-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ
ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΑΝΔΑ 4Χ4 MULTIJET ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 10.000 ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΤΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΧΡΟΝΟ ΝΤΟΠΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΦΙΑΤ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ Η ΣΤΑ 20000 ΧΙΛ ΟΤΙ ΕΡΘΕΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΝΑ ΚΑΝΩ< ΜΕΓΑΛΟ>ΣΕΡΒΙΣ ΑΛΛΙΩΣ ΧΑΝΩ ΕΓΓΥΗΣΗ
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ ( ΕΚΤΟΣ ΛΑΔΙΩΝ) ΕΩΣ ΤΑ 20000 ΧΙΛ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
ΘΕΛΟΥΝ ΑΠΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ??? -
cambof
για να ισχύει η εγγύση πρέπει:- Να κάνεις το σέρβις στα χιλιόμετρα που γρέφει το manual (δλδ 20.000).
- Αν δεν έχεις συμπληρώσει τα παραπάνω χιλιόμετρα είναι υποχρεωτικός ο ετήσιος ΕΛΕΓΧΟΣ. Δεν χρειάζεται να κάνεις σέρβις, απλά πρέπει να το ελέγξουν. Αν προσέξεις, στο βιβλιαράκι με τις σφραγίδες των σέρβις κλπ υπάρχουν οι επιλογές 'έλεγχος' και 'συντήρηση' για τσεκάρισμα.
Θα σου λεγα να πας σε μια άλλη αντιπροσωπεία. Αυτα που λέω υπάρχουν μέσα στο βθβλιαράκι των σερβις, θαρρώ.
-
Στο punto ('03) της κοπελας μου αναψε check engine, το πηγα σε ηλεκτρολογο και εβγαλε 'δυσλειτουργια αντιστασης λ'. Μου εσβησε το σφαλμα και μου ειπε οτι αν αναψει παλι θα θελει αλλαγη ολοκληρος ο λ (~120
-
[quote='xenos']Στο punto ('03) της κοπελας μου αναψε check engine, το πηγα σε ηλεκτρολογο και εβγαλε 'δυσλειτουργια αντιστασης λ'. Μου εσβησε το σφαλμα και μου ειπε οτι αν αναψει παλι θα θελει αλλαγη ολοκληρος ο λ (~120
-
[quote='xenos']Στο punto ('03) της κοπελας μου αναψε check engine, το πηγα σε ηλεκτρολογο και εβγαλε 'δυσλειτουργια αντιστασης λ'. Μου εσβησε το σφαλμα και μου ειπε οτι αν αναψει παλι θα θελει αλλαγη ολοκληρος ο λ (~120
-
[quote='BILL33'][quote='xenos']Στο punto ('03) της κοπελας μου αναψε check engine, το πηγα σε ηλεκτρολογο και εβγαλε 'δυσλειτουργια αντιστασης λ'. Μου εσβησε το σφαλμα και μου ειπε οτι αν αναψει παλι θα θελει αλλαγη ολοκληρος ο λ (~120
-
Αντίστασης λ λέει παιδιά, δηλαδή του συστήματος που ζεσταίνει τον λάμδα. Η αντίσταση δεν έρχεται σε επαφή με καυσαέρια, οπότε μην περιμένετε με 100άρες και άλλα κόλπα να επανέλθει. Το μόνο που ίσως βοηθήσει, είναι να τον ξεφυσώσετε και να ρίξετε σπρέι καθαριστικό επαφών, μήπως και το πρόβλημα είναι από κει.
-
Στο δικό μου όταν τά 'παιξε ο λ (ο πάνω-τα mkII με τα 80ps έχουν 2 λ αντίθετα με τα mkI που είχαν 1) άναψε για μία ημέρα το ίδιο λαμπάκι και μετά έσβησε. Η ζημιά βέβαια βρέθηκε από το tester αλλά δε θυμάμαι αν ήταν η αντίσταση. Η πιθανότερη βέβαια αιτία είναι ότι ο λ ''φαρμακώνεται'' από τις κωλοβενζίνες...
Για την αντίσταση τσέκαρε αυτό που λέει κι ο asteris. -
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Το μόνο που ίσως βοηθήσει, είναι να τον ξεφυσώσετε και να ρίξετε σπρέι καθαριστικό επαφών, μήπως και το πρόβλημα είναι από κει.Και εγω κατι τετοιο σκεφτηκα, αλλα δεν γνωριζα με τι ακριβως πρεπει να το ψεκασουμε.
-
Δεν θα ψεκάσετε τον ίδιο τον λάμδα (αφού το πρόβλημα είναι λέμε στην αντίσταση, όχι στο κεραμικό του), αλλά την ηλεκτρική φύσα που τον συνδέει με την πλεξούδα του αυτοκινήτου.
Την κεφαλή αν θέλετε να την καθαρίσετε, βάλτε τον μισή ώρα σε μυρμηγκικό οξύ και μετά 5 λεπτά σε υπέρηχους, όπως τα μπεκάκια.
-
Ψαχνω για Punto 2ης γενιας μεχρι 3000-3500.
ο,τι ξερετε μοy στελνετε.LDriver jr
-
Ψαχνω για Punto 2ης γενιας μεχρι 3000-3500.
ο,τι ξερετε μοy στελνετε.LDriver jr
-
Όσες φορές και να το γράψεις,δεν ξέρω τίποτα.. Αλήθεια σου λέω!
Kατά τα λοιπά, ως φρέσκος κατοχος Fiat θα ήθελα στο σημείο αυτό να απευθύνω χαιρετισμό!
Πρόσφατα απέκτησα (σε προκλητική τιμή!) ένα Punto 1ης γενιάς, μοντέλο '98, 1.1, με 55 ατίθασα άλογα! Να πω την αλήθεια δύσκολα θα έπαιρνα ένα μεταχειρισμένο Φιατ αλλά λόγω τιμής το τόλμησα και μπορώ να πω ότι σιγά-σιγά το ερωτεύομαι το fiatάκι μου!
Έναι σ'ενα ωραίο χρωματάκι (μπορντο...περίπου) με όμορφη ταπετσαρία στο εσωτερικό και ιδιαίτερη εντύπωση μου'κανε ότι ενώ έχει 116000Km δεν έχει τριγμούς στο εσωτερικό του, σε αντίθεση με το Yaris (ναι! αυτά με την 'εξαιρετική ποιότητα κατασκευής που χαρακτηρίζει κάθε Toyota' και μπλα μπλα μπλα...) που στα 85000Km σήμερα κουδουνίζει διαρκώς σε δρόμους με ανωμαλίες!
Βέβαια δεν έχει αναρτήσεις και λάστιχα,αλλά αυτά γίνονται! (δεν έχει ούτε υδραυλικό και A/C και δυστυχώς αυτά δεν γίνονται )Θα μου πείτε 'γιατί μας πρήζεις με ένα κείμενο χωρίς κανένα νόημα'...
Να με σχωρνάτε αλλά μετά από χρόνια γιαπωνεζοφιλίας (Hondaκιας εκ νεότητός μου) μπήκα και στα ιταλικά και ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις συγκινητικες τουτες στιγμές...Και για να ρωτήσω και κάτι (που λέει ο λόγος) πρακτικό, το Punto μου έχει τα πορτοκαλί **φλας **και θα'θελα (οικονομικά) να τα αλλάξω με τα διαφανή.. Θα μπορούσα να δώσω τα παλιά μου σε μαγαζί με (μεταχειρισμένα?) ανταλλακτικά ιταλικών και να τα αλλάξω με τα διαφανή (με ένα μικρό τίμημα?). Αν ναι, ξέρετε κανένα τέτοιο μαγαζί στη Θεσσαλονίκη (ή στη Λέσβο, όπου βρίσκομαι επί του παρόντος)?
Ευχαριστώ να'ούμε!!
-
Τα διαφανή φλασάκια κάνουν 12
-
Nα'σαι καλά Αστέρι!! Μόλις γυρίσω θα πάω..
-
Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
Βέβαια δεν έχει αναρτήσεις και λάστιχα,αλλά αυτά γίνονται!
Nα αλλαχτουν παραυτα.
δεν εχει ουτε υδραυλικό και A/C και δυστυχώς αυτά δεν γίνονται
Καλυτερα. Ετσι και αλλιως ειναι αρκετα ελαφρυ το τιμονι, και το A/C αν το χρησιμοποιεις δεν θα πηγαινει βημα...
Καλοταξιδο! Καλοπιασε το με κανα σερβις (λαδια,φιλτρα,μπουζι κλτ) και θα ειναι μια χαρα!
-
Το τιμόνι είναι 'αρκετά ελαφρύ' μόνο εν κινήσει...
Στο παρκάρισμα είναι άλλη ιστορία και ειδικά για τη γυναίκα μου (πολύ περισσότερο τώρα με την εγκυμοσύνη) είναι mission impossible!Δεν πειράζει.. Το χαίρομαι κι έτσι. Τώρα που θα βάλω και τα φλασάκια...!
Εντάξει saxon_747 και λάστιχα και αναρτήσεις!!! -
Kαλως ηρθες στον κοσμο της FIAT και συντομα θα ανακαλυψεις οτι ολα αυτα που λεγονται για τα ιταλικα ειναι απο ανθρωπους που δεν εχουν ιταλικο αμαξι και απλα καπου το ακουσαν ή το ειδαν ή δεν ξερω και γω τι αλλο...Τα μικροπροβληματα των ιταλικων δεν διαφερουν σε τιποτα απο τα μικροπροβληματα των γεμανικων!!!Σε αλλους βγαινουν κ σε αλλους οχι.Στην κατηγορια που κοιταξες δεν υπαρχουν καλυτερα αμαξια.Τα 9 COTY(αν θυμαμαι καλα)το αποδεικνυουν.Εγω εχω 3 punto ενα εκ των οποιων σαν αυτο που πηρες και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με ολα τους!!!Αληθεια ποσο το πηρες?Του 1996 μοντελο?
-
Toυ '98 είναι το μοντέλο. Εγώ βέβαια το αγόρασα το καλοκαίρι.
Η τιμή του ήτανε ...
Ετοιμος?
460 ευρώπουλα (μαζί με μεταβίβαση)! Το πώς και τι μην το ρωτάς.. Μεγάλη ιστορία. Χαίρομαι, πάντως που είσαι ευχαριστημένος απ'το μοντέλο αυτό,γιατί το'χω μια ανησυχία.. -
Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
Toυ '98 είναι το μοντέλο. Εγώ βέβαια το αγόρασα το καλοκαίρι.
Η τιμή του ήτανε ...
Ετοιμος?
460 ευρώπουλα (μαζί με μεταβίβαση)! Το πώς και τι μην το ρωτάς.. Μεγάλη ιστορία. Χαίρομαι, πάντως που είσαι ευχαριστημένος απ'το μοντέλο αυτό,γιατί το'χω μια ανησυχία..Σε κλέψανε ρε συ!
FIAT FORUM