Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία)
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    33
    1605
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tgd last edited by

      Να τολμήσω κι εγώ μια πρόταση εξ' αποστάσεως; Καλωδίωση του γκαζιού. Γνωστό πρόβλημα σε Clio.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jounite last edited by jounite

        σε ευχαριστώ για την πρόταση

        πλέον νομίζω ότι πρωτεύον είναι να επιλυθεί, αυτό που παρατήρησα χθες κατά την προσπάθειά μου να κάνω μετρήσεις με το obd2-torquepro, δηλαδή αυτό που περιγράφω ξανά παρακάτω:

        ...με το αυτοκίνητο σε στάση (μετά από τη σύντομη διαδρομή, άρα "ζεστό")
        δοκίμασα να πατήσω το γκάζι ώστε να σταθεροποιήσω τις στροφές γύρω στις 2,800χιλ
        αλλά μου ήταν αδύνατο,
        καθώς παρόλο που προσπαθούσα να διατηρώ την πίεση του ποδιού μου στο πεντάλ σταθερή,
        οι στροφές συνεχώς αυξανόντουσαν και με τίποτα δεν μπορούσα να τις σταθεροποιήσω κάπου,
        και μόλις άφηνα πολύ ελαφρά την πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, έπεφταν ακαριαία και απότομα πολύ χαμηλά (από τις 4.000 κοντά στις 1.000 +-)

        το Ο2Β1S2 πήγε από 0,2 σε 0,6 σχετικά κατακόρυφα και έμεινε εκεί όσο ανέβαιναν οι στροφές, και μόλις άφησα το γκάζι, έπεσε απότομα στο μηδέν, για να ανέβει μετά στο 0,1
        το Ο2Β1S1 που ήταν καρφωμένο στο 1,2 όλη την ώρα, βούτηξε στο άφημα του γκαζιού στο 0,8 και μετά ξανά 1,2

        O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jounite last edited by jounite

          με ¨κρύο" το αυτοκίνητο και σε στάση, πάλι έκανα μια σύντομη δοκιμή και προσπαθώντας να σταθεροποιήσω τις στροφές, πατώντας σταθερά το γκάζι, διαπίστωσα ότι αυτό φαίνεται εφικτό όταν είναι "κρύο" - open loop και το ρελαντί ηρεμούσε με το δείκτη γύρω στις 750 στροφές

          μετά σε closed loop όσο "ζεσταινόταν" τόσο δυσκολότερα μπορούσα να κρατήσω ψηλά σταθερές στροφές (π.χ. 3.000) και το ρελαντί ηρεμούσε με το δείκτη γύρω στις 625 στροφές

          επίσης στο τέλος της δοκιμής, διαπίστωσα (είχε περάσει σίγουρα ένα μισάωρο) ότι πίσω στην εξάτμιση η περιοχή κάτω στο δρόμο ήταν "μούσκεμα" και κάθε φορά που άφηνα το γκάζι άκουγα ένα σαν "κλατς" από "πίσω?"

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jounite last edited by

            KAI στο κέντρο του αυτοκινήτου περίπου κάτω από τον λεβιέ ταχυτήτων, εμφανίστηκε στο οδόστρωμα μια υγρή κηλίδα που δεν μπόρεσα να την "δοκιμάσω" αλλά μέχρι να μετακινήσω το αυτοκίνητο είχε "φύγει"...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              GIORGOSD 0 last edited by

              Μήπως να αδειάσετε το καύσιμο από το ρεζερβουάρ και να το πετάξετε ;;ίσως έχετε πρόβλημα νερωμένου-νοθευμένου καυσίμου.Οι κηλίδες κάτω από το αυτοκίνητο αυτό υποδείχνουν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                omikrositalofilos last edited by omikrositalofilos

                Λοπον εχω καποια πρωτη γνωμη

                Οι λαμδα ειναι Narrow Band

                B1S1 ειναι upstream το 1.2V δηλωνει απιστευτα πλουσιο ή χαλασμενος λαμδα. Βασικα εκτος ευρους του λαμδα.

                B1S2 ειναι downstream και για αυτο καθεται γυρω στο 0.5-0.6V οπως πρεπει διοτι δουλευει ο καταλυτης σου.

                Στην αρχη το διαβασα αναποδα. Τωρα αυτο που λες ειδες νερο τα εξηγει ΟΛΑ. Το αμαξι τρεχει πλουσιο, εξου και το νερο που ειδες.

                Επιβεβαιωσε μου οτι ο S1 δεν ανταποκρινεται και στο ρελαντι πηγαινοντας απο 0-1V και τοτε σιγουρα τα εχει παιξει εκτος και αν εχεις βαρια κολλημενο(α) μπεκ και ριχνει μεσα οτι εχει και δεν εχει. Αν αυτο που λεω αληθευει θα εχει αυξηθει και η καταναλωση του και θα μυριζουν βενζινη τα λαδια και τα μπουζια θα ειναι κατραμι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  omikrositalofilos @jounite last edited by

                  @jounite said in πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία):

                  βούτηξε στο άφημα του γκαζιού στο 0,8 και μετά ξανά 1,2

                  ναι διοτι εκει ειναι το overrun και το αμαξι κοβει τα μπεκ ειναι λογικο. Να πεσει. Νομιζω οτι εχεις χαλασμενο προκαταλυτικο λ!

                  Απλως επιβαιβεωσε αυτο που σου ειπα αν ανταποκρινεται απο πλουσιο φτωχο στο ρελαντι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    omikrositalofilos last edited by

                    Επισης λεει system too lean εγω θα περιμενα system too rich μπορει επειδη ειναι out of range να εχει τρελαθει ο υπολογιστης. Κανε την δοκιμη που σου ειπα. Στην περιπτωση αυτη απλα αλλαξε τον λ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      omikrositalofilos @jounite last edited by

                      @jounite said in πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία):

                      O2B1S2 ήταν σταθερά ευθεία στα 0,65, ξαφνικά βουτάει στα 0,35 και ανεβαίνει στα 0,55

                      ναι γιατι μπουκωσε και ξεμπουκωσε το αμαξι, αν συνεχισεις ετσι θα κανεις τον καταλυτη σκετο αλητη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jounite last edited by jounite

                        Καλημέρα,
                        ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σου

                        Με το αυτοκίνητο σε στάση «κρύο», μετά από περίπου δύο λεπτά που το ξεκίνησα και το έχω στο ρελαντί, έχουμε:

                        open-loop και ρελαντί
                        rpm = 750 σταθερές
                        o2b1s1 = 1,3v σταθερά
                        o2b1s2 = 0,1v τριγύρω σχεδόν σταθερά
                        MAF = 3g/s τριγύρω σχεδόν σταθερά
                        Ltft1 = -9% τριγύρω σχεδόν σταθερά
                        Stft1 = -5% τριγύρω σχεδόν σταθερά
                        Intake = 21 C
                        Coolant = 49 C και αυξάνει

                        Και μετά από περίπου τέσσερα λεπτά που το ξεκίνησα και είναι ακόμα στο open-loop, έδωσα απλά γκάζι, ομαλά μέχρι τις 2.800 στροφές, που μπόρεσα και τις κρατούσε σταθερά! Δεν μπορούσα όμως με απαλό άφημα να τις μειώσω ομαλά αλλά μετά από ένα κενό διάστημα αφήματος είχα μια απότομη πτώση των στροφών (κατά περίπου 1.000) .. ίσως λόγω του ηλεκτρονικού γκαζιού που υποστηρίζει το μοντέλο αυτό (AVU) να μην είναι η «συμβατική» συμπεριφορά του γκαζιού στο ρελαντί… δεν ξέρω

                        Λοιπόν, τώρα με το αυτοκίνητο μετά από λίγα λεπτά πλέον «ζεστό», (είχαμε και λίγες γκαζιές στο ενδιάμεσο) έχουμε μετά από περίπου δίλεπτο χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια γκαζιά:

                        Closed-loop και ρελαντί
                        rpm = 625 σταθερές
                        o2b1s1 = 1,3v σταθερά
                        o2b1s2 = 0,6v τριγύρω σχεδόν σταθερά
                        MAF = 2,5g/s τριγύρω σχεδόν σταθερά
                        Ltft1 = -14% τριγύρω σχεδόν σταθερά
                        Stft1 = 2% τριγύρω σχεδόν σταθερά
                        Intake = 28 C
                        Coolant = 90 C

                        Και στην παραπάνω κατάσταση, ξεκινώ απαλά να δίνω γκάζι προσπαθώντας να φτάσω τις 2.800 στροφές και να δω εάν τις κρατά σταθερές. Μέσα στα πρώτα αυτά λίγα δευτερόλεπτα, έχουμε:

                        o2b1s1 = 1,3v σταθερά
                        o2b1s2 = 0,65v τριγύρω σχεδόν σταθερά
                        MAF ανέβηκε ομαλά προς το 8g/s
                        Ltft1 ανέβηκε ομαλά προς το 2%
                        Stft1κατέβηκε ομαλά προς το -5%

                        …και παρατηρώ ξαφνικά ότι το Fuel Status γυρνάει από closed σε open loop και παράλληλα να ανεβαίνει κάπως γρήγορα το Stft1 από το -5% προς το 0 και το Ltft1 πιο αργά να γυρνάει κάτω προς το 0 και ελαφρώς χαμηλότερα. Αυτό το γύρισμα από closed σε open loop (ενώ πατούσα γκάζι στο ρελαντί όσο γίνεται σταθερά για να πετύχω να κρατήσω τις στροφές σταθερές γύρω στις 2.000) κράτησε σχεδόν δύο δευτερόλεπτα και μετά ξανά σε closed loop, με τον Stft1 να ξαναγυρνάει στο -5% και τον Ltft1 προς το 2%. Εγώ, συνεχίζω τα επόμενα δευτερόλεπτα να προσπαθώ να κρατήσω στροφές σταθερές (παίζοντας μεταξύ 2.000-2.500 και απότομες βουτιές στο 1.800 όταν αφήνω ελάχιστα το πεντάλ) κάτι που γίνεται ολοένα και δυσκολότερο. Έχω και την πρώτη ταλάντωση-βουτιά του o2b1s2 από 0,6v σε 0 και επιστροφή στο 0,6v ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ βλέπω ότι πάλι έχω γύρισμα σε open-loop (για ούτε ένα δευτερόλεπτο) και μετά από τρία δευτερόλεπτα την δεύτερη ταλάντωση του o2b1s2 (0,6->0,2->0,6) ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ βλέπω ότι πάλι έχω γύρισμα σε open-loop (για ούτε ένα δευτερόλεπτο) ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤΙΒΟ ΜΕ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ ΣΕ OPEN-LOOP… έως ότου αφήσω εντελώς το γκάζι κι έχουμε:

                        o2b1s1 = 1,3v σταθερά
                        o2b1s2 = 0,2v με μικρή αυξητική τάση
                        MAF προς το 3g/s
                        Ltft1 προς το -10%
                        Stft1προς το 0%

                        Και πίσω στην εξάτμιση, κάτω στο οδόστρωμα, μεγάλη επιφάνεια «υγρασίας?»

                        KAI κάτω από το αυτοκίνητο στο κέντρο και περίπου στο ύψος του μέσου της πόρτας του οδηγού, σχηματίστηκε μια «υγρή» επιφάνεια κηλίδα, που δεν μπόρεσα να την "δοκιμάσω" καθώς μέχρι να μετακινήσω το αυτοκίνητο είχε "φύγει"...

                        Και να σημειώσω ότι ενώ πατώντας αργά και πολύ μαλακά το γκάζι ανεβαίνουν ομαλά οι στροφές, αλλά δυστυχώς όταν προσπαθώ να διατηρώ την πίεση στο πεντάλ σταθερή, οι στροφές συνεχίζουν να αυξάνουν! Και μετά όταν το αφήνω αργά και πολύ μαλακά δεν πέφτουν ομαλά, αλλά μετά από λίγο περισσότερο άφημα πέφτουν απότομα πολύ (πάνω από 1.000στρ)... δηλαδή σαν να έχει κενό... ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ είναι φυσιολογική λόγω του μοντέλου του Α3 (AVU) που ίσως υποστηρίζει ηλεκτρονικό γκάζι… πάντως όταν δοκίμασα να κρατήσω σταθερές στροφές με σταθερή πίεση στο πεντάλ σε «κρύο» (open-loop) το πετύχαινα, δηλαδή ήταν εφικτό και δεν μου ανέβαζε συνεχώς στροφές. Βέβαια ΚΑΙ στις δύο περιπτώσεις ενώ πατώντας αργά και πολύ μαλακά το γκάζι ανεβαίνουν ομαλά οι στροφές, όταν το αφήνω αργά και πολύ μαλακά δεν πέφτουν ομαλά, αλλά μετά από λίγο περισσότερο άφημα πέφτουν απότομα πολύ (πάνω από 1.000στρ)... δηλαδή σαν να έχει κενό...

                        ΚΑΙ κάτι που μάλλον είναι εσφαλμένη εντύπωσή μου αλλά το καταγράφω είναι ότι ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού για να ακούσω θορύβους κάτι «κλατς» πίσω στην εξάτμιση όταν άφηνα το γκάζι ή κάτι «φσιτ» μπροστά ίσως από την πεταλούδα όταν παραγκάζωνα… ΕΧΩ και ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΓΚΑΖΩΝΑ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΤΙ ΣΑΝ στιγμιαία αμυδρή υποψία αντανάκλασης ΛΑΜΨΗΣ από κάπου στο ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          super-t last edited by

                          Άλλαξε τον πρώτο λαμβδα και ξαναδες.
                          Το 1,3 σταθερά δεν είναι λογικό.
                          Μπορεί να έχεις κανένα κολλημένο μπεκ ανοικτό;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jounite last edited by jounite

                            Καλησπέρα σας,
                            τελικά ο προκαταλυτικός αισθητήρας είναι wideband (6 wires)

                            1. και (όσο μπορεί να μετρήσει το torque) είναι κυρίως σταθερός στα 1,3v
                              ...που από όσα διάβασα δείχνει lean (καθώς το φυσιολογικό εύρος είναι 2-3,5v)

                            2. η μέτρηση καυσαερίων δείχνει Οξυγόνο 10% vol. που είναι μάλλον τεράστιο!!!
                              CO 0,14% CO2 8,84% HC 190 ppm

                            3. δεν μπορεί να κρατήσει closed loop (γυρνάει αμέσως σε open)

                            4. ο Μηχανικός δεν βρήκε διαρροή (για να μπάζει αέρα), βρήκε κάτι με διαφορά στις θερμοκρασίες των νερών και είπε ότι πρέπει να αλλαχθεί ο θερμοστάτης... αλλά μετά την αλλαγή του πάλι ίδιες οι θερμοκρασίες...

                            Άρα λέτε ο MAF? να είναι ο φταίχτης... (σε idle είναι περίπου 3g/s) κι έχω στα καυσαέρια το 10% Οξυγόνο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fhcc @jounite last edited by

                              @jounite said in πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία):

                              Καλησπέρα σας,

                              παρακαλώ όποιον έχει εμπειρία στο πρόβλημα που περιγράφω, να γράψει δυο λόγια βοηθείας. ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
                              Σε Audi A3 (8L1) 1.6 Βενζίνη, παρατηρώ σε συνθήκες άνευ βροχής-υγρασίας, κατά την κίνηση ένα πολύ μικρό (σχεδόν ανεπαίσθητο) ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση (εκτός πόλης με ταχύτητες 70-90).

                              Με βροχή-υγρασία το φαινόμενο εντείνεται κατα πολύ!

                              Μάλιστα στην ίδια διαδρομή μπορεί να ξεκινήσω με το ανεπαίσθητο, στην πορεία εάν πέσω σε βροχή να ξεκινήσει η ένταση και στη συνέχεια μόλις βγω από την βροχή, να επιστρέφω στο ανεπαίσθητο.

                              Έχω αλλάξει μπουζοκαλώδια και πολλαπλασιαστή, αλλά μάλλον κάτι ξεφεύγει...

                              Μήπως πρέπει να αλλάξω Ρυθμιστής πίεσης καυσίμων ή 
αισθητήρα μάζας αέρα (MAF)
 ή Αισθητήρας λάμδα ? καθώς ο Μηχανικός δεν βλέπει κάτι άλλο...

                              Παρόμοια προβλήματα είχα πριν από 30 χρόνια μόνο όμως όταν τον χειμώνα είχε υψηλή υγρασία. Τότε βέβαια τα αυτοκίνητα ήταν διαφορετικά. Το πρόβλημα ήταν το ντιστριμπιτέρ. Όταν είχα πρόβλημα το άνοιγα, σκούπιζα το εσωτερικό κι όλα λειτουργούσαν καλά. Θα μπορούσα ίσως να λύσω μόνιμα το πρόβλημα κλείνοντας το καπάκι του καλύτερα με κάποιο λάστιχο.

                              Τώρα που δεν έχουν θα υποπτευόμουν κάποια διαρροή ρεύματος όταν έχει μεγάλη υγρασία. Η λύση καμμιά φορά μπορεί να είναι απλή αλλά δεν μπορούμε να τη σκεφτούμε. Σίγουρα και άλλοι θα αντιμετωπίζουν κάτι παρόμοιο. Μια αναζήτηση στο διαδίκτυο μπορεί να βοηθήσει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 2 / 2
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr