hybrid 2014 με 160.000 χλμ και καινούρια μπαταρία πριν 1,5 χρόνο. Το πήγαμε και για ένα check στην αντιπροσωπεία και τα βρήκαν και μηχανικά όλα οκ και χωρίς πρόβλημα. Μου το αφήνει στα 9.500 χιλιάρικα. Πιστεύετε αξίζει από θέμα ηλικίας, χλμ? Γενικά πόσα χλμ βγάζουν τα υβριδικά Yaris προφανώς όταν είναι με καλή συντήρηση σέρβις κλπ?
Ευχαριστώ!
Πιστεύω πως αξίζει η αγορά.
Γενικά μιλώντας, ένα υβριδικό σε σχέση με ένα συμβατικό θερμικό αντίστοιχης χρονολογιας και χιλιομέτρων, λόγω του υβριδικού του συστήματος, που επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε αρκετά μεγάλο ποσοστό, έχει πολυ μικρότερη μηχανική καταπόνηση.
Έχει επιβεβαιωθεί επανειλημμένως σε υβριδικά Toyota που έχουν διανύσει πολλαπλάσια χιλιομετρα από αυτά που αναφέρεις. Ενδεικτικά, googlαρε "Prius 500k miles".
Κοινώς, εκεί που λέγανε κάποιοι παλιότερα οτι ενα Toyota είναι στο στρώσιμο μέχρι τα 150-200 χιλ.χλμ, τσ υβριδικά μπορεί να είναι στο στρώσιμο μέχρι τα 250-300 χιλ χλμ...
Από περιέργεια, η μπαταρία του υβριδικού αλλάχθηκε στα 10 χρονια εντός εγγύησης ή δεν είχαν τότε την 11ετή εγγυηση;
Επισης, ένα γενικό σχόλιο, χωρίς να είμαι ειδικός ή να εχει τύχει σε εμένα ή στον κύκλο μου, αλλά νομίζω οτι πλέον σε πολλές υβριδικές μπαταρίες είναι δυνατή η επισκευή των ελαττωματικών στοιχείων τους σε εξωτερικό συνεργείο, χωρίς απαραίτητα να χρειάζεται αλλαγή όλη η υβριδική μπαταρία.Θεωρητικά πάντα αν αρχίσουν και χαλάνε τα στοιχεία, αργά ή γρήγορα θα χρειαστεί να τα αλλάξεις όλα. Οπότε σε συμφέρει να πας κατευθείαν για καινούργια μπαταρία από το να σου αλλάζουν τα στοιχεία κάθε χ χρονικό διάστημα. Άσε που αν δεν το κάνεις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν έχεις ιδέα τι σου κάνουν στην μπαταρία και δεν έχεις εγγύηση...
-
@ivoulg said in Toyota Yaris (τρίτη γενιά):
@nikonino said in Toyota Yaris (τρίτη γενιά):
@ivoulg said in Toyota Yaris (τρίτη γενιά):
Καλημέρα στην ομάδα. Σκεφτόμουν να πάρω ένα μεταχειρισμένο υβριδικό Yaris. λόγω καθημερινής κίνησης μέσα στην πόλη. Αλλά και για ένα ταξίδι πχ εκτός που και που. Δεν είμαι πολύ και ο expert στα αμάξια. Οπότε θέλω μια γνώμη. Βρήκα από έναν γνωστό που πουλάει ένα μεταχειρισμένο, το εχει σε πολύ καλή κατάσταση Yaris Hybrid 2014 με 160.000 χλμ και καινούρια μπαταρία πριν 1,5 χρόνο. Το πήγαμε και για ένα check στην αντιπροσωπεία και τα βρήκαν και μηχανικά όλα οκ και χωρίς πρόβλημα. Μου το αφήνει στα 9.500 χιλιάρικα. Πιστεύετε αξίζει από θέμα ηλικίας, χλμ? Γενικά πόσα χλμ βγάζουν τα υβριδικά Yaris προφανώς όταν είναι με καλή συντήρηση σέρβις κλπ?
Ευχαριστώ!
Έχεις ξεπεράσει την 10ετία και η εγγύηση της Toyota για την μπαταρία υβριδικού είναι σύνολο πλέον για 11. Αν χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας στο υβριδικό στα επόμενα χρόνια θα είσαι εκτός εγγύησης, άρα όλο τσέπη.
Έχει αλλάξει την μπαταρία του υβριδικού πριν 1,5 χρόνο. Όταν έφτασε 10ετια.
Γιατί του χάλασε; Αλλιώς αν είχε φίλο στο συνεργείο και του την άλλαξαν εντός εγγύησης είσαι κομπλέ!
-
@nikonino said in Toyota Yaris (τρίτη γενιά):
@bill_hsd said in Toyota Yaris (τρίτη γενιά):
@ivoulg said in Toyota Yaris (τρίτη γενιά):
Καλημέρα στην ομάδα. Σκεφτόμουν να πάρω ένα μεταχειρισμένο υβριδικό Yaris. λόγω καθημερινής κίνησης μέσα στην πόλη. Αλλά και για ένα ταξίδι πχ εκτός που και που. Δεν είμαι πολύ και ο expert στα αμάξια. Οπότε θέλω μια γνώμη. Βρήκα από έναν γνωστό που πουλάει ένα μεταχειρισμένο, το εχει σε πολύ καλή κατάσταση Yaris Hybrid 2014 με 160.000 χλμ και καινούρια μπαταρία πριν 1,5 χρόνο. Το πήγαμε και για ένα check στην αντιπροσωπεία και τα βρήκαν και μηχανικά όλα οκ και χωρίς πρόβλημα. Μου το αφήνει στα 9.500 χιλιάρικα. Πιστεύετε αξίζει από θέμα ηλικίας, χλμ? Γενικά πόσα χλμ βγάζουν τα υβριδικά Yaris προφανώς όταν είναι με καλή συντήρηση σέρβις κλπ?
Ευχαριστώ!
Πιστεύω πως αξίζει η αγορά.
Γενικά μιλώντας, ένα υβριδικό σε σχέση με ένα συμβατικό θερμικό αντίστοιχης χρονολογιας και χιλιομέτρων, λόγω του υβριδικού του συστήματος, που επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε αρκετά μεγάλο ποσοστό, έχει πολυ μικρότερη μηχανική καταπόνηση.
Έχει επιβεβαιωθεί επανειλημμένως σε υβριδικά Toyota που έχουν διανύσει πολλαπλάσια χιλιομετρα από αυτά που αναφέρεις. Ενδεικτικά, googlαρε "Prius 500k miles".
Κοινώς, εκεί που λέγανε κάποιοι παλιότερα οτι ενα Toyota είναι στο στρώσιμο μέχρι τα 150-200 χιλ.χλμ, τσ υβριδικά μπορεί να είναι στο στρώσιμο μέχρι τα 250-300 χιλ χλμ...
Από περιέργεια, η μπαταρία του υβριδικού αλλάχθηκε στα 10 χρονια εντός εγγύησης ή δεν είχαν τότε την 11ετή εγγυηση;
Επισης, ένα γενικό σχόλιο, χωρίς να είμαι ειδικός ή να εχει τύχει σε εμένα ή στον κύκλο μου, αλλά νομίζω οτι πλέον σε πολλές υβριδικές μπαταρίες είναι δυνατή η επισκευή των ελαττωματικών στοιχείων τους σε εξωτερικό συνεργείο, χωρίς απαραίτητα να χρειάζεται αλλαγή όλη η υβριδική μπαταρία.Θεωρητικά πάντα αν αρχίσουν και χαλάνε τα στοιχεία, αργά ή γρήγορα θα χρειαστεί να τα αλλάξεις όλα. Οπότε σε συμφέρει να πας κατευθείαν για καινούργια μπαταρία από το να σου αλλάζουν τα στοιχεία κάθε χ χρονικό διάστημα. Άσε που αν δεν το κάνεις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν έχεις ιδέα τι σου κάνουν στην μπαταρία και δεν έχεις εγγύηση...
Ξαναλέω ότι δεν είμαι ειδικός, απλά ανέφερα τη σχετική εναλλακτική δυνατότητα.
Προφανώς, μια καινούρια μπαταρία είναι η αποδοτικότερη (και πιο κοστοβόρα, αν είναι εκτός εγγυησης) λύση, απλά σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι πλέον η μόνη λύση, όπως ήταν μέχρι πρότινος. -
1600 ευρώ έχει ολόκληρη και νέα.
Εάν έβαλε νέα ο προηγούμενος, και εάν έχει κάνει και αλλαγή του λαδιού στο κιβώτιο, στην ουσία το σύστημα είναι σχεδόν καινούργιο.
Μένει ο θερμικός κινητήρας ο οποίος δεν έχει τις καταπονήσεις ενός μη hybrid. Κινείται πολλές ώρες στο αποδοτικό του φάσμα με σωστές θερμοκρασίες και πιέσεις. Είναι ίδιον των υβριδικών.
Εγώ, εαν είναι όπως τα λέει ο ερωτών, θα το αγόραζα.
Καλή τιμή, καθώς με 9500 ξεμπερδέυεις με αυτόματο αυτοκίνητο/εργαλείο πόληςΠάνε να κάνεις πως αγοράζεις νέο αυτόματο πόλης να δεις πόσο κοστίζει.
Toyota Yaris (τρίτη γενιά)