-
@ilias-a said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
@w202-amg said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
@tgd said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
Αφού το αυθεντικό είχε compressor, υπάρχει η πρόβλεψη πάνω στο μοτέρ.
Ναι,πιο περίπλοκο βέβαια το βλέπω να πάω στην ίδια λύση αφού θα χρειαστώ διάφορα περιφέρειακα,ενώ τώρα είναι ξεκάθαρα.
Δύο ζητήματα προέκυψαν:- αναθυμιάσεις ψευτοκαπακου λογικά πλέον θα τις βάλω στην είσοδο του κομπρεσσορα. Η μερκ είχε και ένα δεύτερο κύκλωμα αναθυμιάσεων που τις οδηγεί δίπλα στους αυλούς εισαγωγής δίχως πολύ βιβλιογραφία διαθέσιμη .( Το καλύτερο βάση λογικής σύστημα εξαερισμού κατά τη γνώμη μου και με τη συμβίωση με το αυτοκίνητο)Πιθανόν υπάρχει αντεπιστροφή βαλβίδα οπότε είναι οκ, πρέπει να το ψάξω.
- το αυτοκίνητο είναι αυτόματο με κιβώτιο 722.4 το οποίο λειτουργεί μηχανικά -υδραυλικα. Το modulator του κιβωτίου χρησιμοποιεί εκτός από ελατήριο και την υποπίεση της εισαγωγής για να αυξομειώσει την πίεση και κατά επέκταση να πραγματοποιήσει την αλλαγή ταχυτήτων και με τι τρόπο. Αυτό το σωληνάκι υποπίεσης καμία 300.000+ κμ έλειπε και το σασμάν δούλευε με τέρμα πίεση, άλλαζε ταχύτητες καρφωτες πλήρως και χωρίς γκάζι ξερές. Έπρεπε να τα είχε φτύσει αλλά είναι ακόμα εδώ......
1η επιλογή αφαιρώ την υποπίεση ( αφού θα υπάρχουν φάσεις με υπερπίεση δεν γίνεται να παραμείνει) και αλλάζει όπως άλλαζε τόσα χρόνια και ίσως βάλω αργότερα ρυθμιζόμενο μηχανικά modulator.
2η επιλογή εισάγωγη-αντεπιστροφη-δοχειο υποπίεσης για αποθήκευση - σωληνάκι κιβώτιο, έτσι λογικά θα αλλάζει πάντα απαλά και τεμπέλικα. Για του λόγου το αληθές αύριο θα γίνει η δοκιμή.
Γενικά θέλω το αμάξι να είναι άψογο και χωρίς θέματα αξιοπιστίας και ο χώρος του κινητήρα να μην γίνει τσίρκο. Ίσως χρησιμοποιήσω παραπάνω σωληνώσεις για αυτό.......
Το ιντερκουλερ τελικά θα μπει πίσω από το ψυγείο νερού εντός της χοάνης του μηχανικού ανεμιστήραΤην υποπιεση θα τη χρειαστεις και για το σεβρο, ισως ενα εξοστερ ειναι η λυση σου για ολα.
Το ιντερκουλερ πισω απο το ψυγειο νερου λογικα περισσοτερα προβληματα θα σου δημιουργησει παρα θα σου λυσει, αν δεν εχεις χωρο να το βαλεις μπροστα απο το ψυγειο, φτιαξε ρουθουνι στο καπο ή δοκιμασε πρωτα χωρις ιντερκουλερ.Το σεβρο αφού στο κλειστό γκάζι θα γυρνάει σε πλήρη υποπίεση θα έχω θέμα? Δεν έχει διαρροές, κρατάει πίεση για μέρες.
Το ιντερκουλερ το σκέφτηκα πίσω από το ψυγείο νερού μόνο και μόνο γιατί το αμάξι έχει μηχανικό φαν (+2 ηλεκτρικά μπροστά που κατά το δοκούν μπορώ να τα χειριστώ με ατομικό θερμοστάτη) και το ψυγείο ουσιαστικά μόνιμα είναι θερμοκρασία περιβάλλοντος πλην λίγων εξαιρέσεων. Αν η IAT φανεί ανεβασμένη κάποιες φορές το καλοκαίρι μπορώ να βάλω είτε τα ηλεκτρικά φαν αυτοματοποιημένα π.χ. πάνω από 55 βαθμούς ή να κόψω εντός των αυλακωσεων του προφυλακτήρα χαμηλά για να μην φαίνεται κάτι.
Σε κατάσταση cruise με 10-20% ανοιχτό γκάζι , πρέπει να δουλεύει με λίγη υποπίεση, στόχος το 0 ή με 0,1-0,2 bar+? Ρωτάω γιατί παίζει ρόλο για τη diverter valve. Το chat μου πρότεινε bosch 710N αλλά φοβάμαι ότι στις 3000+ Σαλ η βαλβίδα δεν θα μείνει σωστά μερικώς ανοιχτή από το πολύ boost του κομπρεσσορα. Μετά μου προτείνε για πιο βέβαιη λύση forge007 με ελατήριο ώστε να κλείνει στο +0,1-0,2 bar που μου φαίνεται πολύ πιο καλό σενάριο για ξεκούραστο cruise.
Βλέπω σωληνώσεις σιλικόνης ότι μπορεί να φανταστεί κανείς , αλλά το highlight είναι εύκαμπτος σιλικόνης που αντέχει και καλά πίεση. Έχει βάλει κανείς? Αν κάνει δουλειά θα μου κάνει τη ζωή εύκολη και πάρα πολύ ευκατάστατο αποτέλεσμα. -
Το ιντερκουλερ πισω απο το ψυγειο κατα την κινηση του αυτοκινητου θα τρωει απο μπροστα του αερα με 80+ βαθμους, οι θεσεις που μπορεις να το βαλεις ειναι μπροστα απο ολα τα ψυγεια, κατω απο το καπω, μεσα στον μπροστινο αριστερο θολο.
Για την υποπιεση η δοκιμη θα δειξει, πιστευω οτι σε στριφτερη ανηφορικη διαδρομη θα εχεις προβλημα, αν φεμισει η φουσκα 2 πεταλιες τις εχεις οταν θα χρειαστεις την 3η θα εχει προλαβει να εχει γεμισει πανω απο το 40%? Στο σχεδιασμο σου υπολογισε θεση για εξοστερ (και ας μην το βαλεις) για να μην ψαχνεσαι μετα που ισως σε ενοχλουν οι εξτρα σωληνες που θα εχεις περασει?
Αν θες στειλε μου ενα μηνυμα να σου στειλω το τηλεφωνο μου γιατι το γραπτο με παιδευει αρκετα. -
@ilias-a said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
Το ιντερκουλερ πισω απο το ψυγειο κατα την κινηση του αυτοκινητου θα τρωει απο μπροστα του αερα με 80+ βαθμους, οι θεσεις που μπορεις να το βαλεις ειναι μπροστα απο ολα τα ψυγεια, κατω απο το καπω, μεσα στον μπροστινο αριστερο θολο.
Για την υποπιεση η δοκιμη θα δειξει, πιστευω οτι σε στριφτερη ανηφορικη διαδρομη θα εχεις προβλημα, αν φεμισει η φουσκα 2 πεταλιες τις εχεις οταν θα χρειαστεις την 3η θα εχει προλαβει να εχει γεμισει πανω απο το 40%? Στο σχεδιασμο σου υπολογισε θεση για εξοστερ (και ας μην το βαλεις) για να μην ψαχνεσαι μετα που ισως σε ενοχλουν οι εξτρα σωληνες που θα εχεις περασει?
Αν θες στειλε μου ενα μηνυμα να σου στειλω το τηλεφωνο μου γιατι το γραπτο με παιδευει αρκετα.Οκ μία λύση θα ήταν να βγουν τα φαν μπροστά από το ψυγείο-πανω να μπει το κουλερ με άφθονο αέρα εκεί και τα φαν να μπουν μέσα από το ψυγείο νερού με αντίστροφη πολικότητα (το χω δοκιμάσει δουλεύουν)
Εξοστερ ή ένα μέγαλο δοχείο vacuum 2λιτρα? Έχει ήδη το αυτοκίνητο ένα τέτοιο για άλλη δουλειά. -
Μονο η δοκιμη θα δειξει.
-
Δοκιμών συνέχεια, αισθητηρας θερμοκρασιας μεσα στη χωανη του μηχανικου βεντιλατερ, κατεγραφε σταθερα 25-40 βαθμους πανω απο τη θερμοκρασία περιβάλλοντος σε ορεινή ,κακή διαδρομή. Οπότε άκυρο το ενδεχόμενο ιντερκουλερ πίσω από το ψυγείο.
Ηλία είχες δίκιο και εσύ και το chat gpt. Μιας που ήμουν Γιάννενα πήρα ΟΕΜ W202 intercooler .Είχε και απο w210 εμφανώς μεγαλύτερο αλλά δεν θελω να χάσω τους μεγάλους μου αεραγωγούς φρένων. Θα μπει και πίσω από τον προφυλακτήρα να μην φαίνεται.
Αναμένω έκπτωση για να πάρω τον amr500 μιας που το ολο project θα ολοκληρωθει φθινόπωρο.
Ηλία σύμφωνα με τον βοηθό μου το chat gpt ή με τον οεμ ρυθμιστη πίεσης(ειναι 1:1 με το boost) ή με αλλον 3,5bar 1:1 ,θεωρεί οτι μεχρι 5000σαλ θα φτάσουν τα μπεκ. Έχω υγραεριο stag qbox, θα πάρει αλλοιωμένο σήμα πανω από τις 5000σαλ? -
@w202-amg said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
Δοκιμών συνέχεια, αισθητηρας θερμοκρασιας μεσα στη χωανη του μηχανικου βεντιλατερ, κατεγραφε σταθερα 25-40 βαθμους πανω απο τη θερμοκρασία περιβάλλοντος σε ορεινή ,κακή διαδρομή. Οπότε άκυρο το ενδεχόμενο ιντερκουλερ πίσω από το ψυγείο.
Ηλία είχες δίκιο και εσύ και το chat gpt. Μιας που ήμουν Γιάννενα πήρα ΟΕΜ W202 intercooler .Είχε και απο w210 εμφανώς μεγαλύτερο αλλά δεν θελω να χάσω τους μεγάλους μου αεραγωγούς φρένων. Θα μπει και πίσω από τον προφυλακτήρα να μην φαίνεται.
Αναμένω έκπτωση για να πάρω τον amr500 μιας που το ολο project θα ολοκληρωθει φθινόπωρο.
Ηλία σύμφωνα με τον βοηθό μου το chat gpt ή με τον οεμ ρυθμιστη πίεσης(ειναι 1:1 με το boost) ή με αλλον 3,5bar 1:1 ,θεωρεί οτι μεχρι 5000σαλ θα φτάσουν τα μπεκ. Έχω υγραεριο stag qbox, θα πάρει αλλοιωμένο σήμα πανω από τις 5000σαλ?Πνευμονα για ποσα αλογα εχεις και ποσα υπολογιζεις να φτασεις? Στην τελικη αν εχεις γρηγορα μπεκ αεριου, ρυθμιζεις μεχρι τα 2/3 ή 3/4 του φορτιου να δουλευει αεριο και μετα μονο βενζινη, εχει τετοια ρυθμιση ο stag.
Δε γνωριζω αν θα σου φτασουν τα μπεκ της βενζινης. -
@ilias-a said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
@w202-amg said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
Δοκιμών συνέχεια, αισθητηρας θερμοκρασιας μεσα στη χωανη του μηχανικου βεντιλατερ, κατεγραφε σταθερα 25-40 βαθμους πανω απο τη θερμοκρασία περιβάλλοντος σε ορεινή ,κακή διαδρομή. Οπότε άκυρο το ενδεχόμενο ιντερκουλερ πίσω από το ψυγείο.
Ηλία είχες δίκιο και εσύ και το chat gpt. Μιας που ήμουν Γιάννενα πήρα ΟΕΜ W202 intercooler .Είχε και απο w210 εμφανώς μεγαλύτερο αλλά δεν θελω να χάσω τους μεγάλους μου αεραγωγούς φρένων. Θα μπει και πίσω από τον προφυλακτήρα να μην φαίνεται.
Αναμένω έκπτωση για να πάρω τον amr500 μιας που το ολο project θα ολοκληρωθει φθινόπωρο.
Ηλία σύμφωνα με τον βοηθό μου το chat gpt ή με τον οεμ ρυθμιστη πίεσης(ειναι 1:1 με το boost) ή με αλλον 3,5bar 1:1 ,θεωρεί οτι μεχρι 5000σαλ θα φτάσουν τα μπεκ. Έχω υγραεριο stag qbox, θα πάρει αλλοιωμένο σήμα πανω από τις 5000σαλ?Πνευμονα για ποσα αλογα εχεις και ποσα υπολογιζεις να φτασεις? Στην τελικη αν εχεις γρηγορα μπεκ αεριου, ρυθμιζεις μεχρι τα 2/3 ή 3/4 του φορτιου να δουλευει αεριο και μετα μονο βενζινη, εχει τετοια ρυθμιση ο stag.
Δε γνωριζω αν θα σου φτασουν τα μπεκ της βενζινης.150 ο πνεύμονας. Τώρα με το chat υποτίθεται ότι με εκτός απώλειες και οριακά 0,5bar θα βγαλει180+ στις 5500-6000σαλ τα οποία δεν με ενδιαφέρουν, ούτε οδηγάω εκεί, ούτε τελικές πάω, ακόμα και σε προσπέραση 5000+ το φτάνω.
Αν κατάλαβα καλα,σε περίπτωση που το pms ecu της μερκ δεν ανεβάσει σωστούς χρόνους ψεκασμού στο boost αφού το stag έχει map μπορούν να αυξηθούν σωστά εκεί και η βενζίνη να συνεισφέρει μόνο σαν σταθερό συμπλήρωμα. Αν αντιλαμβάνομαι σωστά θέλει wideband afr ,και αρκετό κόπο με τους χάρτες δισδιαστατους κτλ,. Είχα διαβάσει επιφάνειακα το manual του stag φαίνεται να έχει δυνατότητές να διορθώσει ότι τσαπατσουλια αφήσει το pms πλην ignition retard αλλά και εκεί το lpg θα είναι σωτήριο.
Ή το αποτέλεσμα θα είναι πολύ δυνατό ή θα παλεύω για 150 άλογα με ταλαιπωρία στο ρυθμισμα
Υ.γ. να αποτύχω και να το ξηλώσω δεν το δέχομαι, θα πληγωθεί ο εγωισμός μου( σ αυτό το σημείο έχω παραγγείλει να υπάρχει ιμάντας πιο κοντός για να δουλεύει το αμάξι άσχετα έκβασης,ρυθμισματος κτλ.
Πρέπει να πρεσάσω το κουλερ τώρα -
@w202-amg said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
@ilias-a said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
@w202-amg said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
Δοκιμών συνέχεια, αισθητηρας θερμοκρασιας μεσα στη χωανη του μηχανικου βεντιλατερ, κατεγραφε σταθερα 25-40 βαθμους πανω απο τη θερμοκρασία περιβάλλοντος σε ορεινή ,κακή διαδρομή. Οπότε άκυρο το ενδεχόμενο ιντερκουλερ πίσω από το ψυγείο.
Ηλία είχες δίκιο και εσύ και το chat gpt. Μιας που ήμουν Γιάννενα πήρα ΟΕΜ W202 intercooler .Είχε και απο w210 εμφανώς μεγαλύτερο αλλά δεν θελω να χάσω τους μεγάλους μου αεραγωγούς φρένων. Θα μπει και πίσω από τον προφυλακτήρα να μην φαίνεται.
Αναμένω έκπτωση για να πάρω τον amr500 μιας που το ολο project θα ολοκληρωθει φθινόπωρο.
Ηλία σύμφωνα με τον βοηθό μου το chat gpt ή με τον οεμ ρυθμιστη πίεσης(ειναι 1:1 με το boost) ή με αλλον 3,5bar 1:1 ,θεωρεί οτι μεχρι 5000σαλ θα φτάσουν τα μπεκ. Έχω υγραεριο stag qbox, θα πάρει αλλοιωμένο σήμα πανω από τις 5000σαλ?Πνευμονα για ποσα αλογα εχεις και ποσα υπολογιζεις να φτασεις? Στην τελικη αν εχεις γρηγορα μπεκ αεριου, ρυθμιζεις μεχρι τα 2/3 ή 3/4 του φορτιου να δουλευει αεριο και μετα μονο βενζινη, εχει τετοια ρυθμιση ο stag.
Δε γνωριζω αν θα σου φτασουν τα μπεκ της βενζινης.150 ο πνεύμονας. Τώρα με το chat υποτίθεται ότι με εκτός απώλειες και οριακά 0,5bar θα βγαλει180+ στις 5500-6000σαλ τα οποία δεν με ενδιαφέρουν, ούτε οδηγάω εκεί, ούτε τελικές πάω, ακόμα και σε προσπέραση 5000+ το φτάνω.
Αν κατάλαβα καλα,σε περίπτωση που το pms ecu της μερκ δεν ανεβάσει σωστούς χρόνους ψεκασμού στο boost αφού το stag έχει map μπορούν να αυξηθούν σωστά εκεί και η βενζίνη να συνεισφέρει μόνο σαν σταθερό συμπλήρωμα. Αν αντιλαμβάνομαι σωστά θέλει wideband afr ,και αρκετό κόπο με τους χάρτες δισδιαστατους κτλ,. Είχα διαβάσει επιφάνειακα το manual του stag φαίνεται να έχει δυνατότητές να διορθώσει ότι τσαπατσουλια αφήσει το pms πλην ignition retard αλλά και εκεί το lpg θα είναι σωτήριο.
Ή το αποτέλεσμα θα είναι πολύ δυνατό ή θα παλεύω για 150 άλογα με ταλαιπωρία στο ρυθμισμα
Υ.γ. να αποτύχω και να το ξηλώσω δεν το δέχομαι, θα πληγωθεί ο εγωισμός μου( σ αυτό το σημείο έχω παραγγείλει να υπάρχει ιμάντας πιο κοντός για να δουλεύει το αμάξι άσχετα έκβασης,ρυθμισματος κτλ.
Πρέπει να πρεσάσω το κουλερ τώραΣε καμια περιπτωση μην βασιστεις στον ψεκασμο αεριου για να συμπληρωσεις την οποια ελλειψη μπορει να εχεις απο τα μπεκ βενζινης, γινετε αλλα ειναι λαθος, το αυτοκινητο πρεπει να μπορει να λειτουργει με το καθε καυσιμο αυτονομα.
Ναι τα Πολωνεζικα λογισμικα εχουν τη δυνατοτητα ενα + ή - 10 του AFR να το καλυψουν και αυτο γινετε κυριως για 2 λογους, α. το αεριο φθανει στον πνευμονα με την πιεση που διμιουργει μεσα στη δεξαμενη και αυτη ποτε δεν ειναι σταθερη, εξαρταται απο τη θερμοκρασια περιβαλλοντος κατα κυριο λογο, β. το μειγμα του αεριου χειμωνα-καλοκαιρι διαφοροποιειται με περισσοτερο ή λιγοτερο προπανιο για να μπορει να δωσει την απαραιτητη πιεση στη δεξαμενη για να γινει η μεταφορα του μπροστα, χειμωνας περισσοτερο προπανιο μικροτερο ενεργειακα καυσιμο, καλοκαιρι το αναποδο.
Ο εγκεφαλος του αεριου μπορει να κανει αυτες τις μικρορυθμισεις αλλα αν η αρχικη ειναι για τον π@@@σο καβαλα οχι.
Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??