-
Πάτησα βίδα και χρειάστηκε να μου περάσουν κορδόνι. Ωστόσο μετά από λίγες ημέρες η πίεση των ελαστικών έπεσε, από 35psi που είναι η εργοστασιακή τιμή στο 30psi. Προφανώς πρέπει να το πάω για επιδιόρθωση. Είναι εφικτό να γίνει εκτός αντιπροσωπείας δεδομένου ότι υπάρχει αισθητήρας πίεσης ή είναι ασφαλέστερο να το πάω στην αντιπροσωπεία; Επίσης μου κάνει εντύπωση που η πίεση φτάνει μέχρι το 30psi και δεν πέφτει πιο κάτω. Μήπως να τους πω να μου αλλάξουν τα μπροστά με τα πίσω ελαστικά αφού η εργοστασιακή τιμή των πίσω είναι 30psi;
-
Το κορδώνι νομίζω ότι δεν είναι για μόνιμη λύση. Καλύτερ να πας να σου βάλεις ένα μπάλωμα να ξεμπερδέψειςμια κι έξω από απώλειες αέρα.
-
Κορδόνια έχω κάνει αρκετά μόνος μου και όλα μια χαρά αποδεικνύονται. Σίγουρα το μπάλωμα είναι καλύτερο αλλά έτυχε το καλοκαίρι να μου ξεκολλήσει στα ζαντολαστιχα που αγόρασα.
Σίγουρα παίζουν ρόλο και τα υλικά μην γελιομαστε. Κόλλες, κορδόνια, μπαλώματα έχουν ποιότητες.Οι βαλβίδες έχουν ποιότητες.Δεν μου κόπηκαν βαλβίδες 20+ χρόνων από Γερμανία και βαλβίδες δύο χρόνων στα χειμερινά άλλες είχαν πρηστεί και άλλες είχαν σκιστεί...... Έλληνες επαγγελματίες........ -
@galgio21 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Σε Mazda 2 175/65r14 θέλω να αλλάξω τα ελαστικά. Χιλιόμετρα όλα σε πόλη. 6000-8000 το χρόνο. Θέλω κάτι που να κρατήσει 4 με 5 χρόνια. Σκέφτομαι για Goodyear vector 3 Gen. Η άλλη επιλογή είναι continental 6. Μεχρι τώρα είχα pirelli p1. Κάποια άλλη επιλογή με αποκλειστικό κριτήριο την ασφάλεια και το να κρατήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο;
Το pirelli δεν κράτησε;
-
Το κορδόνι κάνει δουλειά σε καμμία ψιλή πρόκα. Αν και δεν είναι αξιόπιστο. Τουλάχιστον θα έπρεπε αυτός ο λαστιχας που το χρησιμοποίησε για βίδα να το μεταφερει στο πίσω άξονα. Αλλά τι να πεις. Προχθές ένας λαστιχας μου είπε ότι χρησιμοποιεί χειμώνα καλοκαίρι χιονολαστιχα θεωρώντας τα πιο ασφαλή.
-
Τα χιονολαστιχα τουλάχιστον τα κοντι δεν έχουν τα παλιά κουδούνια των χειμερινών.Οι γόμες πλέον δεν απαιτούν και δεν χρειάζονται ζέσταμα .Κατά την κίνηση του αυτοκινήτου είναι ουδέτερες θερμοκρασιακα. Ωστόσο δεν γίνεται να λέμε ότι το καλοκαίρι είναι καλύτερα από τα θερινά.
Στο γκολφ θα βάλω χειμερινά και θα τα αφήσω και καλοκαίρι αλλά δεν αποτελώ τον κανόνα . Κανονικά είναι φάουλ τα χειμερινά όλο το χρόνο πλην ελάχιστων εξαιρέσεων. -
Pirelli pzero nero gt σε 215/50R17 έχουν διανύσει 60000km σε 2.5 χρόνια χωρίς καθόλου στοργή και διατηρούνται σε άψογη κατασταση μέσα στα όρια από πέλμα διατηρώντας ικανοποιητηκοτατη προσφυση.
-
Ποσταρω δυο φοτο με κορδονι και μπαλωμα που ειχα βαλει στα λαστιχα που αλλαξα το προηγουμενο ΣΚ. Εντυπωση μου εκανε το κοδονι. Απο τη μεσα μερια κανει εναν κομπο. Το τραβηξα για να βγει αλλα θελει πολυ δυναμη και παλι δε νομιζω οτι βγαινει τοσο ευκολα. Το μπαλωμα απο την αλλη μερια καλυπτει σιγουρα μεγαλυτερη επιφανεια απο το κορδονι και ειναι αδυνατο να χαθει αερας.
https://i.postimg.cc/ZYvbGZ1S/IMG-1506.jpg
https://i.postimg.cc/zvT1VDrH/IMG-1504.jpg -
α χα χα χα
-
@alexfocus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ποσταρω δυο φοτο με κορδονι και μπαλωμα που ειχα βαλει στα λαστιχα που αλλαξα το προηγουμενο ΣΚ. Εντυπωση μου εκανε το κοδονι. Απο τη μεσα μερια κανει εναν κομπο. Το τραβηξα για να βγει αλλα θελει πολυ δυναμη και παλι δε νομιζω οτι βγαινει τοσο ευκολα. Το μπαλωμα απο την αλλη μερια καλυπτει σιγουρα μεγαλυτερη επιφανεια απο το κορδονι και ειναι αδυνατο να χαθει αερας.
https://i.postimg.cc/ZYvbGZ1S/IMG-1506.jpg
https://i.postimg.cc/zvT1VDrH/IMG-1504.jpgΣτο σημείο που είναι το μπάλωμα πολλές εταιρείες ισχυρίζονται ότι δεν επιδέχεται διόρθωσης.
-
@galgio21 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Σε Mazda 2 175/65r14 θέλω να αλλάξω τα ελαστικά. Χιλιόμετρα όλα σε πόλη. 6000-8000 το χρόνο. Θέλω κάτι που να κρατήσει 4 με 5 χρόνια. Σκέφτομαι για Goodyear vector 3 Gen. Η άλλη επιλογή είναι continental 6. Μεχρι τώρα είχα pirelli p1. Κάποια άλλη επιλογή με αποκλειστικό κριτήριο την ασφάλεια και το να κρατήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο;
Σε 185/60/15 πήγα από p1 σε eco contact 6...τα continental είναι ισάξια στο στεγνό, καλύτερα στο βρεγμένο, πιο άνετα και πιο αθόρυβα , αλλά τα έχω ένα χρόνο και 10.000 km οπότε δεν μπορώ να εκφερω γνώμη για τη συμπεριφορά τους σε.βαθος χρόνου...στη διάσταση σου νομίζω βγαίνουν και τα turanza t005, τα οποία έχουν πολύ καλές κριτικές
-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@alexfocus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ποσταρω δυο φοτο με κορδονι και μπαλωμα που ειχα βαλει στα λαστιχα που αλλαξα το προηγουμενο ΣΚ. Εντυπωση μου εκανε το κοδονι. Απο τη μεσα μερια κανει εναν κομπο. Το τραβηξα για να βγει αλλα θελει πολυ δυναμη και παλι δε νομιζω οτι βγαινει τοσο ευκολα. Το μπαλωμα απο την αλλη μερια καλυπτει σιγουρα μεγαλυτερη επιφανεια απο το κορδονι και ειναι αδυνατο να χαθει αερας.
https://i.postimg.cc/ZYvbGZ1S/IMG-1506.jpg
https://i.postimg.cc/zvT1VDrH/IMG-1504.jpgΣτο σημείο που είναι το μπάλωμα πολλές εταιρείες ισχυρίζονται ότι δεν επιδέχεται διόρθωσης.
Στο πελμα ειναι το μπαλωμα οχι στο προφιλ. Δε νομιζω οτι υπαρχει προβλημα.
-
@alexfocus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@alexfocus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ποσταρω δυο φοτο με κορδονι και μπαλωμα που ειχα βαλει στα λαστιχα που αλλαξα το προηγουμενο ΣΚ. Εντυπωση μου εκανε το κοδονι. Απο τη μεσα μερια κανει εναν κομπο. Το τραβηξα για να βγει αλλα θελει πολυ δυναμη και παλι δε νομιζω οτι βγαινει τοσο ευκολα. Το μπαλωμα απο την αλλη μερια καλυπτει σιγουρα μεγαλυτερη επιφανεια απο το κορδονι και ειναι αδυνατο να χαθει αερας.
https://i.postimg.cc/ZYvbGZ1S/IMG-1506.jpg
https://i.postimg.cc/zvT1VDrH/IMG-1504.jpgΣτο σημείο που είναι το μπάλωμα πολλές εταιρείες ισχυρίζονται ότι δεν επιδέχεται διόρθωσης.
Στο πελμα ειναι το μπαλωμα οχι στο προφιλ. Δε νομιζω οτι υπαρχει προβλημα.
https://www.discounttiredirect.com/learn/tire-repair
Σύμφωνα με αυτό αλλά και άλλα σάιτ ισχυρίζονται ότι και οι ώμοι είναι εκτός περιοχής επισκευής.Το μπάλωμα που μου ξεκολλήσε είναι σαν το δικό σου. -
Ενδιαφερον και αγνοουσα την υπαρξη αυτης της συστασης. Οντως αν θυμαμαι καλα το μπαλωμα ειχε γινει στο τακουνι στον ωμο. Σου εφυγε το μπαλωμα δηλαδη φιλε μου.
-
@alexfocus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ενδιαφερον και αγνοουσα την υπαρξη αυτης της συστασης. Οντως αν θυμαμαι καλα το μπαλωμα ειχε γινει στο τακουνι στον ωμο. Σου εφυγε το μπαλωμα δηλαδη φιλε μου.
Δεν έφυγε τελείως απλά ξεκολλήσε και διέφευγε αέρας από κάτω του. Αυτό το έπαθε από οδήγηση σε Εγνατία .Το μπάλωμα δε ήταν στον εσωτερικό ώμο και πίσω έχει αρκετή Καμπέρ το αμάξι.Αντικατασταθηκε με μανιτάρι . -
Το μανιταρι τι διαφορα εχει απο το μπαλωμα; Καμια φοτο υπαρχει;
-
Το pirelli το έχω 5 χρόνια. Γενικά είμαι ευχαριστημένος. Τα conti λένε ότι λιώνουν γρήγορα γι αυτό και πέρυσι στο άλλο αυτοκίνητο που έχουμε στην οικογένεια έβαλα primacy 4. Και τότε κοιτούσα για Goodyear EfficientGrip. Άλλη διάσταση εκείνο. Γενικά θέλω να δοκιμάσω και τη Goodyear αλλά δεν έχω κάποιο γνωστό που να τα έχει τοποθετήσει για να μου πει τη γνώμη του.
-
Ένα update στο θέμα που είχα με ένα σετ 17αρια ζαντολαστιχα που είχα αγοράσει το καλοκαίρι και τρανταζαν. Η λύση δόθηκε εν μέρει από ζυγοστάθμιση εκ νέου τών δύο από τα 4 αλλά δεν αρκούσε.
Αφού έφαγα μια ολόκληρη μέρα δοκιμών κάθε μιας ρόδας στην έτερη w202 τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά διαφορετικά κάθε φορά.
Τελικά διαπίστωσα την ύπαρξη τζόγου της ζάντας στον οφαλό του μουαγιε.Οι ζάντες πάνω σε Μερσεντές ήταν κιόλας......
Προς το παρόν το πρόβλημα διορθώθηκε τελείως με την τοποθέτηση...... μονωτικής ταινίας στον οφαλό προκειμένου να σφίξει στη συνέχεια κεντραρισμενη η ζάντα.
Δακτυλίδια φτιάχνονται με τόσο μικρό πάχος? Μιλάμε για 0,5-1μμ -
Εμένα το troc φοράει τα Falken ZE310 φοβερό λάστιχο. Ειδικά σε βροχή σπέρνει. Προχθές έκλεισα να βάλω χειμερινά Sava eskimo 215 60 r 16 για χιόνι. Καλά τα michelin που φοράει και το μικρό μου το vw up αλλά όταν χαλάσουν πάλι σε Falken θα κινηθώ. Του πατέρα μου φοράει bridgestone turanza και αυτός troc έχει 1.6 tdi. Δεν μου πολυάρεσε.
-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ένα update στο θέμα που είχα με ένα σετ 17αρια ζαντολαστιχα που είχα αγοράσει το καλοκαίρι και τρανταζαν. Η λύση δόθηκε εν μέρει από ζυγοστάθμιση εκ νέου τών δύο από τα 4 αλλά δεν αρκούσε.
Αφού έφαγα μια ολόκληρη μέρα δοκιμών κάθε μιας ρόδας στην έτερη w202 τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά διαφορετικά κάθε φορά.
Τελικά διαπίστωσα την ύπαρξη τζόγου της ζάντας στον οφαλό του μουαγιε.Οι ζάντες πάνω σε Μερσεντές ήταν κιόλας......
Προς το παρόν το πρόβλημα διορθώθηκε τελείως με την τοποθέτηση...... μονωτικής ταινίας στον οφαλό προκειμένου να σφίξει στη συνέχεια κεντραρισμενη η ζάντα.
Δακτυλίδια φτιάχνονται με τόσο μικρό πάχος? Μιλάμε για 0,5-1μμΗ αλλαγή του center bore υποδηλώνει ότι η ζάντα έχει επισκευαστεί, άρα πρέπει να θέσεις κάποιο όριο στην εμπιστοσύνη σου σε αυτήν.
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]