-
Καλησπέρα σας, όσοι θυμάστε το ενός μηνός c-hr μου κλαπηκε στις 2/4 και βρέθηκε την ίδια ημέρα.
Ζημιές είχε στην Α κολώνα του οδηγού και το φινιστρίνι το οποιο έσπασαν για να μπουν, κάποια ξηλωμένα πλαστικά μέσα, η μονάδα DCM (modem) με την καλωδίωση της και την βάση της.
Το αυτοκίνητο είναι σε εξουσιοδοτημένο της Toyota από 4/4. Μέχρι σήμερα 5/7 η επισκευή δεν έχει ολοκληρωθεί και το αμάξι παραμένει στο συνεργείο. Η καθυστέρηση έχει προκύψει απο την μονάδα DCM και την καλωδίωση. Συγκεκριμένα για την καλωδίωση μέχρι 16/5 δεν είχα καν ενημέρωση για τιμή και χρόνο παράδοσης επειδή η Toyota δεν είχε part-number και τιμή για το συγκεκριμένο ανταλλακτικό.
Μέσα Μαίου επιτέλους η Toyota έβγαλε τιμή και έγινε η παραγγελία καλωδίωσης και μονάδας DCM. Η καλωδίωση έφτασε αλλά η μονάδα DCM είχε αρχική ημ/νια παραλαβής 29/6. Το 29/6 έγινε 7/7 και πλέον το 7/7 έγινε 13/7 και αμφιβάλλω αν 13/7 έχουμε το ανταλακτικό. Υπάρχει κάποιος τρόπος να το κυνηγήσω νομικά? Θα βγεί άκρη ? Ή κατάσταση με έχει φέρει στα όρια μου. Μιλάμε για 3 μήνες κλεισμένους στο συνεργείο για βλάβες ουσιαστικά αστείες.
Σας ευχαριστώ. -
Υπάρχει γενικό πρόβλημα στην αγορά όχι μόνο του αυτοκινήτου όσον αφορά ηλεκτρονικές συσκευές. Όταν δηλαδή δεν υπάρχει παραγωγή του εκάστοτε ανταλλακτικού δε μπορείς να κάνεις και πολλά. Εδώ ολόκληρο αυτοκίνητο δεν έχουν να πουλήσουν γιατί δεν υπάρχουν ηλεκτρονικές μονάδες να τοποθετήσουν, όχι να το στείλουν σκέτο σαν ανταλλακτικό.
-
Πολύ κρίμα φίλε.. Φωνές, mail και να τους πεις ότι θες να πας διακοπές. Συνεχής πίεση..
-
Όσο και να πιέσεις, αν δεν υπάρχει ανταλλακτικό, δεν υπάρχει. Δεν μπορούν να κάνουν κάτι, παρά μόνον να βάλουν παραγγελία στο σύστημα και να περιμένουν να έρθει από τα κεντρικά της Ευρώπης.
-
Καλημέρα σας,
να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα απο το συνεργείο, ίσα ισα με ενημερώνουν πάντα για τις εξελίξεις. Το πρόβλημα μου ειναι με την μαμα Toyota.
Συγκεκριμένα το ανταλακτικό αυτό μπαίνει σε κάθε νέο C-hr (Παιζει να είναι ίδιο και σε παραπάνω μοντέλα) που βγαίνει απο την παραγωγή. Δεν νομίζω να τους χαλάσω τόσο τα πλάνα αν στείλουν ένα και εδώ. -
Αυτοκίνητο αντικατάστασης έχεις πάρει;
Την ασφάλεια την έχεις κυνηγήσει; Φαντάζομαι καλύπτει τις επισκευές, σωστά; -
@antonakis said in Καθυστέρηση Επισκευής - Συμβουλες:
Αυτοκίνητο αντικατάστασης έχεις πάρει;
Την ασφάλεια την έχεις κυνηγήσει; Φαντάζομαι καλύπτει τις επισκευές, σωστά;Καλημέρα, η ασφάλεια καλύπτει τα πάντα εκτός από 75€ απαλλαγή! Αυτοκίνητο αντικατάστασης δεν έχω πάρει γιατί δεν το έχω χρειαστεί. Δεν το ζήτησα καν.
-
@m3rlin , φίλε σε νιώθω απόλυτα !
Τα ίδια τράβηξα και εγώ πέρυσι για ένα σιδεράκι 50*30 , όλα τα ανταλλακτικά είχαν έρθει από την Renault σε 20 μέρες και περιμέναμε 2 μήνες αυτή την μ@λ@κί@. Και εγώ σκεφτόμουνα το ίδιο με εσένα " τι σκατά δεν έχουν στράντζες έτοιμες , θα λείψουν από την παραγωγή?".
Κουράγιο και υπομονή ...
Είχα στείλει email παραπόνων στον εισαγωγέα και στην μητρική αλλά τίποτα ( καλά μιλάμε και για την Renault που είναι στο γκιώνι τους)
Είχαν δικαιολογηθεί ότι είχε κλείσει το τμήμα με τις πρέσες/στράντζες λόγο κοβιντ και τα κομμάτια που είχαν μείνει θα πήγαιναν αποκλειστικά στην γραμμή παραγωγής ! μπούρδες -
Καλά λες για την Renault ότι δεν ασχολούνται αλλά κ από Toyota δεν βλέπω κάτι καλύτερο..
Καθυστέρηση Επισκευής - Συμβουλες